Jump to content

Oprire Brusca A Motorului La 1,9 105 Cp


Neff
 Share

Postare recomandată

Acum cred ca inteleg ce vrei sa zici, adica daca lasi masina in treapta a II-a fara sa apesi acceleratia motorul se opreste, pe cand in treapta a II-a ar trebuie sa poate sa mearga la turatia de ralanti destul de bine. Defapt cu 1.9 TDI ar trebui sa poti sa mergi si cu treapta a IV-a (cred ca si a V-a merge desi nu am incercat decat pana la a IV-a) fara sa apesi aceleratia, adica masina si fie la turatia de ralanti si sa se tarasca usor... Fa mai intai o scanare cu VCDS-ul si vezi daca sunt stocate erori in ECU si daca sunt posteaza-le aici. Acum referitor la ce zici tu de invechirea dieselurilor nu cred ca e ceva general, a mea are 6 ani si plec la fel cum plecam cand era noua din ampreiaj. Singura situatie in care nu pot pleca din ambriaj e cand am aerul conditionat pornit si setat pe o temperatura mica atunci masina sa opreste daca nu o accelerez, sigur nu ai incercat cu aerul conditionat pornit ? pentru ca, compresoul de la AC (daca functioneaza in parametrii) face ca turatia sa scada repede cand apesi ambriajul sau sa se opreasca masina cand pleci din ambriaj ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No dtc......curatat egr ,aer conditionat oprit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema , cand sa plec se opreste.....si am masini de 20 de ani, asta e singura care mi-a adus aminte de scoala de soferi, cand o opream la plecarea de pe loc.

La o skoda octavia 2 cu motorul 1.9 tdi pd bjb , timp de 1 an , la plecarea de pe loc nu trebuia sa o accelerez, apoi cand schimbam vitezele se accelera singura, "cerea " viteza urmatoare, aproape trebuia sa pun frana sa merg constant cu 50km/h .

Brusc, intr-o zi nu a mai facut asa.......acum la plecarea de pe loc trebuie sa o accelerez mai tare daca nu moare, ca sa urc in trepte trebuie sa o accelerez, daca calc ambreiajul turatia scade brusc la relanti, nu mai coboara lent ; de fugit fuge, porneste f usor, se duce in depasiri.

Care ar fi cauza? Cine "dadea" acel "zvac" intre viteze?

Pare simptom de lipsa aer/combustibil. Verifica filtrul de aer si de motorina.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Accelerarile masinii aiurea pot fi si din switch-ul de la ambreiaj care nu il vede de fiecare data calcat sau din compresorul de clima care ca sa faca ce ii aratati pe bord cere sa fie mai turata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o skoda octavia 2 cu motorul 1.9 tdi pd bjb , timp de 1 an , la plecarea de pe loc nu trebuia sa o accelerez, apoi cand schimbam vitezele se accelera singura, "cerea " viteza urmatoare, aproape trebuia sa pun frana sa merg constant cu 50km/h .

Brusc, intr-o zi nu a mai facut asa.......acum la plecarea de pe loc trebuie sa o accelerez mai tare daca nu moare, ca sa urc in trepte trebuie sa o accelerez, daca calc ambreiajul turatia scade brusc la relanti, nu mai coboara lent ; de fugit fuge, porneste f usor, se duce in depasiri.

Care ar fi cauza? Cine "dadea" acel "zvac" intre viteze?

Acel 'zvac' il face computerul ce controleaza injectia. Cu motorul rece, tine turatia de relanti pe la ~ 1000 - 1100 rpm; deoarece masina are cuplu suficient, poti sa pleci de pe loc fara sa accelerezi, doar cupland lin ambreiajul (pe drum drept, nu in panta), chiar pana in treapta a 3-a de viteza (sa nu fie nici masina foarte incarcata cu bagaje sau populatie). Cu motorul cald nu stiu daca mai ajungi intr-a 3-a, turatia e mentinuta in jur de 900 rpm.

Daca i-a disparut 'zvacul' e posibil ca daca mergi mult prin oras, sa aibe multa funigine pe traseul de evacuare si sa pacaleasca senzorii care dau feed-back computerului despre calitatea amestecului. Incearca sa mergi vreo 3-4 km in treapta 2 sau 3 si sa tii motorul turat pe la 3500 rpm, sa vezi daca se schimba ceva dupa operatiunea asta.

Sotia mea are O2 de 105 CP, dar macar o data pe luna face un drum mai lung si-i da un pic de forja. In 4 ani de cand e masina n-am avut nici cel mai mic necaz cu ea.

La inceput am oprit-o si eu de cateva ori, cupland prea brusc ambreiajul la turatie insuficienta, dar in general masina trage 'ca un tractor'. Merg fara sa fortez cu motorul rece si abia dupa aia 'ma bucur' de ea... (eu am benzinara, dar periodic facem schimb de masini, ca-mi place si tedei-ul cum trage la turatii joase).

Modificat de emircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Acum doua zile am patit-o si eu......eu nu am 1.9 tdi cum aveti voi ci 2.0 tdi 140 cp, dsg (automata). Eram in panta am plecat de pe loc.....a selectat a intaia, a doua si brusc.....in acceleratie......frana puternica si bordul era pom de craciun cu zgomotul aferent de bip, bip......am apasat frana......s-a oprit masina am dat la automat desi masina era in drive....eu cu piciorul pe frana....mi-a zis sa o scot de pe drive......am pus-o in netru.....am apasat frana.....a pornit.......fara nici o eroare am parcurs.....peste 200 km.....de la ce poate fi?....masina a stat in vale cam 15 min era un accident (cu fata). Poate fi vreun senzor de la rezervor-pompa motorina rezervor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!