Jump to content

Brown "beast"


animalutz

Postare recomandată

bai mi-a placut cum se aude !!! nice nice ;)

Multumesc, multumesc domnu' TIR . Sper sa ne mai vedem si nu pe fuga , la un pahar de vorba .

Link către comentariu
  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • animalutz

    78

  • Circoloco

    8

  • TIR

    6

  • Adrian_S

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

sincer m-ai pierdut la toata explicatia cu jantele si gumele, dar ala e un amanunt minor.

pe aici sunt relativ putini pasionati de muzica in masina la nivel audiofil, asa ca bine ai venit.

Link către comentariu
sincer m-ai pierdut la toata explicatia cu jantele si gumele, dar ala e un amanunt minor.

pe aici sunt relativ putini pasionati de muzica in masina la nivel audiofil, asa ca bine ai venit.

Multumesc , multumesc .

Sincer , la alegerea gumelor m-am bazat pe "feeling-ul" meu la volan ... ;) .

Da, am observat ca sunt putini "audiofili" si ca majoritatea spun "ai doar muzica" cand s-a investit mult suflet si si mai multi bani .

Intre timp , am reusit sa cam distrug schimbatorul de viteze , ramanand blocat intre Neutru si viteza a 2-a , problema care cred eu , a aparut de la un exces de zel al meu in schimbarea rapida a treptelor de viteze . :salut: . Nu am apucat sa ajung inca la service , dar dupa 1 mai o sa ajung sa vedem ce are . Dupa parerea mea , ori s-a incurcat un cablu ( schimbatorul fiind pe sistem de cabluri ) , varianta usoara , sau s-a dus sincronul ,lucru care ar fi foarte neplacut si costisitor .O sa vad ce s-a stricat .

Link către comentariu

domnu animalutz, vezi ca am mai auzit de problema asta sa nu intre in a doua, si era din cauza cablului de alimentare pentru statie ce bloca alta chestie la cutie, ca sa fii sigur ca nu e asta da-i un PM lu Jacku ca el a avut problema asta la 1.8T-ul lui. BTW Nice car! Multi km fara probleme

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Masina a luat la Emma Romania Etapa 2 locul 2 la SQ Entry 5 CH . Rezultat de care sunt multumit cat de cat . Intre timp a mai suferit un mic incident rutier si va intra in service pentru cateva reparatii si un upgrade pe partea audio . Revin cu poze si detalii .

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Buuun , dupa o pauza cam lunga si un incident rutier , am facut in sfarsit upgrade la partea audio , sper eu , ultimul .

A fost montat un amplificator Helix Esprit E40 ( amplificator hi-end pe lampi ) si una bucata linie Helix Competition RS806 + RS801 ( mid/bass + tweeter ) si in locul wooferului Alpine 1243 BR , in aceeasi incinta bass-reflex a rasarit un dif Helix Esprit E300 . Inca sunt in perioada de rodaj si reglaje dar am simtit o imbunatatire substantiala a sunetului . :blink: . Speram rezultate bune la etapa EMMA de la romexpo .

Esprit E300 Subwoofer - http://www.audiotec-fischer.de/demo/images...00_seitlich.jpg

Esprit E40 Amp - http://www.audiotec-fischer.de/demo/images...1_leuchtend.jpg

Competition RS806 Mid/Bass - http://www.audiotec-fischer.de/demo/images...er/g-RS_806.jpg

Competition RS801 Tweeter - http://www.audiotec-fischer.de/demo/images...g-S801_Expl.jpg

Am intalnit mici probleme la instalare datorita dimensiunilor generoase pe care le are amplificatorul si a necesitatii unei bune prinderi de bancheta din spate .

