Jump to content

Schimbare Motor


Blu3Sky
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor !

Stie cineva daca se poate schimba motorul cu totul ?! Am un 1,4 MPI la 74CP si as vrea sa pun unul mai mare de ~100CP. Stie cineva unde pot gasi, cat m-ar costa motorul, cat ar costa operatia in sine si cine / unde / la ce pret ar putea-o face ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot te complici sa schimbi motorul schimba-l cu un 1,8 turbo care se gasesc. Daca gasesti si unul de TT cu 200 cp te-ai scos, insa nu cred ca vei face niciodata treaba asta datorita costurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul se muta in aria de Tuning si alte modificari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema nu e doar motorul,tre sa schimbi probabil si cutia,planetare,frane,etc sau este posibil sa se pupe.

Cred ca un 1.6 16v de 105 cai nu ii tre alta cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu un motor nou costa aproximativ 2500 - 3000 Euro.

O cutie de viteze noua costa aproximativ 1500 Euro, sau una la mana a doua aproximativ 750-1000 Euro.

Probabil cu motorul/cv-ul vechi la schimb preturile sa fie mai mici. Dar nu stiu daca se accepta la schimb alt tip de motor avand alta capacitate cilindrica.

Nu stiu daca merita schimbul din punct de vedere finainciar ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FABIAn RuSu

Nu merita financiar modificarea

In afara de motor mai ai de schimbat la frane, suspensii, cutie...

Banii pe care i-ai investi ar fi cu mult peste diferenta data intre pretul de cumparare a unei motorizari mai mari si pretul de vanzare al masinii tale

Optim e vanzarea+cumparare motorizare dorita

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti pune un motor cu o putere mai mare de 40 cai fata de ce ai tu si nici daca pe modelul (varianta) respectiva nu a fost echipat cu varianta respectiva de motorizare. Inainte sa te apuci sa faci vreo modificare, intereseazate la RAR ca sa nu ai surprize.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In nici un caz. Am omologat pe masina diesel de 80hp parca, motor benzina 192 hp ;)

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate mai demult... Acum nu mai poti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sigur dar nu ar fi o varianta montarea unui kit turbo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ce trebuie sa fac daca doresc sa schimb motorul vehiculului ?

Actele necesare sunt:

- act identitate detinator vehicul;

- cerere activitate RAR;

- carte de identitate vehicul;

- adeverinta din partea atelierului autorizat care a efectuat inlocuirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Vreau sa readuc putin la "viata" cu cateva intrebari:

-vreau sa stiu daca pot pune 1.8 T pe masina din semnatura si daca da, se poate pune initial decat motorul(fara cutie)?

-trebuie cumva platita vreo taxa?

Am gasit un motor de MK4 GTI in Germania destul de ieftin si as fi tentat.

Puteti sa ma ajutati cu sfaturi, detalii si daca imi spuneti ca sunt costurile mari problema e ca sunt atasat prea mult de masina si nu vreau sa o vand dar o vreau mai puternica.

Numa' bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai nevoie cam de toata puntea fata inclusiv motor cutie electronica ca sa fii sigur ca faci o treaba buna.Numai ca e posibil ca rar-ul sa nu iti aprobe schimbarea,dupa cate stiu poti pune un motor cu cel mult 50% mai puternic decat motorul care il ai acum.Poti pune si motorul de 1.8 turbo dar cel mai probabil te pune sa faci un test de dinamica care dupa cate stiu e foarte scump.

Dupa parerea mea e mai simplu sa iti pui un 1.9 tdi de 90 de cai si sa il faci pe ala de 150 de cai or more.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prefer sa raman la benzina, nu sunt deloc fan diesel. Cu rar-ul am vazut ca e posibil sa ai probleme. Dar tot as vrea sa aflu si alte pareri.

