Jump to content

Chederul Imi Zgarie Geamul Cand Il Ridic


mirku
 Share

Postare recomandată

O problema mai ciudata....mi s-a zgariat geamul de pe partea stanga,sofer dupa ce l-am lasat jos si apoi l-am ridicat.

A prins niste pietricele fine din cauza vantului si a ploii si .... la urcare a scartait ca dracu si a rezultat o zgarietura zdravana! (auzind cum a scartait l-am coborat din nou si am curatat spatiu dintre chedere dar prea tarziu...deja se zgariase!

A gasit careva vreun remediu pentru acest tip de zgarieturi pe geam!

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea vad ce-ai putea sa-i faci :( Nu cred ca va iesi chiar si cu orice polish pentru sticla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

problema asta o am si eu....geamurile sunt putin zgariate de la coborat/urcat,am mai vazut cateva passat-uri cu geamurile zgariate.Oare de ce????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca 50% din passaturile vazute de mine au zgarieturi la geamuri MAI ALES la cele din spate, inclusiv al meu, parca in aceleasi locuri.

Aparent e prost gandit chederul si prinde pietricele si le freaca de geam asta e. Nu mi se pare o problema asa mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si o concluzie, nu mai deschideti geamurile din spate :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu aceasta problema .. si am sunat la o firma specializata in service pt parbrize si mi -au spus ca remediul e : ALTUL NOU .. care de altfel nu pare sa fie asa de scum in jur de 240 de ron pt spate !

dar eu am inceput sa ma obisnuiesc cu zgarieturile si in plus imi curat geamurile mai repde iar pe cele din spate le tin blocate

ca si pt copii mici ! :D :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu imi cautam asa ceva, dar n-am gasit pe nicaieri;

am inteles ca ar fi o solutie folosirea unui smirghel foarte fin;

o solutie care s-ar apropia cit-de-cit ar fi xerapol, http://www.allgsm.ro/scripts/prodView.asp?idproduct=1768 , dar se aplica mai mult pentru plastice; stiu ca e folosit pentru vizierele castilor, si mai citisem pe undeva ca ar putea fi utilizat si la sticle; insa nimeni care sa-l fi folosit efectiv;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica in service-uri de geamuri unde iti repara sparturi,iti pot scoate si zgarieturile...nu am fost eu personal acolo, dar mi-a zis un prieten care si-a pus folie la o firma de genul asta. Eu cand imi spal masina tot timpul ii zic baiatului de acolo sa insiste cu krakerul la chederul de pe usa sa iasa toata mizeria si mie nu mi s-au zgariat geamurile. Ai putea sa faci si tu asta...Noroc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

AB-05- Poate totusi afli service-ul care poate face asa ceva, ca ne intereseaza pe multi :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

virgil ... eu am parbrizu spart ! si m_am dus la o Firma sa il repar si mi_a cerut 9 mil :rolleyes: :P cam scump ptr ce zicetzi voi aci cu zgarieturi si sparturi ... intra pe www.expertdetailing.ro ... cautzi pe acolo !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant, ti-a cerut pentru reparat 9 mil, cand eu l-am schimbat cu 8 mil, am pus de Saint Goblen, care echipeaza si masinile de fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este cam 130 Ron de ciobitura. De la 3 ciobituri in plus merita unul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ager service parbrizul plus montaj 5.000.000 pentru passat fara senzori de ploaie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mai este un alt produs pe piata, se numeste DISPLEX. Il puteti gasi cu un search pe google. Costa aproximativ 25 Lei/5gr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am o problema la masina din semnatura: cand sunt putin prafuite geamurile (chiar foarte putin) cand las geamurile jos si le ridic inapoi imi prinde firicele de praf la cheder si imi cam zgarie geamurile. Ce e de facut? Fata de Passatul din 2000 care l-am avut anterior unde chederele urcau putin pe geam (1-2 cm) acestea au un fel de santulet. Sa fie problema cu ale mele si sa le schimb? As rezolva problema in felul acesta?

