Jump to content

Suporti motor - probleme


tampao
 Share

Postare recomandată

1.4 AXP sta spre dreapta :)

la fel am verificat toti suportii.. desi sunt originali si masina are 105k, sunt in stare buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

1. Primul suport de motor din cele 3 care va ceda este cel de sub motor (dogbone). Funcţia lui este de a compensa rotaţia motorului spre înapoi în timpul acceleraţiei, şi dacă motorul a fost modificat câtuşi de puţin, chiar şi numai din soft, nu mai face faţă (la acceleraţii puternice ai senzaţia că vine motorul peste cabină). Se pot înlocui bucşele din ele cu unele de la Powerflex, dar va vibra. Sau se poate înlocui doar bucşa mare cu una Powerflex, caz în care efectul e acelaşi, rotaţia motorului redusă, dar vibraţiile sunt mult mai slabe şi nederanjante.

2. Cele 2 suporturi laterale de motor şi cutie sunt fixate cu şuruburi care se întind în timpul strângerii (stretch bolts) şi care ar trebui înlocuite la fiecare remontare. La nevoie s-ar putea refolosi, dar o singură dată. Costul şuruburilor este nesemnificativ faţă de cel al suportului.

3. Suporturile de motor sunt pe moarte dacă motorul poate fi mişcat cu mâna, chiar şi cu ceva efort. Dacă ele sunt făcute să reziste la 220-320 Nm, când le poţi mişca doar cu mâna e clar că nu te-ai transformat în Schwarzenegger peste noapte.

4. Suporturile de motor pot ceda din 2 motive: cuplu motor nesimţit aplicat pentru intervale lungi de timp (modificări peste Stage 2 şi multe, multe liniuţe) sau mers cu viteză pe denivelări multă vreme.

La motoare 1.8T / 1.9TDI-150 modificate la nivel de Stage 3 se recomandă schimbarea suporturilor cu unele din cauciuc plin / poliuretan Vibratechnics sau altă marcă, sau măcar a miezului lor de cauciuc cu unul de la Vibratechnics. Rezultatul nu va fi plăcut. Vibrează şi huruie la fel ca pe vremea bătrânei Dacii, dar ţin.

Nişte băieţi de pe partea ailaltă a Oceanului au găsit o soluţie de compromis pentru a face suportul mai solid: îl demontează de pe maşină şi umplu spaţiile goale din el cu mastic poliuretanic folosit la fixarea parbrizelor. Este asemănător cu siliconul, dar rezistă mult mai bine la temperaturi mari. Operaţiunea nu e foarte grea, dar trebuie ca suportul să rămână demontat timp de 12-24 de ore până când se întăreşte soluţia, deci motorul trebuie susţinut cu ceva tot timpul ăsta.

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nautilule, cu tot respectul, unde putem gasi bucsa aceea pentru Dogbone? Eu sunt amator de asa ceva daca astfel se micsoreaza "mersul in gol" al motorului la accelerare si decelerare. Stii la ce ma refer, se pierde putin din accelerare pentru ca se misca motorul in functie de forta aplicata asupra pedalei de acceleratie. Ori pozitiva si motorul pleaca de jos spre fata, ori negativa sau mai bine zis nula, si motorul vine de partea de jos spre cabina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut.Am um golf 4 1.4 16v din 2000, aprox 20kkm, si de ceva vreme se aude un "CLONC" atunci cand schimb viteza si ridic piciorul de pe ambreiaj, mai ales daca schimb la turatii mai mici.Vreo sugestie ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand verifica suportii motor,dupa care vezi cum se prezinta timoneria si vezi daca ai joc in planetare spre cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cap planetara.O sa inceapa in curand sa iti faca si in curbe si zgomotul sa fie din ce in ce mai accentuat,mai ales in curba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei interesati de schimbarea tamponului OEM de la cutie. Acesta are codul original 1JO 199 851 R/AB si il gasiti pe Lemforder la 190RON. Vine exact ca in poza, nu se gasesc doar garniturile de cauciuc. Chiar daca cele de pe suportul masinii sunt intregi, in timp apare imbatranirea cauciucului si evident o amortizare mai slaba a socurilor

Am cautat acest suport dar in programul de piese spune ca 1j0199851R/AB ar fi pentru diesel. La AZD 1.6 16V scrie 1J0199851AA. Problema este ca pe Lemforder primul este 180 RON si al 2 lea 300 RON. E atfel sau care e schema de este diferenta asta de pret. In plus am vazut ca apare in unele locuri scris "suport motor fata" iar in altele "suport motor spate".

la AZD iti trebuie cel cu terminatie AB, si este cel mai ieftin, este vorba de suportul de sub masina numit si "dogbone", care vine prins in jug, si e mai ieftin fata de cel pt diesel.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut...

trebuie sa imi schimb suportul dreapta fata si cel de la cutie

am vazut diferente mari de pret...oem- fata de producatori.....

este asa mare diferenta de calitate intre piese???

.....cel pe dreapta este 300 si ceva de ron fata de 150 ron la producator din germania

merita sa platesti diferenta?

eu ma gandeam sa imi iau versiunea mai ieftina.....e criza!!!

ce parere aveti..??

si-a chimbat cineva suportii oem cu afermarket si au probleme cu ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa am cum spune Nautilus la punctul  punctul 4"......îl demontează de pe maşină şi umplu spaţiile goale din el cu mastic poliuretanic folosit la fixarea parbrizelor....".E ok nu mai face nici car nici mar.

