Jump to content

Tuning 2.0 Tfsi - 200 Cp-stock


herea_costin
 Share

Postare recomandată

Salut tuturor colegilor forumisti. Lesne de inteles de ce acest topic. Motoarele 2.0 tfsi (200cp) sunt considerate a fi o noua legenda dupa extraordinarul 1.8 turbo de pana acum. Asa cum s-a ajuns in cazul lui 1,8 turbo la o evolutie constanta in ale tuningului, fratele sau mai mare si in acelasi timp mai nou pe piata se pare ca va avea la fel de multa atentie.

Propun sa dezbatem aici procedee de tuning si mai ales noutati in ceea ce priveste acest motor.

Propun raspunsuri pentru intrebarile:

1. Ce diferenta hardware exista intre variantele de 200cp si 230 cp sau mai mult ale acestor motoare. Asadar cum se poate face upgrade doar harware pentru a mari puterea in conditii cat se poate de safe.

2. Chip tuningul nu este de neglijat, asa ca sunt interesat la ce concluzii s-a ajuns pana in prezent? Ce noutati au mai aparut la diferiti producatori de soft?

3. La extrem unde se poate duce acest motor si ce se schimba? Aici ma refer atat la hardware cat si chip.

Subiectul este destul de vast, si pentru a nu umple pagini aiurea, greu de urmarit si incarcate de polemici, rog a se tine de subiect cat se poate de mult.

Pentru inceput propun la subiectul 3 urmatoarele linkuri ce prezinta kituri turbo special destinate acestui tip de motor.

http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant...gory_Code=VVWTK

http://www.goapr.com/VW/products/stage3_trans20t.html

Ce configuratie ideala se poate realiza in momentul asta folosind unul din aceste kituri? Ce ambreiaj, FMIC, Evacuare, Frane, Chip, etc etc.

post-13627-1207731064_thumb.jpg

post-13627-1207731068_thumb.jpg

Modificat de herea_costin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 5TORM

    21

  • fuscobal

    16

  • Bogdan_wrc

    15

  • dan i

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se muta la Tuning. Topicul nu are ce cauta la Masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca subiectul este interesant si el este discutat demult pe forum.

Exista multe topic-uri pe aria Tuning si alte modificari, unde poti gasi raspunsuri la toate intrebarile pe care le-ai pus ...

Daca tot ai deschis acest topic poate faci si un rezumat al principalelor idei existente deja pe forum in ceea ce priveste problema ridicata!

LE: Si daca vrei sa fii mai convingator poate rescrii datele din semnatura referitoare la consum si la demaraj. Nu erau obligatorii ... :beerchug:

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se muta la Tuning. Topicul nu are ce cauta la Masina mea.
ooh scuze. Credeam ca am postat la tuning. Scuze bre. :beerchug:
Sigur ca subiectul este interesant si el este discutat demult pe forum.Exista multe topic-uri pe aria Tuning si alte modificari, unde poti gasi raspunsuri la toate intrebarile pe care le-ai pus ...Daca tot ai deschis acest topic poate faci si un rezumat al principalelor idei existente deja pe forum in ceea ce priveste problema ridicata!
Asta este si ideea. De a aduna toate informatiile de pana acum sintetizate aici si de a se aduce un plus de informatie pe langa cea existenta, pentru ca motorul asta cred eu ca merita atentie deosebita. Este foarte greu pentru oricine sa ia toate topicurile la mana sa vada cate un post ratacit. Cat despre rezumat voi incerca pe tot posibil sa fac acest lucru cu toate ca cei in masura ( cei ce se pricep cu adevarat ) pot reposta aici cu toata experienta castigata de atunci. Modificat de herea_costin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@herea costin: modificarile hardware intre tfsi de 200 si cel de 230 de cai (230 de cai = G5 GTI ed 30) sint cu siguranta turbina (k04 la golf editie 30) si daca nu gresesc injectoarele sint mai mari (daca gresesc rog sa fiu corectat);

