Jump to content

Suporti motor - probleme


tampao
 Share

Postare recomandată

In service am facut lucrarea, motorul l-au suspendat cu ajutorul unor fiare bagate in flanse la telescoape de care s-a agatat motorul. Ideea este ca pana acum nu ma chinuiam in halul asta sa bag in marsarier. Ma gandeam sa slabesc putin suruburile la ambii suporti si sa fac un pic de balans motorului poate se asaza mai bine.

Modificat de bgy23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa mine problema consta in faptul ca s-a schimbat pozitia cutiei in raport cu timoneria deoarece ai schimbat numai un suport, probabil daca ii schimbai pe toti nu se intampla asta.

Pentru reglarea timoneriei este necesara o lera speciala.

Ti-am atasat un fault finding pentru problemele cutiei si modul de ajustare a timoneriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ...da asa ziceam si eu s-a modificat pozitia cutiei. Nu cumva documentele tale sunt pentru timonerie pe cabluri? Eu am pe tije.

Modificat de bgy23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da m-am uitat mai bine si am vazut ca sunt mai multe tipuri de timonerie.

Sunt 2 tipuri pt cutia EGR si unul pentru ERT.

Eu iti pusesem reglarea pentru ce vezi in pdf-ul "varianta 1-cutie EGR".

Ti-am atasat si restul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupo_bv in "ajustare pt cutie ERT" care e indentica ca la mine am vazut acolo ca trebuie sa fie intra 5 ca sa o poti regla de la acel surub din spatele motorului???

Ca uite la masina mea i-am schimbat suportii si "a naibii" tot mai agata

Reglaju de la schimbator i l-am facut cei 2 mm si anul trecut am umblat si la acel surub din spatele motorului dar l-am reglat cu schimbatorul la punctul mort si asa am reusit sa il montez la loc

Ma poti ajuta cu o clarificare cum e in documnetul respectiv???

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in timp ce accelerez undeva la 2500-3500 rotatii se simte o vibratie la motor, sa fie oare suportii de la motor dusi?

Modificat de dox99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate benzina sau sonda lambda mai degraba. Cand se duc suportii ori bocane cand cuplezi treapta de viteza superioara, ori se misca schimbatorul de te sperii ori e mai pronuntat "golul" ala la accelerare si cand reduci...

Incearca sa mergi 200 de km cu benzina cu cifra octanica mare si vezi daca iti mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e tdi, nu are treaba cu sonda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupo_bv in "ajustare pt cutie ERT" care e indentica ca la mine am vazut acolo ca trebuie sa fie intra 5 ca sa o poti regla de la acel surub din spatele motorului???

Ca uite la masina mea i-am schimbat suportii si "a naibii" tot mai agata

Reglaju de la schimbator i l-am facut cei 2 mm si anul trecut am umblat si la acel surub din spatele motorului dar l-am reglat cu schimbatorul la punctul mort si asa am reusit sa il montez la loc

Ma poti ajuta cu o clarificare cum e in documnetul respectiv???

Din ce inteleg eu de acolo este ca acel surub se slabeste avand schimbatorul pe neutru si dupa ce urmezi toti pasii aia, la sfarsit, se strange surubul tot cu schimbatorul pe neutru. Cred ca ar trebui sa reiei reglajul de la zero urmand exact pasii de acolo. Bine ar fi sa gasesti si lera aia.

S-ar gasi de cumparat, dar pe la altii

http://www.xxl-automotive.de/Schalthebellehre-3421-Original-VW-Spezialwerkzeug/

http://www.ebay.de/itm/Audi-VW-Seat-Skoda-Schalthebellehre-Lehre-VAG-3421-/380226407335

Mai exact cum iti agata?

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

agata cel mai rau in a2a.

cateodata chiar simt o smucitura la cuplarea treptei si cateodata intra din prima foarte frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cand ar trebui schimbat suportul motor de sub masina dintre cutie si motor acela in forma de os(dogbone)? Cum imi dau seama daca e dus sau nu, se poate verifica? Care ar fi simptomele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A folosit cineva pentru suportul dogbone bucsele de la Powerflex...cum se comporta cu ele? Ma refer la cele galbene de duritate medie.

post-22767-0-18450300-1341646120_thumb.j

post-22767-0-79770300-1341646125_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ar trebui schimbat suportul motor de sub masina dintre cutie si motor acela in forma de os(dogbone)? Cum imi dau seama daca e dus sau nu, se poate verifica? Care ar fi simptomele?

Iti dai seama ca este uzat cand schimbatorul de viteze se misca la accelerarii si deccelerarii.

Cand dogbone este uzat iti agata si in viteze mai ales R,1,2.

