Jump to content

Octavia Ii Combi


srudolf

Postare recomandată

Ieri am adus masina de la dealer.

Am trecut de la Octavia I 1.9 TDI, am condus de multe ori si Octavia II, deci cunosteam in mare masina.

Este un Combi , 1.9 TDI cu 105CP, varianta de echipare Trend,

si am adaugat doar cateva optionale: pachete de drumuri grele, ESP, duze stropitoare incalzite, covorase, cheie cu telecomanda.

Iata primele impresii (poate si fata de O1):

Aspecte pozitive:

- Imi place forma de combi

- Vizibilitate catre spate mai buna decat la O1, oglinzi laterale mai mari decat la O1

- Linia ferestrelor laterale este mai este mai inalta, instrumentele bordului parca inconjoara postul de conducere, ce a ce confera o impresie de siguranta soferului

- Motorul este mai silentios, are un sunet mai profund si trage parca mai vioi decat la O1, dar nu l-am putut testa inca

- Compartimentul motor este parca mai aerisit decat la O1

- Portbagaj imens si usor de incarcat

- Materialul din care este facut bordul este de calitate excelenta

- Aparat radio/cd/mp3 foarte usor de utilizat, cu display mare, meniu intuitiv, extrem de reusit

- Compartimente de depozitare multe si destul de incapatoare

- Cotiera comoda

- Maneta schimbator de viteze cu cursa relativ scurta si pozitie fata de sofer foarte buna

- Servodirectie electromecanica foarte comoda

- Tapiterie de calitate foarte buna

- In general masina este bine legata, poate mai bine decat O1

- Consum redus: am avut sub 6% in prima 100km

- Suport pentru piciorul stang al soferului comod si mai mare decat la O2

Aspecte negative:

- Interiorul emana un miros parca de tutun

- Nu-mi place blocul de lumini spate

- Este rigida, exact ca si O1, am avut pachet drumuri grele si pe O1

- livierele "mustata" de lumini/semnalizare si stergator de parbriz sunt confectionate dint-un material de calitate incerta si se actioneaza greu, parca tinde sa se rupa

- Climatronic bi-zonal cu meniu neintuitiv, cel de pe O1 mi-a placut mai mult

- Bordul deranjeaza genunchiul drept al soferului

- Scaun sofer cu sezut mic, parca mai scurt si mai ingust decat la O1

- Vizibilitatea catre fata este mai slaba decat la O1

- Usa torpedoului se inchide greu si nu se aseaza corect

- Usa portbagajului trebuie trantat nitel

- Instrumentele de bord au cifrele mai mici decat la O1

Desi aceasta este a doua masina care l-am achizitionat de la acelasi dealer, deci ne cunosteam, doresc sa mentionez ca s-au comportat profesional pe parcursul negocierilor ( de exemplu nu au incercat sa-mi vanda optionale de care nu am nevoie), s-au tinut de cuvant cu privire la termenul de livrare, au dotat masina exact conform cerintelor mele, deci totul a fost super OK.

Am adaugat si cateva poze:

th_52198_Picture_183_122_77lo.jpgth_52218_Picture_184_122_658lo.jpgth_52226_Picture_185_122_1165lo.jpgth_52235_Picture_186_122_1031lo.jpg

th_52244_Picture_187_122_421lo.jpgth_52253_Picture_188_122_337lo.jpgth_52258_Picture_189_122_565lo.jpg

th_52262_Picture_190_122_640lo.jpgth_52270_Picture_192_122_102lo.jpgth_52292_Picture_193_122_575lo.jpg

Link către comentariu

frumoasa masina.s-o conduci cu placere...pacat ca n-are proiectoare...numai bine!

Link către comentariu

Frumoasa ii mai trebuie folie sa zicem un 50% pe laterale si pe luneta si niste jante cu ceva negru si o sa arate super, nu ca acum nu ar arata :P

Multi km fara evenimente si de curiozitate cat a costat?

Pacat ca i-ai pus pachetul de drumuri grele ca sta cam inaltata :( dar depinde in ce conditii o folosesti

Link către comentariu

Merci....