cit despre kiturile de putere propuse - comentez strict pozele puse de tine si luate de la producator - ce este acolo in poze este mult peste ce poate tine motorul cu internele de serie; da, poti pune acel kit si scoti un 350 de cai ?!?! pai din poze turbina aia pare sa fie ceva numai bun pt 450 de cai ?!?! wast gate extern TIAL? eu cred ca , daca tragi putin de un k04, ajungi la o putere de 300 - 350 de cai din 2.oL tfsi si asta fara sa cheltuiesti citeva mii de euro; o turbina prea mare = antrenare tirzie deci daca folosesti masina zi de zi o sa fie cam ....... moarta pina la un 4000 rpm si apoi , brusc si fara "preaviz" o sa -ti sara volanul din mina daca ai o punte motrica (asta este dezavantajul) ; daca ai o turbina mai mica, ai antrenare mai buna / progresiva dar nu poti dezvolta puterea pe care o face o turbina de genul celei din poza

cam asa vad eu problema ridicata de tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

good post BBM. Cam la fel se pune problema si pe alte forumuri privind acele kituri turbo cu precadere cel de la atp unde am citit mai mult. Se pare ca le-au scos la vanzare dar fara nici un certificat de calitate mai mult nici macar instructiuni de montaj. Fapt ce ma pune pe ganduri. Sa fie atat de ciobani americanii astia? fac teste pe cumparatori? Ei spun ca acel kit duce 350 hp safe dar se poate duce si la 500 hp. Asteptam concluziile reale. Informatia care mi-a atras atentia a fost una de pe un forum romanesc, unde un "tuning shop" de la noi il vinde ( la un pret mult mai mare normal). Curios pana una alta cine si-a pus .... si ce setup au facut la ea....

Si te-as mai intreba ceva. Pentru o every day car, clar cel mai bine se preteaza o turbina mai mica decat un monstru nuh? Daca e asa atunci ce variante ar fi de biturbo? Sper sa nu vorbesc prostii dar se poate pune o a 2-a turbina care sa plece sa zicem pe undeva pe la 4000-4500 rpm?. Aici ma refer la turbinele clasice k03-k04. Suna ca o solutie ideala, dar se poate oare fara sa investesti o suma, sa zicem mai mare de 2000 de euro?

Modificat de herea_costin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primul RS4 are biturbo. 2 x K04. deci teoretic se poate. acum...e f dificil de facut asta..."artizanal".

cred ca bbm a vrut sa zica ca daca vrei peste 350-400 de cai, motorul de 2.0 nu este de ajuns.

daca vrei un everyday car...300-350 cai din 2.0 ar fi de ajuns. vrei mai mult, alegi alta masina. incepi cu un passat V6 si il faci turbo, biturbo.... asa cum e si R32.

nu zice nimeni ca nu pot stoarce 500 de cai din cel de 2.0...dar ala nu mai e every day car.

vezi la kitul ala de 500 de cai iti recomanda si alimentarea masinii schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca ne-am inteles prost. Nu vreai 400 de cai pentru o masina de zi cu zi. Dumnezeule mai ales pe tractiune fata... Si nici la o varianta artizanala nu ma gandesc, ci la o idee: Cat de complicat ar fi daca s-ar pune un biturbo pe 2.0 tfsi. Si aici toate complicatiile, costurile, parti pozitive si negative iar apoi o concluzie. Sper ca ne-am inteles acum :icon_thumright:

vezi la kitul ala de 500 de cai iti recomanda si alimentarea masinii schimbata.

Am vazut si stiu ca nu numai alimentarea tre schimbata acolo, ci tot ce tine de transmisie, racire, evacuare, frane, TOT. Nu stiu cine s-ar baga la asa ceva sincer. Eu unu clar nu mai ales pe octavia FWD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema care se pune pe alte forumuri .... adica pe un anume forum 4 tuning......nu prea cunosti datele problemei de acolo, altceva sta in spatele acelor "dezbateri" dar nu intru acum in "birfe" ci -ti spun doar ce cred ca e bine sa stii:

