Jump to content

Tuning 2.0 Tfsi - 200 Cp-stock


herea_costin
 Share

Postare recomandată

da 5torm, dar cati din cititori stiau ce poate 135i..sau S3 cu soft? e chetsie si de marketing :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 5TORM

    21

  • fuscobal

    16

  • Bogdan_wrc

    15

  • herea_costin

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Articolul a aparut in revista VW Driver din UK (nu Superchips Driver), iar daca autorul a simtit nevoia sa faca comparatia mai sus amintita (care este una acoperita de altfel) nu vad care este problema. Astfel de comparatii s-au mai vazut si in reviste precum Autocar, Ams, etc. Pe de alta parte avem cateva Edition STAGE 2+ (cu turbina si injectoare stock) care s-au dovedit mai rapide la proba prcatica decat multe sportive consacrate (911, M, RS, etc) :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze nu incerc sa te jignesc sau ceva...dar mi se pare foarte amuzant ce zici tu ...vrei sa zici ca un ed30 cu soft bate un m3 de 400 de cai ca sa nu mai zic porsche turbo.Mi se pare putin exagerat asta e tot avand in vedere ca ca deabia un s3 cu soft se chinuie cu m3-ul vechi....si chiar nu vad un ed30 cu 4.5 suta poate pe la 450-500 de cai si cu lsd si slikuri. O da ...parca pe vwvortex e un ed30 de 600 whp care scoate 11.5 pe 400 de m adica pe langa porsche turbo 997 .Asa ca nu imi pot imagina un ed30 nici makar pe circuit n-are cum sa bata m3-ul nou sau rs4.fwd cu 330 de cai vs rwd 400+ cai vs quattro 420 cai e ilogic...poate daca are lsd+slikuri+2 scane sport si atat ,restul defrisat.Asa mersi...si o masina de 150 de cai ii poate bate.

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Storm, te rog citeste atent ce scriu in mesaje inainte de a raspunde.

Am spus ca EDITION-urile 30 STG 2+ de la noi (asta nu inseamna doar software, dar turbina si injectoarele sunt standard!) s-au dovedit mai rapide la proba practica decat multe sportive consacrate (911, M, RS, etc). Prin proba practica m-am referit la acceleratia din mers de la 40-50 km/h pana pe la +200 km/h. In acest sens am sa-ti dau exemple concrete, in care am testat diverse ED.30 STG2 si STG2+ facute de noi si care s-au dovedit mai rapide in conditiile amintite mai sus decat:

M3 E46 Stock - testat

M3 E46 Modificat - testat

911 aspirat (nu GT3) - testat

Boxster/Cayenner turbo - testat

RS4 V8 - testat

Logic ca fiind FWD de pe loc nu prea are sanse, desi acum pregatim unul "anume" in Romania de la care asteptam un 12.9 pe 402m (asta deoarece fratiorul sau din UK cu specificatii identice tocmai a scos 12.9 sec pe 402m la Santa Pod in Februarie 2009)

Nu am testat inca cu noul M3 de 420 Cp (E92), dar din cate am inteles, Fusco care are +100 kg de muzica cam sta cu el :-) De asemenea nu am facut referire la 911 Turbo deoarece asta ar fi stupid. In schimb pregatim si Stage3 pentru ED.30/S3/Cupra ce implica un GT3071 (si multe altele) si atunci vom incerca si cu el :-)

Personal nu fac afirmatii fara acoperire si nici nu ma intereseaza polemicile inutile asadar daca vrei sa purtam discutii constructive sunt deschis, in schimb daca vrei sa ne jucam de-a gica contra iti spun de pe acum ca nu ti-ai gasit omul :-)

De asemenea esti invitatul meu sa testezi ED.30/S3/Cupra STG2+ facute de noi ca sa-ti faci o idee despre ce am scris eu mai sus. Pana atunci un scurt demo cu un ED.30 STG2+ accelerand de la 50 la 270 fara prea mare efort :-)

Have a SUPER day

Adrian

Modificat de Adrian@superchips
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca te-ai atacat...nu ma mai joc :blink:

Eu iti inteleg entuziasmul e asa cum zici tu nu te contrazic dar cu stage2 cu turbina si injectoarele stoc nu prea vad din ce scoate mai mult de 350 de cai iar la 350 de cai un fwd e degeaba poate doar asa cum zici tu din mers de pe la 60-70 sa aiba aderenta.Stiu f bine cum fuge un ed30 cu evacuare admisie si soft ,stiu si cum fuge a lu' fusco deci deaia zic ca imi dau seama foarte bine cat de bine fuge.Din mers da fuge ....dar pana la urma e fwd a castigat el ceva putere dar pierde la curbe...mai ales la viteze sub 100 km la ora....momentan pana se invata cu masina sa dozeze acceleratia cum trebuie.

