Jump to content

Ralanti instabil Fabia benzina


BogMW
 Share

Postare recomandată

...As dori sa te intreb daca la tine, la cald, porneste la fel de usor ca la rece...

La mine, uneori, porneste ceva mai greu cind e calda. Daca nu insist deloc si mai incerc o data, porneste la sfert de cheie.

Cineva mi-a explicat ca e ceva legat de pozitia nu stiu caror componente ale motorului, si cind acele componente nu sunt "asezate" cum trebuie, invirte de citeva ori inainte de a porni! Nu prea cred explicatia asta...

<{POST_SNAPBACK}>

Hihi, stiu ca nu pe mine m-ai intrebat, dar totusi iti raspund eu: si la mine porneste mai greu la cald decat la rece, dar asa a fost de noua masina. Nu e o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hihi, stiu ca nu pe mine m-ai intrebat, dar totusi iti raspund eu: si la mine porneste mai greu la cald decat la rece, dar asa a fost de noua masina. Nu e o problema.

<{POST_SNAPBACK}>

Raspund si eu, de fapt completez. Cred ca la cald porneste "ceva" mai greu datorita aerului cald din "carburator" desi este impropriu spus. Nu-i bai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cum ai curatat clapeta de acceleratie?

Poti face un mic tutorial si pt noi?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am facut chestia asta la un service - 350.000 lei

dar pot sa iti spun cum a decurs.....(15 min)

scoti capacu de la motor (la mine e prins in 3 suruburi) si observi ca furtunul de la filtru intra intr-o "cutie"(sa ii spunem) acea "cutie e prinsa in 1-2 suruburi nu am fost atent la asta (a se preciza ca nu am MAF) dupa ce dai jos cutia aia ai sa observi un fel de cilindru metalic si cu o clapeta tot metalica.....aia trebuie sa o cureti (baietii au dat cu un fel de sprei- nu am fost atent nici la felul spreiului) dupa care pui totul la loc......

efecte: exista posibilitatea sa iti porneasca si sa stea relantiul la 2000 de ture pt ceva timp dupa care isi revine.....mie nu mi s-a intamplat asta

eu recomand sa ti-o faci la service deoarece nu costa mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma mir ca la service nu ti-au facut si readaptare clapeta dupa curatzarea acesteia. Am intzeles ca se face si singura adaptarea insa o practica sanatoasa ar fi fost sa fie facuta in mod special.

Ce simptome au disparut la curatzare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand jocul la relanti a disparut....in al doilea rand.....nu imi moare masina cand stau cu ea in aglomeratie :D sa speram ca va dura....si ca asta a fost problema :)

filtrul e pipercross si e conic.....as vrea sa il mut la priza aia de aer de langa grila.....cred ca o sa le fac baietilor de la romcat o vizita....sa imi faca ei acolo ce stiu ei mai bine din inox....daca aveti si alte pareri va rog sa mi le spuneti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curatarea clapetei se poate face ft. ft. simplu prin demontarea acesteia de pe masina si spalarea cu un spray special de cuartat carburatoare ... spray-ul se gaseste la augsburg si este super fain ... nu necesita sa mai si freci .... curata doar prin jet .... atentie!!! spray-ul este ft. toxic .. feriti ochii si spalati-va bine pe maini dupa curatare ......recomand adaptarea clapetei de acc. cu ajutorul vag com dupa curatare . succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai cunoaste si numele spray-ului, patria ti-ar fi recunoscatoare...

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai cunoaste si numele spray-ului, patria ti-ar fi recunoscatoare...

Multumesc

<{POST_SNAPBACK}>

carb cleaner (pe romaneste carburol)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc...

Cineva zicea de WD40 sau asa ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spray-ul se cheama "vergaser aussen-reiniger" si este produs de liqui-molly

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare merge "curatat" cu spray-ul si fara sao dau jos de pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare merge "curatat" cu spray-ul si fara sao dau jos de pe masina?

<{POST_SNAPBACK}>

nu prea... ajunge cam mult in motor si s-ar putea sa nu-i placa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am fost la service Skoda sa ajusteze clapeta de acceleratie.

Unu statea in masina si o tinea la 3000-4000 de ture si altu exact cu acest spray "curata" corpul clapetei..masina a tushit de 2-3 ori dupa care au codat cu VAS-ul 060 parca (dar nu mai stiu in ce modul) si gata, m-au trimis la plimbare.

Am descris problemele mele pe topicul "Probleme la turatii"

http://vwforum.ro/index.php?s...4500&hl=turatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut operatiunea in weekend. Timp de lucru aproximativ o ora ... simpla operatie. Este bine de avut la indemana garnitura de la carburator, eu nu am schimbat-o intrucat a fost in regula. Am curatzat cu diluant, pensula, carpa. Motorul merge frumos din nou, sunt fericit.

Poze:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Povestea am patit-o acum un an, dar s-a repetat si la alti cunoscuti.

Nu mi-a iesit ITP-ul. Nu mi-a iesit este putin spus, am avut valori astronomice peste limita admisa. Adevarul este ca gazele de esapament cam putzeau. Iata datele:

Rlanti

LAMBDA 0.797

CO 8.067

CO COR 8.07

2000RPM

LAMBDA 0.849

CO 5.49

CO COR 5.49

adica LAMBDA prea mic iar CO, CO COR(corectat) de 500 ori mai mari. Prea mult carburant in amestec.

Verificarea am facut-o in Bv la service-ul Renault, imi era mai la indemana. Foarte draguti inginerii de acolo, mi-au spus din start ca nu este nici o problema cu sonda Lambda.

Pe cei care ii stiu sa fi avut acceasi problema au fost la Skoda. Diagnostic sonda Lambda defecta ... si au dat comanda de piesa in acceasi zi ... 10k lei :)

Celor care am apucat sa le povestesc patzania au revenit la Skoda pentru verificari si au scapat fara sonda ...

Dupa curatzatrea clapetei de acceleratie si repozitionarea ei cu ajutorul apartatului de diagnoza, parametrii s-a imbunatatit simtitor ... si am luat ITP-u

Rlanti

LAMBDA 1.040

CO 0.004

CO COR 0.00

2000RPM

LAMBDA 1.004

CO 0.008

CO COR 0.01

Operatia am executat-o la 29k km.

Modificat de -Mike-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prea mult carburant in amestec.

Se simtea si o crestere a consumului din aceasta cauza? Observ in ultimul timp o crestere usoara a consumului de carburant insa cred ca principala cauza sunt noile cauciucuri mult mai late decat ce am avut pana acum...

Modificat de adrianciocalau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

Ma poate ajuta cineva din Bucuresti cu repozitionarea clapetei de acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ma poate ajuta cineva din Bucuresti cu repozitionarea clapetei de acceleratie?

Please.... :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ma poate ajuta cineva din Bucuresti cu repozitionarea clapetei de acceleratie?

K no probl contacteaza-ma!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Cam vechi topicul dar in Iasi poate cineva sa adapteze clapeta de acceleratie?

Citind aici, imi aduc aminte ca si la mine mai fluctueaza turatia la ralanti atunci cand motorul este cald (si de regula dupa ceva ture mai mari). Insa fiind in limite mici m-am gandit ca nu-i mare problema. Mentionez ca am curatat clapeta insa nu am mai adaptat-o (calibrat sau cum s-o mai numi).

Multzam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!