Jump to content

Catalizator Topit


ruky
 Share

Postare recomandată

Deci treaba e in felul urmator:

acu 3 sapt a inceput sa semnalizeze intermitent martorul din bord cu catalizatorul, am mers la reprez si ....mi-au schimbat bujiile !!!!

Dupa 2 sapt in care masina nu a facut mai mult de 100 de km a inceput sa nu mai traga...de am ajuns sa nu mai merg mai mult de 40 km/h. Masina pe slep si la reprez. Dupa teste si verificari, verdictul "Catalizatorul TOPIT". Eu unul nu am mai auzit de asa ceva pana atunci. Adik nu e facut catalizatorul sa reziste la temp ff ridicate? Sau e normal ca la nici 30k km sa se fi TOPIT?

- Intra in garantie ? am intrebat.

- Tre sa asteptam verdictul de la fabrica din Ger!!

Stie careva ceva asemanator?

Intra sau nu in garantie?

10XX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca intra in garantie, exceptie face doar daca i-ai dat tu foc :) , ceea ce nu cred ca ai facut. dar normal ar trebui sa intre in garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DECI EI ZIC CA IN INTERIORUL LUI E TOT TOPIT .... io kiar nu aveam motiv sai dau foc :) (poate la masina ca sa stricat) :offtopic: inca astept raspuns de la Fabrica din germania, desi vad ca dureaza mai mult decat se asteptau eipoate aizi pe la 4 sa fie.

Aseara cand am vb iarasi la service zicea ca e posibil de la benzina, sa fie de prosta klitate si sa nu se fi ars in motor, sa intre in ktalizator si acolo sa fi ars de la temp mari din el. Eu unu numai benzina de 99+ i bag (nu dau nume) dar nush cel dinaintea mea ce a facut????

Oricum ma ceva emotii maiales ca costa 100 mil cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu are cum sa ajunga benzina atat de multa nearsa in catalizator si apoi sa arda si sa topeasca tot in interiorul catalizatorului . Eu nu am auzit de asa ceva .

Pana la urma cei din Germania ce au spus sau nu ai rezolvat inca problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, cei din germania au spus ca au fost ceva probleme cu masina ,cu bobinele 2 , 3 si atunci ar fi inceput problemele. Au mai zic ca e si de la benzina. Bobinele 2,3 s-au schimbat la 15000 km in germania dar ....nu s-a mai mers mai departe sa se verifice daca sa intamplat si altele din acesta cauza.

Ei au recomandat schimbarea primului catalizator( cel topit), l-am schimbat si ... SURPRIZA... s-a inrosit al doilea la teste (cica este infundat). Amu tre schimbat si al doilea.

Ziceau ca saptamana asta o sa-mi fie gata masina.... sa vedem.

O sa postez la sfarsitul acestei experiente neplacute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pana la urma cine plateste, tu sau ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DECI EI ZIC CA IN INTERIORUL LUI E TOT TOPIT .... io kiar nu aveam motiv sai dau foc :icon_thumright: (poate la masina ca sa stricat) :lol: inca astept raspuns de la Fabrica din germania, desi vad ca dureaza mai mult decat se asteptau eipoate aizi pe la 4 sa fie.

Aseara cand am vb iarasi la service zicea ca e posibil de la benzina, sa fie de prosta klitate si sa nu se fi ars in motor, sa intre in ktalizator si acolo sa fi ars de la temp mari din el. Eu unu numai benzina de 99+ i bag (nu dau nume) dar nush cel dinaintea mea ce a facut????

Oricum ma ceva emotii maiales ca costa 100 mil cu totul.

Te rog sa citesti regulamentul si sa-l respecti. Multumesc.2. Pe l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema REZOLVATA

Mi s-a schimbat catalizatgorul si precatalizatorul, deoarece in germania cand au fost probleme cu bobinele 2 si 3 nu s-a mers mai departe sa se verifice daca sa mai intanplat ceva cu masina....am avut putin noroc :D .

