Jump to content

Imi Ploua In Masina!


cogito
 Share

Postare recomandată

Salut baieti,

Eu am pus silicon la panoul usii de la sofer si vad ca tot imi curge apa inauntru,putina dar se strange.pe la pabriz sunt sigur ca nu intra.Am cautat tot felu de garnituri si nu am gasit decat purfix si din ce vad eu daca se da jos garnitura veche de pe panou,purfix-ul nu ar sta asa de ok,precum statea garnitura originala.E drept ca faza cu purfix-ul n-am incercat-o.

Am si eu 2 intrebari va rog:

1)-stie cineva codu de la Seat Leon 1M, de garnitura pentru panou sofer+pasager?Daca da cam la ce pret ajunge?(am tot cautat codu insa nu l-am gasit si nici la magazin nu au gasit garnitura).A cumparat cineva garnitura?

2)-voi ce fel de purfix ati pus?Din asta sau din asta?Am cumparat ambele,si oricare dintre ele,vad ca nu calca asa de calumea(si nu sunt mai tari umpicut mai caltative,ca sa tina calumea in timp).

3)Multumesc frumos :icon_thumright:

Codul ce l-am gasit eu pentru reparatia garniturii originale este: AKD 497 010 04R10. Nu prea cred ca se gaseste la noi, iar din ce retin parca era destul de scump. Si eu am optat pentru garnitura de gen purfix, cu profil D.

Atasez si o poza:

post-20068-0-40629700-1297247265_thumb.j

Succes.

Modificat de ing007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    4

  • carceacristian

    4

  • ayk

    3

  • mihai20

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

AKD 497 010 04R10 am folosit eu acum 3 ani prima data pentru usa pasager fata. Si m-am jurat ca a doua oara nu mai folosesc. Este excelent ca etansare, dar sa te fereasca al de sus sa mai vrei sa demontezi din nou fata de usa! Am tras de tabla de am indoit-o ca s-o pot dezlipi de restul usii. E mai bun de folosit ca mastic, pe sub aripi , pe undeva, la astupat gauri pe care nu le vrei libere. De aia am cautat alternativa. Am sa ma orientez dupa snur profil "O" cum am zis mai sus. Cand descopar ceva util, va anunt.AKD 497 010 04R10 am comandat la un magazin de piese auto obisnuit, dar, asa cum ai zis, a fost destul de scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codurile garniturilor de panouri, gri:

1M0 867 365 P GUY usa fata stanga

1M0 867 366 P GUY usa fata dreapta

1M0 867 367 R GUY usa spate stanga

1M0 867 368 R GUY usa spate dreapta

Codurile garniturilor de panouri, negru(pt. Cupra):

1M0 867 365 M NUK usa fata stanga

1M0 867 366 M NUK usa fata dreapta

1M0 867 367 P NUK usa spate stanga

1M0 867 368 P NUK usa spate dreapta

Pret aprox. 50 euroi/bucata.

Un link ajutator si un pdf de pe forumul german seat-leon.de

Water_Leak__German__V2.0.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

In primu rand multumesc frumos pentru raspunsuri.Bai nene da ce scoruri au si astia.Dupa ca e defect de fabricatie sa dai 50e pe o garnitura amarata,mai pui putin si iei o usa SH(~aprox 100e),sau o garnitura de chiulasa,astia sunt chiar idioti de la VW :blink: .Am sa incerc sa caut o garnitura cu profil in forma de "O"(daca gasesc ceva mai calumea va anunt),dar sa fie mai tare in carne,ca atunci cand vi cu suruburile de 10 si cu panoul,sa opuna ceva rezistenta,ca sa se etanseze calumea garnitura.Purfix-ul ala,dupa cum am mai zis mi se pare prea subtirel.

