Jump to content

Tempomatul


AndreiOnline
 Share

Postare recomandată

Salut, in weekend am montat pe ragalia mea tempomat. Acum vine intrebarea cum as putea sa-mi pun si martorul in bord ca nu exista led (desfacut bord). De unde as putea sa trag legaturi pentru un led, poate are cineva o poza cu placa de bord desfacuta sau locatia firelor.

Multumesc revin cu poze daca doreste cineva sa vada cum (DIY).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    22

  • Al Bundy

    21

  • FABIAn RuSu

    14

  • Negresa

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pentru motorul de 1.2 64 cai se poate pune tempomat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in general, DA. Acum, poti revenii cu mai multe informatii - an fabricatie, cod motor, cod centrala.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E din 2004, cod azq. Codul centralei cum pot sa il aflu? E acel sir lung ce se termina la final cu b sau c?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie, la 2004. Merge fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am reusit sa fac rost si de cablu

Salut, stiu ca postul este vechi dar daca mai ai codul cablajului, ti-as multumi daca l-ai posta. O seara buna.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care cod de cablaj iti trebuie..... masina, motorizare, an fabricatie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai as avea nevoie de toate codurile necesare sistemului tempomat. Masina este o fabia elegance din 2001, motor 1,4-74 kw cod motor AUB. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cod maneta cu doua butoane - 1J0 953 513 sau 8L0 953 513 J - modelul cu un singur buton pe lateral (recomand primul model postat)

cod kit complet - BEA 40002

atentie - dupa 01/2007, Fabia cu centrala 6Q2 937 049 - nu suporta tempomat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea te rog sa postezi si un cod pentru cablajul complet in ideia in care gasesc maneta la dezmembrari la pret convenabil? Aceste coduri de maneta, stii si la ce alte modele de masini se pot gasi? Iti multumesc inca odata ptr raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la dezmembrari, nu poti cumpara decat mufele..... cablajul nu-l poate scoate, fiind matisat in cablajul masinii.

Iti trebuie mufa de la maneta - 8L0 972 980 - merge sa cumperi si mufa de la butonul de reglaj oglinzi - si ii muti pinii

mufa centrala - mufa maro - din centrala electrica.

un pin, pentru bagat in mufa ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie pin pentru ECU, are firul tras pana sub bord si mufa de la centrala este 6Q0937702A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, corect ... e firul tras la Fabia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc la amundoi pentru raspunsuri si mai am sper o ultima rugaminte, as mai avea nevoie de o schema de montat firele in mufe (pin 1 din mufa manetei, in spre exempu pin 3 mufa centrala) pentru Fabia mea cu motor AUB din 2001, eventual si o poza a unui cablaj gata facut ar completa imaginea de ansamblu. Daca fac singur cablajul, bineanteles cu informatiile de la voi, o sa ies la un pret mai redus, masina e a nevestei si ea nu apreciaza astfel de investitii costisitoare. Pe Ebay un astfel de cablaj costa 130 lei. Am gasit modelul vechi de maneta 8L0 953 513 J la pret de 100 lei din dezmembrari in Iasi dar se pare ca nu e chiar asa de recomandata, de ce?

La Fabie, centrala electrica in care se introduce mufa 6Q0937702A se afla tot sub grila de la stergatoare?

Daca cumpar mufele de la reprezentanta, acestea au si pini sau se pot comandati separat?

Sper sa o rezolv pana la urma, pe Vectra am montat computer de bord si tempomat actionat de motoras cu cablu (clapeta acceleratie cu cablu de otel) la care adaptarile au constat in confectionarea unor suporti de metal si masurarea unghiurilor pentru cablu, tot cu ajutorul informatiilor de pe forumuri. La Fabie pare mai simplu.

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maneta 8L0.... deoarece are doar un buton pe lateral - SET - minus - restul se face din butonul on/off. Cealalta e cu plus si minus, pe lateral - e vb de ergonomie...

Mufa si pinii sunt separati... pe comanda.

Centrala electrica este sub bord, in partea stanga a volanului - cum te uiti in sus.

Maneta --------------- T6y centrala

2--------------------------- 5

3--------------------------- 6

4+7 ----------------------- 3 ---------------------ECU

5--------------------------- 2

6 ------------ siguranta nr.5 ------ +12v.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat ieri o maneta 8L0953513J si cablajul original scos de pe o fabie.

Florin, se pare ca este o mica discordanta in legatura cu pinul 6 care tu spui ca merge la tablou sigurante iar in instalatia donatoare acel fir duce intr-un nod de cabluri de la pedala de ambreiaj(frana, nu sunt sigur). Oricum, atasez o schema facuta dupa acel cablaj, schema care este aproape identica cu cea postata de Florin caruia ii multumesc inca odata pentru sprijin.

