Jump to content

Problema Debitmetru


spesiel
 Share

Postare recomandată

salut am o mica problema ..cine are un debitmetru....masina mea este un VW GOLF III 2.0 l , 8 v,tip 2 E, 85 Kw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde stii ca e debitmetrul? Cum se manifesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da chiar- de unde stii ca e debitmetrul?

spune aici ce simptome are si o sa primesti un raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NOU E 14-14MIL.

E 7 mil nu 14. Nou, cu factura... De unde scoate-ti preturile astea? Speriati omu degeaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi bine daca ai avea profilul completat sa vedem si noi de unde esti si cine stie poate gasim un debitmetru si pt tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se manifesta..?? Acum 4saptamini,mergind cu masina am oprit pe dreapta pentru1 minut apoi cind sa plec trepida motorul(ceasul relanti oscila ,scadea la 700 ture-urca la 1000..asta face cind sta in relanti ,si cind plec dupa loc cu ea in treapta 1 calc acceleratia si ia nu face nimic,nu se tureaza..apoi in 2-3 secunde parca scapa benzina in injectoare si pleaca repezita)am acceletat la blana..pina la 6000rotatii,si deodata sa oprit motorul.Am pornit motorul si daca luam piciorul de pe acceleratie nu mai sta in relanti ..se oprea motorul..am ajuns la mecanic cu ea in mers nimai in treapta a 3a si cu fumul in spate precm o"raba".consumul sub 25% nu scadea..mecanicul a spus ca am o problema cu relantiul(nu mai stie cum sa faca amestecul aer-benzina).oricum nu imi mai place cum se duce masina ..pt un motor de 2000cc .oricum are momente cind merge cum trebuie,si momente cind vreau sa plec dupa loc si calc acceleratia si masina merge in relanti (cum am mai spus) in jur de 2-3secunde apoi isi da drumul..si in mers apas acceleratia mult pina ajunge la 3000-3500rot..daca ma poate ajuta cineva cu o explicatie...multumesc..datele masinii:vw golf III '95,2000cc,2E.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se manifesta..?? Acum 4saptamini,mergind cu masina am oprit pe dreapta pentru1 minut apoi cind sa plec trepida motorul(ceasul relanti oscila ,scadea la 700 ture-urca la 1000..asta face cind sta in relanti ,si cind plec dupa loc cu ea in treapta 1 calc acceleratia si ia nu face nimic,nu se tureaza..apoi in 2-3 secunde parca scapa benzina in injectoare si pleaca repezita)am acceletat la blana..pina la 6000rotatii,si deodata sa oprit motorul.Am pornit motorul si daca luam piciorul de pe acceleratie nu mai sta in relanti ..se oprea motorul..am ajuns la mecanic cu ea in mers nimai in treapta a 3a si cu fumul in spate precm o"raba".consumul sub 25% nu scadea..mecanicul a spus ca am o problema cu relantiul(nu mai stie cum sa faca amestecul aer-benzina).oricum nu imi mai place cum se duce masina ..pt un motor de 2000cc .oricum are momente cind merge cum trebuie,si momente cind vreau sa plec dupa loc si calc acceleratia si masina merge in relanti (cum am mai spus) in jur de 2-3secunde apoi isi da drumul..si in mers apas acceleratia mult pina ajunge la 3000-3500rot..daca ma poate ajuta cineva cu o explicatie...multumesc..datele masinii:vw golf III '95,2000cc,2E.

Cam aceasi simptome le are si masina mea. La mine cand motorul e rece nu se intampla nimic dupa ce se incalzeste incepe stresul... Nu sta la relantiu... trage mai greu... consuma mai mult... se opreste in mers.. De 2 ori cu VAG COM si cu motorul rece si cu el cald si singurul lucru care imi da este debitmetru de aer. Trebuie sa il schimb dar e vreo 10 milioane aici in Valcea ..... care stiti ceva ieftin si cat de cat bun va rog sa imi spuneti si mie . Golf 4, 1999, 1.6 benzina, tip motor: AKL, 101 cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate vorbesc prostii dar pt inceput ati putea verifica filtrul de aer si conectica de la debitmetru eventual sa dati cu un spray de contacte. Un filtru imbacsit este principala cauza care duce la stricarea debitmetrului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc petre mk3..dar filtru de aer este schimbat recent, acum 2luni,si merg cu masina numai prin oras ..deci nu este imbacsit...si cu conectica de la debitmetru..am dat si cu spray contacte..deci imi prebuie neaparat debitmetrul...enervat imi este decit ca nu mai se tureaza asa cum era inainte... :) .si mai are si momente cind trepideaza..cineva m-ia spus sa controlez sonda lambda..sa fie si aia o problema? are cineva idee cum o pot verifica daca este buba la ea??multumesc...aaaa..si o schita de la geamuri electrice de la usi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca sigu e debitmetrul, asa-mi facea si mie... statea statea.. si se tura deodata in 3000ture.. statea.. se regla...prima oara am schimbat regulator turatie, si nu era aa.. si p`orma am schimbat debitmetru. (proba sa vada daca e ala... iti scoate capacul si pe banda pe care mergeacum de la debitmetru.. iti da cu creionu putin.. sidaca sta in turatie normal... inseamna ca ala e de vina) se duce banda aia.