=> americanii nu fac teste pe cumparatori, ei fac ceva mai inteligent si anume cind iti vind un produs de tuning iti scriu pe toate partile pachetului si pe toate documentele, facturile, etc "nu este pt street use, nu dam garantie, nu ne asumam responsabilitatea, etc" -> am cumparat pina acum din state 4 produse de la 4 firme diferite si in toate cazurile a fost asa; deci tragi singur concluzia

=> acel kit duce 350 de cai safe: din ca vad in poze, eu cred ca da, duce 350 de cai la cit este de mare turbina si da, safe daca safe = nu se sparge motorul; daca este turbina mare -> debit mare de aer -> nu trebuie sa faca presiune mare ca sa ti asigure debitul de aer necesar pt cei 350 de cai -> risc mic sa spargi motorul

=> acel kit duce 500 de cai? pai daca turbina respectiva este un gt30xx -nu stiu sa ti spun care este cea mai mare turbina din gama asta, din ce am citit eu face acei 500 de cai din 2000 cc, este o turbina foarte foarte foarte mare ; PS: specifica si cu ce interne in motor? cu biele de serie nu cred, sper ca specifica si americanii asa ceva sau poate ei se asteapta ca , cei care vorbesc de 500 de cai sa inteleaga ca 500 de cai nu se fac cu interne de serie; ai nevoie de muuuuulte ca sa nu ajungi sa ai 500 de cai pt 5 secunde;

=> asteptam concluziile reale: pai bine faci, nici eu daca as avea un G5 GTI nu m-as arunca eu primul sa "descopar america", as lasa pe altii cu mai multi bani si mai multa stiinta in domeniu sa faca , cu cit mai multi cu atit mai bine, daca mai si impartasesc experienta lor mai invat si eu ceva -> asa o vad eu;

Informatia care mi-a atras atentia a fost una de pe un forum romanesc, unde un "tuning shop" de la noi il vinde ( la un pret mult mai mare normal). Curios pana una alta cine si-a pus .... si ce setup au facut la ea....

=> nici nu stiu ce sa ti spun vis a vis de cele spuse de tine mai sus ca sa nu ma intelegi gresit, o sa incerc sa fiu cit mai diplomat: acel "tuning shop" in ghilimele banuiesc ca este "tuning corner" , afla (daca nu stiai deja) ca multi de pe acest forum au cumparat piese de la acel domn si mai nou de la acel "tuning corner", cauta aici pe forum si vei vedea ce au spus oamenii, din ce tin eu minte au spus de bine sau foarte bine (in general, poate gasesti tu si exceptii asta este, se mai intimpla nimeni nu e perfect); din pacate pina acum citeva luni era cam singurul magazin de piese de tuning din bucuresti, acum a mai aparut unul si sper sa apara mai multe, cit mai multe, o sa creasca nivelul tuningului la noi, o sa avem de unde alege, competitie, preturi mai bune pt client, etc ;

=> "pret mult mai mare, normal" -> cind faci aceasta afirmatie esti deranjat de pret , de activitatea de comert a omului sau nu esti deranjat de nimic? daca pretul ti se pare obscen de mare, poti sa l cumperi singur din state (PS: eu am cumparat diverse chestii singur din state si crede-ma ca nu au fost atit de ieftine pe cit am crezut la inceput)

Curios pana una alta cine si-a pus .... si ce setup au facut la ea....

cauta pe forumuri in state si vezi daca au pus si care sint impresiile, pe aici pe la noi mai ai ceva de asteptat

Daca e asa atunci ce variante ar fi de biturbo? Sper sa nu vorbesc prostii dar se poate pune o a 2-a turbina care sa plece sa zicem pe undeva pe la 4000-4500 rpm?. Aici ma refer la turbinele clasice k03-k04. Suna ca o solutie ideala, dar se poate oare fara sa investesti o suma, sa zicem mai mare de 2000 de euro?

