Jump to content

Tuning 2.0 Tfsi - 200 Cp-stock


herea_costin
 Share

Postare recomandată

Stie cineva ceva de modelul asta de intake Simota (Carbon Charger Intake) ? Mi se pare cam ciudat cotul acela care cred ca restrange destul de mult circularea aerului...

P.S.: Rog un moderator sa stearga postul precedent ca era destinat unui alt topic, dar nu stiu cum a ajuns aici...my bad:)

post-14589-1227692639_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 5TORM

    21

  • fuscobal

    16

  • Bogdan_wrc

    15

  • dan i

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

N-am auzit si nu stiu pe nimeni sa utilizeze filtrul asta. Pana acum destul de "proven" la noi sunt EVOMS-urile care fac treaba pe cateva masini cu 2TFSI cu ceva modificari ! Alte optiuni ar fi Injen, Forge, Eurosport, Dbilas, Neuspeed, VF-Engineering...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde ce a avut inainte si cu ce l-a comparat. poate e mai bun ca altele, dar mai slab ca altele.

in SUA pe GTI, EVOMS face legea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa montarea unui kit de admisie direct pe gti se mai poate pune la loc capacul de la motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ai cum...capacul motorului incorporeaza si traseul filtrului de aer OEM. Se gasesc totusi capace aftermarket mai mici din plastic sau carbon care sunt facute pentru filtrele de aer aftermarket. Neuspeed si EVOMS sigur fac dar posibil si altii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea ca inainte de orice marire a puterii masinii, prin soft, evacuare, turbina, etc, primele investii ar trebui facute la suspensii si frane.

Intr-adevar, eu am pus soft inainte de celelalte, dar suspensiile au venit imediat dupa (am simtit nevoia imediat pentru ele), iar in iarna asta vine si upgrade-ul al frane (se simte nevoia cind incerci sa mergi destul de tare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca pentru stage1 franele si suspensiile standard de pe gti sunt suficiente. Eu nu sunt multumit deloc de anvelopele Bridgestone, standard pe majoritatea gti-urilor, si ar fi necesar un upgrade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de modul de utilizare al masinii. Pentru mers preponderent in oras, probabil dupa stage 1, cel mai mult ar ajuta un diferential blocabil (plecari mai bune de la semafor daca este cazul, aderenta mai buna pe ud/zapada). Pentru mers pe circuit/drumuri virajate de munte, franele si suspensia sunt un must pe langa diferential. Cu cat virajele sunt mai stranse, ponderea puterii motorului e mai mica, creste in schimb importanta aderentei, sistemului de franare si a amortizarii. Pentru drag conteaza cel mai mult puterea motorului, anvelopele si jantele !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

As vrea sa schimb catalizatorul cu unul Magnaflow de 200 de celule. E o solutie mult mai ieftina decat schimbarea downpipe-ului cu totul si cred ca e cam acelasi rezultat. Care vor fi diferentele ? Cum se schimba sound-ul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sound-ul se schimba sigur. Cum...nimeni nu cred ca stie pe aici ca nu prea s-a facut asa ceva. E posibil totusi sa ai martor in bord si probleme cu sondele pentru ca ce faci tu e o improvizatie, nu o solutie studiata ca un intreg !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Downpipe-ul nu se schimba doar pentru catalizator, sa-l inlocuiesti pe cel de 400cpsi cu unul de 200 ? Care este diferenta intre a schimba downpipe-ul cu totul si a schimba doar catalizatorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diametrul ! Stock este 2.5" iar cele aftermarket au fie 2.75 fie 3" !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

interesant topic, ok, pentru gti 200cp stock iti trebuie multe modificari ca sa ajungi la 300+ CP

dar pt ed 30 care are deja k04 si injectoare mai mari .. ? cat poate duce ? fara modificari, deci doar din soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

unii din voi ati avut remapare MRC - multumiti?

ce recomandatii pentru un stage 1 safe la un GTI 2.0TFSI cu DSG,

intre MRC/TCM/Upsolute/Superchips ?

Multumesc

Modificat de shrek_1966
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca cel mai in masura sa-ti raspunda e Fusco, el a avut soft de la MRC si dupa de la Superchips.

Eu am de la MRC la S3 si sunt foarte multumit iar la Golf am soft de la DIMSPORT (Ceky).

Mare grija ce alegi cu DSG-ul nu e de joaca.

:)

Modificat de dan i
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dreadfull, ED30 face 310CP doar din soft. Pentru 350 trebuie pompa de benzina, evacuare, filtru de aer !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie la mine in semnatura cu ce soft este facut upgrade-ul si am si DSG. Pina acum, no problem! :P

Modificat de OvidiuV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

ca fapt divers omul de la MRC a cautat in disperare un GTI Pirelli edition dar pana la urma a luat un ED30, iar omul de la TCM germania are tot un Ed30. De ce ? Pentru ca e o masina ce scoate 300+ PS usor (MRC are 420CP pe al lui deja acum)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un articol cu un GTI ED.30 cu soft Superchips ce a aparut in revista VW DRIVER din Marea Britanie. Masina in cauza a facut parte din parcul nostru auto de dezvoltare timp de un an.

Lectura placuta :-)

Superchipped_VW_Golf_GTI_Edition30_road_test.pdf

Modificat de Adrian@superchips
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiam articolul .. dar nu scrie nicaieri ce cutie avea, sau n-am fost eu atent ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce texte au si astia "that kind of performance you expect from a ferrari or lamborghini" de parca exista ferrari sau lambo care ia 60+ de cai din soft.

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se refereau la performanta masinii cu softul Superchips (nu la cresterea de putere de dupa soft), care da, este comparabila cu cea a unor supercar-uri . Aici este textul din articol:

"Suffice it to say that even in sixth gear it accelerates from 80 to 100 mph in 4.3 seconds; that

Modificat de Adrian@superchips
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles eu la ce se referea din prima ce sa zica si ei...da e aiurea sa compari un super car cu un ferrari sau lambo ca nu au nici o treaba una cu alta.Era mai bine,dupa umila mea parere,sa compari cu o masina mai apropiata gen m3 e46 sau 135i sau poate un s3 cu soft tot de la ei....ar fi fost mai relevant .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!