12.9 pe 400m este timp de rs4 stock ,din mers poate e altceva dar de pe loc daca nu stii sa pleci si mai ales cu fwd e grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5TORM .. nu ajungi nicaieri asa ..

ai ceva impotriva VW ? sau GTI in special ?

cu riscul de a fi subiectiv (avand aceasta masina) ... iti spun sa aduni la un loc urmatoarele:

- pret (full)

- dotari (fiind full)

- consum

- design

- materiale

- istorie, traditie

- performante (pui dsg sau manuala, ce vrei tu)

la care pui un stage 2 sa zicem

ei ... hai sa vedem, cate masini mai bune sunt ?

A ... bine..intram in 2 categorii, vrei o masina care doar FUGE sau o masina care le are pe toate ? buna de oras, buna de orice (evident nu vb de offroad, lol :icon_cry: )

---

Ce scrie acolo nu mi se pare exagerat, cum a spus un coleg, e chestie de marketing. Eu cel putin o inteleg perfect.

Eu personal sunt de parere ca acest motor e foarte "tunabil", mai ales daca vorbim de cel cu k04

Si intrand pe taramul asta, vin cu urmatoarea parere: sunt sigur ca NU e greu de demonstrat ca, cu 10 000 E o faci sa zboare pe langa un R8 care costa de 4 ori mai mult ...

Si cu asta am incheiat subiectul (eu cel putin) pt ca nu vreau sa intru in dilema cu nimeni.

Mi-am expus doar parerile.

P.S: legat de cei 10 000 E, am eu un vis ... nu vand masina pana nu-l fac sa devina realitate :blah_:

Modificat de Dreadfull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar te compari cu R8ul care nu e masina de liniutze.....cum a prins 2-3 curbe cum ti-a disparut din raza virtuala. unde mai pui ca are alta plecare...

orice ai zice, un V8 aspirat va tine mult mai mult ca un 2.0TFSI modificat grav.

si sincer, 10 000 mi se par totusi cam la limita pt a bate un R8..

(pe langa upgradeuri la motor, mai ne uitam si la o suspensie sa tina masina pe sosea , mai ales la plecari, un diferential, niste semi slickuri,(roti mai mari, ca doar nu te alergi cu R8 cu 17" si ca sa incapa frane-deci alta 1000) doar astea fac lejer 4000 e.frane, 1500 lejer. o evacuare e 1500e, o admisie buna 500e, un soft maxim 1000, niste axe cu came, injectoare, pompa de benzina te duc peste 2000.)

oricum, dreadfull, nu cred ca ai inteles ce a vrut storm sa zica! nu ca ar avea ceva impotriva VW sau GTI, ci ca e totusi grea comparatia cu masinile enumerate de adrian. bine, nu imposibila....dar grea.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Come on Storm, chiar nu m-am atacat :-) , dar ma bucur sa vad ca discutia decurge in mod constructiv acum :)

In privinta puterii, am sa-ti atasez niste grafice dyno.

In primul dyno este prezentat un Audi S3 (deci aceeasi turbina si injectoare ca si ED.30) cu evacuare completa Milltek, admisie EVO MS care impreuna cu soft-ul nostru Revo Stage 2 a scos nu mai putin de 355 Cp.

In al doilea dyno este prezentat tot un Audi S3, cu evacuare completa Milltek, admisie EVO MS, popma de benzina Autotech care impreuna cu software-ul nostru Revo Stage 2+ a scos 375 Cp.

