Jump to content

Problema Scurgeri Ulei


CrisVWPolo
 Share

Postare recomandată

Buna tuturor!

Am un VW Polo din 2001, 6N, 1.400 cmc, 60 CP

De 3 zile am observat ca picura ulei, pe undeva la imbinarea dintre bratul de la roata stanga fata, este acolo un fel de cutie de tabla, pe acolo de prelinge, foarte putin, citiva stropi pe zi, nu a scazut nivelul uleiului in joja, dar nu stiu ce ar putea fi...Mentionez ca am facut schimbul de ulei acum vreo 3 saptamini. E posibil mecanicul care a facut schimbul de ulei sa nu fi strins bine o garnitura, un furtun ceva...eu nu ma pricep deloc la mecanica, nici nu stiu sa scot capacele alea de plastic de sub capota sa ma uit mai bine pe unde curge exact...

M-am gindit ca poate s-a fisurat un pic baia de ulei, (sotia a bagat masina pe un drum de tara care parea arat cu tractorul!)dar ma gindesc ca ar fi trebuit sa picure exact de sub motor, ori uleiul se prelinge pe la cutia aia de dedesubt un pic in stinga motorului....

Sau e posibil sa fie de la garnitura de semering...? Intreb asta pentru ca am dat cuiva care are VW Lupo masina pentru o ora si mi-a zis ca ar trebui schimbat semeringul de la schimbator, ca agata un pic la schimbarea vitezelor...

Multumesc pt orice fel de informatie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma sa fim seriosi ce paote schimba un semering in agatzarea vitezelor...la majoritatea se strica semeringul ala ...schimba-l si posibil sa nu mia curga ulei... problema e ca la un momnet dat s-ar putea sa nu mai curga deloc, fara sa faci nimic ...at sa-ti faci probleme mari...inseamna ca s-a terminat si nu mai are ce curge. pe joja nu o sa observi pt ca e ulei de transmisie si curge din cutia de viteze..ash ca baga mare si meri pe o rampa sau canal si vezi exact de une curge... apoi apucate de cautat piese + preturi si apoi repara sau du la reparat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru raspuns. Am fost cu masina ieri la service si exact garnitura de semering cautator de la cutia de viteze era problema. Norocul meu a fost ca aveam deja un semering nou (a costat 40 RON), am platit doar manopera, 50 de RON schimbat semeringul de la cutia de viteze si 10 RON curatat nu stiu ce pe acolo. Schimbarea a fost vizibila chiar cum am iesit din service, intra perfect in viteze, nu mai agata, nu mai curge..Totul e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Revin cu o precizare, am aflat si eu de la mecanic. Schimbarea semeringului a rezolvat doar problema scurgerii de ulei. Faptul ca schimbatorul a mers mai bine citeva zile a fost pentru ca a curatat ceva acolo, dar oricum problema a revenit dupa citeva zile: intra mai greu in treapta 1 si in marsarier...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

tu ai problema la cutie

semeringul a facut doar "curatenie" pe cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci s-a stabilit ca se pierdea ulei din cutie. Dupa schimbarea acelui semering s-a completat si cu ulei in cutie? Ma gandesc ca intrarea in viteze mai greu poate sa fie si din cauza nivelului scazut de ulei din cutie. Ciao si multa bafta in rezolvarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

buna

nu stiti marimile la simeringul de la cutia viteza la un polo din 98, ca trebuie sa-mi schimb si peste tot ma intrebau de marimi

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu mergi la un service sau poate ai vreo cunostinta,prieten care lucra la un service si te poate ajuta cu modelu de semering de care ai nevoie...bafta in continuare... :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut! Aveti idee daca la un Polo din 96 motor AEX 1.4 benzina se poate schimba semeringul cautator fara sa se dea cutia jos? Ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut melinte

da se schimba , este topic !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.cantemir

se poate sa-ti intre mai greu in viteza I din cauza timoneriei.la mine s-a bagat un prieten sub masina si imi spunea cum sa dau de schimbator. a facut ceva pe acolo si s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut,am un polo din 96 1.4 benzina 60 de cai si sunt super multumit de el! Are totusi o problema,curge ulei pe la tija cautatorului de viteze...stie cineva exact de unde iau simeringul ala sau ce cod are sa-l pot cauta eu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine mergi la reprezentaţă, nu este mai mult de 30 lei din ce-mi amintesc pt. că l-am schimbat şi eu  acum vreun an. Nu se schimbă greu, trebuie însă lucrat cu grijă să nu zgîriii tija şi trebuie centrat perfect drept, altfel începe iar să curgă (şi să nu uiţi să bagi vaselină în el). Eu împreună cu un amic mecanic am reuşit operaţiunea pt că văd că nu mai curge nici o picătură după un an.