7 mil e nou noutz si original bosch????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Sonda lambda nu are cum sa fie pentru ca este noua nouta, cumparata de mine de la Volksparts BOSCH originala. Problema cu debitmetrul am avut-o si eu cand aveam masina dar in nici un caz nu facea asa. Eu cand am cumparat masina in 2002 capacul debitmetrului original de pe masina era lipit cu silicon ceea ce inseamna ca cineva umblase in el (astea nu se regleaza si nu se umbla pot spune din proprie experienta, m-a exasperat si pe mine cu consumul pana cand am cumparat unu sh dar neumblat cu care mergea perfect masina si care este in momentul asta pe masina). Eu am incercat diferite experimente cu debitmetrul cel vechi (umblat) si anume sa il reglez, sa il dau cu creion sa merg fara... nici un rezultat atat de dezastruos ca cel de care spune spesiel doar ca nu mai tragea, sau mirosea f tare a benzina pe esapament sau dadea rateuri dar de turat singura nu prea... Acum nu exclud sa se fi dus si acest debitmetru dar incearca mai intai sa inlocuiesti electrovalva de relanti sa vezi daca face la fel sau macar sa imprumuti un debitmetru sa fi sigur ca el este de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

strong_ending

as avea si eu o problema legata tot de debitmetru!l-am inlokuit pe cel vechi care nu functiona cum trebuie(consumul masinii era de 25% si ma bagase in disperare)cu un altul original de pe alta masina!problema este ca consumul s-a mai diminuat un pic,acum consuma 17% dar va dati semaa ca este de neacceptat o asemenea valoare!am inteles ca ar trebui un reset general la calculatorul central pt ca acesta nu vede noul debitmetru!ce ma sfatuiti sa fac!precizez ca este vorba de un golf 3 cabrio,1994,2.0gti,8v,85kw!multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as avea si eu o problema legata tot de debitmetru!l-am inlokuit pe cel vechi care nu functiona cum trebuie(consumul masinii era de 25% si ma bagase in disperare)cu un altul original de pe alta masina!problema este ca consumul s-a mai diminuat un pic,acum consuma 17% dar va dati semaa ca este de neacceptat o asemenea valoare!am inteles ca ar trebui un reset general la calculatorul central pt ca acesta nu vede noul debitmetru!ce ma sfatuiti sa fac!precizez ca este vorba de un golf 3 cabrio,1994,2.0gti,8v,85kw!multumesc!

Pai ai si tu digifant ca si mine. Nu trebuie nici un reset la calculator nimic.

Daca ai putea sa iei un debitmetru de pe audi 80 B4 ca al meu ar fi bun. Sau de pe un passat 3 tot cu motor 2.0 digifant.

Daca locuiai in Suceava iti imprumutam eu debitmetru sa vezi daca e problema de la el.

Dar consumul marit sa stii ca are si alte cauze, nu neaparat debitmetru.

In afara de asta cu un debitmetru defect masina trage greu iar la drum lung abia se intinde. La tine cum se manifesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa imi spuna si mie cineva cum pot sa verific daca intradevar este debitmetrul????cum se verifica debitmerul ,sonda lambda...exista o schema ceva..ma exasperat...aseara in timpul mersului consumul in afara era undeva intre 15-30%..am oprit si am scos mufa de la debitmetru,si ma mirat ceva..motorul nu se mai oprea asa cum facea si altadata,am mers cu mufa scoasa in jur de 2km si incepea sa motorul"dea in nas" dar imi pilpiia la bord becul de la baterie...Am mai descfacut furtunul acela de la aer la motor sa ma uit la clapeta de la acceleratie(sa vad daca este blocata), am bagat 1 deget sa imping in clapeta si era eleios acolo , am luat pe deget negreala de ulei...ce ziceti?? este in regula sa fie asa ulei p'acolo????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

strong_ending
Pai ai si tu digifant ca si mine. Nu trebuie nici un reset la calculator nimic.

Daca ai putea sa iei un debitmetru de pe audi 80 B4 ca al meu ar fi bun. Sau de pe un passat 3 tot cu motor 2.0 digifant.

Daca locuiai in Suceava iti imprumutam eu debitmetru sa vezi daca e problema de la el.

Dar consumul marit sa stii ca are si alte cauze, nu neaparat debitmetru.