=> schimbarea unei turbine de serie cu una mai mare nu este o treaba pe care sa o faca cineva in spatele blocului si fara expertiza in domeniu, acum sint citeva locuri in bucuresti unde poti face asa ceva si am vazut rezultate frumoase, oamenii sint multumiti de masini - nu discutam aici de exceptii nefericite ca asta este, ti am mai spus, nimeni nu e perfect; dar sa te apuci la un 2000 cc sa faci bi-turbo.......cred ca nici garajele cu traditie, cunostinte si aparatura de afara nu s-au apucat inca de asa ceva , nu cred ca se va apuca cineva la noi sa "puna zambila in brinza" - daca ma intelegi ce vreau sa ti spun; motivele? cu care vrei sa incep?

sper ca ti -am fost de ajutor, cu mare placere si cu alta ocazie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru info. Atat eu cat si cei ce citesc randurile tale cred ca le gasesc utile.

Despre Tuning Corner. Nu am absolut nimik cu ei - am auzit numai cuvinte de lauda si tind sa cred ca sunt super profesionisti oamenii de acolo. Singura remanca era la pret si iti spun si de ce. Nu face comparatie cu tine cand iti comanzi o piesa. Tu, eu, noi suntem end useri si nu avem nici un agreement cu producatorii sau distribuitorii. Cand negociez sa aduc un produs de afara de cele mai mule ori negociez politica de preturi in functie de cheltuielile si profitul meu final. Automat aici importatorul din romania nu va avea pretul piesei de end user ci unul din listele 1,2,3 etc in fuctie de vanzari si de relatiile diplomatice + discount in cazul achizitiei in numar mare ( ceea ce nu cred ca e cazul). La fel si transportul acestor componente e de preferat sa nu se faca pe cale USPS sau mai stiu eu ce serviciu de posta sau curierat ci cu o firma de logistica, la un pret mult mai bun.

Asadar ceea ce ma deranjeaza pe mine este doar faptul ca in lipsa unei concurente reale preturile sunt in general mai mari in romanica. Caz concret - imi cumpar bodykit milotec din romania cand nu exista nici un fracizor si/sau distribuitor aici, si am platit mai mult cu 60 %. Acum cand multi aduc asemenea produse preturile s-au unificat. Se percepe doar taxa de montaj in unele cazuri, dar profit este deoarece, (atentie) producatorul are pret de vanzare pe siteul propriu. La fel si in cazul nostru pretul este dat pe site de producator. Sper sincer sa ma fi inteles. ( eu daca produc un rahat nu pot sa fac vanzare directa la pretul x si sa oblig furnizorii sa-l vanda la pretul x+ pentru ca ar fi concurenta neloiala si ineficienta atat mie cat si lor)

2. Din cauza exprimarii mele deficitare si tu si Bogdan_wrc ati inteles de un upgrade biturbo facut artizanal. Nu, eu ma refer o solutie reala, testata, oferita de cineva, daca exista ( un am vazut asa ceva ), iar in lipsa ei ori omoram ideea ori fabulam pe tema :rolleyes: PS.

Nu am citit mult 4tuning asa ca sunt paralel cu discutiile de acolo, iar aici slava Domnului nu este 4tuning.

PS2. americanii nu fac teste pe cumparatori, ei fac ceva mai inteligent si anume cind iti vind un produs de tuning iti scriu pe toate partile pachetului si pe toate documentele, facturile, etc "nu este pt street use, nu dam garantie, nu ne asumam responsabilitatea, etc". In europa exista controlul calitatii exprimat prin ISO, TUV etc. La asta ma refeream eu, americanii nu au asa ceva? Sa se garanteze practic calitativ acel produs, nu ti se pare normal? Daca asa sta situatia la ei... nah nu mai am replica.

Modificat de herea_costin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa nu ma bag ca musca in lapte, dar vad ca se discuta de motoare de 2litri si puteri de doua ori mai mari decat cea oferita standard de producator .... adica pana la urma faci cum faci si ajungi sa zicem la 400 de cai, dar nu credeti ca insumate toate modificarile ar costa mult mai mult decat costa o masina care are deja 400 de cai, sau e aproape si ajunge la 400 cp foarte usor?!

desi nu am nici un gand ca in viitorul apropiat sa fac vreo modificare legata de putere masinii, am vazut ca poti trece foarte usor de 300cp cu urmatoarele modificari:

