Jump to content

Accelerare Cu Intreruperi


Gupidu
 Share

Postare recomandată

Am observat zilele trecute ca,in momentul in care accelerez,las acceleratia apoi reiau din nou se simte o usoara bruscare,o intrerupere a mersului ca si cand faci o frana de motor usoara si da parca in nas.Pana acum,de 6-7 luni de cand am masina nu am observat asa ceva.....azi dimineata venind la serviciu chiar am insistat cu apasarea/lasarea pedalei si nu mai intrerupea deloc,am ajuns deci la concluzia ca doar cu motorul cald face asa.

Poate oare cineva sa stie ce ar putea fi ,cum se poate remedia,e vorba oare de ceva setari,adaptari sau e ceva piesa defecta?Vreau sa aud unele pareri ale voastre,inainte de a merge sa intreb un specialist care probabil ca stie despre ce e vorba dar ma va si taxa corespunzator.

Daca cumva a mai fost discutata problema aceasta si eu nu am gasit rog moderatorii a muta/lipi topicul acesta la unul existent deja.Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine face la fel...... dar nu prea prezinta interes..... unii zic ca ar fi suportul de motor uzat....

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o legatura suportul de motor... schimba bujiile si verifica debitmetrul si fisele. De acolo este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile de aprox 1000 km le-am schimbat....fise nu am,in capul bujiei intra direct bobina de inductie.Debimetru am oare?Daca da care este?Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are si a ta debitmetru, doar ca-i zice MAP :Driver: . Daca spui si anul masinii, o sa-ti aratam/spunem pe unde este. :Driver:

Ai putea sa incerci si o diagnoza; cauzele pentru simptomele prezentate de tine... pot fi multe (alimentare cu benzina, aprindere, circuit admsie aer...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Bora - 2001 cod motor AZD

Am programat oricum o scanare cu VAS-ul la service la Skoda....sunt un pic mai seriosi decat cei de la VW.Masina merge foarte bine inafara de chestia asta cu intreruperile la accelerare,pe care nu le face intotdeauna.Alimentez doar cu benzina cu cifra octanica peste 98,deci nu cred ca e din cauza benzinei.Daca mai sunt pareri le astept cu nerabdare.Va multumesc

Modificat de xxnelu
Te rog sa nu mai dai QUOTE/REPLY la mesajul anterior. Foloseste Add Reply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu rosu, este indicat MAP-ul. :icon_thumright:

LE: cand am spus "alimentare cu benzina", nu m-am referit la calitea benzinei ci, la circuitul de alimentare cu benzina.

post-3949-1208321016_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

XXXnelu - nu am dat Quote,am raspuns la intrebare cu Reply...in fine inca o intrebare :

- ar trebui sa se vada pe VAS/Vag-Com vreo eroare daca ceva nu functioneza cum trebuie ( la ultimul test aveam o eroare legata de ABS si ceva la oglinda soferului,le-am sters si nu au mai aparut )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot verifica parametrii in care lucreaza cu VAG-COM-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- ar trebui sa se vada pe VAS/Vag-Com vreo eroare daca ceva nu functioneza cum trebuie ( la ultimul test aveam o eroare legata de ABS si ceva la oglinda soferului,le-am sters si nu au mai aparut )

Nu orice problema poate genera erori sau sa fie "monitorizata".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi m-am dat cam 50-60 km cu o masina care are doar 3000 km rulati in totalitate ( deci noua ) si am constatat aceeasi chestie ca si la mine,desi in ultima perioada nu mai accelera cu intreruperi.

Ce am observat in schimb este ca in momentul in care schimbam din 1-a in a 2-a sau din a 2-a in a 3-a nu se mai simtea acea pauza,ca si cum ai lasa ambreiajul brusc.La mine se simte,trebuie sa ma chinui foarte tare sa nu se simta.Pana sa conduc alta masina nu am realizat asta :offtopic:

Mentionez ca ambreiajul e nou,nu are decat 5000-6000 km si asa facea si inainte de schimbarea lui.Si la voi e la fel?

