Jump to content

Suporti motor - probleme


tampao
 Share

Postare recomandată

Ale mele nu s-au rupt, pur si simplu sau desfacut si mi-a cazut motorul pe scut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit in sfarsit sa schimb suportul de la cutie. In momentul in care puneam piciorul pe partea de sus a rotii si faceam balans la masina se auzea un fel de click si simteam la picior un joc (ceva gen bucsa sau rulment) - in momentul in care am incercat sa-i fac balans cu capota deschisa, am observat ca se misca motorul si se auzea clickul de la suportul de cutie, asa ca m-am hotarat imediat sa-l schimb. Ma asteptam sa fie varza cauciucul de la suport, dar spre surprindearea mea era ok (cel putin vizual). Observatii dupa schimbarea suportului - nu se mai balanseaza asa de tare motorul, nu se mai aude clickul ala, e mai silentios la ralanti (in sensul ca au disparut in mare parte trepidatiile care se simteau cand stateam pe loc cu masina) si s-au redus si trepidatiile de la schimbatorul de viteze. In concluzie nu imi pare deloc rau ca am schimbat suportul cu toate ca arata bine - probabil ca si cauciucul ala imbatraneste si isi pierde din proprietati. Am citit pe forum ca o cauza probabila pentru care se duce suportul este suspendarea gresita a motorului - la mine a stat cateva ore suspendat pentru schimbarea distributiei - poate de acolo i se trage...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa imi zica si mie daca este normal sa am joc in suportul asta din poza...Sau cel din poza incercuit e suport???Si mi se pare ca se misca destul de usor iar la schimbatorul de viteze cand plec de pe loc sau cand schimb vitezele si accelerez se misca...si cand dau in gropi la fel...Ce as putea sa ii fac???

aceeasi problema..daca rezolviceva anunta ma si pe mine te rog.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat te-a ajuns operatiunea de schimbat suportii + manopera?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ghizda, copanu - ala e suportul de motor (respectiv a cutiei de viteze) - dupa cate am citit si datorita faptului ca l-am schimbat recent pe al meu pot sa spun ca e normal sa se miste , dar depinde cat de tare...(la mine nu numai ca se misca, dar facea si un click) dupa cum am scris si mai sus...

Zhe_Fox - suportul de la cutie - 50

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ghizda, copanu - ala e suportul de motor (respectiv a cutiei de viteze) - dupa cate am citit si datorita faptului ca l-am schimbat recent pe al meu pot sa spun ca e normal sa se miste , dar depinde cat de tare...(la mine nu numai ca se misca, dar facea si un click) dupa cum am scris si mai sus...

Zhe_Fox - suportul de la cutie - 50

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ing. Catalin Duran
In schimb suruburile la acesti suporti de motor sunt de unica folosinta. Cand se schimba distributia aceste suruburi se schimba doar la suportul din dreata, pentru ca doar acesta se desface (ATENTIE! daca se refolosesc suruburile vechi o sa va cada motorul in mers!!! cititi si va minunati http://vwforum.ro/index.php?showto...hl=motor++cazut ). numai bine.

nu intodeauna, tatal meu nu a schimbat suruburile cand a schimbat distributia, la naiba am dat cu paul zdravan de plafon la propriu in vara pe drumul spre sibiu-Brasov, si motorul nu a cazut sau sa se fi rupt vreun surub.

Modificat de ing. Catalin Duran
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema , dupa ce mi-a cazut motoru , am schimbat suportii de motor , dar acuma la accelerare , sau la frana de motor imi misca schimbatorul , e normal ? si inainte facea , dar parca nu asa tare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin nu cred ca nemtii aia (producatorul) sunt chiar prosti cand recomanda sa schimbi suruburile. mai ales ca "s-a intamplat sa se intample" sa cada motoare. Ma bucur ca tie nu ti s-a intamplat si iti doresc sa nu ti se intample.

edit: Pentru motorul 1.6 16v azd sunt 6 suruburi ( 3 modele a cate doua bucati ) si costa in total la pbv1 38 lei. Nu merita riscul pentru 10 euro.

numa bine.

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu probleme cu trepidatul motorului Mam uitat la suportii si la cel din stanga am observat ca, curge ceva din el si e foarte lipicios sincer nu imi dau seama ce :P ce poate sa fie?Am tampoane hiraulice? :huh:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a mai intalnit nimeni problema asta la masina lui? Eu banuiesc ca is doar din cauciuc si ceva panza tampoanele de la motor atunci ce curge din el ? :o Am sa incerc sa fac si o poza si sa o postez sa nu ziceti ca vorbesc prostii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi sa rupt suportul din stanga motorului si mi-a cazut pe scut motorul ,dar nu am observat sa curga ceva din ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ati bagat frica in mine. Eu am schimbat distributia acum un an, dar sincer sa fiu nu imi amintesc daca au fost sau nu schimbate acele suruburi. Motorul este AZD 1.6 105 CP, benzina. Poate cineva eventual sa posteze o schema cu locul acelor suruburi... sa stiu la ce sa ma uit/ verific?

Modificat de gerdez
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am fost la delcar Brasov (service VW) si am itneles ca un surub e 7 lei si restu sunt 4 lei buc. merita sa le cumparati pentru viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer eu nu vad de ce trebuie schimbate suruburile respective??? Se toceste filetul ?:offtopic: nu prea cred !sau au un velis de plastic peste ele daca e asa atunci trebuie schimbate altfel nu vad de ce Hai sa fim seriosi daca sunt stranse bine nu cu cheie inelara cu o cheie mai sanatoasa evetual ajutata si de o teava nu au cum sa se destranga Ce garantie ai ca surubul nou e mai bun si nu se rupe la strangere?