Atasez o poza (alta mai de aproape nu am momentan) cu chederele la care ma refer.

http://img155.imageshack.us/img155/2783/86695090oh7.jpg

Modificat de c o s m i n
Editare titlu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea vad cum, eu ma joc destul de mult cu geamul (electric) si nu are nici o urma de zgarietura. Si nici nu am vazut pana acum asa ceva. Poate la masina ta este spatiu intre chederul exterior si geam, ceea ce nu e normal si ar putea explica fenomenul. Daca e asa schimba chederele. Bafta

PS Vezi ca este un topic "Zgarieturi geamuri" aici la Pasat B5. Scuza-ma, daca cautai inainte cu atentie, il gaseai. Poti folosi functia Search.

Modificat de mslo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Eu zic ca o solutie buna ar fi demontarea chederului si inspectarea vizuala, apoi curatare "la sange". E posibil sa-si gasit loc ceva pietricele acolo, si alea n-o sa iasa de-acolo fara ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin mersi de reply. am urmat ieri sfatul tau si acu pare totul ok (momentan cel putin).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te ajuta cu ceva post-ul meu.... Eu la fiecare spalare insist destul de mult cu jetul pe la acele chedere, incerc sa bag jet sub presiune intre geam si chedere si nu o sa-ti vina sa crezi cate pietricele si cat praf iese de acolo. De cand fac asa nu-mi mai zgarie niciodata geamul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Am aceasi problema la masina din semnatura szirieturi la geamul fata dreapta si stinga .....

Recomandare -- se gasesc in comert spray uri cu aer

ridicati usor cu ceva fin gen rigla... peria geamului si suflati interiorul acestea .. evitati deschiderea geamurilor cind aveti masina prafuita murdara... se pare ca forma geamurilor si pozitia,designul periilor permite retinerea de pietris si nisip care va zgirie foarte usor geamul..

Alta optiune ar fi un compresor dar acesta are presiune f mare si de acea recomand un spary cu aer care se gaseste la magazinele de elecrtonice in special....

Modificat de hades25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc compresorul de umflat roti pentru a sufla praful, pietricelele si toate celelate minuni ce se aduna pe la chederele geamurilor... cei care parcheaza sub copaci "stie"!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Imi cer scuze daca sunt offtopic. Problema mea este chederul dreapta spate care s-a indepartat de langa geam, datorita ruginirii intariturii sale metalice. Am cautat pe la toate parcurile de dezmembrari, dar fara succes. Daca ma poate ajuta cineva v-as fi recunoscator. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

stiu ca topicul e vechi dar din puctul meu de vedere, problema e de actualitate:

am un passat b5.5 care are pachet crom si chedere cu sant, nu stiu daca si B5.5 urile fara pachet crom au chedere cu sant.

Aceste chedere cu sant sunt prost gandite pentru ca aduna pietricele care au zgariat geamurile din spate si pe langa asta eu banuiesc ca din cauza lor imi intra apa in usi si apoi in masina.

Eu vreau sa le inlocuiesc cu chedere tip B5 fara crom care nu au sant si stau "lipite" de geam, banuiesc ca au acelasi tip de prindere si sper sa inlatur problema cu apa in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Problema e mai complexa. Pentru a inlocui chederele cu cele fara crom, iti trebuie si geamurile mici din spate (cele lipite), tot fara crom. Chederul in sine e turnat pe geam si e mai lat (cel fara crom).

Si au sant si cele fara crom. Doar ca e mai ingust.

Solutia cea mai buna e sa insisti la spalare cu presiune in santul respectiv. Asa fac si eu de fiecare data si nu am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu m-am gandit sa lipesc banda cromata la metru peste chederele fara crom de B5 pentru a pastra integritatea "pachetului".

Cat despre spalarea cu presiune n-are nici un rost pentru ca toata apa ar intra in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!