Link către comentariu

acuma chiar sunt curios cum s-o mai auzi... oricum eu am ramas impresionat si atunci :blink:

Link către comentariu

Super proiectul, bafta in continuare , astept etapele Emma de anul asta daca se mai tin ... :)

Link către comentariu

Multumesc . Sincer , am simtit o imbunatatire substantiala a sunetului si asta s-a vazut la punctajul pe care l-am obtinut azi la EMMA . Din pacate , maine va fi premierea asa ca abia maine pot sa va dau mai multe detalii .

Link către comentariu

Imbunatatirea a fost substantiala si masina a luat locul 1 la SQ 5 Channel Experienced , surclasand ,neasteptat,unele din cele mai bune masini de la noi din tara . :) . O sa vina si pozele la diploma , premiere si cupa , iar maine promit ca pun poze cu masina .

Link către comentariu

Buuun . Dupa multe chinuieli "financiare" si sfatuieli cu marinu , vineri dimineata am bagat masina in lucru . Misiunea noastra , sa facem hardughia sa sune cat de bine se poate . Tools of the trade :

Helix Esprit E300 Subwoofer - http://www.audiotec-fischer.de/demo/images...00_seitlich.jpg

Helix Esprit E40 Amp - http://www.audiotec-fischer.de/demo/images...1_leuchtend.jpg

Helix Competition RS806 Mid/Bass - http://www.audiotec-fischer.de/demo/images...er/g-RS_806.jpg

Helix Competition RS801 Tweeter - http://www.audiotec-fischer.de/demo/images...g-S801_Expl.jpg

Toate bune si frumoase , componentele instalate , incepe partea de reglaje . Dupa jumate de ora de ascultat , marinu a ramas placut surprins de sunet si apoi a inceput procesul de rodaj al boxelor . Adica muzica in "blana" pentru a face membranele sa raspunda cat mai bine pe diferite frecvente .

Sambata dimineata , neam strans frumusel la jurizare . Dupa un mic fiasco la partea de instalare (de ce a trebuit sa uit sa citesc regulamentu EMMA??? ) , a urmat jurizarea sunetului . La cele 40+ grade care erau afara , unele masini au fost sarite ( lasate incuiate in soare ) asa ca m-am bagat in fata . Si asa a inceput asteptarea . Dupa o jurizare neasteptat de lunga , a venit momentul adevarului , in care doamna Sabina ( EMMA international head jugde ) m-a luat deoparte (inima mea era cat un purice ) si pe un ton multit si satisfacut mi-a spus cat de bine a sunat masina si cat de mult i-a placut si ca e printre putinele masini in care s-ar urca sa asculte cd-urile proprii de placere . Duminica dimineata , doamna Sabina si-a facut aparitia si a venit la mine sa ma roage sa o las sa asculte muzica dupa ce se termina concursul si se dau premiile ( sincer , am ramas mut ) . A venit festivitatea de premiere si eu tot asteptam sa-mi aud numele mai pe la locurile 4-5 ( keep in mind ca boxele nu sunt rodate , usile nu sunt insonorizate , panoul usii stanga nu e pus cum trebuie si facusem VARZA la jurizarea instalarii ) . Au trecut repede locurile 8 , 7 , 6, 5,4,3 si ma intrebam daca nu cumva m-au uitat astia pafara . Deodata , se aude : Locul I , 5 CH Experienced : Teodorescu Tudor iar eu am ramas mut din nou . Si asta e povestea , si va promit sincer , mai urmeaza una alta . icon_smile.gif

Iata cateva poze :

http://www.filebox.ro/gallery.php?group=56...d6d832fec25057a

http://www.filebox.ro/gallery.php?group=56...a1334d623c46d7a

http://www.filebox.ro/gallery.php?key=4855...9118f5506f5207b

Modificat de animalutz
Link către comentariu
  • 1 month later...

probabil , de saptamana viitoare masina va intra in atelier pentru una , alta , gen insonorizare de usi , reglaje , mutari de boxe si alte nimicuri ... :hainoroc:

Link către comentariu
Mihai.Nechifor

am citit cu interes tot topicul si am ramas perplex la ce mare e pasiune ta pentru sound. super tare ce ai realizat. sa o stapanesti sanatos si sper sa o vad si eu vreodata live :hainoroc:

Link către comentariu
  • 3 months later...

