Jump to content

My shadow-blue Mk5 daily-drive & track-toy


Acidutzul

Postare recomandată

Stabilizare nestabilizare - se vede cu ochiul liber schimbarea comportamentului spatelui pe franari puternice, si faptul ca nu mai salta stanga-dreapta

 

In orice caz felicitari! Mi se pare exceptional cu un G5 TDI se poate bate umar la umar cu Megane RS. Bine, conteaza si pilotul :)

Link către comentariu

Felicitări! Foarte frumoasa masina, sa o stăpânești sanatos și fără incidente și probleme.

Link către comentariu
  • 1 month later...

bravo :) hai ca a fost frumos si de data asta. merge bine masina ta. 

de GT4 nu zic nimic...ca n-are sens :)) 

mai dati un semn cand va duceti. 

Link către comentariu
  • 1 month later...

bravo! cate grade erau la mures? ati masurat si la asfalt (la adancata parca masurau)?

a iesit viespea visinie in viata? sau vad gresit? 

arata bine echipa :) 

Link către comentariu

La ultimul Mures au fost 33+ in aer si 50+ la asfalt (asta in pauza de pranz... probabil pista s-a mai incalzit ulterior).

 

Si da, la penultimul Mures am putut admira viespea in toata splendoarea ei 😁

Link către comentariu

Tot respectul! In ultimul drum spre Timisoara acum doua saptamani, am alergat pe tot dealul negru cu un Megane 3 RS. Trage bine de tot masina, am reusit sa trec de el doar datorita integralei. Care pe circuit ar fi un dezavantaj, din cauza greutatii extra, si pierderii de putere.

Link către comentariu
  • 5 months later...
  • 3 months later...

De multi ani te urmaresc, imi place ce faci. Intotdeauna m-am intrebat cu ce setup software merge masina si ce valori are.

Link către comentariu

Softul e dezvoltat de Eric de la Dio Performance, si a fost cizelat incet incet multa vreme, pana a iesit exact ce am vrut, un soft liniar si curat (fum minim) pana la 70-80% request, si decent cu fumul si temperaturile la WOT, astfel incat sa pot face 2-3 ture de circuit fara probleme (s-a dovedit de curand ca o tura de Nordschleife e mai problematica, dar sper sa gasesc solutii :D).

 

Ultimul dyno pe care l-am facut la el a dat 243 cai la aprox 23C in admisie, dar de atunci am mai avut ceva ajustari pentru liniaritate, gestiune fum etc. Turbina e capabila de 1.2-1.3 bari la 2000rpm si merge cu boost maxim de 2.3 bari. Nivelul de fum (care se poate vedea in flimul de mai sus) poate fi un indicator pentru debitul de motorina. Va las ca si comparatie mai jos doua poze cu diesel-uri care, zic eu, merg intr-adevar cu un AFR de curse care maximizeaza potentialul de putere ce se poate scoate dintr-un diesel. Eu oricum nu cred ca as putea sa ma duc la valori similare fara racire suplimentara, dar oricum nu este o optiune cat timp masina este si daily-drive.

 

FB_IMG_16250647345293456.thumb.jpg.a0c7bb18e2b73b122506590f4a4221fe.jpgFB_IMG_15925482465912848.thumb.jpg.b80d05bf4f5b68186f778a58981d19bc.jpg

Link către comentariu

O compilatie de momente mai interesante de la track-day-ul de pe 1 decembrie de la Motorpark Adancata (+1 Ferrari din alta zi)

 

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Foarte frumos !

Ma bucur sa vad pasiunile puse in practica ! 

 

Abea astept sa vad ce urmeaza

5gp.gif.32997ff12f8c09e994d4fe0b861f7d70.gif 

 

Link către comentariu
  • 5 months later...

Din pacate, nu mai urmeaza mare lucru de la Nurburgring, pentru ca am reusit sa sterg, din greseala, toate filmele (inclusiv telemetria) filmate de mine pe Nordschleife 🤯. Am doar un singur clip, filmat de unul din pasagerii pe care i-am plimbat pe circuit, asezonat de cateva poze. ⬇️⬇️⬇️

 

 

page_16863009-d7c77d51f51ab793349e9a2c11c4fc07.thumb.jpg.28cba245e566eba46df816d4f11a6a45.jpgpage_16827208-d6586ec6ac4d77cd8c12faca25519f42.thumb.jpg.028c649e2ab83d74361d23d1f3e07178.jpgpage_16873934-c54604438a9f9a79e94f26b0e84dccd2.thumb.jpg.87ff114e818035eda86ec7571e244cbe.jpgpage_16912772-e2a39643963fc6900a2e83cf5dde9550.thumb.jpg.997b4ff47d2130b5b2c88f41fccd4c02.jpgpage_16845554-9b2e1e394ca79982ff712e74c7448ca6.thumb.jpg.ea29e55fad39e8213bedc9a7c39e5342.jpgpage_16856914-913aab29144cbce2c9aef522d9c4e30a.thumb.jpg.ee7dc18160fee4b12747458621336ae6.jpgpage_16825297-79101609f0d9fabc646a4e6b44fc1248.thumb.jpg.cdad522578df9f31a53250b146138781.jpgpage_16848596-4ae66b1c782f312060e193a08888e5f9.thumb.jpg.f0a669779a040ef9909cbc9397aa89ba.jpgpage_16828646-726787ed8d49beb6c4a18b84738a195e.thumb.jpg.a1086a1db3ed1c4e0a2dd8223952c681.jpg

Link către comentariu
  • 5 months later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!