Multumesc inca odata,si va doresc o zi buna la toti! :icon_thumright:

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi chiar snur de cauciuc, cu diametrul de 4-5 mm si lipit in acel canal de pe fata de usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Astazi am tot umblat sa caut purfix,insa nu am gasit exact ca originalul.Am gasit numai in forma de "D",mai putin gros(exaact ca cel din poza),si mai gros,care dupa parerea mea nu era ok,la ce aveam eu nevoie.Am umblat in fel de fel de magazine,si toate purfix-urile au in mijloc o gaura,care face ca garnitura in sine,sa fie mai maleabila(fata de original care este turnat si pe dinauntru si este umpic mai tare,)lucru care nu este chiar ok.Din intamplare am avut de rezerva niste panouri de usi spate(le cumparasem pt boxe,dar asta e alta poveste)si am zis sa fac o proba cu purfix-ul lipit provizoriu pe ele.Vreau sa spun ca pare totusi sanatos,pare sa etanseze ok,in ciuda faptului ca este mai maleabil ca originalul.Maine sau poimaine am dau jos,panoul de la sofer,am sa curat locu unde intra garnitura originala si am sa o inlocuiesc cu purfix. dany19940 sa stii ca m-am gandit si la un snur de cauciuc,probabil etansa in timp mult mai ok,dar am zis sa merg pe purfix.Pe viitor am sa caut si snur,dar imi trebuie timp de studiu :lol: sa vad ce s-ar potrivi mai ok.

Am sa pun niste poze cu purfix-ul pe care l-am cumparat.Costa aprox 3lei/m,si la o usa intra maxim 2-3m,si este luat de la brick

post-9811-0-77407700-1297443570_thumb.jp

post-9811-0-09816000-1297443579_thumb.jp

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Stiu ca topicul nu mai e activ de ceva vreme insa vreau sa va spun si eu din experienta mea dupa o lupta crancena cu apa din interior in spatele soferului dar si la sofer ( primul strat de mocheta fiind cauciucat deasupra nu trecea apa prin el si am observat apa dupa ce l-am ridicat). La mine n-a fost din usi, dandu-mi seama deabea dupa ce am desfacut aproape jumatate din masina (scos ornamente, capace etc). Problema era capacul prin care intra cablurile de la motor in habitaclu. Se afla pe partea soferului sub grila de plastic de la stergatoare. Acel capac avea piulitele slabite dar nici garnitura nu mai e eficienta, nu mai etanseaza bine. Astept sa se mai usuce, sa treaca ploile, il scot si voi aplica silicon pe marginea lui apoi il strang la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut, sunt nou pe aici, am si eu un seat leon din 2003 1.6 16v si imi intra apa in usa din dreapta si se prelinge pe prag si imi intra in masina.

A mai patit cineva asa ceva?

Din cate am observat eu s-ar putea sa fie o problema cu peria de geam, ma poate ajuta cineva cu o perie sau o solutie sa rezolv problema?

Multumesc

Modificat de djcrush
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Pt cei care au apa in praguri sa dea fetele de la usi jos, desfac in partea de jos panoul metalic pe care e prins difuzorul si macaraua geamului apoi aplica silicon sanitar pe unde calca marginea panoului, se strange la loc. Verificati si scurgerile din usa aflate in partea de jos pe garnitura exterioara. Am atasat poze pt o intelegere mai usoara. 

post-109274-0-13095300-1370935773_thumb.

post-109274-0-63615600-1370935786_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schema aia este tot ce iti trebuie sa intelegi ce si cum.

rezolvarea e simpla, capacul de la usa desfacut (2 cm) si bagat silicon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am si eu o problema am coborat la masina si am observat ca la picioarele la pasager jos am picaturi de apa vine undeva de la carcasa de ventilator oare ce ar fi problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfunda gurile de scurgere de sub baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura, ai aceasta problema....sau?

Modificat de feshu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

Am reparat acum ceva timp macaralele de geamuri (s-au stricat ambele la 1 saptamana distanta), si de atunci imi intra apa in masina, si am apa pe praguri la cea mai mica ploicica. O sa fac operatiunea descrisa aici, cu repararea garniturii, dar pentru cei care au probleme similare: destupati inainte gaurile de scurgere de sub usi, poate garnitura e intreaga dar se aduna prea multa apa pentru ca nu are pe unde sa iasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

pentru cei ce le intra apa in spatele soferului  pe mocheta , desfundati scurgerea de apa de sub baterie . acolo se aduna de la praf si frunze mizerie si se astupa scurgerea aia. dupa desfundare nu ar trebui sa mai intre apa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista asa ceva la leon si toledo, bateria nu e pusa sub grilaj. Din propria experienta va zic pe unde poate sa intre apa la aceste masini. In primul rand pe la fetele de usi cum a zis si un coleg mai sus, pe sub carcasa filtrului de polen unde se mananca garnitura, iar tot sub grilajul de la parbriz, dar in partea opusa filtrului de polen, este o cutie de la partea electrica care in timp nu mai etanseaza bine. Sa fiti atenti si la gaurile de sub usa, la mine se umpluse toata usa dreapta spate de apa din cauza infundarii lor. Toate aceste probleme le am rezolvat cu silicon sanitar si nu mai am probleme de ceva ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema am coborat la masina si am observat ca la picioarele la pasager jos am picaturi de apa vine undeva de la carcasa de ventilator oare ce ar fi problema ?