La jante de 16" originale am renuntat in ultima clipa, dupa ce masina a fost comandata si avansul platit, dar noroc ca masina nu era inca in fabricatie.

Am vrut neaparat doua seturi de jante, pentru vara si iarna, m-am gandit ca acestea de tabla vor fi bune pt. iarna si pentru vara gasesc ceva

frumos de 16", poate mai ieftine, eventual negru.

Pachet drumuri grele este o necesitate in tara asta. Mai o bordura, mai o groapa adanca, nu risc.

A costat 18.400 Euro, cu reducere. Mentionez ca pe O1 am dat 18.800 acu' cinci ani, si era Elegance cu motor ASV de 110CP, cu xenon... full mai putin piele. S-au scumpit Skodele, dar O1 m-a servit regeste.

Link către comentariu

Am facut un primul drum de 500km. Nu-mi place cum trage masina (si fata de O1) , normal ca inca nu este rodata, dar cred ca va trebui neaparat remapat, curba de cuplu este prea abrupta: motorul sub 1.800RPM este aproape mort.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

La 5000km rulati masina mea a facut o vizita la Dl.Kiss Lorand, in Cluj, de la care a primit inca 30 CP.

Cu toate ca pe parcursul sedintei am intimpinat oarece probleme tehnice, rezolvate foarte promt de Dl. Kiss, care a dat dovada de un profesionalism

iesit din comun pe meleagurile nostre. Il recomand calduros pentru toti amatorii de ciptuning din zona.

Masina se comporta foarte frumos la drum lung si consuma cu apr. 0.5% mai putin. Plusul de putere se poate folosii mai ales in depasiri. In general masina a devenit mai placut de condus.

Link către comentariu

Poti da mai multe detalii despre cum se comporta masina dupa plusul de 30CP respectiv banuiesc 55Nm ?

Cum se prezinta ambreajul? Simti ca patineaza putin sau miroase mai puternic ?

Ce fel de probleme ai intampinat pe parcursul sedintei? :offtopic:

S-o stapanesti sanatos si cati mai multi km fara incidente!

Link către comentariu
  • 2 months later...

Meci pentru urari.

Ce sa zic de comportament?

Pe deal in sus se simte cel mai bine plusul de putere. Sincer nu cred ca sunt 30CP, poate un 20- 25CP (si nici 55Nm), dar ce conteaza, oricum ce am primit este suficient pentru circulatia de zi cu zi. Legat de ambreiaj: nu patineaza, dar la pornire reusesc sa calez motorul mai des, daca nu sunt atent la jocul acceleratie-ambreiaj.

Dar... daca circul in trafic intens, cu multe depasiri si franari, consumul creste spectaculos, chiar daca viteza medie este foarte mica.

Am observat ca chiar daca conduc incet, fara demaraje frecvente, in trafic intens consumul este mult mai mare, fata de cazul in care drumul este liber si o forjez.

Cred ca a meritat investitia in chiptuning. Consider ca 20% fata de puterea initiala este suficienta.

Am dotata masina si cu jante de aluminiu si kit de xenon.

In primii 15.000 km am adaugat 300g de ulei.

Link către comentariu
  • 5 months later...

Am ajuns la 43.000 km, nici o problema notabila, un pic de consum de lichide de racire (am completat 400ml), in total aprox. 600ml de ulei (ARAL).

Xenon, fara lupa, nu este prea eficient.

Am cumparat anvelope de iarna Fulda 205/60/15. Consum mediu aproximativ 5.9%, 90% parcuri, motorina de la Rompetrol, E4 si E5.

extraurban, singur, fara bagaje. Pe timp de iarna culoarea alba este sensibila pentru drumurile noastre, masina este tot timpul murdara.

Modificat de srudolf
Link către comentariu

Din cate am observat,masina de la bun inceput nu prea ti-a placut..pe parcursul a aproape 50.000km ti s-a mai schimbat parerea?Oricum din punctul meu de vedere mi se pare ca nu se comapara cu O1,e mult superiora din toate punctele de vedere.

Link către comentariu

O1 era o masina foarte buna, cel putin a mea.

O2 este superioara la tinuta de drum, poate si motoric. Stai sa ajung cu ea la 150.000 km, si atunci raspund la intrebare.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!