Ce nu e ok de face asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeasi simptoma, dar nu tot timpul, in special cand mers mai mult prin oras (semafoare, mers usor....) daca ies pe centura si dau un pic de talpa (80km/h in a 3-a timp de vre=o 10min) merge muuult mai bine. nu stiu ce sa fie, dar de acum m-am obisnuit.

ca si eroare, am doar "EGR excesiv flow"

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut... am si eu o problema cu acceleratia la un 1.6 16v 105 cp pe o skoda roomster, cod motor BTS. La rece (chiar si vara) relantiul sta cam mult la 1200 rpm. plecarea de pe loc e urmata de un comportant ciudat al pedalei de acceleratie: daca apas un pic accelereaza lent(normal), daca apas mai mult intra in frana de motor destul de violent(ca o franare de urgenta). Se intampla la rece tot timpul si doar cateodata la cald. Din cate imi dau seama nu se taie alimentarea pentru ca se aud detonatii. dupa 50-100m isi revine. Problema mare e ca acest fenomen e legat de un consum enorm si instabil. Noaptea prin cluj, cateodata ma chinui si sa cobor sub 11%, alteori ia 7%, iar pe un dus-intors consuma 6.5% la dus si 7.7% intors la un stil constant de condus.

Masina are numai 2500km, a fost la reprezentanta unde nu i s-au gasit nici un fel de erori stocate :offtopic:

Chestia e ca nu stiu cum sa reproduc fenomenul la reprezentanta.Parca nam incredere sa las masina peste noapte la ei.

Aveti idee ce ar putea fi?

Mersi anticipat ptr sugestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca iti functioneaza bine injectoarele.E posibil sa ramai surprins :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu prea se leaga cu topicul, dar asta e. De la o vreme cand pornesc motorul si plec fara sa astept sa se incalzeasca un pic, imi face o chestie pe care mecanicii cred ca o numesc "iti da in nas". Adica in treapta intai nu accelerez puternic, o las undeva la punctul de cuplaj al ambreiajului si calc usor acceleratia. Atunci masina se opinteste si eu ma duc din inertie cu capul spre parbriz Cam ca atunci cand pun frana brusc.

De la ce se intampla asta ? Ambreiaj, clapeta de acceleratie ? Cum o rezolv ? Adaug ca ambreiaju a inceput sa dea usoare semne de patinare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica toate furtunele ce intra in galeria de admisie. Apoi poti curata claeta si binenteles sa o readaptezi. Daca ar fi din ambreiaj ai avea o perioada scurta in care ai simti un gol in transmiterea puterii :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta asta ne mananca zilele, am scapat de jiclor si am dat de clapeta care tb si adaptata..macar la jiclor il puneai la locul lui si gata:D..scuze de offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Mai poti incerca verificarea bobinelor... stiu ca multi spun ca bobinele ori merg ori nu... dar eu am patit-o sa imi intrerupa doar cand vrea "ea" asta pana cand le-am schimbat pe toate.

Vezi daca este vreuna "umflata" ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma alatur si eu problemei cu `datu in nas`

La mine e asa:daca o las la relanti si apas/eliberez pedala,ma smuceste.De la schimbarea di tr1 in tr.2 din nou o mica smucitura,dar nu mereu.

Ambreiajul este schimbat in urma cu vreo 5 mii,deci il exclud atat eu cat si cei de la service ul de unde l-am schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa cureti clapeta de acceleratie si verifica fisele.Mi se pare ca la tine e o singura bobina de inductie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi stevee,este adevarat ca am schimbat cu ceva timp in urma fisele si cred ca am pus vreun model care nu se potriveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut am si eu aceeasi problema,dar am si o intrebare : clapeta de acceleratie este tot una cu EGR?

Daca sunt una si aceeasi sau sunt doua piese diferite ma puteti ajuta aratandu-mi unde sunt pozitionate la masina din semnatura?

Va multumesc.

Modificat de Bytza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este tot una!Corpul clapetei se afla deasupra EGR-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu calc cateodata ambreajul si imi scade mult relantiul...ce are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cu vag-com mai mult ca sigur este EGR-ul cu timpul o sa ti se opreasca motorul de tot si e cam nasol in intersectii. Dar Vagul spune cam tot.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!