Jump to content

Demontare tragger, bara fata / spate


dsf
 Share

Postare recomandată

  • 1 year later...
  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    14

  • Executron

    8

  • F l o r i n

    7

  • dsf

    6

Salutare

Un DIY pt demontare bara spate la un Golf 5 ? puteti pune

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari!

Mi s-a pus pata sa fac bara fata la Passatul sa pice bine, fara lufturi.

In urma unui accident acum 2-3 ani (minor de altfel, trebuind a fi schimbata bara fata) mi s-a schimbat si tragerul, fiind rupta o urechiusa. Decizia respectiva o regret azi pentru ca, desi tragerul e original, suspectez ca nu a fost montat calumea si astfel mi-au rezultat lufturi la bara fata fata.

Din pacate nu am niste poze care sa exprime perfect problema, dar am atasat cateva si poate va dati seama la ce ma refer. Farul din stanga (cum te uiti din fata) are luft fata de bara si e putin iesit, iar cel din stanga e putin intrat inauntru. De asemenea in stanga bara e putin cascata.

Bara e cea originala cu care a venit masina (dar am incercat si cu alte bare si e aceeasi treaba), farurile sunt originale Hella, aripa stanga a fost reparata, dar nu cred ca e de acolo si capota e cea originala.

Poate imi dati si mie niste sfaturi, daca pot sa fac ceva dupa ce scot bara :cool:

post-8852-1284917038_thumb.jpg

post-8852-1284917041_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca problema ta, vine de la un trager care nu e perfect aliniat. Farurile nu mai permit alinierea la linia masinii? Daca bara are toate clemele bune si cele de pe aripa sunt bune, iar suportul de bara nu e spart, doar demontarea barii, nu va rezolva problema. Trebuie sa verifici pozitionarea tragerului si sa il aliniezi in asa fel incat sa vina bine farul. Prea mult loc de manevra nu ai cu el, deoarece el sta destul de fix in lonjeroane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsul prompt, intre timp am mai reusit sa fac rost de o poza.

Farurile nu mai permit alinierea la linia masinii?

Nu stiam ca farurile se pot regla in pozitie, credeam ca sunt fixe... Nu le-am dat niciodata jos (au fost insa schimbate).

Daca bara are toate clemele bune si cele de pe aripa sunt bune, iar suportul de bara nu e spart, doar demontarea barii, nu va rezolva problema

Bara are aprox toate clemele bune (unele au fost fortate la ultimul accident), clemele de pe aripa sunt OK, insa problema sunt sigur ca nu rezida in bara, caci au mai fost 2 bare pe masina dupa accidentul respectiv un s-a schimbat tragerul si mai toate stateau asa strambe.

Trebuie sa verifici pozitionarea tragerului si sa il aliniezi in asa fel incat sa vina bine farul. Prea mult loc de manevra nu ai cu el, deoarece el sta destul de fix in lonjeroane.

Asta e problema... Ca sa reglez tragerul trebuie sa dau radiatorul/radiatoarele jos?

Ca lonjeroul/sasiul e stramb exclud caci nu am avut accidente stil "frecat" in care au avut ca rezultat schimbarea barii, fara impacturi puternice.

post-8852-1284917678_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am zis ca lonjeronul e stramb,,,,,,

Farurile, daca le slabesti suruburile, mai le poti misca cativa mm. Plus ca ai piulitele alea mari, de reglaj. Asa ca incearca intai sa reglezi (asezi) farurile.

Nu trebuie sa dai jos radiatoarele, dar nu stiu cat te vei putea misca cu tragerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult Florin, voi reveni cu detalii asupra operatiunii, poate mai are cineva probleme similare.