Modificat de FloNick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in portbagaj ai un stiker in care este trecut .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi m-am uitat si eu la suport-ul motor din partea stanga,cel de peste cutia de viteze si cred ca e cam obosit. Cu motorul oprit,daca pun mana pe suport si il misc se misca destul de usor,fara sa ma fortez. Ma gandesc ca de aia simt in habitaclu trepidatiile de la motor cand e la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stie cineva care este echiparea de fabrica la suportii de motor? Cu ce natie a iesit golful pe porta fabricii? Am si eu probleme cu suportul de la cutie si as vrea sa pun ce a pus si neamtul in fabrica...

Multumesc

Modificat de vicleanu333
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact care e, dar stiu ca ala de pe partea cu distributia era in jur de 500 de lei pe original. Mi-a zis omu' respectiv si marca, am impresia ca era Lemforder. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate confirma cineva daca codul 1J0 199 555 AL (suport motor - firma LAGER) este bun pt un motor AUS? .

Nu am gasit nimic pe partea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

Referitor la schimbarea suruburilor de la suportii de motor dupa fiecare demontare, sper sa va ajute raspunsul oficial pe care l-am primit de la Delcar Brasov:

"Buna ziua,
 
Conform documentatiei tehnice si de reparatie Volkswagen suruburile de la tampoanele de motor si cutie de viteze se inlocuiesc dupa fiecare demontare.
Motivul este faptul ca aceste suruburi sunt protejate cu un strat anticoroziv deoarece majoritatea dintre ele sunt infiletate in aluminiu. La contactul dintre otel si aluminiu se produc fenomene de coroziune care in timp duc la „sudarea” superficiala a celor 2 metale. La incercarea de demontare a unei asamblari filetate cu astfel de coroziune, sunt sanse extrem de mari ca filetul din aluminiu sa cedeze astfel incat surubul va fi demontat cu tot cu filetul din aluminiu.
De aceea, la fiecare demontare, se folosesc suruburi noi pentru ca acestea au un strat de protectie anticoroziva (o sa observati pe filetul suruburilor noi o culoare verde sau albastra, reprezinta chiar pasta cu care s-a facut tratamentul). La demontarea suruburilor vechi acel tratament se deterioreaza.
 
Al 2-lea considerent este faptul ca suruburile trebuie stranse la cuplu, moment in care acestea suporta o anumita alungire. La restrangerea la cuplu in cazul unei refolosiri acestea pot ceda in urma alungirilor repetate, creand neplaceri."

 

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,ma numesc cezar am gasit de vanzare tampon stanga si dreapta la dezmembrari si cei de acolo spun ca sunt foarte buni la un pret destul de mic .adica 60 ron amandoi suporti..vreau sa va intreb daca ,cauciucul ala trebuie sa fie moale sau potrivit ?si daca trebuie sa se miste consola care prinde motorul...la cei doi suporti se misca consola dar foarte putin .ei au spus ca este normal.si ce ar trebui sa mai iau in calcul sa vad daca sunt buni sau nu?va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie copt cauciucul sau sa nu fie pocnit sau umflat.Intradevar pretul este destul de bun.Cel mai bine e sa iti faca semn la ambii suporti, ii schimbi si daca vezi ca motorul are balansul mai mare ca inainte, ii duci inapoi.

Modificat de Ovidiu007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna seara tuturor,

ma poate ajuta cineva cu codul pentru bucsele dogbone de la Powerflex prezentate de loclegul @bgy23 la postul #137 ?

toate cele bune

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

intrebare de 100 puncte! 

 

stie cineva daca se potriveste suportul motor (de la cutia de viteze) de pe AXR la ALH? cel de AXR este hidrolagar iar pe ALH doar cauciuc 

 

au coduri diferite dar la prima vedere par identici ca mod de fixare...

Modificat de adi_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am aceeasi problema. Ai gasit problema?ma ajuti si pe mine te rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare masina din semnatura are simptomele de suporti stricati am verificat miscand de motor + ca la placare de pe loc se simt trepidatii in volan schimbator etc.(mai totate simptomele spuse de voi). Nu vreau sa mai investesc in masina 700lei sau cat o fi sa schimb toti suportii. Dar cautand pe net am gasit o solutie provizorie(pe care sunt tentat sa o incerc) iar cei care au incercat spun ca sunt foarte multumiti si anume umplerea suportilor cu "Teroson" si anume silicon de lipit parbrize sau un silicon care la uscare sa fie ca un cauciuc.http://www.fitfreak.net/forums/fit-diy-repair-maintenance/11148-diy-repair-strengthening-stock-motor-mounts.html

Instructiunile gasite de mine: Operatiunea se face fara a demonta nimic la masina! 1) se umple bine spatiul gol al suportuli cu silicon 2) se lasa 24h la intarit...atata tot

Daca e cineva de pe forum care a incercat deja aceasta solutie,sau cine stie una chiar mai buna! astept pareri si concluzii care poate sa-i ajute si pe alti.

 

Am sa incerc cat mai curand posibil si am sa revin cu poze si cu rezultate care sper sa fie cat de cat bune :) Cheers

Modificat de morfeus.22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare o tiganie.....fara suparare.Varianta cea mai buna este inlocuirea suportilor motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-un fel da e o "tiganie" dar nu merita sa investesc atatia bani intro masina asa veche...la care dupa 2sapt probabil ar aparea alt defect si uite asa tot bagam bani dupa bani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!