Jump to content

Problema Motor


dan_george_2006
 Share

Postare recomandată

dan_george_2006

salut! am si eu o problema la motor. nu imi sta la relantiv decat daca il turez undeva pe la 3000 ture ! Pare ca nu se alimenteaza motorul cu benzina. Cred ca ar fi de la pompa de benzina sau de la vacum cevaScuze am uitat sa specific motorizarea, pt ca masina nu e cea din semnatura. motorul e 1.8i pe golf III din '96

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit si eu asa ceva. nu este grav trebuie doar sa cureti carburatorul . Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema mea e ca nu mai trage motorul. nu am putut aseara sa trec de 140 nu se tureaza mai mult de 4000 in a 5-a. sfaturi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am inselat . Cred ca era noapte si mi-a fost mura sa ii dau. am luat azi 170

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dan_george_2006

Nu am carburator . e pe injectie motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fie de la motorasul care tine relantiul , cauta pe forum ca s-a mai discutat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu cam aceeasi problema cand pornesc masina sta turata maxim 200 ture..dupa care moare motoru,,, acest lucru se intampla la fiecare pornire,,dar cand e cald motoru porneste la 200 ture apoi urca incet la 900?Am fost pe la mecanici (electricieni) si dau din umeri? Cine ma poate ajuta?

MS mult

Golf 3 motor ABD 1.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi..m-am mai documentat

Stie careva unde e senzorul de temperatura multifunctional (bulb), sper ca nu am gresit ce am zis.Asta mi sa recomandat sa verific prima data si eventual sa-l schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa mi sa recomandat de catre un angajat al unei firme de piese..intreband pe pretul epntru motorasul de relanti am ajuns la o discutie..si el zicea ca a mai avut clienti cu asa probleme si ca acest senzor era de vina..acuma nu stiu ce sa mai zic..nimeni nu stie ce are..temperatura mi-o indica bine 90 grade standard si pe la 100 intra in actiune termocupla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe unde e situat acel motoras de relanti?si ce sa urmaresc daca are ceva probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pozitia motorasului o sa o vezi in postul 12 (asta la motorul 1.8) sper ca asa este si la celelalte http://vwforum.ro/index.php?showto...&hl=relanti

motorasul de relanti ar trebui sa-l incolcuiesti cu altul si apoi sa vezi daca merge normal.Daca nu merge bine nici cu cel care l-ai pus inseamna ca nu este de la motorasul de relanti

poate sa fie si altceva,uitate pe linku de mai sus si o sa vezi cum au procedat ceilalti colegi

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

torasul de relanti.. e acelasi cu regulatorul de turatie??? daca da.. l-am luat acum 1 sapt ( a 2-a uara in 2 ani).. costa 800ron, fata de senzor de temperatura care costa 60ron.

din cauza la o fluctuatie asemanatoare.. in 5 luni am schimbt asa.. sonda labda, delcou, regulator turatie, fishe, bujii, senzor temperatura si.. degeaba.

acum ma bag la partea cu aerul. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura afli simplu daca e vinovat. Scoti mufa din el ( e pe traseul de racire in apropierea motorului) si pornesti motorul asa. Daca fluctuatia dispare e de la el..

Motorasul se urmareste ochiometric daca urmeaza pozitia clapetei cu melcul ala al lui. Am avut de 2 ori probleme cu el pana acum.. Prima data mergea intermitent si prin urmare imi cam dadea in nas motorul, si uneori fluctuatii +/- 1000rpm. A 2-a oara nu-mi tinea relantiul la rece si f rar dadea in nas la cald. Daca scoti mufa din el dispar problemele la cald, dar raman cele la rece.. Au mai fost discutii pe tema asta. Eu am reusit sa repar motorasul de fiecare data pana acum. Sunt unele modele mai complicate dar majoritatea sunt foarte simple tehnic si se pot repara.

Evident ca nu sunt singurele cauze posibile pentru comportamentul asta dar daca testati pas cu pas ajungeti si la vinovat.

Totusi o diagnoza ar fi cea mai indicata ca prim pas..

@dan_george_2006 Adica daca tii pedala sa stea la 1000rpm in loc de 3000 moare motorul? Daca asa e pare a fi mai degraba problema de aprindere/alimentare.. Senzorul de temperatura poti sa-l testezi cum am scris mai sus dar e foarte improbabil sa fie de la motorasul pas cu pas. Cred.. :) Pompa de benzina vezi cu un manometru daca are presiune suficienta. Daca ai umblat de curand la distributie vezi si aia daca e bine pusa la punct..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru informatii, azi cred ca o sa vad cum e treaba cu senzorul de temeratura...si in viitorul apropiat cu motorasul de relantiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit acel senzor de temperatura..l-am scos in timp ce mergea motorul si dupa 5 secunde mi-a murit motorul.La reconectare tot asa merge motorul, deci sa inteleg ca senzorul e bun?sa trec la urmatoarea etapa..motorasul de relantiu?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!