Cat despre 12.9 sec pe 402m, dupa cum am spus in Februarie 2009 am scos la Santa Pod acesti timpi cu acel ED.30 STG2+ (DSG) de care spuneam mai devreme, precum si cu doua Revo TT-uri Stage 3 (adica cu turbina si injetoare de S3). Intr-adevar plecarea nu este tocmai usoara la o asemenea putere cu un FWD, dar cu ceva exercitiu se poate nimeri :lol:

VAGocSantaPod422sig.jpg

Pe de alta parte daca de pe loc acest ED.30 STG2+ scoate pe 402m un timp de RS4, iti dai seama ca din mers cand tractiunea este acceptabila, Edition-ul chiar nu are nici o problema in a se departa de RS4 (lucru testat si de noi aici).

Oricum pe 21 Martie cu ocazia Drag Racing Event-ului de langa Budapesta speram sa realizam acelasi rezultat cu Edition-ul nostru Revo STG 2+ (tot DSG) care are specificatii identice cu cel din UK, iar cu S3-urile STG2+ un mid 12 modest :-)

P.S. Invitatia ramane in continuare deschisa daca doresti sa vezi cum se comporta un ED.30/S3/Cupra Superchips/Revo STG2+

P.S.2. Bogdan, eu faceam strict referire la acceleratia in linie dreapta (din mers) unde dupa cum am spus acest STG2+ ED.30 nu are probleme cu un RS4 V8. Evident RS4 sau R8 sunt doua masini fascinante, chiar nu sufera nici o comparatie directa, dar ideea era alta, mai exact cu cap se poate modifica o compacta de familie care sa dea de furca unor supercar-uri cel putin in unele aspecte. Ca sa nu mai vorbim de "understatement" cand vezi un Golf saltaret trecand pe langa tine ca fulgerul pe autostrada, in Germania evident :-)

O seara placuta

post-8096-1236879036_thumb.jpg

post-8096-1236879043_thumb.jpg

post-8096-1236879053_thumb.jpg

Modificat de Adrian@superchips
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dreamfull ai inteles gresit nu am nimic cu marca vw doh ce as putea avea doar am seat leon.Am incercat doar sa inteleg exact in ce fel ziceti voi ca bate un ed30 pe rs4 acum am inteles.Deci din mers got it.

Stai linistit cu 10 mii de euro iti fac si un golf4 1.9 tdi de 101 de cai sa bata r8 nu cred ca asta e problema.Problema se pune in cel fel il bate...in linie dreapta ok il bate no problem asa eu initial am crezut ca il bate pe circuit or so...acolo ar fi ceva intersant....in fine...good luck cu modificarile

@adrian inteleg ce zici tu sper ca ungurii au si ei pista speciala de rag nu ca la koe pe aeroport sau ce era ala.Nu de alta dar fara pista cu lipici e greu sa scoti timpul ala ce zici tu.Evident si cu slickuri.

Mersi de invitatie adrian nu cred ca are rost pt ca stiu cateva masini facute de superchips si stiu cum trag.

Frumoase cifre pe dyno,nu vreau sa fiu gigi-contra,dar eu am un amic din uk si mi-a zis clar multe dynouri de la ei nu dau bine...el are o masina de 280 de cai si mi-a zis ca a pus-o pe mai multe dynouri si doar la unul a dat puterea care trebuie la restul au dat cam cu vreo 35-40 de cai in plus.daca vrei il intreb mai multe amanunte.Tin minte ca cel de la turbodynamics mi-a zis ca da aiurea acum nu stiu de celelalte.Eh poate superchips au un dyno de calitate si asa o fi.Sunt f curios cat scoate fusco la noi:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca discutiile iau o directie ciudata - 1,9 tdi care bate R8 - prieteni din anglia care spun ca DYNO-urile de acolo masoara puterea eronat, sa fim seriosi.

Masina mea cu soft si evacuare a devenit foarte rapida, probabil cu soft de la REVO sau SUPERCHIPS ar fi mai rapida, dar pana la RS 4 si M3 V8 cred ca mai e putin.

Probabil pe pista de drag timpii pot fi similari insa in viata de zi cu zi.........