Chiar reusesc sa aliniez cat de cat farurile problema barii care e prea cascate va ramane actuala.... Voi incerca sa vad ce pot sa reglez din trager, daca pot sa fac ceva... Daca nu ajung la ultima solutie si anume sa improvizez ceva la bara in sensul unor suruburi bine aplicate care sa o forteze sa stea dreapta. :) (stiu ca nu e frumos, dar mi s-a pus pata sa stea bara ca in poza de mai jos :D

P.S. Daca are cineva o schema a suruburilor tragerului as fi recunoscator, sa stiu cu ce "lucrez".

post-8852-1284969424_thumb.jpg

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate vad eu acolo, bara sta pe mijloc. Nici mai in dreapta, nici mai in stanga. Iar daca e asa, problema ta provine de la suportii din fata ai aripilor. Chiar in partea de jos a semnalizatoarelor, aripile au un suport metalic orizontal ce fixeaza coltul din fata al aripii mai afara sau mai inauntru, dupa cum cere bara. Si eu am reglat la mine am reglat la mine acelasi lucru. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima poza e cum ti-ai dori sa arate, banuiesc. In poza mica de mai sus, imi pare ca farul din partea dreapta a masinii (partea pasagerului) e mai iesit in afara in zona inferioara a lui, spre spoiler - e o iluzie optica datorita pozitiei in care a fost facuta poza, sau chiar asa e?

Cosmin are dreptate. Verifica si brida de metal, dintre contraaripa si aripa, situata spre varful aripii (spre far). Poate mai are nevoie de o saiba sau doua, intre ea si aripa. Daca nu, vezi cum se prezinta clemele de pe bara si cele de pe aripa, poate nu fixeaza bine (desi tu zici ca ai mai incercat si cu alte bari..)

Daca pana mai tarziu, nu iti pune nimeni poze (schema) cu ce e sub bara si trager (prinderi, etc), iti pun eu cand ajung acasa. Trimite PM , dupa ora 18, sa nu uit....batranetile taica. ;)

uite una, gasita pe imageshack http://img25.imageshack.us/i/54065287.jpg/ . Tragerul apare inaintea piesei incercuite cu rosu.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc din nou pt raspunsuri. Voi trata punctual ;)

Din cate vad eu acolo, bara sta pe mijloc. Nici mai in dreapta, nici mai in stanga.

Intr-adevar bara sta RELATIV centrata. Totusi ea tinde putin spre dreapta. A SE VEDEA POZA 1.

ar daca e asa, problema ta provine de la suportii din fata ai aripilor. Chiar in partea de jos a semnalizatoarelor, aripile au un suport metalic orizontal ce fixeaza coltul din fata al aripii mai afara sau mai inauntru, dupa cum cere bara. Si eu am reglat la mine am reglat la mine acelasi lucru. smile.gif

Ah eu nu stiam nimic de un suport metalic, singurul suport de pe aripa este suportul de plastic, practic şina pe care sta bara. Ai o poza cu cel metalic sau ceva? :( Caci nu-mi dau seama cum vine, eu crezand ca singurul punct in care intra bara "in locul ei" este la sina de pe aripa.

Ultima poza e cum ti-ai dori sa arate, banuiesc. In poza mica de mai sus, imi pare ca farul din partea dreapta a masinii (partea pasagerului) e mai iesit in afara in zona inferioara a lui, spre spoiler - e o iluzie optica datorita pozitiei in care a fost facuta poza, sau chiar asa e?

Farul este cam intrat inauntru in partea superioara, si da, iese afara destul de enervant in partea inferioara, tocmai acest aspect ma deranjeaza teribil, alaturi de faptul ca bara e cascata.

Cosmin are dreptate. Verifica si brida de metal, dintre contraaripa si aripa, situata spre varful aripii (spre far). Poate mai are nevoie de o saiba sau doua, intre ea si aripa. Daca nu, vezi cum se prezinta clemele de pe bara si cele de pe aripa, poate nu fixeaza bine (desi tu zici ca ai mai incercat si cu alte bari..)

Dap, will do :P Uite chiar poza care am atasat-o ultima (alturi de poza 2) este bara originala a masinii montata pe masina. Trebuie sa recunosc ca luftul cu capota s-a redus o idee (nu mai e asa cascata) dar problema tot persista.