1. chip tuning care incepe de la 265cp abt la 300 wetterauer si 311 superchips

2. evacuare completa

3. admisie

si deja suntem peste 300cp pe foaie ... acum cati or iesi pe dyno nu se stie

pe langa astea se mai pot upgrada turbina, injectoare, etc.... dar masina trebuie sa stea si pe strada, trebuie sa si franeze si sa puna si toata puterea asta pe asfalt .... si nu stiu cum poate face toate astea cand deja la 230 cp in treptele 1 si 2 rupi cu usurinta aderenta.....

renteaza sau nu?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

renteaza sau nu?!

din punct de vedere economic renteaza numai eco tuningul la masini turbo diesel, in rest este pasiune, nebunie, aruncat de bani (uneori) , spune -i cum vrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

herea costin: nu, nu te am inteles gresit vis a vis de bi-turbo; ti am spus doar ca la noi nu cred ca o sa inventeze cineva roata iar afara sigur nu o sa faca nimeni kit bi-turbo pt 2000 cm pt ca ..... sint prea prea multe motive sa nu se faca asa ceva: cost mare de cercetare (ma refer aici la gasirea solutiei 100%), pret mare la utilizator (care utilizator are solutii mai ieftine de crescut puterea cu bani mult mai putini), etccit despre pretul mare sau nu al celor care vind piese, ti am spus parerea mea: daca or sa fie mai multi, cu atit mai bine pt noi ca avem de unde alege; daca nu vor fi mai multi ne cumparam singuri si vedem atunci ce pret obtinem; pina una alta kituri de la atp nu prea cred ca au adus cei de la tuning corner asa ca nu ma pronunt ca au sau nu discount de la producator ca nu stiu , mi e greu sa cred ca "nu ai cumparat nimic de la mine dar ai discount " - intelegi ce vreau sa spun? cine are nevoie de kitul ala pt GTI da un email, le spune ca vrea sa fie distribuitor, etc vrea discount si cumpara o bucata pt el? hm, nu prea credherea costin: nu, nu te am inteles gresit vis a vis de bi-turbo; ti am spus doar ca la noi nu cred ca o sa inventeze cineva roata iar afara sigur nu o sa faca nimeni kit bi-turbo pt 2000 cm pt ca ..... sint prea prea multe motive sa nu se faca asa ceva: cost mare de cercetare (ma refer aici la gasirea solutiei 100%), pret mare la utilizator (care utilizator are solutii mai ieftine de crescut puterea cu bani mult mai putini), etccit despre pretul mare sau nu al celor care vind piese, ti am spus parerea mea: daca or sa fie mai multi, cu atit mai bine pt noi ca avem de unde alege; daca nu vor fi mai multi ne cumparam singuri si vedem atunci ce pret obtinem; pina una alta kituri de la atp nu prea cred ca au adus cei de la tuning corner asa ca nu ma pronunt ca au sau nu discount de la producator ca nu stiu , mi e greu sa cred ca "nu ai cumparat nimic de la mine dar ai discount " - intelegi ce vreau sa spun? cine are nevoie de kitul ala pt GTI da un email, le spune ca vrea sa fie distribuitor, etc vrea discount si cumpara o bucata pt el? hm, nu prea cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=36117

"1. chip tuning care incepe de la 265cp abt la 300 wetterauer si 311 superchips"

este detsul de importanta sa mentionam ca aici este vb de GTI ED30, care are K04.

permite-mi sa ma indoiesc f mult de cifrele de mai sus pt GTI normal de 200 de cai. no offence, dar sa scoti doar din cip alti 100-111 cai din cei 200....e cam f mult. adica sa cresti cu >50% puterea.

ca fapt divers. fuscobal avea un soft facut aici in ro. si nu se lauda cu 265 de cai. si intr-o zi ne-am intalnit cand eram cu el cu un GTI DSG cu soft MTM , care se lauda cu 265. dupa putin jucat intre ei, ramasese ala in urma destul de mult.

nu neg ca MTM zic un 265... nu neg ca se pot scoate si 270 din GTI (am auzit de un GTI alb din IASI care se spune ca ar avea ~270 si ar fugi pt cat are) dar un 311 mi se pare enorm pt doar soft pt un GTI normal.

