Jump to content

Din Ce In Ce Mai Putina Putere


DarKM4N
 Share

Postare recomandată

De curand am cumparat ( din Romania ) un Audi A6 2.5TDI V6 ( AKN ), manual 6 viteze , din 2000 cu "100000" km . Prima oara cand am condus masina in cauza tragea ok , nu scoatea fum , nu se auzeau zgomote ciudate . La cateva luni incep surprizele :

1. Turbina ( scoatea un zgomot ciudat cand schimbat vitezele , un gargait asa .. ) am fost la Cipos , am curatat-o , nu mai scoate acel zgomot decat foarte foarte rar dar parca masina trage putin mai prost ( nu sunt chiar sigur ) .

2. Cateva articulatii , etc ... nimic serios .

3. La o trecere de cale ferata am reusit, din pacate, sa sparg baia de ulei . Nu am mers cu masina dupa acest incident , cum s-a aprins displayu ala la 200 metrii am tras pe dreapta si am oprit motorul . Am schimbat baia de ulei , masina trage si mai greu .

4. Cand am luat masina nu scoatea fum . Acum am constatat ca scoate un fum negru ( destul de mult ) cand stau pe loc si accelerez pe la 2000 .. 2500 ture . Din spusele unor prieteni ( care erau in spatele meu ) am inteles ca scoate foarte mult fum cand ma dau cateodata la ea . Am inteles ca asta ar fi normal deoarece masina este cipuita ( asa am luat-o ) ... dar totusi la inceput nu facea asa .

Sunt momente cand imi trage bine ( destul de rar ) si momente cand trage vizibil mai prost . Inainte sa ma duc la un service prefer sa ma documentez putin sa nu ma trezesc pe acolo ca iau aia pielea dupa mine ...

Altceva ce am observat , daca merg putin mai sport o perioada cand opresc motoru in jurul masinii se simte un miros puternic de motorina arsa .. fum ... nu stiu exact cum sa descriu ( inainte nici vorba de asa ceva ) .

Eu ma gandesc la turbina .. si la problema cu baia de ulei .

La ultima revizie au fost schimbate toate consumabilele ( filtre ,etc .. ) verificat debit pe injectoare ( ok ) , verificat turbina ( presiune ok la testul in mers ) , debitmetru ( ok ) .

Inca o intrebare , ce parere aveti de uleiul Bixol ?

Multumesc ,

Mihai .

Modificat de DarKM4N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia si tu o compresie motor...poate ai o surpriza.... sau daca ia posibilitatea sa masori pompa de injectie.... asta in caz ca restu pe care le-ai precizat merg bine...... tubina daca baga presiunea corespunzatoare nu are nimic....merge pana bubuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde se poate face compresia si cat costa ? Chiar m-ar interesa ... spune multe ....

Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa ne spui si de unde esti :icon_thumright:.

In principiu, poti sa o faci la orice service care se respecta, si e pana in 200 ron, din ce stiam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt din Bucuresti . Spre exemplu azi masina a mers foarte bine . Este foarte enervant ... are momente in care chiar merge foare prost si momente in care merge foarte bine .

Mentionez ca mirosul de fum / motorina arsa foarte puternic nu dispare ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica intercoolerul,(daca are cea mai mica fisura)1 miroase rau a ulei ars,2scoate ff mult fum negru,3verifica senzorul de presiune din intercooler(daca este defect nu mai trage nu mai merge decat pe toane)adica (cand merge bine,cand nu mai vrea sa faca servici)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sfatul meu e sa verific pompa de injectie sau intercoolerul, pt ca ambele reprezinta puncte slabe la motoarele audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service (Dandon), fumul este normal pt ca masina este cipuita ... am schimbat discuri de frane , placute , un brat de articulatie ... momentan totul este ok .. sa vedem pe viitor .

Multumesc pentru sfaturi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

1 la mana : am un audi a6 2001 AKN ... acum 5 luni aveam relantiul pe la 800-900 .... am avut niste probleme nu se tura masina peste 2000 de turatii s-a curatzat pe acolo nustiu exact ce admisie EGR ... plus solutzii in pompa crezand ca este piston avans blocat ... mers mai tare dupa aceea si a mers masina si-a revenit... dar relantiul akm sta la 700 ... CARE AR PUTEA SA FIE PROBLEMA SAU DACA MA AFECTEAZA CU CEVA

2 la mana : acum dupa 5 luni iar numai mi se tureaza peste 2000 si ceva de turatii , imi consuma mult , scoate niste fum la relanti exact ca data trecuta ... nustiu ce sa mai cred ... specific ca am o eroare care reapare ... start of injection regulation (AVEAM EROAREA ASTA SI DATA TRECUTA AKM 4 LUNI) ... dar ce ar putea fi ... daca nu am umblat la 1000 de serviceuri plus o gramada de bani aruncatzi , cand aflu ceva exact atuncea aflu altceva si tot asa :))) sar dintruna in alta ba piston avans blocat ba egr infundat ... poate aflu ceva concret aici

MULTUMESC ANTICIPAT !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Obligatoriu Diagnoza si Log in mers, fara aia nu se poate zice nimic. Daca scoate fum si intra in Limp mode pe la 2000 si ceva RPM s-ar putea sa fie undeva tubulatura de admisie sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar cateodata merge ... daca era sparta sparta ramanea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!