Jump to content

Help, S-a Oprit In Mers


catalos
 Share

Postare recomandată

Astazi am avut supriza neplacuta sa raman amanet pe traseu pe la vreo 40km de casa. Dupa o bucata de drum unde am mers si cu 120km/h am sesizat unele mici intreruperi ale motorului. Banuiala mea era, ca acestea se datorau releului de la pompa electrica, cu care am mai avut probleme, dar m-am inselat (de atunci mai am unul de rezerva la mine), nu era de acolo. Dupa o gramada de "chei" a pornit si am reusit sa ajung acasa doar mergand cu turatia pana in 1800 rpm, dupa aia incepea sa scuture. Ce mi se pare acum e ca una din pompe face scandal cam tare(astazi am aflat ca eu mai am o pompa in rezervor), partea proasta e ca nu stiu care acum, ca nu mai porneste deloc, iar bateria mea e moarta. Ce e de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

agent smith

sa incarci bateria intai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant, am schimbat bateria, am "bocanit" usurel in ambele pompe electrice (cea din rezervor si cea de sub masina) si...... a pornitttttttttttt. culmea e ca nici pompa de sub masina nu se mai aude asa tare..... sa fie inceputul sfarsitului???????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica delcoul...daca nu... poa sa fie din injectie...izotopu o aruncat una in tomberon :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de benzina e baiu' daca ai ciocanit in ea si a pornit. Verifica si filtrul de benzina, daca nu ai umblat la el cu anii, pompa se chinuie sa bage si la un moment dat cedeaza si ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de benzina e baiu' daca ai ciocanit in ea si a pornit. Verifica si filtrul de benzina, daca nu ai umblat la el cu anii, pompa se chinuie sa bage si la un moment dat cedeaza si ea.

pompa de benzina, cred ca e. filtrul a fost schimbat anul trecut in toamna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt simptome clare de pompa. Cand o ciocanesti mai merge o vreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva preturi la pompa noua sau SH? Sa vad ce oferte primesc........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

o pompa cred ca am eu sa ii fac o poza poate este ce iti trebuie tie :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
o pompa cred ca am eu sa ii fac o poza poate este ce iti trebuie tie :))

surprize, surprize. chestia cu batutul in pompa de sub masina, cred ca a fost coincidenta. vinovata a fost cea din rezervor, pe care am schimbat-o. cred ca am facut de atunci cca. 300km fara probleme.

ps. daca totusi are cineva o pompa de KR, pe care il incurca (nu, moka), astept propuneri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Alta problema aparuta. de 2 zile se opreste la ralanti. in turatie merge fara probleme. nu face absolut nici o figura, dar cand am apasat ambreiajul se opreste motorul. daca o pornesc in viteza, oscileaza turatia intre 200 si 1500 rpm, de cateva ori, dupa care se opreste. Daca iau contactul si o pornesc la demaror, sta in ralanti. Nush de ce sa ma leg. Am schimbat bujiile ieri, ca erau afumate (Champion) cu cele originale avute pe masina (NGK). Azi am scos o bujie (dupa vreo 150 Km facuti astazi) si am constatat ca si aceasta este afumata.

cine imi da cateva idei pe care sa continui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate este ceva din aprindere,verifica luleaua de la delco,capacul de delco fisele,bobina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate este ceva din aprindere,verifica luleaua de la delco,capacul de delco fisele,bobina :vaidecapulmeu:

am schimbat bujii, capac delco, fise, aprinderea tranzistorizata ===> merge la fel.

PS. Pierdut "Pleoapa faruri"din cauza a doua reprize de urcat in picioare pe acceleratie, in speranta de a se desfunda ceva (bateam apropoul la injectoare) si nimic. Rezultatul e la fel.

Modificat de catalos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica regulatorul de ralanti. Poate ai vreun contact imperfect pe la vreun senzor. Face urat si cu motorul cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica regulatorul de ralanti. Poate ai vreun contact imperfect pe la vreun senzor. Face urat si cu motorul cald?

indeosebi cu motorul cald, mai ales dupa o repriza de turatie inalta. ideea e ca in turatie "mananca asfaltul".

PS ce numesti tu regulator de ralanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut ceva de genul cu pornire neregulata ,greoaie si la cald nu mai statea

am schimbat delcoul cu totul ,bujii,fise si nu am rez !

dar dupa ce am schimbat bobina totul a mers perfect si nu mai am pb deloc!!!

bobina care am schimbat-o avea scinteie mai slaba !!

poate te ajuta!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut ceva de genul cu pornire neregulata ,greoaie si la cald nu mai statea

am schimbat delcoul cu totul ,bujii,fise si nu am rez !

dar dupa ce am schimbat bobina totul a mers perfect si nu mai am pb deloc!!!

bobina care am schimbat-o avea scinteie mai slaba !!

poate te ajuta!!

o sa incerc si asta. Ms de informatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasul pas cu pas= regulatorul de relanti 100% e defect, oxcileaza turatia nu tine relantiul deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasul pas cu pas= regulatorul de relanti 100% e defect, oxcileaza turatia nu tine relantiul deloc

hai sa vedeti cum arata injectia la mine. care este acel regulator de relanti ca eu nu stiu.......

Doc1.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am descoperit problema. daca decuplez firul de la sonda de oxigen, de pe galeria de evacuare, fluctuatia turatiei inceteaza.

Acum problema nush care e:

1. sonda sau

2. catalizator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e catalizatoru anfundat, la accelerare brusca iti cade in bot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si se desfunda catalizatorul la scoaterea mufei de la sonda lambda? :wub: Citeste mai atent ce scrie omul. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce m-am mai interesat si din ce am mai auzit (daca stie cineva mai multe sa ma corecteze) am mai aflat urmatoarele:

- la EURO1 sonda de oxigen are un singur fir si functioneaza ca o rezistenta....

- tot la EURO1 aceasta sonda are rolul doar de a regla amestecul doar la ralanti, pt scaderea poluarii.

ce nu am reusit sa aflu:

- daca mai are vreo influenta in turatie, pt ca acolo nu am probleme.

- daca creste consumul de carburant, daca merg cu sonda scoasa.

- daca se infunda catalizatorul....

MULTE TEME DE MEDITATIE. ASTEPT TOTUSI PARERI DE LA VOI.....SI POATE SI DE LA CINEVA CARE STIE MAI MULTE, DAR DIN COMODITATE NU RASPUNDE.....:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot sa iti zic ca daca mergi fara ea (sonda) DA creste consumul... si deregleaza amestecul...eu pers. merg fara ea de aproape 6 luni..... si la fel cand o pun o ia relantiul rasna...dar la mine sonda aia are 3 fire...si da masina merge pe eroare si creste mai rpd in ture .. adica ai impresia ca mere mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xxnelu, i-am dat raspunsul la intrebarea numaru 2

Sa o luam tematic, catalizatorul cand e anfundat, masina la acceleratie brusca pica in bot

daca scoti mufa de la sonda lambda amestecul de benzina e mai bogat, timpul de injectie creste se simte la esapament miros de benzina nearsa, creste consumul de benzina si normal ca masina sta mai turata la relantiu. sunt cazuri cand masina merge nergulat de la o simpla masa oxidata , vreifica pinii de la calculator sa nu fie oxidati, verifica sa nu ai o masa rupta (oxidata) de multe ori un spray de contact face minuni :offtopic:

Pompa de benzina ai verificat-o cat baga? filtru de benzina e schimbat? sita de pe pompa poate sa fie ambacsita cu mizeria sau sparta

Modificat de Zabin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!