Referitor la problema mea nu am reusit sa fac inca poze nu a mai patit nimeni asa ceva?

up..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Up se face numai in aria de Anunturi; in alte arii, risti un Warning.

Problema suruburilor este cateodata proasta strangere, dar deseori forfecarea lor (poate ai auzit cum se foarfeca surubul din bucsa inferioara de amortizor la unele masini, e asemanator). Daca s-ar rupe la strangere, nu ar rezista nici la torsiunile cauzate de miscarile motorului.

Cat despre curgerea ta, miroase lichidul ala, vezi ca sigur mai curge ceva mai sus de suporti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

la mine mi se pare cam ciudata o chestie

cand de ex merg in viteza 1 nu f turat motorul si iau piciorul de pe acceleratie masina se infraneaza brusc si parca face si un balans fata spate toata masina....senzatie destul denasola

si in celelate viteze se simte lucrul asta dar mai putin

am condus zilele aceaste 2 masini tot pe benzina ...si am fost surprins, nu se simtea absolut nimic cand luam piciorul de pe acceleratie

masina mergea lin

la inceput pe masina personala m-am gandit ca e normal sa faca asa, acum dupa ce am condus si alte masini(nu de aceasi model/marca) sunt nedumerit

vine iarna si o sa fiu nevoit sa folosec frana de motor mai des.....ma gandesc sa nu afecteze ceva ...si cetrebuie schimbat

v=am spus asta pt ca inca nu schimbat suportii de la motor cei din fata ......cel de pe partea soferului avand un joc destul de mare deci trebuie schimbat

a fost schimbat doar cel de la cutia de viteze....dar fara nicio o imbunatatire a confortului

motivul sa fie oare de la acesti suporti???? senzatia nasola de franare....si balans???

va multumesc

bafta

Modificat de 90G_O_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti franeaza mai puternic din cauza raportului vitezei a-ntaia, in celelalte viteze se simte mai usor daca ridici piciorul brusc de pe acceleratie. Am observat ca uneori cu motorul rece e si mai puternica frana de motor pe viteza 1, poate din cauza asta ai simtit tu.

Daca aveai suportii ceilalti terminati troncaneau, bateau si la frana de motor si la acceleratie. Si balansul il face tocmai pentu ca se face franarea doar pe puntea fata si e normal sa se salte spatele.

De multe ori nu vei putea face frana de motor pe a-ntaia (adica sa o folosesti de urgenta) pentru ca nu-ti va intra din mers decat daca ai viteza destul de mica, asa ca nu o sa resimti treaba asta cu bruscatul pentru ca o sa faci frana de motor din 5 in 4, 4 in 3, etc.

Modificat de catalin_u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa va dati cu parerea.....Intentionez sa schimb acum suportii de la motor, am aflat de curand ca cel de la mijloc (care tine si cutia este dus) si in consecinta ma gandeam sa ii schimb pe toti.Intrebarea mea ar fi cam cati suporti sunt la motor, si daca mai exista suporti si la cutie, sau ce ar mai trebui sa schimb in materie de suporti motor-cutie. La accelerari/decelerari mi se misca levierul schimbatorului , si la franari bruste, simt cum se duce motorul putin in fata. Astept parerile voastre. Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu sunt 3 suporti cel de la motor la cutie si cel de jos de balans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Suspectez suportul de la cutie, ca ar fi cam obosit. Motorul sta cam intr-o parte. Este mai lasat din partea suportului de la cutie, cred, sau asa stau ele ?. Are cineva o poza cu un suport vechi de la cutie, de pe G4 TDI ALH ?

Pun o poza cu un suport nou, pt comparatie.

post-11792-1230316702_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce se vede in poza aia a ta,este un suport lateral.suportul de la cutie e lung si subtire,pacat ca nu am o poza pentru tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest suport tine cutia sus, celalalt este anticupul si e sub cutie. Acela e in regula. Asta din poza ma intereseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am patit si eu o chestie. ieri am mers pe drum denivelat, cu multe hopuri si gropi cam cu 20-30 la ora. cand am ajuns in oras si am dat cu spatele se aud in podeaua masinii niste lovituri puternice, exact cand las piciorul de pe ambreiaj. m-am gandit ca ar fi suportul motorului, de aceea am postat aici. am dreptate, sau....?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Am cumparat si eu un Golf 4 1.6 16V 105CP. Masina imi place foarte mult, are 140000km. O singura problema ce m-a deranjat, era ca la viraje de 90 de grade se simtea ceva in fata. Am observat ca motorul se misca din tamponul din stanga destul de tare. Masina era oprit, in treapta 1, si am incercat sa imping masina cat se poate in treapta 1 fata spate, asa am observat ca motorul se misca destul de tare. Am schimbat tamponul din stanga, de la cutie, si parca nu se misca asa tare, dar totusi se misca mai tare ca pe partea dreapta. Si la trecerea de la trepta 1 in treapta 2 in mers, se simte parca o lovitura mica, si dupa ce am schimbat tamponul. Care poate fi problema? Piesa noua nu e originala, e FEBI. Mersi pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!