Modificat de dan i
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro

lol daca eu care sunt mai greu decat un ed30 bat rs4 din mers iti dai seama ca un ed 30 care e mai usor ca mine cu 100kg il bate fara nici o indoiala.

nu vreau sa mai vrb si sa stricam topicul omului. hai sa vrb pe chestii concrete nu ca am auzit si am nu mai stiu ce

cine vrea oricand poate sa imi aduca un rs4 stock sau si modificat sa va arat ca nu mint.

si cine vrea sa vada asta sa se grabeasca ca cat de curand nu stiu exact cand o sa am timp o sa mai fac modificari ca din noiembrie nu am mai schimbat decat bujiile si incepe sezonu!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vai cum am pomenit de un tdi gata v-am stricait topicul:)

@dan i vezi ca m3-ul nou fuge mult mai rau din mers decat rs4 :P .

@nadir am un rs4....compresor pt tine 550whp:)....asta daca bati rs6 nou altfel nu are rost:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai mai copii sa nu mai facem comparatii aiurea. GTI/ED30 intra intr-o clasa iar RS4/M3 in alta. Comparam masini de 30k Euro cu masini de 100k Euro.Eu n-am modificat masina pentru a dovedi nimanui nimic si ca dovada nu particip la curse. Pentru mine este placuta senzatia de a-mi satisface nevoia de putere. Cu un diferential si inca cateva pe la trenul de rulare sunt convins ca un FWD poate pune puterea jos rezonabil ( nu ca un RS4 sau M3 evident). Pe circuit virajat, desigur ca RS4/R8/M3 vor fi mai rapide dar daca nu ar fi asa atunci acele masini de 3-4 ori mai scumpe chiar nu ar mai avea nici o justificare in fata unui GTI !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dan i vezi ca m3-ul nou fuge mult mai rau din mers decat rs4 :offtopic: .

@nadir am un rs4....compresor pt tine 550whp:)....asta daca bati rs6 nou altfel nu are rost:)

Stiu ca M3-ul nou trage mai tare decat RS4, nu despre asta era vorba.

Acest topic cred ca isi are rostul atat timp ca cei care posteaza chiar au ceva de spus.

Pentru discutii marunte exista alte arii.

Stiu ca nu e treaba mea dar chiar nu cred ca au rost astfel de discutii

Modificat de dan i
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai mai copii sa nu mai facem comparatii aiurea. GTI/ED30 intra intr-o clasa iar RS4/M3 in alta.

si R8 in alta clasa....

R8 bate si RS4... si cred ca si M3ul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan, spot on mate :blah_: Personal consider ca am spus mai mult decat era cazul, evident mi-am argumentat afirmatiile si as mai adauga in final doar un singur lucru in ceea ce priveste comparatia "modded" S3 vs RS4 V8.

Recent am avut ocazia sa citesc un topic pe cel mai mare forum Audi din UK. Initiatorul topicului are un superb S3 alb cu evacuare Milltek, Cold Air Intake, HPFP, Forge Twintercooler si REVO STG2+, care a scos si el pe dyno +375 bhp. Pe langa modificarile mai sus mentionate are niste suspensii KW si anti roll bars. Intamplarea face ca cineva din familia sa (nu mai retin cine) are un RS4 V8 care pe vremea cand S3-ul sau era stock era in alt univers dpv al performantelor. In schimb dupa ce si-a modificat S3-ul si a umblat mai bine de o luna cu el asa, a scos din nou RS4-le la o tura si dupa care a concluzionat: "Just driven an RS4..... Bit slow arn't they? ". Evident aceasta remarca scandaloasa a facut sa curga multa cerneala (a se citi clapaceli de tastatura) dar in cele din urma s-a ajuns la un consens, mai ales din partea celora care au condus ambele modele sau au facut comparatii mai mult sau mai putin directe intre ele, mai exact: Da, poti sa faci un S3 cu modificari nu prea costisitoare mai performant decat un RS4 chiar si pe circuit nu doar in linie dreapta (si aici nu ma refer doar la Cp, ci si la tren de rulare, adica suspensii, ARBs, Haldex Controller, etc), dar tot un S3 va ramane. Totodata multi dintre posesorii de astfel de "modded S3's" si-ar da masina lor mai rapida (printre care ma numar si eu) fara a clipi pentru un RS4, care este intr-advar o masina extraordinara !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

too bad...eu nu sunt fan motor aspirat si in nici un caz motor aspirat v8 cu 8000 de ture facut de Vw.Pentru ca vw nu stie sa faca asa ceva deaia toate rs4-ruile au probleme ba cu cutia ba cu motorul.Da masina e superba,sta beton pe strada,dar motorul lasa de dorit 0 feeling in masina .Oricand dar oricand as prefera rs4 vechi 2.7 care btw are 40 de cai in minus si il bate din orice pozitie pe rs4 nou.Al dreaq dric.Si plus e biturbo !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"pentru ca vw nu stie sa faca asa ceva"

