Jump to content

probleme la turatii


crash
 Share

Postare recomandată

nu inteleg de ce imi oscileaza la turatii adik

cu motorul rece imi da 1300Rpm daca apas pedala de acceleratie urca in turatii pana unde vreau insa problema apare cand ridic piciorul de pe acceleratie

atunci cade pana la 650-800 rpm si are un moment in care tremura masina la relanti pana se regleaza sa stea la 900 rpm

cu motorul cald la relanti(de ex:la semafor)pana se regleaza la 900rpm:

imi scade pana la 650-800 rpm apoi creste pana la 1200 -1300 rpm ,ciclu asta il face de cateva ori si vibreaza masina

am pus masina pe tester si singura eroare care o am "error lambda:additive too high"erroare care apare sigur dupa un anumit timp

Am fost la dan don si mi-au curatat clapeta dupa care mi-au reglat-o insa nu a ameliorat foarte mult problema la turatii

A ramas ipoteza ca s-ar putea sa fie de la sonda lambda

:)

Modificat de crash
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Exact acelasi lucru care il spui tu l-am patit si eu acu cateva zile, numai ca la mine circumstantele sunt cu totul altele! Sa-ti spun intai ca sonda lambda a fost recent schimbata, nu are nici 1000 km facuti si valva N80 e arsa.

Ceea ce am facut eu de proba e sa scot furtunul ce iese din N80 si sa-l las liber sa traga el aer. Drept urmare relantiul a crescut pana la 1000(se ducea pan la 1200 daca nu aveam consumatori porniti). Dupa aceasta operatiune, cand lasam motorul din sarcina la relanti...turatia varia de 3 ori intre 900 si 1500 si se stabiliza la 1000.

Dupa ce am pus furtunasul la loc in N80 nu a mai facut asta.

OT: am incercat chestia cu furtunasul scos ptr ca mi se oprea motorul uneori la turatie mica, insa cred ca am rezolvat-o pan la urma cu schimbul filtrului de benzina si mai tarziu in acceasi zi o forja serioasa pan aproape de rosu. de atunci nu mi s-a mai oprit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun s-a rezovat ,am pus pe tester si nu mai am probleme

Dandon m-au scapat si de data asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum te-au scapat? Au curatat clapeta de accelerare si atat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am specificat de dan don deoarece am mai fost la ei dar au rezolvat partial problema si am mentionat asta,daca era vorba de publicitate nu mentionam in post asta ,insa am fost corect cu ei si le-am acordat meritul pentru rezolvare

, bucuros ca am reusit sa scap de o problema

Pe viitor o sa ma abtin sa fac "publicitate gratuita" daca asta am facut !

Problema era de la valva electrica(care se ocupa de vaporii de benzina) care ramasese blocata pe deschis si incepuse sa imi dea si eroare la senzorul de oxigen

Au "anulat"functia valvei si am mers de proba 1 saptamana dupa care m-am dus la tester si nu am mai gasit nici o eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VEZI !!! ti-am zis eu ca valva aia e importanta !! la mine e pe inchis ca e moarta !

Dar detaliaza te rog putin chestia ca "au anulat" functia valvei ? :(

La mine inca face urat si se opreste motorul la turatii mici !!!

Daca incerc sa tin motorul constant la 1300 sa zicem, nu prea am sanse mari de reusita..sta putin apoi cade si trepideaza..iar se ridica...urat ! ;)

EDIT: Si in concluzie ? s-a reparata valva sau ti-ai luat alta sau cum te-au rezolvat ? spune-mi te rog ca s-ar putea sa fiu si eu fix in aceeasi oala...Merci frumos.

Modificat de d_andrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma scuzi dar cred ca la tine e un pic mai complicat,sau mai e ceva :

1.mie nu mi se oprea motorul,decat vibra

2.nu avea alt simptom decat ca variau rpm la relanti de 2 -3 ori pana se fixa la 900 rotatii

3.puteam sa o tin turata fara probleme la orice valoare

Ai fost in service cu ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine simptomele sunt cam asa:

1. trebuie sa stau sa incalzesc bine motorul, altfel la turatii mici motorul pierde turatie pana cand moare, uneori il conving cu a II-a si imi vad de drum, dar stiu ca nu e bine asa, am citit in manual. de asemenea.

2. chiar si cu motorul cald, sa zicem ca incerc sa mentin turatia la 1700 de ex. sta acolo vreo cateva secunde, scade pana pe la 900, iar creste la 1700 unde mai sta ceva timp, iar cade....

