Jump to content

Help, S-a Oprit In Mers


catalos
 Share

Postare recomandată

xxnelu, i-am dat raspunsul la intrebarea numaru 2

Sa o luam tematic, catalizatorul cand e anfundat, masina la acceleratie brusca pica in bot

daca scoti mufa de la sonda lambda amestecul de benzina e mai bogat, timpul de injectie creste se simte la esapament miros de benzina nearsa, creste consumul de benzina si normal ca masina sta mai turata la relantiu. sunt cazuri cand masina merge nergulat de la o simpla masa oxidata , vreifica pinii de la calculator sa nu fie oxidati, verifica sa nu ai o masa rupta (oxidata) de multe ori un spray de contact face minuni :icon_thumright:

Pompa de benzina ai verificat-o cat baga? filtru de benzina e schimbat? sita de pe pompa poate sa fie ambacsita cu mizeria sau sparta

intradevar, la pornire simt miros de benzina nearsa. dupa ce pornesc, dispare (am mirosit chiar si gazele arse).

Am sa verific instalatia electrica sa vad daca gasesc ceva. Referitor la pompa de benzina (de sub masina) nu am verificat-o. Filtrul de benzina a fost schimbat in toamna anul trecut (aprox. 12000km de atunci). Pompa din rezervor a fost schimbata (ca a murit dupa o alimentare la ROMPETROL cu EFIX care a curatat-o de tot) si tot atunci am schimbat si sita de la aceasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sonda mea de oxigen are un singur fir. Banuiesc ca informatia o ia, de pe gazele arse, prin modificarea unei rezistente interne (in functie de temperatura de iesire a acestor gaze, care stiu ca variaza intre 150 - 400 grade). Stie cineva care ar fi media acestei rezistente?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Nu am mai deschis alt topic, titlul e foarte bun. :(

Problema: Mai aveam 2 km pana ajungeam acasă, golful mi s-a oprit in mers, nu se accelera, nu stătea la relanti. L-am tractat pana acasă, in timpul tractării, dacă o cuplam in treapta a 2-a, cu contactul pus, motorul pornea, dar aceeași problema, nu se accelera, si dacă o scoteam din viteza, se oprea.

Acasa am verificat cu un prieten alimentarea (asta banuiam la inceput), dar nu era de acolo, la injectorul 5 venea destul bezina, nu am desfacut foarte mult surubul.

Am trecut la partea electrica, aici am observat ca la fise nu ajungea curent, in bobina de inducție ajunge curent, iese din ea cu valoarea de 12 volți (măsurata in capul fisei centrale), dar nu am sc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa banuiesti mai multe, cum ar fi delcoul, daca nu mai citeste senzorul hall, si se poate sa ai si bobina stricata, dar mai degraba legi in bec pe bobona si dai la automat si vezi daca se stinge si se aprinde,

am mai vazut pe cineva care nu ii dadea scanteie tot la modelu asta de masina, si inainte de asta umblase la bord, prin circuitele alea,

deci poate sa fie si de acolo

daca e suna-ma si iti zic ce sa faci, cam am facut un motor la fel ca al tau!

spor la treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 volți (măsurata in capul fisei centrale)

eu zic ca bobina e de vina. pe fisa centrala trebuie sa vina curent doar la scanteie. deci cu concactul pus si motorul oprit ar trebui sa ai 0v pe fisa centrala.

LE: e posibil totusi sa ma insel. cel mai bine incearca treaba cu becul. daca se stinge si se aprinde cat dai la automat atunci e bobina de vina. daca nu, e altceva.

Modificat de masist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sincer nu stiu cumm poti sa masori fisa centrala ca acolo se transforma curentu, si nu trebuie sa ai 12v ci muuuuul.t mai mult

ai spus ca nu ti se aprinde becu

cauta pe la delco, sa vezi daca primesti + si - pe firele alea 3 care merg in delco, asta in caz ca ai cu senzor hall, si nu ai cu platina

totusi oridecare ai , ia de pe bobina firu 1 sau - si dai la masa cu el cu contactu pus

daca bobina e buna, trebuie sa iti dea scanteie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce ai spus e corect. Daca ai 12 V la intrarea in bobina insa la fise nu mai ajunge curent cu cheia la automat inseamna ca e bobina.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut.cred ca am o problema foarte mare cu consumul masinii mele.am pus-o la punct de mai mult ori in speranta ca asta e problema.care ar putea fi cauzele?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!