3.2 V6 / 3.6 V6 / 4.2 V8 / 6.0 W12 ... ti se par "proaste" ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am vrut sa spun ca nu sunt asa performante...vrei sa zici ca rs4-ul b7 are un motor mai tare decat rs4 b5 2.7 biturbo cu toate ca pe hartie ar trebui?Vrei sa zici ca 4.2 v8 de pe touareg bate v10 tdi de pe aceeasi masina cu toate ca are mai multi cai v8-ul?Si exemplele pot continua.

Si ca sa nu mai vorbim de consum nu bagam dieselul in fata dar ia sa vedem rs4 fsi vs rs4 v6 biturbo care consuma mai putin?Eu am mers cu ambele masini ...la rs4 vechi nu ai cum sa vezi consum mediu 35-40% nici daca vrei....si e si mai greu cu 100 de kg aproape si mai e si avant .Cu rs4 vechi mergi lejer cu consum 14 in oras si 8 in afara poti face asta cu un v8?Pana si un r32 consuma mai mult ce naiba...

Si apropo de r32...daca il faci turbo si mergi normal cu el stii ca ii scade consumul cu cativa litri?

Vrei motor aspirat cu multe ture cu 9000 de ture.... honda is the way to go...au traditie in vtec nu ii bate nimeni in asa ceva.Vw e recunoscut pt motoarele turbo ei asta stiu sa faca cel mai bine dupa parerea mea.

Am multi prieteni care au crezut ca tine ...mai bine vX decat turbo ..si au ajuns sa regrete si acum s-au intors la turbo.

Avatajele masinilor turbo vs a celor cu motor aspirat sunt:consum mult mai mic,cuplu mult mai mare si posibilitati de tuning la cost relativ mic .Ca sa nu mai vb de feelingul dintr-o masina turbo care nu are termen de comparatie.

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faci niste comparatii total aiurea

NORMAL ca e consum mai mic, din 2 motive mari si late

sa comparam 3.2 V6 cu 2.0 TFSI

3.2 V6 - motor mai mare, consum mai mare dar sunet unic si nu depinzi de o turbina, nu exista turbo lag etc etc

2.0 TFSI - motor mai mic, consum mai mic, sunetul difera mult, depinzi de turbina, e mai "tunabil", poti avea turbo lag (depinde de la caz la caz, unele au mai mare altele au mai mic)

2.0 TFSI - cuplu 280 Nm sau 300 Nm la edition 30 si S3 (corectati-ma daca gresesc)

3.0 V6 - cuplu 320 Nm

deci unde e cuplul "mult mai mare" pe motorul turbo ? sau .. doar nu vrei sa compari motoare identice dar pe unul pus turbina si pe celalalt nu ... ar fi chiar culmea

si nu vad ce cauta motoarele diesel in discutie

normal ca nu-l bate ca are cuplu aproape dublu (750 Nm vs 440 Nm) iar diferenta de cai e mica (313 vs 350)

motoarele diesel normal ca au cuplu mai mare dar inca o data intreb, CE cauta TDI in discutie ?! era vorba de aspirat vs turbo si dupa cum am spus mai sus, cel aspirat bate la toate capitolele atata timp cat amandoua raman stock, exceptand consumul, dar cine se uita la consum cand isi ia o masina de 250 CP ?

sau faci parte din categoria celor ce-si iau bartai jeep-ul ceafa lata 3.0 TDI (Q7) ? am auzit ca baga TDI si pe scirocco, doamne fereste ! o prostie mai mare nu mi-am imaginat. Masina SPORT cu motor DIESEL.

si lamureste-ma care-i faza cu 9000 de ture ? sau 8000 cum ai mai spus acum cateva post-uri, ce masina duci tu in atatea ture ?!

