Jump to content

Instalatie Aer Conditionat


Turbocip
 Share

Postare recomandată

Pe fire iti vin 12 v, nu pleaca din ecu, ai tras firele la ecu? E unu mov si unu verde parca. Sigurantele de la FCM sunt bune?

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Replies 396
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • paul_ral

    39

  • SethBv

    26

  • v@sy

    14

  • Bogdan-vwg

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

sal tuturor, am un golf 3 gti 8v cu clima ,,NU DIGITAL,, si am schimbat motorul cu instalatia electrica cu tot si am pus un motor de 16v cu instalatia iei cu tot dar a fost fara clima, si am desfacut instalatia de 8v cel cu clima si ma pus pe instalati de 16v fara clima. si dupa montare tot la loc nu vrea sa porneasca clima, si am o intrebare ca pe tabloul de siguranta exista releu separat pt clima nu numai cel de sub vasul de expansiune? poate sa ajute cineva cu poza cu tablou de siguranta cu clima sau un nr de releu si locasul ei? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

De curand am reusit sa montez instalatie AC pe golful meu , dar am niste mici probleme . Una ar fi ca nu pot aduce un semnal la calculator sa imi creasca turatia motorului , pentru ca abu nu poate face asa ceva din soft din cate am studiat . iar a doua care ma deranjeaza este ca in momentul cand pornesc AC , ventilator porneste la maxim si nu mai se opreste nici cand opresc AC nici cand opresc motorul , doar cand iau borna. din schema electrica pe care am urmarit-o , am sarit un anume ac cutout thermal switch care nu imi dau seama cine este iar ce face exact. daca ma poate ajuta cineva priceput.. ma intreb de ce pleaca ventilatorul direct in treapta mare si de ce nu il pot decupla in vreun fel.. A mai pus cineva clima pe ABU ? specific ca modelul de clima este cel cu modul de ventilator gen golf 4..

 

Foloseste Search inainte de a deschide un topic

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus eu pe ABD tot la fel cu releu FCM (cel de sub vasul de expansiune). Eu am schimbat ECU de la ABD cu unul de ABU pentru a creste relantiul cand pornesc AC deci sigur ai gresit tu ceva ca la mine functioneaza perfect. Cu pornitul ventilatorului s-ar putea sa ai o problema cu releul, sigur e modelul pentru AC? (are 2 buline albe pe el cel ptr ac). Ac cutout thermal switch este un senzor de temperatura apa care se monteaza pe tubulatura de apa pentru a taia AC cand se supra incalzeste motorul, nici eu nu l-am pus ca nu am unde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ai schema dupa care ai lucrat ? mie imi zice ca la abu tre sa pun firul la pinul 37 la ecu care la mine e gol , iar eu am montat acolo semnalul de la clima si nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca mai am schemele dar tin minte ca am tras 2 fire la ECU nu unul singur, unul mov si unul verde din cate imi aduc aminte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat o cu ventilatorul, am pus un releu de foțã pentru alimentarea lui permanenta de la FCM cu comanda direct de pe butonul AC, Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am un golf 3 GT, 1.6 AFT si nu imi mai baga aer rece dupa ce apas pe butonul de AC(anul trecut mergea). Am fost si am incarcat cu freon si ulei instalatia, a bagat rece vreo 5 minute apoi a inceput sa bage cald (temperatura ambianta de afara). Am lasat motorul pornit si AC cuplat cu gandul ca poate isi revine. Degeaba. Cand cuplez AC imi creste turatia cum ar trebui dar nu raceste si se aude un click la motor( nu-mi dau seama de unde exact ) . Ma gandesc ca poate nu mai am presiune in instalatie sau s-a dus compresorul.  Stie cineva vre-un service serios in diagnosticarea sistemului AC in Bucuresti ? Ce as putea sa verific sa-mi dau seama care e problema?

Multumesc.

