Jump to content

Leul Meu Negru

Amun

Postare recomandată

Mult timp mi-a luat sa fac altceva decat sa dorm si sa-mi conduc leul :Driver: , dar in sfarsit am ajuns sa-i fac si o mica biografie aici. Trebuie spus ca sunt incepator, am o mare bucurie de a conduce, imi place extrem de mult leul (mai mult chiar ca fratele leu2), si nu am de gand sa-i fac cine stie ce modificari prea curand, decat sa am grija de el si sa ma deplasez.

Nascut in aprilie 2006, trecut in posesia subsemnatului in februarie anul curent, dupa minutioase cautari si indelungi asteptari, cu ajutorul catorva forumisti care m-au ajutat sa iau decizia ideala. A fost prima masina pe care am vazut-o, eventual nu mi-am putut lua gandul de la ea. :rolleyes:

ce are:

o culoare neagra impecabila (mai ales dupa un detailing facut la expert :D )

pachetul electric (geamuri si oglinzi electrice/incalzite, reglaj faruri)

ABS, EPC, 4 pungi aer

mp3 player stock Siemens, 8 boxe

scaune sport fata

climatronic

ce s-a adaugat:

de catre vechiul proprietar o frumoasa evacuare Borla

de catre mine o alarma Maat Extreme2 (cu montaj la Seleniu - nefiind in totalitate multumit de lucrare)

L-am luat pe la 23700 de km, acum are peste 26; l-am innoit la revizia recent facuta la Alto cu stergatoare originale (un moft, dar vroiam sa fie ca noua), capacele ventil Seat (surprinzator inca le am la roti dupa 2 saptamani, ma intreb cat dureaza pana raman fara ele), capacel spalator hayon (se va vedea in poze ca era rupt) si i-am facut si un detailing exterior (cum spuneam mai sus) care inca am dubii ca a fost facut cum trebuie (poate cunoscatorii o sa-mi spuna daca observa ceva ciudat in poze)

Consumul, am stat putin cu ochii pe el la inceput, am facut si cateva masurari plin la plin (a iesit pe la 10.9 - 11.3 in oras si 7.7 la drum lung) dar acum doar ma uit pe la computerul de bord, care am observat ca are o eroare acceptabila.