-----

Per ansamblu problemele principale sunt faptul ca e cascata-stanga dreapta, dar si faptul ca sta destul departata de capota, sau cel putin asa mi se pare mie, iar capota nu a fost scoasa niciodata de pe masina, deci ma indoiesc sa fie de vina capota.

EDIT... DAP poza cu passatul fara numar e cum mi-as dori sa fac bara sa stea, stiu ca e imposibil dar tot incerc :)

post-8852-1284985969_thumb.jpg

post-8852-1284985972_thumb.jpg

post-8852-1284985976_thumb.jpg

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite suportul (brida) de care ziceam. Din prinderile ei poti regla cum vrei sa-ti stea coltul din fata al aripilor.

post-8441-1285005278_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ahhh ms mult Cosmin.... Chiar ma gandeam cum naiba reglez daca vreau sa stea mai in interior aripile (sau in exterior) caci astfel as influenta si pozitionarea barii.... Dar problema e.... Cu aripa fata sunt la linie fata de capota (in ambele parti), dupa cum se poate vedea din poze.

Apropiind aripa mai mult de capota nu voi strica linia aripii raportata la capota?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai treaba cu alinierea aripa-capota. Din brida aia reglezi doar pozitia pe orizontala a coltului de jos-fata al aripii. Nu afecteaza alinierea capotei cu aripa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult Cosmin, m-am inarmat cu informatii acum urmeaza sa-mi fac curaj pe frigu asta sa scot bara :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin, sper sa nu vorbesc prostii dar la b5.5 nu are sistemul ala de prindere la coltul bari, are o sina dubla din plastic pe care culiseaza bara si cred ca aia se poate ridica sau lasa in jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dsf, piesa care o arata C o s m i n, in poza de mai sus, exista si la B5.5 (un pic diferita, dar cu aceeasi functie). Ea vine intre contraaripa (parca) si aripa si asigura pastrarea pozitiei aripii, fata de bara, in partea din spre botul masinii.

Ce zici tu, e suportul de bara, de pe aripa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite in schema, suportul respectiv th_prinderearipa.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin!

Deci eu ar trebui ca in ambele parti ale masinii sa verific surubul 16 si per ansamblu piesa 13... Sa vedem ce reusesc, poate maine pun si niste poze mult mai detaliate asupra barii ca sunt sigur ca v-am zapacit cu atatea variante. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesa care vine in aripa. Din aia incerci sa te joci....o saiba, ceva de genul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorba multa, saracia omului. Lasati omul sa lucreze, ca doar nu trebuie s-ajunga la bolturile din pistoane. :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Update de preturi, bara spate passat B5.5 originala nevopsita 1900 lei la reprezentanta VW. Jur ca astia nu sunt normali. A intrat unul in mine din spate si a trebuit sa inlocuiesc bara. Ideea e ca ei au montat bara noua + suport bara dar nu sta cum trebuie. Cand a intrat in mine din spate am observat ca in partea dreapta a barii a aparut un loc de vreo 2-3mm intre stop si bara. Am zis ok e dus suportul de bara. La reprezentanta au inlocuit suportul si tot nu sta cum trebuie, au inlocuit si bara noua si tot nu sta cum trebuie e fix la fel ca si inainte acuma cica e de vina suportul de bara de pe aripa care s-a defromat, astept sa o vad si pe asta. Aveti idee cam cat costa ei au zis ca costa 100lei aproximativ dar asigurarea de RCA a vinovatului nu ma despagubeste pentru ca suportul nu e rupt numa s-a intins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai timp, da o fuga pana la mine si o rezolvam mai bine decat inainte. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult cosmine dar au zis cei de la VW ca o fac ei, doar e gresala lor. Ii las sa isi bata capu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

spoilerul de sub bara din fata cum se da jos ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua ! :lol:

e prins prin capsare de bara fata. Bagi ceva intre el si bara (surubelnita) si il desfaci. Eu l-am desfacut usor, cu bara data jos de pe masina si am impis clemele din spate

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!