Modificat de silviu83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aria de prestari servicii ai cautat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu nevoie de o poza,sau de ceva explicatii pentru mufa care intra in air conditioner switch pressure(tulumba aia de vine sub faru din dreapta) pentru aer conditionat.Nu am mufa insa stiu ca trebue sa fie un fir negru rosu,unu albastru alb , unu verde rosu , unu verde albastru , insa nustiu care si unde vine acolo la el prinse,ca apoi sa stiu mai departe unde le duc la FCM si buton ac. Daca are cineva posibilitatea sa ma ajute ar fi super.Mersi

Si inca ceva , atunci cand ma duc cu firele de la FCM la mufele de la ventilator si termocupla,acestea le mai las legate la instalatia masinii sau le tai si le las doar la FCM? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diseara schimb eu radiatorul de apa si iti fac poza acolo sa vezi exact cum arata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine domnu astept cu nerabdare.ma intereseaza culorile cum vin prinse pe mufa.ca am pe senzor forma mufei.mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa te ajute pozele, am incercat sa le fac cat mai detaliate si clare.

post-141292-0-50638500-1436209394_thumb.

post-141292-0-32167500-1436209406_thumb.

post-141292-0-00001700-1436209413_thumb.

post-141292-0-19352000-1436209419_thumb.

post-141292-0-39420600-1436209426_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc foarte mult pentru poze.Sunt ok.Mai ramane maine sa ma apuc sa trag firele ca la tine,apoi sai pun curea de accesori , incarcat freon si probat.Multumesc inca o data.O seara placuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

 Presostatul masoara presiunea din instalatia de clima ,din cate m-am documentat acesta se leaga in calculator, tind sa cred pentru limitarea curentului pe contactii presostatului ,eu am folosit un modul ce se folosesc in medii EX are intrare contact ,curent foarte mic si iesire pe relee cca 8A ,in momentul in care creste presiunea la cca 16 bari presostatul i se inchide un contact da comanda la modulul asta KFA6SR2EX2W si acesta la relee mai departe la compresor.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o problema cu AC-ul. Ieri a functionat perfect azi nu mai merge deloc. Il pornesc, se aude cum cupleaza, pornesc ventilatoarele dar nu da aer rece deloc. Ce am apucat sa verific a fost presiunea pe instalatie care pare ok, am scos si mufa de pe compresor sa vad daca mai porneste instalatia. Porneste. E posibil sa se fi defectat compresorul? Sau ambreajul? Astea de regula nu dau semne de oboseala inainte sa cedeze? Ceva pareri? Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ai verificat presiunea? cel care a verificat-o de ce nu a bagat si o substanta de contrast? se raceste vrun furtun de la compresor?

ambreajul daca era dus nu mai cupla.....deci nu invartea fulia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea am verificat-o prin ventilele de pe instalatie, am apasat pe ele, de asta am zis ca "pare"ok. De racit nu pare sa se raceasca nici o conducta de aici am dedus ca ar putea fi compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acolo poti avea si 1atm la cere compresorul nu functioneaza. mergi mai bine la un service specializat sa verifice si daca nu ai freon sa-ti faca o verificare cu, solutie de contrast sa vezi pe unde a pierdut. daca erai din buc te ajutam cu placere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa ajung saptamana asta la un service. Ma gandeam ca daca nu ar mai avea freon suficient senzorul de presiune nu ar permite pornirea instalatiei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu are treaba freonul din instalatie cu presiunea din instalatie,ala acolo iti face vid si apoi iti poate baga doar presiune si iti porneste ventilatorul si cupleaza si compresorul,daca auzi ca merge compresorul e bine,daca nu baga deloc deloc rece e cam naspa(asta daca compresorul cupleaza)daca baga cat de cat caliu macar si nu fierbinte ai pierdut din freon si trebue complectat.Si din lipsa de cantitate foarte mica de freon pot aparea probleme.nu ai umed de verde asa pe la nicio conducta?nici pe pres in masina sub radiator de ac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat peste tot, instalatia pare etansa nu e curs pe nicaieri.  daca functioneaza compresorul nu imi dau seama, nu facea un zgomot deosebit nici inainte. se aude acel click specific pornesc ventilatoarele se modifca turatia motorului, frig canci. in service n-am ajuns inca..

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. Se dau datele problemei: Masina mea, Golf 3 2.0 GTI 8v 115 cai cod motor 2E cu aer conditionat. Am luat un Golf 3 2.0 GTI 16v 150 de cai, fara aer conditionat, pentru a pune motorul pe masina mea. Am montat compresorul de AC, radiatorul si tot ce trebuie pe motorul nou. Cum fac cu instalatia electrica care vine de pe masina care nu a avut aer? Nu pot sa folosesc instalatia veche a motorul de 115 pentru ca difera foarte multe elemente. Care este solutia pentru a avea aer pe noul motor de pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai rabdare, desparti frumos instalatia de AC de cea de la motor, vezi ca sunt si 2 fire care merg la ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!