Jump to content

Zgomot Compresor Ac


golf-skodaTDI
 Share

Postare recomandată

solomonrazvan

nu este nevoie sa dai jos toate cele pentru a inlocui fulia de la alternator dar cei de la service o fac ca sa para treaba mai elaborata...

doar se desface suportul dreapta al motorului pentru a face loc la cheia speciala pentru fulie...se schimba in 20 min..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    7

  • cristip

    6

  • bbv1976

    6

  • snapisrl

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stie cineva cum se poate vedea din VCDS de ce nu porneste compresorul ? Asta la un Golf 4 dar ma gandesc ca ar fi la fel ca la Octavia 1. Si mai mult, unde ar fi localizat sa ma uit sa vad daca fulia aia e ok ?

La mine e instalatia incarcata, ventilatoarele merg amandoua cand pornesc clima, dar nu e nici o diferenta la temperatura aerului suflat in habitaclu. VCDS nu da nici o eroare pe climatronic. Ce am vazut este ca are 0 volti pe ambreazul compresorului, nu stiu daca e normal si care ar putea fi cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La shutoff pe tester ce apare la diagnoza in blocurile de masura? Fulia e acolo unde ai masurat tu si ai 0V.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu unde e fulia sa ma uit daca e acolo. O sa ma uit si ce la shutoff maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai vazut ca ai 0 Volti pe ambreiajul compresorului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform VCDS compresorul functioneaza normal, e pe 0 cand e pornit si pe 6 cand sunt pe ECON. Cand trec de pe ECON pe AUTO, trece prin 12 si apoi 0.

In poza se vede unde arata 0V pe ambreiajul compresorului.

post-19-1282727871_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat, sa fie 0V si la shut off sa fie tot 0. MAi pune print screenuri cu toate blocurile de masura .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite si printscreen-urile.

Toate au fost facute cu ECON off (deci AC on)

post-19-1282828105_thumb.png

post-19-1282828117_thumb.png

post-19-1282828121_thumb.png

post-19-1282828125_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ACel 0.0 de acolo ca si la cei 2 senzori de mai sus, ne spune nu ca e zero ci ca nu se poate masura. Vezi cu aparatul de masura daca ajung 12V la bobinajul fuliei, si vezi daca mai existya ambreiajul pe fulia compresorului. Compresorul e in partea din fata dreapta. ai acces la el mai usor pe dedesupt, dupa ce dai scutul jos, daca ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

de unde pot achizitiona o macara geam stanga fata la un pret bun?

Modificat de darkd2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nelamurire. Cand pornesc AC sau ventilatia de aer cald/rece, ventilatorul scoate un zgomot destul de suparator in treapta 1 si 2. (masina e prevazuta doar cu clima manuala). M-am gandit ca daca as curata ventilatorul nu as mai avea zgomot in habitaclu. A mai facut cineva operatiunea asta si daca da poate sa imi dea informatii unde e locazizat si cum ajung la acel ventilator? (sper sa nu fie mult de desfacut)Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E destul de accesibil ventilatorul de climatizare: dai jos torpedoul si deja il vezi. Normal la O1 nu prea se imbacseste ventilatorul deoarece are filtrul de polen amplasat inaintea sa. Problema asta apare la Fabia, O2 etc., care au filtrul de polen dupa ventilator. Astfel tot praful si frunzele ajung direct in el.

Insa trebuie sa-l dai jos oricum ca sa vezi exact care este cauza. Spor la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
octaviandorin

Salutare. In urma cu ceva timp am incercat sa pornesc AC-ul. Fiind Ac manual, ledul de la buton se aprinde, insa nu porneste cel de-al doilea ventilator si nici nu baga aer rece. Am observat ca turatia are fluctuatii mici(nu creste ca de obicei) atunci cand pornesc AC. Un mecanic mi-a spus ca nu porneste compresorul.

 

Un alt detaliu: intrucat am desfiintat senzorul de la termostatul lichid racire, vara trecuta am mers cu ambele ventilatoare pornite indiferent ca foloseam Ac sau nu.

 

ce parere aveti, ce ar putea fi? Mi-e groaza sa ma gandesc la inlocuirea compresorului.

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar primul porneste?

Ajunge curent ;la compresor?

Bobina lui este buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octaviandorin

Cred ca aceste lucruri trebuie verificate de cineva in domeniu. Cand am fost la un mecanic pt alte probleme mi-a spus ca am freon in instalatie dar ca nu porneste compresorul. Azi, cineva m-a intrebat daca am verificat siguranta. Nu am verificat dar cred ca daca se aprinde ledul de la buton nu este arsa siguranta.

Daca aveti unele idei va sunt recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeam de siguranta de pe baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Va salut! De vreo 2-3 saptamani am inceput sa aud si eu un zgomot ciudat. E un suierat care se accentueaza sau se diminueaza, in functie de turatie. Se aude doar cand pornesc clima. Cand o opresc dispare. 

Se aude destul de tare de pe la 1200-1300 de turatii in sus. La ralanti e aproape insesizabil.

Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asta si la mine dar eu percep ca un uruit care scade si creste in functie de turatie.

daca afli ceva te rog sa scrii aici voi urmari

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, suna ca un motoras, sau ca zgomotul pe care-l face caseta de directie cand ramane fara ulei. Cel putin cu asta pot identifica eu sunetul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce naiba o fi ? daca opresc clima inceteaza imediat uruitul ala.

e clar ca are legatura cu clima dar ce anume ?

eu tot caut un service ceva ca lumea,pana acum numa parati vroia unu sa dam bordul jos :))

ma gandeam daca o fi zgomotul de freon prin tevi dac nu cred ca face ala zgomot.

la mine face si cand pun frana ,zomotul incetineste o data cu viteza de deplasare.

de la compresor nu as crede ca se aude pt ca se aude in bord ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati verificat nivelul de freon? Pt ca pe instalatie se introduce freon si ulei, ce are rolul de a lubrefia sistemul. Poate ati pierdut o cantitate destul de mare de freon si implicit de ulei si din cauza asta face zgomot compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am completat acum 1 luna e ok nu pierduse decat 50 gr de anul trecut stiu ca am o pierdere dar totusi de asta am acel uruit in bord ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca acum cand e mai frig afara nu mai face deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!