Jump to content

Reglare Avans Motor 2.0 Digifant Golf 3 Gti


dorur
 Share

Postare recomandată

Ma intereseaza cum se procedeaza la reglarea avansului pentru motor 2.0 digifant de pe Golf 3 GTI.

Intreb asta pentru ca la masina mea tot tipul asta de motor il am si nu stiu exact cum se procedeaza. Stiu doar ca reglarea avansului nu se face la relantiu ci la o turatie intre 2000 si 2500 RPM.

Raman recunoscator celui care ma poate ajuta in acest sens. Orice informatie e bine venita. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tipul asta de motor imi pare ca are un senzor pe volant sau la axa cu came si isi regleaza singur avansu,automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici un senzor pe volant sau mai stiu eu unde. Are doar senzoru Hall din delcou. Avasu se regleaza la relantiu, iar dupa ce l-ai reglat scoti mufa de la sonda de apa o turezi de 3 ori peste 3000 de RPM, bagi mufa la loc si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motoarele 2.0 de 115, nu stiu daca este valabil si pentru cele de 150 cp. Acolo unde la turatia de verificare este [cenzurat] , cred ca se verifica la relanti

post-3909-1209529355_thumb.jpg

post-3909-1209529401_thumb.jpg

post-3909-1209529491_thumb.jpg

Modificat de GBI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In imaginea nr. 3 spune clar in tabel acolo ca la motorul 2E 85 KW avansul se verifica la turatia 2000-2500 RPM.

Poti sa mai vezi acolo in manual date suplimentare pentru motorul 2E? Eventual ceva legat si de echipamentul de diagnoza VAG deoarece trebuie sa fie si niste valori ale avansului date si de ECU. Ca doar in turatie ECU modifica avansul in functie de datele primite de la diferiti senzori precum ala de detonatie, ala de temperatura de pe flansa de apa, etc.

Am sa mai caut si eu documentatie sa ma lamuresc dar poate a reglat cineva dintre voi la tipul asta de injectie si ma poate ajuta suplimentar.

Si inca o intrebare: e posibil din cauza avansului prea mare sa urce greu in turatie in sarcina (in treapata a 2-a spre exemplu intre 2000 si 3000 RPM)?.

Modificat de paul_ral
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Am rezolvat problema. In final nu am mai reglat avansul deoarece am avut intuitia sa schimb senzorul de detonatie.

Acum dupa ce am schimbat senzorul ala de pe blocul motor avansul nu mai bate in turatie deoarece ECU corecteaza avansul si sunt foarte multumit.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

la golf 4 este posibila reglrea avansului sau acesta isi face reglajul automat? unde este senzorul de detonare de pe bloc si cam cat costa unul nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

la golf III cum as putea sa maresc sau micsoresz avansul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Guest ghicicine
Am rezolvat problema. In final nu am mai reglat avansul deoarece am avut intuitia sa schimb senzorul de detonatie.

Acum dupa ce am schimbat senzorul ala de pe blocul motor avansul nu mai bate in turatie deoarece ECU corecteaza avansul si sunt foarte multumit.

Imi spui te rog si mie unde se gaseste senzorul asta la un Golf 3 GTI motor 2E, eventual cum se probeaza?Daca cumva este unul si acelasi cu senzorul Hall, considera intrebarea nepusa.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este acelasi senzor, la motorul 2E, senzorul de detonatie, daca nu ma insel, se afla prins pe blocul motor undeva intre delcou si joja de ulei, nu pot sa ma uit acum dar daca nu te lamuresti o sa arunc o privire sub capota mai tarziu.

Modificat de delfinasul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest ghicicine

Stii poate cum se probeaza acest senzor? Multumesc.

Modificat de Paul.Iasi
nu mai da quote la mesajul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Cum as putea regla delcoul la o pozitie corespunzatoare. Eu am avut surubul slabit si se misca delcoul. Am strans surubul si am reglat manual delcoul insa mi-a spus cineva ca trebuie reglat cu un aparat special intr-un anumit unghi.

Motorul meu este 1.6 AFT 74kW INJECTIE SIMOS.

La un test amanunti am observat ca apar oarecum valorile unor parametrii (umbland prin VAG-COM am test bloc cu bloc) putin iesiti din valorile recomandate afisate. Daca stie cineva la ce face referire as fi recunoscator.

Poza se poate gasi aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!