Buun . A trecut mult timp de cand nu am mai postat aici , si de atunci au aparut si-au disparut multe piese de pe masina . In primu rand , usile au fost insonorizate cu 2 straturi de Dynamat Extreme plus Brax X-Vibration pe fetele interioare de usi . Amplificatorul pentru sub-woofer a devenit Helix Esprit E10 ( 350 W RMS @ 4 ohmn , 550 W RMS @ 2 ohmn , 750 W RMS @ 1 ohmn ) , sub-ul a devenit Helix Precision P12V ( 350 W RMS @ 4 ohmn ) . Am trecut prin mai multe reglaje , printr-o competitie de Sq ( SQ LEAGUE ) , la care nu prea stiu ce loc am obtinut , oricum , nu am fost in primii 3 , iar acuma sper sa pot sa schimb woofer-ul pentru 2 Helix Esprit E300 in cutie custom sealed , si sa refac montajul amplificatoarelor . Acuma , planul pentru viitor este sa schimb tweeterele cu niste Brax-uri , care sa cante si unpic de frecvente medii , sper astfel sa pot modifica "scena" ... multumesc pentru aprecieri nyk.

Link către comentariu

Masina a primit un set nou de cauciucuri de iarna Nokia WR ( M+S ) 205/55/R16 . Din propria experienta , aceste cauciucuri si-au dovedit cu varf si indesat utilitatea si mi-a fost greu sa le pun in dificultate , chiar si pe nametii din Bucuresti de iarna trecuta sau pe gheata de pe stradutele laturalnice din Kaprun . Se aproprie upgrade-ul la partea audio iar pentru primavara am achizitionat una bucata set de jante pe 17 ( 7.5 J ) .

Link către comentariu

@animalutz.... pune domne niste poze cu masina ta.. si vezi ca toate link`urile alea nu merg!! Bafta!!!

astept pozele!

Link către comentariu

Iata si cateva poze,ce-am gasit pe laptop ...promit ca weekend-ul asta sa mai fac cateva si sa le postez . Pacat ca este atat de limitata marimea pozelor ce pot fi uploadate ...

Si intrucat am pornit cu stangul in prezentarea masinii , revin acum cu detalii complete .

Masina a fost achizitionata in Noiembrie 2005 de la Nurvil Rm. Valcea si pana acuma a strans aproape 130.000 km .

Motorul este un 2.0 TDI de aprox. 140 cp , cod BKP , iar nivelul de echipare este HighLine.

Cutie manuala 6+1 viteze , culoarea este una foarte interesanta ( parerea mea ) ,si anume Brown Magic Pearl-effect .

Dotarile din fabrica sunt : faruri bi-xenon adaptive cu instalatie de spalare a farurilor , radio RDC 300 , computer bord PLUS , scaune fata sport cu tapiterie piele + alcantara , incalzire in scaunele fata , ESP , sistem de alarma Plus , lumini interioare + exterioare , functie Comming Home , oglinzi incalzite si rabatabile electric , oglinzi cu functie de antiorbire ,volan sport imbracat in piele , schimbator de viteze imbracat in piele , ornamente bord mahon .

Eu am "preluat" masina de la tatal meu pe cand avea "doar" 80.000 km , deci se poate spune ca e oarecum la primul proprietar masina fiind la noi in familie de cand avea 0 km .

