Jump to content

Suporti motor - probleme


tampao
 Share

Postare recomandată

sal

am un golf 4 si de curand i-am schimbat distributia.totul e ok masina trage se aude ca si inainte,dar cand plec de pe loc se aude in partea dreapta un fel de vibratie,ca un hrait..si asta daca incerc sa plec cu demaraj,daca plec calm nu se aude.in mers nu se aude nimic.sa fie de la suportul motor?va rog sa ma ajutati.la caseta de directie am joc in ax.are bucsa inauntru?se schimba?sau jocul nu e de la bucse?si alta problema.....la roata din fata pe dreapta am un trosnit cand merg pe denivelari.ce sa fie,bucsele sunt toate bune.sa fie flansea din capul telescopului?????????multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Circoloco, acest Lemforder la 190RON este acelasi si pentru BORA 1.6 16V cod motor BCB ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca imi permite Circoloco,o sa raspund eu.E acelasi.Ii mai zice "dogbone".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Astazi am sudat suportul de la toba intermediara ~20 RON. As zice ca pe langa cele 3 tampoane de la motor, merita verificat daca nu cumva e si acesta rupt. S-a simtit imediat in bine in mersul masinii. Am inteles din service ca se rupe frecvent acest suport la golf-uri, deci verificati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am drept de autor la poza :) ii apartine tot cuiva de pe forum, ii multumesc cu aceasta ocazie.

post-29158-0-31372700-1315244072_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, deci practic acolo se sudeaza, si acele doua tije intra intr-o bucsa ceva de genul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Azi am verificat suportul de la motor cel de langa cutia de viteze si am bagat de seama ca este un pic decalat.Stie cineva daca trebuie sa fie asa???Si la montare are vreun semn la care trebuie pus??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ar trebui sa fie decalat.

Vezi prin atasamente.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SSRAZVAN...tamponul respectiv se incearca astfel;cu motorul oprit ..inpingi de motor spre bord(ai restul meu de mana unde trebuie sa inpingi :lol: )..si tamponul nu are voie sa faca cursa mai mare de un centimetru fata -spate.Deci un centimetru maxim in fata-un centimetru maxim in spate.Daca face cursa mai mare e de schimbat...Poti face si tu poze cu tamponul masinii tale in momentul cand e inpins..

post-64586-0-20906600-1318487328_thumb.j

post-64586-0-11730200-1318487574_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci am fost la masina si am verificat si cred ca am o mare belea.Cele 2 suruburi care tin cutia cred ca nu mai sunt stranse ca am vazut urme de pilitura pe suport si am vazut ca si mi se misca suportul din suruburi daca misc motorul.

Dar acum intrebarea este de ce naiba sa slabit acele suruburi??Si acum cred ca trebuie sa le desfac si sa le asez corect dar faza e ca sa si frecat zona unde sta surubul pe suport.

Ceva sfaturi ca nu am chef sa ma trezesc cu motorul pe jos

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

mie imi vibreaza motorul cand accelerez peste 2500 turatia motorului,ce ar putea fi????

va rog ast sfaturi...... ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum percepi chestia asta: te uiti la motor si se vede sau simti in habitaclu in timpul mersului?

sa nu se atinga evacuarea pe undeva de caroserie desi ar trebui sa se auda si un zgomot in cazul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Draghici Cosmin Daniel

in dimineata asta...am pornit masina...o am in curte..trebuie sa o inmatriculez..sh am pornit masina..sh am simtit ca se misca exagerat de tare masina......stand pe scaunu de la sofer...m-am dat jos am deschis capota sh motorul meu pare a fi inclinat spre stanga...mai bine zis lasat de partea stanga..exact unde am suportul motor rupt...dati'mi un sfat....pot sa merg la service..usor cu ea? sau o iau pe platforma??? pls deci atentie se misca exagerat de rau sh e inclinat pe partea unde e motoru rupt...cand o pornesc mi se aude un vajait asa...gen pe la curea sau nuj ce mama naibi....HELP!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am schimbat distributia la masina din semnatura, cand a destrans mecanicul suruburile de la suportul motor (paetea dreapta, langa vasul lichidului de racire) de pe bloc motor si prinde tamburul (cod piesa 038199207J), s-a stricat un filet (piesa fiind din aluminiu).