stiam ca pt a atinge bariera celor 300 de cai, turbina K03 de pe GTI si injectoarele sunt depasite. de aia S3 are K04. la fel ca la modelul anterior.

da, la al tau, faptul ca ai K04 te ajuta sa scoti poate 300 din soft, dar vroiam sa mentionez asta, ca nu orice citeste pe aici cu GTI normal sa creada ca din soft ajunge la 311. :D

apropo..intre GTI ED30-Cupra-S3 care sunt diferentele la injectoare? exista? si ce alte diferente ar mai fi?

Stiu ca a aprut si TTS care are 272 sau 275 de cai din 2.0TFSI.

bbm: cata dreptate ai..... sunt bani bagati in "medicamente pt boala asta"... nu te vindeca...dar ti-o alina...sau din contra te face sa vrei mai mult ;)

de rentat nu renteaza decat f putine momente...dar si cand renteaza, eu personal uit de toti banii bagati. si sunt sigur ca si tu.

herea_costin, daca te gandesti la >350 de cai, parerea mea ca se pot scoate din 2.0, dar de preferinta ar fi un motor mai mare.

pana atunci, poate ar fi bine sa vorbim despre puteri mai mici, pt a fi la indemana tuturor.

stiu ca sunt unele piese mai sensibile dupa soft, cum inainte la 1.8T este DV care poate pune probleme, de la fuscobal stiam ca este o valva PCV parca care poate crapa la 2.0TFSI.... aveti detalii mai multe?

hai sa lasam pretul kiotului acela deoparte...dupa cum spuneam si pe 4T, dar mi-a disparut postul...omu nu obliga pe nimeni sa cumpere. iti convine, iei, nu..lasa-l sa-si vanda marfa.

cei care stiu cu adevarat ce inseamna niste modificari concrete la motor, sunt realisti ca nu poti cu 500-1000 euro sa dublezi safe puterea motorului. ai dat >20 000 pe o masina cu 200 de cai...si ma indoiesc ca poti crede ca (,) cu 10% din astia sa ii dublezi puterea. vrei 35-400 de cai, safe, atunci apeleaza adanc la portofel. pe langa asta, exact cum spunea si lile, frane, suspensie, niste cauciucuri excelente (Michelin PS2) sau poate slickuri, transmisie intarita...etc.

de aia ziceam, hai sa vorbim la un nivel mai usor de ajuns pt multi dintre noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan_wrc, cred ca lile a luat ca punct de plecare golful lui atunci cand a dat puterile respective. :icon_thumright:

Modificat de lau090
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am vazut...dar nu toti au K04 :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest topic nu imi este adresat mie si nevoilor mele de tuning. Pentru asta am pornit un alt topic in aria "masina mea" si anume http://vwforum.ro/index.php?showtopic=44611.

Vorbim aici despre tuning in general atat safe cat si extrem. Daca se pot scoate "x" cai din motorul asta e bine de stiut... Este un forum public si asta a fost si ideea de a expune procedee, tipsuri etc pentru tuningul acestui motor. Normal ca acei 400-500 de cai mi se par de ordinul fantasticului si sunt realist asa mai de fel asa ca personal nu sunt adeptul unei asemenea modificari.

BBM-nu are intr-adevar sens sa poluam cu discutii despre marketing aici. Daca vrei sa ma crezi pe cuvant ca stiu ce vorbesc bine daca nu... om mai discuta dar nu pe aici. Nu are sens sa-mi prezint CV-ul sa ma ia lumea in serios pentru ca nu am un scop in demonstra nimic nimanui. :ceuameni:

Revenind. Intreb daca sa zicem dupa schimbarea unei turbine ko3 cu una ko4, mai trebuie resoftat ecu. Sau solutia este bolt-on si gata?