3. consumul iar a crescut ingrozitor ! si nu ma prind de la ce ar fi ,ca sonda a fost schimbata de f putin timp !!!

Eu am fost cu ea in service doar sa o pun pe tester si eroarea care imi dadea e ca valva N80 e dusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma adaug si eu aici, cu niste simptome destul de ciudate.

Eu nu am nici o eroare in ECU, clapeta de acceleratie a fost curatata si "adaptata" azi.

Totusi, masina "trage greu"... nu mai e vioaie ca pe vremuri... inainte ii placeau turatiile mai mari, acum pot merge in a 5a cu pedala in opritor si ea sta la 4000 de ture si nu vrea sa traga... ulei nu consuma, iar benzina nu imi pot da seama exact pentru ca fac ture scurte doar in oras.

Uneori la 2000-2300 de ture, in a doua ezita la accelerare putin dupa care isi da drumul. Imi pare extrem de "stransa" masina, cand apas pe ambreiaj sa schimb din 2 in 3, parca tinde sa se opreasca, ca in frana de motor.

Am distributie noua de 1 saptamana, dar facea asa si inainte.

Ce am observat este ca relantiul nu e stabil (adica fix), oscileaza usor in jurul unei valori fixe (undeva pe la 800-830 de ture), iar uneori simt "batai" in scaun.

Deci pratic masina trage greu, si urca greoi in ture...

Tot ciudat e ca dupa ce au schimbat distributia, se aude un slefuit/fashait in mers, constant, de undeva de la rotile (mai ales dreapta) fata. Am ridicat masina si am incercat sa rotesc roata cu masina scoasa din viteza. Merge f greu, practic nu se roteste, merge cam 1/4 de tura si sta. Roata stanga merge mai usor si mai mult. Roata nu se incinge si merge la fel de greu si dupa ce am eliberat discul de frana cu surubelnita (practic roata are jocul normal din planetara, dar se invarte foarte greu dupa aceea. Curios e ca masina nu trage in nici o parte.

Am filtru benzina nou, filtru aer nou, bujii de 4.000 km. Masina are 50.000 de km.

Masina de 4-5 luni e folosita zilnic drumuri scurte doar in oras.

Extrem de ciudat este ca si in a 4a pot sta cu pedala in opritor si masina urla foarte gros (parca in corpul clapetei de acceleratie) dar nu urca inn ture...

Orice idei sau sugestii sunt binevenite si va multumesc.

Radu

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Acum pot spune cu certitudine de 90% ca masina mea merge acum "ca alta data" !

Azi eram efectiv exasperat si m-am dus la un service specializat pe VW. Le-am zis cum ca consumul e mare, sonda e noua(de la ei luata si la ei instalata). A pus VAG-ul pe ea, 3 erori...N80(stiam), in plus, Sonda Lambda - semnal prea slab intermitent si inca una legata de ECU !!..am luat-o incet incet, s-a uitat la cablaj, totul in regula...si a zis ca e bine sa "regleze" minunata clapeta de acceleratie. zis si facut ! :banghead: ca la carte: curatare si adaptare dupa aia... Prima concluzie e ca relantiul e stabil, nu mai am caderi de turatii, iar ca sa-mi dau seama de consum, daca a fsot influentat mi-a zis sa-i fac un consum. Cum am plecat din service am alimentat si am si plecat la drum :banghead: inafara...5,3 % cu viteza medie de 90 km/h si maxima de 130km/h iar la oras, acolo unde ma durea cel mai tare, a scazut considerabil!!! acum e in jur e 8, poate 8,5...

Acu, cand am vazut ca totusi e posibil ca masina sa mearga iar la un consum NORMAL, recomandati sa mai cumpar N80 noua sau pot sa o mai aman ? :banghead:

Oricum, azi sunt fericit ....

Vrrrrruuuuuuuuuummm....DRUM BUN ! :banghead:

EDIT:

PS: cei 10% de care nu-s sigur sunt faptul ca nu stiu de unde apare iar eroarea asta la sonda lambda ... e noua !!! ce mama ei de sonda ?! si aia cu ecu imi da mici "frisoane"....

Dupa ce am facut un test-drive mic de doar 5 km dupa reglare, nu a mai aparut eroarea legata de ECU, dar cea de sonda era iar "pe pozitie"....si nu inteleg de ce ?!!??! :banghead:

Modificat de d_andrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!