Cablaj copiat dupa instalatie originala scoasa de pe masina Fabia sedan 2001 motor AUB

Mufa neagra maneta 8L0 972 980 ========= Mufa maro 6Q0937702A

1 = Liber

2 = albastru – mov ---------------------------------------------- 5

3 = albastru – galben ---------------------------------------------- 6

4 = alb ---------------------------------------------- 3

5 = albastru –alb ---------------------------------------------- 2

6 = albastru rosu merge la contactul pedala ambreiaj

si se uneste cu firul de aceiasi culoare din mufa

contactului de la ambreiaj.

7 = alb se uneste cu firul alb dintre mufa maneta pin4

in mufa maro pin 3 apoi se prelungeste in T11a/Pin 10

lau dupa caz in T11b/Pin 6. (Vezi foto)

Fotografia cu mufa neagra este luata de pe net, Instalatia donatoare avea o mufa identica ca forma doar ca era albastra cu 2 pini.

post-26926-0-13717500-1359014657_thumb.j

post-26926-0-88917200-1359014665_thumb.j

post-26926-0-92034100-1359015188_thumb.j

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nicio discordanta... la kit-urile AM iti furnizeaza o punte ca sa te legi mai usor, la alimentare.... deh, e mai greu sa desfaci tabloul cu sigurante sa te legi direct la siguranta.... despre asta e vorba.

In rest.... cu placere !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, imi cer scuze, sincer am omis sa-ti multumesc, la modul serios, nu stiu cati dintre noi si-ar bate capul gratis pentru ai invata si pe altii. Am editat textul de vreo 3 ori si m-a luat valul. Te rog sa detaliezi daca ai timp partea cu puntea la tablou, deci, mie la chitul pe care il am, imi mai trebuie un fir la tablou ,,6 ------------ siguranta nr.5 ------ +12v.'' ? pentru ca acel 6 este ocupat cu firul de la ambreiaj, cel putin asa cred. Sa inteleg ca acel fir (6) care vine la pedala preia + ul mai simplu (ma refer ca manopera) de la contact ambreiaj decat sa merg in tabloul de sigurante? Multumesc inca odata.

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, poti sa duci firul de la 6 in tablou, sa-l legi de cel de acolo, sa-l scoti pe cel de acolo si sa infigi ce ai tu sau sa-l legi la oricare a;lt fir ce ajunge in sig 6, ex ambreiaj. Si la fel, poti sa-l legi de cel de ambreiaj sau sa-l scoti din mufa de kla ambreiaj, sa introduci pinul din kitul tau si ce ai scos de la ambreiaj in mufa de la kitul tau.

Inteles acum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, daca nu ai conectorul de bypass - care vine in kit-ul OEM - iti recomand sa te legi direct in panoul cu sigurante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai de toate, sa nu uit, incep cu multumirile de rigoare. Am inteles asa: daca ma leg la mufa ambreiajului sau la tabloul de sigurante ( la pinul ce primeste curent dupa introducerea sigurantei in tablou ) sau oricare alt fir cu +, tempomatul v-a primi plus (+) si ramane la aprecierea mea de unde ma leg. Florin, cand spui de bypass, te referi cumva la mufa neagra cu un pin din poza nr 2, cea care se conecteaza cu firul scos din mufa switchului ambreiajului? Acolo nu ma pot lega direct cu firul din mufa 6 a mufei de la maneta pe firul ce ar trebui scos din mufa switchului, acesta din urma ramanand in locasul sau pur si simplu sa cositoresc firele?

sau sa-l legi la oricare alt fir ce ajunge in sig 6, ex ambreiaj.

Inteles acum ?

Nu era vorba de siguranta 5 ? 6 era pinul din mufa neagra de la maneta pilotului. Intrebarea este pur informativa.

Daca credeti ca sunt greu de cap, inmultiti cu xxxx si o sa aflati numarul celor ce ar vrea sa se apuce de treaba dar inca nu au toate raspunsurile pe intelesul fiecaruia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am montat si eu tempomatul cu ajutorul sfaturilor primite de la Florin si Al Bundy. Ramane ca maine sa fac activarea, Vagul meu se pare ca nu reuseste (VAG COM 311.2). Cam urat sa muncesti la -8, -9 grade C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mare placere !

din pacate, cam criminal sa lucrezi pe frigul asta..... dar pasiunea nu are limite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, azi am terminat si probat tempomatul, am reusit adaptarea cu VAG COM 311.2. Multumesc pentru ajutor. Pana la urma cred ca o sa ma orientez spre tipul nou de maneta tempomat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cod maneta cu doua butoane - 1J0 953 513 sau 8L0 953 513 J - modelul cu un singur buton pe lateral (recomand primul model postat)

deh..... eu ti-am zis de la inceput.... nu se compara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!