Modificat de herea_costin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind. Intreb daca sa zicem dupa schimbarea unei turbine ko3 cu una ko4, mai trebuie resoftat ecu. Sau solutia este bolt-on si gata?

normal ca trebuie alt soft

PS: nu , nu trebuie sa ti prezinti CV ul, stii vorba aia "singurul loc in care esti perfect este CV-ul" ?!?! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam dupa orice modificare hardware mai importanta, ar trebuie ajustat si ECU. desi el invata si singur niste date.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desi el invata si singur niste date.

Poti detalia un pic?

Se poate face un rezumat asupra diferentelor hardware si software la diferitele puteri ale acestui motor? 200 - 230 - 240 etc. Exemplu concret. Octavia RS sau golf GTI cum pot fi aduse la cei 240 cai ai Cupra ?

Modificat de herea_costin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin montarea unei turbine K04 si a unor injectoare marite...adica exact cele de pe Cupra sau poate chiar S3. :) un soft custom. nu stiu exact dimensiunea evacuarii.

nu stiu exact pozitia si marimea intercoolerului/lor daca difera. la S3 vechi fata de Octavia VRS 1 era diferita locatia lor.

pe de alta parte, pe langa TTS care are 272 CP si 200 kw, a mai aparut si SEAT Leon Copa cu 285 de cai. ambele din 2.0 TFSI.

http://carnoise.blogspot.com/2008/04/seat-...ed-edition.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am decis sa duc GTI-ul Golf 5 de la 240 CP la 300-310 CP.(Are 240 CP acum doar din remapare soft)

Acum sunt in stadiul de informare despre ce inseamna astfel de modificari din toate punctele de vedere.

La o prima cerere,

am primit urmatoarea oferta:

turbina S3 - 900 euro

intercooler Forge - 1000 eur

disc+placa de presiune 500 euro

frane MTM (pret nou 3500 euro) 1600 euro

evacuare completa Supersprint down pipe 1300 euro si FOX mijloc 200 euro si final 450 euro + mijloc si final fraa tobe(teava) 200 euro

diferential LSD : 1100 euro

Cu primele trei pozitii as fi de acord ca fiind necesare.Nu stiu despre frane ce sa zic; evacuarea actuala este Borla si nu as vrea sa o schimb iar la diferential nu ma pronunt.

Am mai primit informatii sa fiu atent ca trebuie sa schimb si injectoarele si bielele.

Rog daca cineva poate sa faca o configuratie optima pt 310 CP sa ma ajute.Multumesc (Adica cam ce ar trebui sa fac)

As vrea sa mai intreb ce se poate intampla neplacut ulterior la masina (masina are 2,3 ani-deci garantie pe hartie nu mai are) si daca la Casco (sa zicem dauna totala) se tine cont de investitie.

Multumesc si astept raspunsuri fundamentate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam toate de acolo sunt necesare. La 310CP nu crezi ca e necesara si putina tractiune sau frane mai bune ? De asemenea ia in calcul si o suspensie mai rigida !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiesc ca si eu si fusco stim de unde provin piesele despre care intrebi si se zvoneste ca masina cu care ar fi montate alea, ar bate WRX (STI parca) de pe loc. deci..eu zic ca scoate GTI 300 de cai ..daca e sa o luam matematic.

si daca tot ai de gand sa pui 300 de cai, eu intai as pune suspensie si frane..pt ca sunt mai mult decat necesare. plus LSD ca sa pot pleca.

in loc de evacuarea aia, as lua una completa millteck..dar mare atentie...ca daca pui turbina de S3 nu stiu daca mai merge una de GTI stock.

si injectoare sunt necesare pt 300 de cai.

la CASCO,sunt cateva firme care accepta si modificari la motor..dar mai bine te interesezi direct.

ce se poate intampla cu masina ulterior? pai...tot ce te poti gandi mai rau..daca nu stii sa o protejezi si sa o alergi cum trebuie. totusi e o crestere destul de mare de putere fata de cea stock.

dar, sunt la fel de multe snase sa nu se intample nimic, daca mergi cum trebuie. desi esti constient ca in situatia de 300 de cai nu va tine motorul 300 000 km mers mereu cu ea tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele si pompa sunt strict necesare pentru a trece de 300CP ! Sunt multi care au incercat numai cu turbina si nu stiam de unde aveau intreruperile !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!