Mai important e ca s-au schimbat toate pe GARANTIE si nu ma costat nici un ban (dar masina a stat o luna in service).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
popescudanconstantin

problema similara am avut si eu. au cazut doua bobine si pana sa-mi dau seama care e beleaua, benzina nearsa a ajuns in catalizator unde a facut autoaprindere si cand am ridicat capota nu-mi venea sa cred ca aveam un catalizator inrosit pana la incandescenta, practic lumina ca un bec. verdict: bobine inlocuite, toate 4 pentru siguranta, catalizator inlocuit, ceva bataie de cap si multi nervi. am discutat cu un mecanic din austria si mi-a spus ca asemenea probleme erau frecvente si la ei, stiuta fiind problema bobinelor care-si dau duhul fara motiv si dintr-o data. la ei chiar s-au petrecut cateva evenimente nefericite in care in urma unei asemenea avarii masinile au luat foc in totalitate. asa ca aveti grija la bobine si la martorul check engine de pe bord, nu este o gluma............. :vaidecapulmeu: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

Deschid acest topic datorită faptului că, ce am pătit eu nu am mai gasit un caz asemanator...

Dețin un VW Polo 6R model 2010, DGS 7, 1.4 16V, 63kw, 85cp echipat cu GPL.

Masina am cumparat-o anul trecut in noiembrie având 76K km (reali). Până în prezent a mers aproape 20K km moment în care motorul a început sa nu mai traga. Totodată, am observat ca racordul flexibil al esapamentului a cedat (rasufla) și m-am minunat ca la 96K km se sparge esapamentul dandu-mi seama ca nu poate fi singura problema. Am fost la un service (in Cluj) pentru ca p-acolo m-a lovit necazul si am schimbat racordul flexibil (cost 140 lei, foarte repede și foarte profesioniști) preț in care a intrat si eliminarea celui d-al doilea catalizator  temporar si sudarea unei tevi în locul acestuia, deoarece era înfundat si masina nu mai evea evacuare aproape deloc.

Motorizarea mea este euro 5 si este echipata pe evacuare cu doauă catalizatoare, unul dupa prima sonda lambda, langa galeria de evacuare și al doilea după racordul flexibil si inainte de a doua sonda lambda.

Si acum problema in sine: Nu stiu din ce cauza primul catalizator s-a spart în multiple bucăți, a plecat mai departe spre evacuare și a înfundat al doilea catalizator înfundându-l și deteriorându-l mecanic. Am cautat explicații pe google dar nu am gasit nimic asemănator.

Întrebarea mea este, ar fi putut să deterioreze primul catalizatorul faptul că masina este echipată cu GPL? Precizez că pentru aceeasi motorizare ca a mea, VW a comercializat o variantă similara, cu alimentare bifuel  (GPL) care a fost echipata cu acelasi tip de motor si aceelasi tip de evacuare. Catalizatoarele sunt foarte scumpe la reprezentanță (aprox. 6000 lei) dar am gasit în dezmembrari cu 300 de lei ambele catalizatoare. Acum nu stiu exact ce sa fac, să montez doar al doilea catalizator sau să le montez p-amândouă. Mi-e teamă că îl voi distruge iar pe primul. Nu înțeleg de ce s-a fărmițat primul catalizator și care a fost cauza.

Înainte să apară această problemă am fost plecat într-un tur al Europei în care am mers constant cu 130/h și în Germania unde nu erau restricții de viteza cu 160/h pe o distanță de 7500km. Mașina a mers impecabil în acest timp.

Din cunoștințele mele la GPL cifra octanica este 100 fata de 91/98 la benzina și precizez că instalația a fost reglata de mine pe timpii de injectie cum scrie la carte, sondele lambda fiind în valori de 0.0 long term si short term. Adică la modul absolut.

Precizez ca optez pentru montarea catalizatoarelor conform constructorului si nu vreau sa raman fara ele pentru ca fuge masina mai bine sau alte motive.

Atașez poze cu al doilea catalizator:

WhatsApp Image 2016-09-08 at 10.12.08.jpeg

WhatsApp Image 2016-09-08 at 10.12.03.jpeg

S-a mai întâlnit cineva cu o problema asemanatoare? 

Aștept sfaturi de la voi.

Modificat de ady.red
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua , stie cineva daca pot monta acest catalizator second pe care l-am cumparat pe un Golf 4 1.4 16v AXP ? MUltumesc ! Pe catalizator scrie - BM800B1H 4E0297   103R-0017986 . Posibil ca B-ul din fata lui 1H sa fie cifra 8 ca nu se cunoaste prea bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!