Cineva spunea ca e posibil sa se potrivesca cv actuala pe 1.8 T. Deocamdata as avea bani sa cumpar un motor dar fara cv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu poti sa pui motorul de 18T pe cutia de 1.4. nu se potriveste la prinderi. si chiar daca ai putea nu rezista la puterea si cuplul motorului de 1.8T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am interesat si eu cat de cat ca poate pe viitor o sa schimb si eu motorul. Gasesti si'un VR6 daca tot e de gasit, la bani buni (sub 2000 de euro). Franele.. trebuie shcimbate discurile de frana si placutele, nu e mare diferenta intre franele de 1.8T si cele de 1.4. Aoi.. de omologat se omologheaza,mai ales daa ii arunci niste bacsis aluia.. Se rezolva si legal. Dar, de preferat sa gasesti un donator care are toata electronica. e ceva de lucru, dar nu e imposibil, s-au mai facut schimburi !

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VR6 o fi el mai simplu ca si constructie dar nu are aceleasi valente precum 1.8T si la cunsum este diferenta. Dar daca gasesc vreun VR6 la un pret tentant nu refuz. ;) . VR6 parca are aprox 170 cp ceea ce nu-i rau.

Mersi pt idee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Hristos a inviat!

Am cautat pe forum dar nu am gasit nici un topic despre acest subiect.

Am un mk4 2.0I 116cp si m-ar interesa sa schimb motorul cu un 1.8T. Ce necesita acest lucru? Credeti ca merita sa fac acest lucru sau sa schimb masina?

La ce suma as ajunge sa schimb motorul cutia si restul ce mai este nevoie?

Deoarece ma gandesc daca este o suma modica as face acest lucru deoarece am investi o suma de bani in aceasta masina si nu prea as renunta la ea:D.

Va multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crissul vr6 de pe golf4 are 205cp;) eu asa stiu... si mai stiu ca pe golf4 vr6 sunt foarte rare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are 204 cai dar nu am vazut cu tranctiune fatza nici unul mai toate sunt 4 motion,oricum nu trage de caii aia din cauza greutatii masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu cateva lucuri simple.

Daca schimb motorul trebuie sa schimb si coputerul???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal + toata electrica motorului. Facand un simplu calcul, costurile sunt destul de mari ca sa schimbi un motor. @Casilias in cazul tau transplantu' se poate face deoarece indeplinesti conditia cu cei 40% in plus fata de puterea actuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va recomand un topic pe unde cred ca nici Crissul, nici Casilias nu au ajuns, sau poate nu au retinut de existenta acestuia.

Uite ca se poate :icon_thumright:

Dar deja trebuie delimitata clar pasiunea, dorinta de a face asemenea modificari de vorba lunga si tergiversari. Pui 1.8 T sau VR6, nu stai sa te mai gandesti "mama da asta consuma 20% daca-i dau in gura"!

Pasiunile automobilistice se intretin cu BANI. Bani pe care multi dintre noi nu-i avem.

Nu ma injurati, sau macar nu de rudele de grad 1, ca si eu am in cap multe chestii d-astea, dar stau cuminte ($$$)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar, dar inainte sa te arunci cu capu' inainte...te documentezi, si apoi incepi incetul cu incetul sa te apuci de treaba. Binenteles ca banii sunt o problema dar asta e. Recunosc ca m0am atasat de masina si nu as vrea sa o dau :icon_thumright: . De aceea incerc sa gasesc raspunsuri. Oricum e problema la rar...asa ca mai bine stau linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intotdeauna exista a treia varianta:) ...un kit turbo pus pe motorul tau,cu presiune foarte mica in turbo gen 0.6 ar trebui sa iti dea cel putin 40 de cai daca nu mai bine .....ai nevoie de o turbina relativ mica sa o incarce rpd (poti incerca o turbina de diesel fara geometrie variabila cred ca asta ar fi cea mai ieftina solutie ,de pe astrag g de 101 cai,325tds,sau chiar un garret t3 de pe renault 5 1.4 turbo ) niste injectoare de 1.8 turbo care sunt gen 100 de euro,o galerie ,un intercooler,o pompa de benzina cu presiune mai mare,un regulator de presiune ,un intercooler si un boost controller sa controlezi turbina.Acum nu stiu exact daca injectoarele se potrivesc (nu prea stiu tuning benzina foarte bine) si cam este nevoie de munca in service dar nu e greu de realizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!