In semnatura vad k ai alta masina, dar daca este vorba de leon/toledo, acea problema descrisa se intampla pt ca intra apa in filtrul de polen, deasupra acestuia vine o aparatoare care trebuie pusa sa acopere tot filtrul, prima data cand am schimbat filtrul nu i-am dat atentie si m-am trezit cu apa pe presul din dreapta, daca esti atent cand umbli e foarte usor de montat corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am citit si recitit si intreb si eu ca bula la mine daca masina estel inclinata intr-o parte imi intra apa peste pragul de plastic si imi ajunge pe pres in fata concrec ce a-ti facut izolare fata usa metalica sau ce altceva?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, curata bine si baga silicon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
FlorentinPavel

sunt proaspat posesor de leon, si am aceeasi problema, ploua in masina. la mine apa se prelinge de la coltul din dreapta sus al parbrizului, cred ca parbrizul a fost schimbat, si nu a fost lipit bine. sa fie aceasa cauza, sau este vreo scurgere infundata ?

Aceeasi problema si la mine, pare ca e pe la parbriz, dar cred ca e pe la surubul aripii stanga fata, cel de langa balamaua capotei si coltul parbrizului.

Spre deosebire de celelalte suruburi ale aripii, acel surub intra in caroserie si daca nu e mastic pe filet intra apa in masina pe timp de ploaie indelungata.

Astept pareri.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Colegii, din proprie experienta va spun ca la Passat 2003 am avut acceasi problema (pentru viitori problematici). la fel. du-te la mecanic, nu stie, du-te la al 2-lea, imi spunea sa ma duc la spalatorie sa stau in masina sa vad pe unde intra, apa in spatele soferului scoteam cate o galeata. Pana cand a plouat o data tare si dupa ploaie am deschis capota ( la passat bateria este cam sub parbriz) si ce sa vezi?? Tot compartimentul ala, pana la 1cm de borne baltea. am bagat degeul in gaurile alea si "am ajuns pana la cot" in mal. am desfundat gaurile si am remediat problema. eu am scos garnitura aia de cauciuc de tot pentru ca avea un orificiu mic care s-ar fi infundat iar intr-o luna. 

Asa ca succes.

P.S. apa mi-a afectat si computerul de confort (l-a ars), asa ca faceti asta de indata ce ati descoperit apa in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Tot o dati cu apa care intra pe la baterie. La Leonul asta bateria este langa far si nu are nici o treaba cu apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e valabil pt Passat B5, B5.5, Skoda Superb, Audi A6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La Leon si Toledo `99 - `05, in proportie de  99.9% cand incepe sa se infiltreze apa fie in partea din fata sau spate a masinii, este din GARNITURA CARE SIGILEAZA PANOUL METALIC AL USII. Aceasta in timp se uzeaza moral sau s-a umblat pe la vreo piesa din usa, nedandu-se atentie demontarii / remontarii panoului in conditii corecte.

Concluzia este ca acest neajuns cu infiltratul apei se remediaza destul de usor daca in locul unde vedem deteriorata acea garnitura de cauciuc ( in general numai in partea de jos spre prag ), curatam si punem in acel santulet, pe portiunea deteriorata un silicon sanitar pe care il lasam sa se usuce cateva ore inainte de remontarea panoului ( este cel mai indicat pentru protectia impotriva apei si nu mastic negru gen 2 +2 sau mastic rosu pt. garnituri de motor etc.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se uzeaza moral.... ci se uzeaza - fizic - se crapa, mai ales in zona de sub usa.

 

procentul eu zic ca e mare ...99.9%... sunt cazuri cand mai intra si prin alte parti - cutia de sub stergatoare, filtru polen, parbrize prost lipite, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!