Problemele pe care le-am avut pana acuma au fost destule , cea mai grava fiind ruperea suportului de motor de pe partea dreapta , care a dus la distrugerea capacului distributiei , a baii de ulei si a evacuarii ( norocul meu ca masina era inca in garantie ) . Alte mici probleme au fost legate de pompa de mtorina din rezervor ( am inteles ca nu am fost un caz singular la acest capitol , problema fiind destul de des intalnita la masinile produse in 2005 ) , arderea sau mai degraba explozia unui bec xenon care a dus la spargerea farului pe interior ( multumim CASCO :icon_cool: ) . In afara de asta , cateva incindente prin trafic , din care au rezultat capota noua , bara noua , faruri noi , aripi noi . In afara de reviziile obligatorii si de cele enumerate mai sus , masina nu a vazut service-ul ceea ce mi se pare OK pentru o masina care are 130.000 km . Un lucru care l-am considerat deranjant este faptul ca la acest model , placutele de frana nu au senzor de uzare decat pe setul de pe roata stanga fata , spre deosebire de fosta mea masina ( Audi A4 2.5 TDI din 2000) , care avea pe fiecare roata .

Distributia a fost schimbata la aprox 115.000 km , odata cu revizia completa . Acum mai trebuie schimbate placutele de frana , dar asta la urmatoare revizie .

Dupa toate astea , pot spune ca este o masina inghegata , destul de bine construita , spre deosebire de alte masini din clasa ei cu care m-am intersectat ( Ford Mondeo , Toyota , Opel sau Skoda ) , o masina in care sentimentul de "plastic" nu e asa prezent atunci cand atingi chestii pe bord sau usi . Momentan , upgrade-ul pe partea audio pe care l-a primit masina este inca in lucru , iar cand va fi gata , il voi prezenta complet si in detaliu cu tot cu poze .

Pe de alta parte , masina a mai primit si un sistem de alarma Viper 5002 cu modul CAN , care a preluat si functiile sistemului de alarma OEM si a telecomenzii masinii . Cu acest model de alarma cu responder ( Pager ) poti seta pana la 5 functii suplimentare ( deschiderea portbagajului , aprinderea farurilor fara descuierea masinii , inchiderea automata a gemurilor la incuierea masinii , deschiderea individuala sau completa a geamurilor fara descuierea masinii , rabatarea oglinzilor ) . Asta a fost un must-have dupa ce mi-au spart geamul din dreapta fata,masina fiind parcata in fata casei , problema grava fiind faptul ca exista posibilitatea de a distruge insonorizarea usii pentru a monta geamul nou. Asa , cu alarma , macar sunt unpic mai descurajati cei "bine-voitori" la urmatoarea tentativa .

post-15522-1227772550_thumb.jpg

post-15522-1227772679_thumb.jpg

Modificat de animalutz
Link către comentariu

Si ca tot am fost "criticat" ca neglijez pozele , mai pun cateva . Scuzati-ma pentru posturi multiple . In a 3-a poza , masina este "dezbracata" ,fiind in service pentru reparatii dupa ce a bine-voit cineva sa faca dreapta peste mine .. :lol: In prima poza este unul dintre primele sub-woofere , un Helix Esprit E400 intr-o incinta Bass-Reflex Alpine si unul dintre amp-uri , cel pentru mid-bass si tweetere , un Helix Esprit E40 . Ceea ce nu se vede este ca in spatele incintei woofer-ului mai e un amplificator , cel monocanal , Helix Esprit E10 . Din pacate , nu am poze cu insonorizarea usilor pentru ca baiatul care a lucrat la ele a uitat sa mi le dea si mie si nici nu le-a urcat pe net ca sa pot sa le iau de acolo , dar promit ca il bat la cap sa mi le dea si le uploadez imediat ce le am .

