Jump to content

Suporti motor - probleme


tampao
 Share

Postare recomandată

E vorba de siguranta nu de tiganie, daca crapa vreun suport din ala la viteza si pierzi controlul masinii, ce te faci? Poate sa fie cat de veche masina, daca o folosesti zi de zi, nu ai nicio scuza sa nu o mentii, la itp se verifica si suportii, cel putin asa scrie pe procedurile alea afisate in service-uri
 

in america de exemplu, ca sa treci de itp, trebuie sa ai frane bune, motorul sa nu "jiggle", directie buna, lumini (stopuri, semnalizari, faruri) in rest poti sa n-ai parbriz, sa n-ai usi, sa n-ai roata de rezerva sau triunghi, nu-i intereseaza...

 

Sent from my HTC One using Tapatalk now Free
 

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Scriu aici ca la passat b6 nu am găsit nimic despre suport motor. Cand dau cu spatele se aude un zgomot de fier cineva imi spune ca este suportul motor central cel de sub motor,ați întâlnit problema mea?

Inviato da mio iPhone usando Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-un fel da e o "tiganie" dar nu merita sa investesc atatia bani intro masina asa veche...la care dupa 2sapt probabil ar aparea alt defect si uite asa tot bagam bani dupa bani...

Sal eu am umplut bucsele anticuplu cu acel adeziv pentru parbriz si din pacate am facut o mare greseala asta pentru ca motorul meu este diesel la benzina nu stiu cum o fi dar poti sa incerci.Problema este ca nu se usuca in 24h la mine nu se uscase complet nici dupa 2 saptamini pentru ca am stat cu ele in portbagaj asteptind loc liber in service Tamponul de cutie nu prea ai cum sa-l umpli fara ca in 2 luni sa nu curga singur Inainte sa te apuci de treaba foloseste activatorul( solutie pentru degresarea cauciucului) pentru o mai buna aderenta  dar repet nu se va usca in 24/h garantat Pe parbriz e altceva acolo se aplica cu pistolul electric un strat subtire si de aceea se usuca repede pe cind la bucse trebuie umplute goluri Spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se scoate suportul motor central?post-114028-13832453579644_thumb.jpgpost-114028-13832453692361_thumb.jpg

Inviato da mio iPhone usando Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ajutorul unei prese sau daca ai noroc si cu o simpla surubelnita dreapta in care poti bate cu ciocanul asta daca te referi strict la bucse,daca vb de semipunte ai mai multe suruburi de desfacut inclusiv bieletele antiruliu parca

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat piesele 27,2 si 3 post-114028-1383671158518_thumb.jpgpost-114028-13836711738444_thumb.jpg

Inviato da mio iPhone usando Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot verifica daca e bun sau nu, suportul motor-cutie(cel de sub baterie)? Mentionez ca am o bataie metalica(gen fier pe fier) doar la pornirea motorului(cu ambreiajul calcat sau necalcat), si apoi pe loc daca invart volanul se aude un fel de 'Trrrr Trrrr' o bataie ca o rezonata a 2 obiecte de fier!

 

Si din seara aceasta am inceput sa simt vibratii in interiorul masinii!

Kitul ambreiaj+volant e schimbat de 5000km, deci exclus volant!

Ma gandesc ca poate nu au strans bine mecanicii suruburile suportului de la cutie, acestea slabindu_se in timp, fapt ce imi provoaca(cred) zgomotul de la pornire si mai nou din seara aceasta vibratii!

 

Pareri?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se baga masina in viteza cu motorul oprit si cu capota ridicata cineva impinge scurt masina fata-spate si se observa deplasarea (rotirea) motorului si cursa pe care o face acel suport in bucsele proprii. De preferat ar fi sa se urmareasca pe sub masina (in groapa), dar la mine la 1.4 se vede si pe deasupra acel tampon. Nu stiu cat spatiu este la 1.9.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se baga masina in viteza cu motorul oprit si cu capota ridicata cineva impinge scurt masina fata-spate si se observa deplasarea (rotirea) motorului si cursa pe care o face acel suport in bucsele proprii. De preferat ar fi sa se urmareasca pe sub masina (in groapa), dar la mine la 1.4 se vede si pe deasupra acel tampon. Nu stiu cat spatiu este la 1.9.

asa am făcut la passat b6,la mine am o mică vibratie un deal-vale cu Masina oprită si motorul pornit si cand dau in masalier mai forțat se aude o bătaie fier pe fier

Inviato da mio iPhone usando Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat bateria si filtrul de aer jos sa verific suportul respectiv si cu masina in treapta 1 ori Reverse se mica motorul in suport cam 2cm inainte 2cm in spate.

Acum n-am un alt exemplu pt a face o comparatie dar cred ca e dus suportul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astăzi au ajuns piesele comandate am rămas fără cuvinte cand am văzut made in China

Inviato da mio iPhone usando Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lemforder

Inviato da mio iPhone usando Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si preturile? Eu pentru a mea am gasit made in cehia tot lemforder

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat bateria si filtrul de aer jos sa verific suportul respectiv si cu masina in treapta 1 ori Reverse se mica motorul in suport cam 2cm inainte 2cm in spate.

Acum n-am un alt exemplu pt a face o comparatie dar cred ca e dus suportul!

in jur de 1 cm e si la mine balansul ,parca ar avea joc, cum ar trebui sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o mica MISCARE e normal sa aiba pt ca altfel vibratiile s'ar transmite in caroserie .Acum,sa nu fie joc,in sensul sa nu se miste motorul independent de tampon.Daca se misca si motorul si tamponul in acelasi timp e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu depinde numai de jocul de 1cm-2cm ci si cit de lasat este bratul suportului.Daca acesta este "lasat" prea mult apar probleme de timonerie(intra gre/agata/vibreaza schimbatorul) Daca este nou si nu este in sarcina acesta are 5 mm intre "buze"-carcasa si brat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu depinde numai de jocul de 1cm-2cm ci si cit de lasat este bratul suportului.Daca acesta este "lasat" prea mult apar probleme de timonerie(intra gre/agata/vibreaza schimbatorul) Daca este nou si nu este in sarcina acesta are 5 mm intre "buze"-carcasa si brat

Cred ca ai dreptate aici! Din ce am vazut la mine e lasat bratul suportului pana aproape atinge de caroserie si cred ca de aici zomotul care il am la pornire!

Revin cu impresii dupa ce il schimb!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! Imi poate spune si mie cineva codurile la suruburile de la suportii de motor? Multumesc! Este vorba de un golf 4 1.4 16v.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat azi suportul de sub vasul de expansiune(?)marca flenor,pe cel de la cutie lemforder si suruburile pentru toti suportii,8bucati(asa mi-au spus de la magazin).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan.molea85

buna seara.am un golf 4 si dupa o scanare mi-a aparut 17979 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144): Short to Plus

        P1571 -- 35-10 - - - Intermittent imi puteti spuneva rog  ce trebuie sa fac si ce inseamna

buna seara.am un golf 4 si dupa o scanare mi-a aparut 17979 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144): Short to Plus

        P1571 -- 35-10 - - - Intermittent imi puteti spuneva rog  ce trebuie sa fac si ce inseamna
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista asa ceva la motorul 1.4 ? e o eroare la scanarea cu interfata vagcom contrafacuta

Cauze posibile:

Eșec ◦ mount motor

Electrică și / sau conexiuni defectuoase ◦

◦ Suport motor solenoid defect

Posibile soluții:

◦ Verificați / înlocuiți de montare a motorului

◦ Verificați / cablajul de reparații și conexiuni

◦ Verificare (de măsurare blocuri) / înlocui solenoid

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!