Jump to content

Indicatoare Bord (turometru Si Vitezometru)


alexandruz
 Share

Postare recomandată

salut intreb si eu repede aici: am un golf 3 2.0 gti dar nu imi arata becul de benzina cand sunt pe rezerva si nici nu prea se ridica acul daca nu alimentez mai mult..nu are martorul in bord sau e stricat la mine?!

Modificat de paulll
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 181
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • b-66-six

    12

  • phun

    10

  • sonnic53

    10

  • cosmin_golf

    5

Nu frate. Nu ai bec pentru benzina! Si acul se misca asa din cauza ca bordul este model vechi, adica din prima generatie de Golf 3. Daca e fabricata pana in 1994 cum e in cazul meu, se puneau atunci borduri cu ceasuri pe parghie care indica mai greu nivelul benzinei. O tampenie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea e decembrie 94 adica aproape 95 and e fabricatie....tot asa sa fie modelul ala vechi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte putine au . In general cele non parghie au doar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea e decembrie 94 adica aproape 95 and e fabricatie....tot asa sa fie modelul ala vechi?

Vitezometrul incepe de la 20 sau de la 0? Daca incepe de la 20 inseamna ca sunt pe parghie si nu are nici indicator de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incepe de la 0 vitezometrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine tot de la 0 incepe, nu sunt pe parghie dar tot nu am indicator de benzina :((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai discutat. Mai cautati si voi. Anumite modele au bec de avertizare benzina din cate am inteles eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, cred ca am ceva probleme cu turometrul , in sensul ca azi e a doua oara cand ii dau cheie si ramane acul la zero ,daca accelerez pe loc ramane blocat la turatia respectiva ,in mers incepe si isi mai revine dar urca cam greoi in comparatie cu turatia efectiva a motorului , cand o pornesc iar, se comporta normal.

Daca aveti cunostiinta de cauza va rog mult sa imi explicati putin unde ar trebui sa ma uit...

Modificat de ovidiup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

va salut .. am un golf3 1.9 td din 95 si am o problema cu turometru . Cand pun contactul acul de la turometru se duce la maxim fara sa ii fac nimic iar in mers acul oscileaza ca un nebun daca aveti idee ce tre sa fac unde tre sa ma uit. sau mai bine unde este plasat senzorul de la turometru .Scz daca nu am postat corect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am un golf 3 1.9TD 1995 care are urmatoarea problema:

-acum 3 zile am observat ca nu s-a miscat acul de la turometru cand am pornit masina, dar la prima acceleratie usoara s-a dus la locul lui

-azi acelasi lucru dar dupa acceleratie nu a mai pornit, iar ca bonus imi clipeste martorul de ulei si cel de baterie sta aprins dar "fileaza"

-daca accelerez la 3000 de rotatii, acul de la turometru pleaca in salturi pana la valoarea aia, iar daca iau piciorul revine la nivelul de contact(usor mai sus de cel fara motor pornit)

-cand accelerez la 3000 dispare martorul de la ulei dar cel de la baterie ramane

-am verificat uleiul, am facut schimbul acum 800km

-bateria nu da semne de oboseala, are un an

Ce ar putea avea?

(nu am reusit sa gasesc alt thread adecvat problemei mele, daca este va rog sa ma indrumati acolo)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca este devina ceasurile incearca cu alt bord sa vezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am alt bord la indemana.

Toate aceste simptome pot fi de la mufa de pe bord? Posibil sa se fi slabit contactul de la rularea pe drum cu gropi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica incarcarea si firul de masa intre baterie-sasiu-motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

madalin, vezi cum este contactul la mufa cu 2 pini care intra in alternator. Ce spui tu (- clipeste becul de ulei, nu merge turometrul, becul de la baterie aprins -) este ca si cum mufa aceea ar fi scoasa (am patit-o eu). Verifica si incarcarea dupa ce verifici mufa, nu este exclusa nici o problema la alternator.

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa e acolo, sta bine, nu pot sa o misc cu 2 degete, firele nu par afectate, n-am ramas cu ele in mana.

E posibil sa fie alternatorul? Dar de ce sa plece turometrul dupa 3000, si atunci, sa sara in hopuri si sa dispara martorul de ulei?

Daca nu ar mai merge alternatorul, dupa 4 ore de mers cu masina cu faruri/muzica + 4-5 porniri, nu ar fi trebuit sa vad un semn de oboseala al bateriei? Azi a pornit normal.

Ce se poate intampla daca mai merg o zi cu ea asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia un aparat de masura si verifica incarcarea. Mufa - incearca sa o scoti sa te uiti sa nu fie pinii oxidati si sa nu faca contact bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 porniri mai tarziu m-am lamurit, n-a mai pornit, s-a dus alternatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ma fratilor am si eu o intrebare pot sa schimb (ceasul) din bord sa pun unul cu turometru in loc de ceas ca asa e al meu din facbricatie fara turometru merge sau nu o mai facut cineva asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merge sa schimbi doar ceasul cu turometrul. Trebuie sa schimbi tot ansamblul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o inrebare am schimbat bordul cu totul desi la ala vechi nu aveam turometru era (ceas) si am gasit un bord din 96 tot de TD masina mea e din 93 cand am montat toate merg in afara de turometru cand pornesc masina acul de la turometru merge la maxim care sa fie problema sa fie stricat turometrul sau nu merge turometrul pentru ca pe borbul vechi nu aveam?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! In timpul mersului acul vitezometrului scade la 0 si ramane blocat acolo ceva timp dupa care isi revine din senin, cat ramane blocat la 0 nu mi se inregistreza nici km parcursi si nici nu apar in totalul de km dupa ce isi revine. Aveti vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de viteza de pe cutia de viteze. Vezi intai daca este mufa bine fixata si contactele curate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai 3 mufe parca pe cutie. le scoti pe rand, dai cu ceva acolo ca sa le cureti si le pui la loc. nu e greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!