"Am multi prieteni care au crezut ca tine ...mai bine vX decat turbo" --> uite-te la semnatura, deci e invers, nu stiu cum ai tras concluzia asta dar ai tras-o prost.

eu am comparatia chiar in "ograda", 2.0 TFSI pe GTI si 3.2 V6 pe touareg. AMBELE imi plac la nebunie, sunetul de pe touareg depaseste clar gti-ul dar te inebuneste consumul (chiar daca l-ai pune pe un golf - vezi R32). fiecare are avantajele si dezavantajele lui, asa e in viata, asa e peste tot. Dar nu veni sa ne spui ca "motoarele aspirate sunt praf" si "vw nu stie sa faca motoare aspirate" ... ma lasi ..

si .. comparatia asta se poate face intre masini nu intre motoare, turbina nu face parte din motor ci din echiparea masinii, poti sa o pui sau poti sa o scoti. deci in cazul asta comparam masini nu motoare ca daca vorbim de 2.0 FSI (deci fara turbo) si 3.2 V6 nu cred ca mai ai ce sa compari ...

si hai totusi sa incheiem subiectul pt ca suntem total offtopic

P.S: si eu sunt fan TURBO, nu aspirate, dar le respect enorm si NU-mi doresc sa dispara, desi asta-i tendinta pietei ...

Modificat de Dreadfull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ dredfull - S3 are cuplu de fabrica 350 nm

@ storm - nu vreau sa stiu cu cine te-ai plimbat cu RS4 V8 si ai vazut consum mediu 35-40 %

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil la consum instantaneu sau mers ca nebunul, asa scot si eu 99% cu touaregul si va pun poza

sau chiar consum mediu, pe distante scurte, se poate ... dar nu e real ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dreamfull nu inteleg de ce trebuie sa ma jignesti sincer...sau nu poti purta o discutie civilizata daca cineva nu e dearcord cu tine...daca ai o problema du-te bai baiatule la doctor nu-ti varsta nervii pe cineva pe care nici makar nu il cunosti .

RS4 nu are rosu la 7800 ?Ce alt motor facut de vw are rosu la 7800?Nu exista altul...au incercat si ei acum nu ii condamna nimeni ca nu a iesit mare branza ...nu-i nimic evoluam.

Da asa e motoarele turbo au lag...dar asta se rezolva cu un cold air intake...chiar am mers cu un gti cu cai de la evoms si nu mai avea pic de lag raspuns instant.Asta te deranjeaza pe tine lagul?Dar faptul ca ai 90% din cuplu pe o plaja de turatii de vreo 5000 de ture nu te deranjeaza?Ia vezi v6 poate deastea...v8 clar poate doar deja vb de alta capacitate cilindrica.

acum am inteles dreadfull ai ceva impotriva dieselurilor...asa e man masinile diesel nu sunt sport ,sunt bune doar sa mergi la consum cu ele....ma bucur ca si vw racing si-a dat seama de asta deaia au bagat diesel la le mans si la wttc.O da ...e o problema mare cu dieselurile astea din ziua de azi e cam greu sa castigi in fata unui diesel cu aceeasi capacitate cilinidrica si aceeasi cai....cate vise au spulberat dieselurile e si normal doar consuma mai putin si au cuplu mai mare ca o benzinara de aceeasi cai si acelasi cc.

Si btw spre informarea ta dieselurile nu mai sunt ce au fost... or sa apara din ce in ce mai multe masini diesel sport doar pt faptul ca ca sunt mai eficiente au cuplu mai mare consum mai mic se intretin usor si evident elimina cantitate mai mica de monixid de carbon chiar si la acelasi indice euro .

Si mai mult de atat stii ce inseamna FSI?Fuel stratified injection...adica foloseste pompa de inalta presiune si injectoarele baga benzina direct in camera de ardere a fiecarui cilindru .Stii de unde e imprumutata tehnologia asta?Well de la injectia commom rail a dieselurilor .Imi pare rau dar chiar nu vezi geniul chiar daca te trage de maneca scuza-ma ca iti spun.

@dan_i am mers cu mai multe nu doar 1 singur stai calm nu confund nimic ,cea care imi aduc aminte bine faza cu consumul e condusa de un om care intradevar merge mai sportiv dar nimic iesit din comun.

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!