Până una alta vezi să ai nivelul la maxim în cutie. Dacă este numai uşor umezit la tijă nu este aşa mare bai dacă nivelul uleiului este ok (când desfaci buşonul de sus trebuie să curgă ulei din cutie), dar dacă se formează deja picături cam trebuie schimbat să nu ai parte de neplăceri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se prelinge putin ulei pe la semering,am cumparat semeringul dar vin cu o intrebare,uleiul din cutie a fost produs de Tamoil,cu specificatiile API GL5, 75W 90,ulei din marca asta nu mai gasesc deloc pe piata,are ceva daca eu il completez cu alta marca de ulei(adica produs de alta firma)dar cu aceleasi specificatii,tot API GL5 75W 90???Se pot produce efecte secundare?

astept raspunsuri de la cei stiutori si multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat Lupo.am dat deja comanda pentru semering,costa 6 lei semeringul si 24 curierul :)))

Imi poti spune daca stii,de cat e cheia aia nenorocita de la bușonul de nivel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@COSMIN27 nu cred că are nimic dacă sunt aceeaşi specificaţie (dar să fii sigur că specificaţiile sunt identice). Numai că nu înţeleg ceva: de ce ai în cutie ulei gl5? Din ce ştiu vw a revenit la uleiurile GL4 pentru că GL5 cam făcea sincroanele praf din cauza aditivului în exces (GL5 este mai potrivit pentru cutiile americane care au altă metalurgie). În locul tău aş înlocui uleiul cu cel original G50 sau G005000 care este unul din cele mai bune uleiuri de cutie, am văzut undeva un clasament şi era pe locul 2 deasupra mai era un Motul. Eu am avut o experienţă proastă cu Liqui molly şi am revenit la cel original. Este scump, cam 100 lei litrul (nici Liqui molly nu a fost prea ieftin, vreo 60-70 nu-mi mai amintesc exact), dar merită. Am făcut nişte experienţe comparative de vâscozitate prin încălzire şi băgare la congelator şi nu am avut nevoie de scule speciale să-mi dau seama de diferenţe.

 

@Useyourfist Unde ai găsit simering cu 6 lei, este original sau pe producător?

Pe cheia cu care am desfăcut eu scrie V17, am măsurat şi asta este distanţa dintre laturile opuse ale hexagonului, latura hexagonului este de 10. Poţi improviza dintr-un şurub de dimensiunea respectivă peste care pui nişte piuliţe care să se blocheze reciproc(sau sudezi o piuliţă dacă ai cu ce) şi să ai o cheie cu prelungire destul de mare deoarece cutia fiind din aluminiu şi buşoanele din oţel zici că se sudează, ar fi recomandat să ai buşoane noi. Să te uiţi înainte să scoţi buşonul câte filete sunt rămase afară şi să-l pui la fel, altfel rişti să nu-l mai scoţi altă dată sau să strici filetul din cutie....altă distracţie, de asta ar fi recomandate buşoane noi pt că au un strat de protecţie care împiedecă sudarea de cutie...cel puţin teoretic.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum 3 ani jumate cand am cumparat masina i-am schimbat toate fluidele,inclusiv uleiul de cutie de viteze care era asta cu API GL5 75W90 si pana in ziua de azi m-a ferit Dumnezeu de probleme,merge destul de usor  si am facut aproape 100.000km si cred ca tot pe asta voi merge,cel putin acum cu completare ca nu am bani sa-l schimb tot ca am si caseta de directie de reparat din pacate,multumesc mult oricum de raspuns,bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupo iti pun un print-screen aici cu pagina unde l-am gasit pe domnu simering,site-ul l-am vazut la un nene cu magazin de piese care mi-a luat 60 de lei pe o curea de 35.mi se pare foarte smecher site-ul.

Multumesc mult pentru informatii!

Aaaaaaam uitat!:)) io am o singura cheie la polonic si e cam uzata....atat de uzata ca de ieri trebuie sa o imping un pic cand e in contact si rasucesc spre pozitia demarorului ca sa porneasca...doar un pic...un milimetru,ce ma sfatuiesti?sa fac copie la cheie?sau sa-i pun un buton de ala cu revenire numai pentru demaror?

post-119395-0-35343400-1364745301_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Useyourfist, in legatura cu cheia si contactul,vezi ca e posibil sa fie pe duca partea electrica a contactului.la mine rasuceam de cheie si ajungea la capatul cursei cu martorii aprinsisi nu pornea dar mai fortam tot ca si tine maxim 1 milimetru si pornea pana intr-o zi cand oricat am impins si am fortat cheia nu a mai pornit deloc.si la mine cheia e destul de uzata!!!

am cercetat problema si vinovatul a fost partea electrica a contactului,e 40-50 lei,dar nasol e faptul ca poti ramane oriunde si nu mai poti porni masina decat impinsa.dupa ce am schimbat ce era defect a pornit la sfert cum se zice.multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!