Iti recomand sa il schimbi si costa de la 150 lei pana la 200 in functie de producator

Eu l-am schimbat si ca producator am ales TOPRAN 150 lei a costat si merita totii banii ca este mult mai precisa timoneria si nu se mai simt acele vibratii in schimbator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

Am o mica problema cu un golf 4 din 2002, 1.9 101cp...si anume...smuceste la apasarea si lasarea pedalei de acceleratie. Kitul de ambreiaj schimbat acum vreo 10.000km(am pus kit cu volant simpla),suportii motor schimbati azi si problema persista.Am cautat pe toate forumurile si nu am gasit nimic care sa ma ajute .

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ti-ai cam dat singur raspunsul. Daca ai avut volant.a cu masa dubla si ai schimbat-o cu una cu masa simpla, e normal sa se schimbe mersul motorului. Acesta se tureaza mai usor si face si frana de motor mai pronuntat datorita volantei usurate. Ca sa mai scapi de smucire ar fi trebuit sa schimbi suportul de pe mijlocul motorului cu unul mult mai dur care sa nu permita pendulari ale motorului foarte mari si sa se simta masina mai legata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

parerea mea ca asa va simti si mai tare smuciturile, suportul nemaipreluaind din socuri, din nefericire si cutia are de suferit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Smuciturile astea la el vin din faptul ca motorul penduleaza. El oricum facea asta si cu DMF, insa acum pentru ca e mai usoara, fiecare accelerare si decelerare sunt mai agresive pentru ca volant.a nu mai opune atata rezistenta la apasarile pedalei si prin urmare inertia a devenit mai mica. Astfel, el are ceva mai mult cuplu in momentul de fata si sunt sigur ca a observat ca accelereaza mai bine masina.

Smuciturile astea e posibil sa vina desigur si din cutie. Daca i se misca planetarele stanga-dreapta cand are motorul oprit si rotile pe pamant, inseamna ca de-acolo vine smucitura mai degraba. Si-a facut joc in diferential si de fiecare data cand accelereaza sau reduce, se muta jocul, axul prinde turatie mai mare cat merge in gol si apoi cand prinde are deja o turatie anormala si de-acolo smuciturile. Parerea mea, bineinteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei interesati de schimbarea tamponului OEM de la cutie. Acesta are codul original 1JO 199 851 R/AB si il gasiti pe Lemforder la 190RON. Vine exact ca in poza, nu se gasesc doar garniturile de cauciuc. Chiar daca cele de pe suportul masinii sunt intregi, in timp apare imbatranirea cauciucului si evident o amortizare mai slaba a socurilor

Am cautat acest suport dar in programul de piese spune ca 1j0199851R/AB ar fi pentru diesel. La AZD 1.6 16V scrie 1J0199851AA. Problema este ca pe Lemforder primul este 180 RON si al 2 lea 300 RON. E atfel sau care e schema de este diferenta asta de pret. In plus am vazut ca apare in unele locuri scris "suport motor fata" iar in altele "suport motor spate".

Modificat de bgy23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca am schimba bucsele de la tampon cu unele poliuretanice ? am vazut ca sunt pe net

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat ca la benzina, unde cuplul si vibratiile sunt mai mici, pretul e mai mare.

Poliuretanice nu recomand pt mersul de zi cu zi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se va simti ca o caruta rigida daca va apucati de pus tampoane si bucsaraie din poliuretanic...

asa a facut un amic de al meu.. dupa o luna a cedat psihic si a pus lemforder normale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ziceam doar la tamponul de la cutia de viteze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Circoloco,pai treaba sta in felul urmator...se schimba mai repede si nivelul vanzarilor este mai mere si pretul mai mic,se schimba rar..nivelul vanzarilor este mai mic si pretul mai mare ;) .Un exemplu concludent placute de frana pt Mitsubishi Lancer 2009 se schimba la maxim 20.000km(pe fata).Pe Textar costa 100 lei setul,pt golf 4 la care placutele se schimba la peste 50.000km pt Textar placutele de fata sunt 150 lei :lol:.La Toyota Land Cruiser 2009 pachetul placute fata- spate pe Textar sunt 270 lei(si la asta se schimba destul de des).Cand am adus un pachet pt Toyota si am vazut pretul..am crezut ca e greseala undeva in depozit si imi pareau foarte ieftine.Clientul cand a vazut ca fata- spate sunt 270 lei ..ma intreba daca sunt chinezesti sau turcesti :lol:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La cei care aveti 1.6 16V tot asa sta motorul? Lasat spre stanga cum te uiti la masina. Am verificat suportul nu pare sa aiba nimic.

post-22767-0-85020500-1344152395_thumb.j

post-22767-0-18464900-1344152417_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa trebuie sa stea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!