post-15522-1227776219_thumb.jpg

post-15522-1227776234_thumb.jpg

post-15522-1227776251_thumb.jpg

post-15522-1227776268_thumb.jpg

Modificat de animalutz
Link către comentariu

Si acum ca am reusit sa prind si eu cateva ore de relaxare la pc-u de acasa , uploadez poze ceva mai recente . Sincer , sunt unpic dezamagit de lipsa de interes fata de acest thread . Astept cu interes parerile si ideile voastre , criticile , laudele ( sper mai mult sa primesc critici constructive ... :Driver: ) . In cea de-a 2-a poza , se pot vedea woofer-ul actual si cele 2 amp-uri , am descoperit in mod special cablaria pe acolo pentru aceasta poza , in viata de zi cu zi , mare parte a cablurilor nu se vede , fiind mascate de mocheta portbagajului . Din pacate, ca sa incapa toate cablurile pe acolo a trebuit sa renunt la intaritura ce se afla sub mocheta , intre portbagaj si bacheta spate . Urmatoarea etapa va fi repozitionarea amp-urilor pe incinta care ca "rasari" in curand .

post-15522-1227910249_thumb.jpg

post-15522-1227910399_thumb.jpg

post-15522-1227910549_thumb.jpg

Modificat de animalutz
Link către comentariu

Pai :) a venit deja pentru "bestie" si alaturi de viitoarea incinta , a mai primit si niste roate dragute pe 17" , in genul celor de pe A8 , dar fara capacul acela mare din mijloc . Nu am mai apucat sa le pun din pacate , pentru ca a venit iarna si am pus gumele de iarna , ramanand jantele astea doar pt cauciucurile de iarna si cele noi pentru gumele de vara . Acum , mama a ochit jantele mele cele noi si s-a hotarat ca le vrea ea , asa ca de la primavara , sunt ori pe 17 , ori pe 18" ( Doamne ajuta ) , in functie de decizia ei . Oricum , la primavara va sta pe jante noi si mai mari,asta e cert .

Link către comentariu

In alta ordine de idei , jucandu-ma cu mobilu , am descoperit singura poza care o am cu insonorizarea usilor , poza facuta in ziua in care am alergat sa pun la loc geamul spart de niste "draguti" :beerchug: :)

Aici se pot vedea 2 straturi de Dynamat Extreme , pe fata interioara de usa fiind inca un strat de Dynamat si un strat de pasta brax , iar pe tabla exterioara 2 straturi de Dynamat si un strat de burete fono-absorbant doar in spatele mid-bass-ului . Toata treaba asta s-a facut in 2 zile , rezultatele fiind neasteptat de bune . :P

:D Daca va insonorizati usile , rugati-va sa nu va fie spart geamul de la usa respectiva pentru ca riscati sa ramaneti si fara insonorizare , pe langa lucrurile de care va "usureaza" cei "draguti si la manuta iuti" !

post-15522-1227920739_thumb.jpg

Link către comentariu

Revin cu un update . Ieri am fost si au fost facute masuratorile pentru incinta . Incinta va ocupa aproximativ jumate de portbagaj si pe ea vor fi montate amplificatoarele .

Link către comentariu

Interesant proiect si se vede clar ca esti mai pasionat pe rubrica audio si cred ca ai investit foarte multi bani.

Si eu vroiam sa recomand jante mai mari si sfatul meu este sa le dai pe astea gen Audi A8 ca sunt prea comune, deja m-am saturat sa le vad pe toate masinile (presupun ca sunt replici) si sa iei ceva jante cu negru si buza polishata, eventual daca ai fondurile necesare sa treci la 18 :Driver:

Referitor la lipsa de dezinteres din partea colegilor de forum sa stii ca si eu am patit la fel si de asta nici nu mai scriu de ceva vreme la rubrica asta si decat eu sa scriu, tot eu sa si citesc mai bine mai rar ca-i mai bine- stii expresia aia

Mi-ar placea si mie daca e sa dau Golfuletele sa imi iau un passat ca al tau si tot asa echipare Highline dar la cat a cazut piata auto de la noi mai bine stau linistit

Ce sa zic bafta in continuare cu modificarile, eu as schimba grila fata cu una fara emblema si as pune pleoape la faruri si un eleron finut tip M si o folie neagra pe geamurile laterale si luneta 50%transparenta ;)

Modificat de Auras
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!