In afara de asta cu un debitmetru defect masina trage greu iar la drum lung abia se intinde. La tine cum se manifesta?

dorur,am luat un debitmetru sh de pe un vw golf cu acelasi motor,sigilat,neumblat,problema este ca masina are momente acum cand consuma normal adika valori de 12-13 in oras si 7-8 afara si momente cand imi arata consum de 17-20 la suta in oras si 11-12 afara desi merg cu 90-100 km\ora.este frustrant sa vezi asa ceva!masina a avut instalatie gpl pe ea,eu cand i-am inlokuit debitmetru am scos mixerul ala de gaz pt ca putea fi o cauza a consumului,i-am skimbat si bujiile si filtrul de aer dar cu toatea astea motorul tot nu merge rotund,are o intrerupere si relantiul oscileaza intre 800-900 de rotatii.o sa-i skimb si uleiul,filtrul,filtrul debenzina,o sa curat sorbul de la pompa de benzina pt ca are momente cand mai da in nas.cineva mi-a spus sa0i curat si injectoarele cu o solutie speciala,lucrul asta i-l voi face luni,in plus i-am luat si metabond sa-i bag in benzina!sper sa o fac sa mearga bine pt ca altfel risca sa-i dau foc!

:D :) :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cineva mi-a spus sa0i curat si injectoarele cu o solutie speciala,lucrul asta i-l voi face luni,in plus i-am luat si metabond sa-i bag in benzina!sper sa o fac sa mearga bine pt ca altfel risca sa-i dau foc!

:D :( :banghead: :D

Mai bine curata injectoarele cu ultrasunete. Costa vreo 50 de lei de injector fata de aproximativ 180 lei cat costa un injector nou.

Tu cureti cu solutie injectoarele dar cum ai sa-ti dai seama daca bobina din ele lucreaza bine? Pe cand daca o duci la curatare cu ultrasunete iti poate pune injectoarele acolo in banc si le verifica si din punct de vedere electric daca sunt sau nu in parametri normali de functionare.

Sa nu pui aditiv in benzina ca ai incurcat-o: opresti motorul dupa un timp, benzina se evapora din injectoare si mizeria ramane si se usuca din cauza caldurii. Foarte posibil sa ai probleme cu pornirea dupa accea. Daca tot te incumeti sa pui aditiv de curatat injectoarele in benzina atunci fa un drum lung in afara localitatii. In nici un caz drumuri scurte si opriri frecvente in oras.

Inca ceva: in ansamblul ei injectia digifant mi-a facut si mie probleme ca-mi venea sa dau foc la masina dar cu timpul mi-am gasit documentatie, am invatat principiile ei de functionare si pot sa zic ca a inceput chiar sa-mi placa. Din cate am citit despre ea, probleme frecvente sunt legate de: senzorul de temperatura care trimite date la calculator, ISV(regulatorul de relantiu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...am bagat 1 deget sa imping in clapeta si era eleios acolo , am luat pe deget negreala de ulei...ce ziceti?? este in regula sa fie asa ulei p'acolo????

E normal ca dupa un timp sa se adune acolo "cleiul" ala. El rezulta din praf, vapori de benzina si ulei care sunt introdusi in galeria de admisie prin sistemul de recirculare a gazelor din motor. E recomandat sa cureti clapeta deoarece mizeria acumulata acolo(si in special pe axele clapetelor din interior) cauzeaza variatii ale relantiului cat si senzatia de "dat in nas" la schimbarea vitezelor in trepte superioare.

Ai spus ca ai circulat cu masina si fara mufa la debitmetru pusa: ai simtit vreo diferenta? in mod normal masina cu greu ar fi atins in demaraj 100 km/h in linie dreapta si spun din proprie experienta ca am facut si eu testul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt raspunsuri...am gasit problema ..debitmetul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Cam aceasi simptome le are si masina mea. La mine cand motorul e rece nu se intampla nimic dupa ce se incalzeste incepe stresul... Nu sta la relantiu... trage mai greu... consuma mai mult... se opreste in mers.. De 2 ori cu VAG COM si cu motorul rece si cu el cald si singurul lucru care imi da este debitmetru de aer. Trebuie sa il schimb dar e vreo 10 milioane aici in Valcea ..... care stiti ceva ieftin si cat de cat bun va rog sa imi spuneti si mie . Golf 4, 1999, 1.6 benzina, tip motor: AKL, 101 cai.

SAL,

VEZI WWW.AUTOKARMA.RO

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

strong_ending, esti offline! Exista o arie speciala pt anunturi unde vei putea posta la momentul potrivit... Citeste regulamentul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna, am si eu o intrebare toate golfurile 3 au debitmetru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu toate au. In general Turbo-Dieselurile si cateva benzinare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!