Cand a montat suruburile s-au infiletat normal, dar cand le-a strans unul mergea in gol, masina nu vibreaza mai tare decat inainte.

Piesa respectiva se poate comanda doar pe original si costa 360ron, se poate da alt filet sau alta metoda incat sa nu trebuiasca schimbata piesa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Ce tambur? :D, piesa aia de aluminiu nu are in ea filet, prin ea doar trec suruburile, probabil tie ti s-a stricat ori filetul de la surub ori de pe bloc motor ori din lonjeron. Nu prea stiu solutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le banner daca sa zicem ca sa stricat filetul din acel suport c-am greu imi dau seama la ce te referi dar in fine...daca sa stricat vreun filet la un suport de aluminiu solutia este sa rectifici filetul dupa care sa ii pui un elicoid in filet si gata treaba.Eu asa am procedat la mine la suportul de la cutia de viteze si tine bine o sa il schimb oricum dar de tinut tine si acolo e greutate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri.

Eu nu cunosc mecanica, am spus exact ce mi-a recomandat mecanicul. O sa mai cer parerea si altui specialist

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Saptamana viitoare vreau sa imi schimb suportii la motor si din cate am citit pe forum ar fi bine daca as schimba si suruburile de la suportii.E bine daca as schimba si suruburile luate de la reprezentanta bineinteles.Si sa le i-au pe toate??

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Eu n-am schimbat suruburile la cel de pe partea cutiei de viteze si n-am avut probleme sa crape suruburile. Intr-adevar am auzit si eu de intamplari cu oameni care n-au schimbat suruburile cand au schimbat suportii si le-au cedat de le-a cazut motorul pe caseta de directie si alte chestii d-astea. Presupun ca merita sa dai acum cateva zeci de lei in plus ca sa iei si suruburile decat sa dai apoi mai multe sute de lei ca sa platesti consecintele economiei facute in cazul in care nu le achizitionezi acum si pe acelea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare...vreau sa-mi schimb suportul de la cutia de viteze, am gasit mai accesibil pe Febi si Swag. Ce-mi recomandati dintre cele 2?

Modificat de bgy23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat Swag(made in germany), l-am schimbat dar am o problema. A disparut tremuratul motorului, dar imi intra foarte greu in marsarier chiar imi caraie ceea ce nu s-a intamplat niciodata pana acum. Care sa fie cauza, sa nu fii asezat corect motorul/cutia in acel suport?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai suspendat motorul pe dedesubt ca sa nu se lase intr-o parte si sa-ti forteze in suportii ceilalti? Vad ca ai benzinar. Uita-te la topic-ul cu probleme la schimbatorul de viteze ca am descris acolo in mare ce-ai de facut ca sa reglezi timoneria. Atentie pe cine urci in masina sa tina schimbatorul pe jumatate, sa aiba cat de cat habar de ce face acolo.

Sau scoti mansonul de la schimbatorul si masori cu ruleta cat trebuie sa ai si in stanga si in dreapta pana in opritoarele alea metalice. Daca scoti mansonul o sa iti dai seama despre ce zic si e cel mai ok asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cateva zile am schimbat totii suportii la masina din semnatura.

Montat cei noi si timoneria merge foarte bine.

Ce zice colegu cu reglatu timoneriei e adevarat dar trebuie sa desfaci consola si sub acel manson de la schimbator ai un surub care trebuie desfacut si cu subleru o reglezi.Trebuie sa fie 2mm sau cat grosimea unei monezii de 50 banii.Doar de acolo se regleaza timoneria si mai e in spatele motorului dar acolo e un pic complicat si daca acolo nu a fost umblat nici nu ai ce umbla.

Dar uite ca la mine dupa schimbatul suportilor,gresat toata timoneria,si reglata timoneria sincer sa va zic mai agata

Si credeti-ma ca am facut-o ca la "mama ei" si tot agata si se pare ca toate fac la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!