Jump to content

Schimbare Motor


Blu3Sky
 Share

Postare recomandată

mana de lucru sa zicem ca e gratis, oricum tot ce zici tu acolo face vreo 700-800 euro. nu zic ca e mult dar trebuie sa te pricepi, dar rugam pe cineva care sa pricepe sa ne explice cum sta treaba si daca se poate face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a sarit ceva important... SOFTUL care va fi unul foarte custom...

Transmisia (cu tot ce tine de ea, ambreiaj, planetare)

Galeria-probabil facuta de la zero, mai departe tot esapamentul.

Modificata compresia.

etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

criss nu e chiar asa de greu ...ca sa scapi de munca la galerie...incearca sa vezi daca merge direct galeria de 1.8 turbo sau de un dieselar ceva...ca sa nu faci galeria de la 0.

Catalin softul e chiar ultima problema...se rezolva si ala ...si nu cred ca se rupe transmisia la 40 de cai in plus ce naiba nu e dacie :) ...chiar exista sanse mari sa nu pice nici ambreiajul acum depinde .Galeria ar fi cel mai greu de facut in caz ca nu se potriveste alta de la o masina turbo (poate chiar de la 1.4 tsi ? ) ,evacuare mai mare nu este nevoie pt un surplus de putere asa mic....cred eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu 5TORM cred ca chiar nu este nevoie de schimbat cutie... planetare, dar poate ambreiajul. Este chiar o idee buna, o sa aprofundez un pic problema... O intrebare, daca se face chip teoretic ar trebuie sa se mareasca puterea? sau cei 40 cp sunt maxim?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mane poate sa iasa si 100 de cai in plus n-am idee sincer exact cat o sa iasa la presiune mica in turbo...nu am mai facut asa ceva ca sa iti zic sigur ce si cum....deci toate modificarile astea+soft ar trebui sa scoti cel putin 40 de cai dupa parerea mea ,ca in loc de 40 or fi 50-60-70 asta e partea a doua...oricum diferenta o sa fie enorma daca asta te intrebi,in primul rand o sa dublezi cuplul masinii cu turbo o sa fie alta masina cu totul...si poate chiar singura din romania cu astfel de modificari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o intrebare; pistoanele tin? Nu se vor sparge? Stiu ca un motor turbo este decomprimat fata de unul aspirat care este comprimat. Este adevarat? Cum se face decomprimarea?

Modificat de Crissul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,in primul rand o sa dublezi cuplul masinii cu turbo o sa fie alta masina cu totul...

Salut!

FSI-ul 1,6 are 155 Nm daca nu ma insel, si non-FSI ~140... Dublu(~300) e cam mult, nu crezi? Cutia, motorul au o marja in proiectare, dar dublu inseamna 100% ceea ce nici un producator nu ar face, adica sa puna cutii si interne pe/in motoare de 1,4 care sa tina la dublul puterii dezvoltate.

Din amintiri parca era vreo ~2000 euro de facut pe la nemti treaba asta (kit turbo)

Oricum la ce preturi sunt acum pe piata la masini cred ca daca ai vinde masina si ai pune 2k euroi tot nu ajungi la un gti 1.8t (sa nu fie terminat, ca asa poate gasesti)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@crissu da asa este...pai tocmai deaia am zis presiune mica in turbo ca sa nu spargi pistoanele.decomprimarea cred ca se face cu o alta garnitura de chiulasa mai inalta.

@Catalin eu ma refeream in cazul lui crissu...bine am putin exagerat 250 de nm(125 parca are stoc) ,oricum cel putin 70-80 de nm in plus asta e clar...

Ca fapt divers...masina mea a fost proiectata pt 110 cai si cutia sa tina 235 nm,acum are putin peste dublu ,intradevar cutia a cedat dar dupa vreo 100 de mii de km .cineva din polonia are un lupo cu 1.9 tdi si cutie stock in 6 trepte si are cam 700 de nm si nu a avut probleme...asa ca...vw face piese foarte rezistente :Driver: . Daca e sa o iei asa cred ca cele mai rezistente piese le face mercedesul si vw pe la mijloc e bmw si undeva la o distanta foarte mare ...opel care face piesele la limita:) ...si nu vorbesc de noile generatii de opel cu motoare cutie si electronica alfa romeo ci cele facute direct de opel motoarele de pana in 2003-2004 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va recomand un topic pe unde cred ca nici Crissul, nici Casilias nu au ajuns, sau poate nu au retinut de existenta acestuia.

Uite ca se poate :(

Dar deja trebuie delimitata clar pasiunea, dorinta de a face asemenea modificari de vorba lunga si tergiversari. Pui 1.8 T sau VR6, nu stai sa te mai gandesti "mama da asta consuma 20% daca-i dau in gura"!

Pasiunile automobilistice se intretin cu BANI. Bani pe care multi dintre noi nu-i avem.

Nu ma injurati, sau macar nu de rudele de grad 1, ca si eu am in cap multe chestii d-astea, dar stau cuminte ($$$)

Nu te injur pt ca ai dreptate <<Bani pe care multi dintre noi nu-i avem.>> dar din putinul nostru reusim sa mai facem una alta. Cei care vin la intalniri imi cunosc masina si stiu foarte bine cand ma documetez despre o chestie o pun in practica... Cat despre pasiune ea nu tine de foame... si acolo din putinul meu cred ca am investit ceva banuti in masina tocmai de aia nu prea vreau sa o vand:D.

Inca ceva mersi pt topicul cu octavia.

5TORM as putea lua o turbina de pe un 1.8t sa incerc sa il pun pe 2.0 aspirat???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Casilias! Apropo, si eu mai vin la intalniri, noi chiar am si vorbit (si despre masina ta, turbo, etc)

Pentru conversie turbo vedeti si aici

Modificat de catalin_u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am niste idei si vreau sa ma documentez cat mai mult, am mai postat in alte sectiuni dar nu am primit nimic concret.

Am un 1.6 diesel pe Jetta din semnatura si vreau un 1.8 8v (90 cp) sau altceva pe benzina, trebuie o taxa ca trec de pe diesel>benzina si capacitate mai mare, pe langa taxa de schimbare a motorului? si cam cat ar fi totul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vezi ca pe aria MK1&2 gasesti multe informatii daca intr-adevar esti interesat, si oamenii de pe acolo sunt mai priceputi, dar nu prea umbla pe aria asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

de curand am schimbat arborele cotit la motorul meu 1.2 diesel '86. in prealabil s-a facut si segmentarea. problema este ca nu mai porneste acum, tin sa amintesc ca am pus arbore cotit cu pana pe pinion, as vrea sa ma ajute cineva daca stie. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

M-am decis sa imi cumpar un motor de G4, puteti sa imi spuneti care este mai usor de pus si mai putin pretentios? 1.8 T sau vr6 ??? La care din ele se fac mai putine modificari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu poate nimeni sa ma ajute cu un sfat???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa ma ajuti si cu mici detalii? as inclina si spre un v5 2.5L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in primul rand majoritatea v6urilor sunt 4x4,e cam greu de rezolvat problema cu cutia...1.8 turbo e mult mai usor realizabil ar trebui sa se potriveasca pe tampoate in primul rand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!