Jump to content

ce parere aveti?


Vizitator
 Share

Postare recomandată

Cand mi-am luat cutia ( cutia e de raliu cu alte rapoarte) mi-a dat ambreajul ei. Sa va spun despre el - nu are arcuri (o roata din tabla de 4 sau 5) iar pe ia sunt prinse 6 placute de dimensiunea unei placute defrana. Placutele au in compozitie mult cupru. INTREBAREA ESTE DACA SA IL PUN, SI DACA IL PUN ,CUM O SA SE COMPORTE MASINA?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... aaah, ar ajuta ceva daca ne-ai spune si pe ce masina vrei sa pui cutia asta, ce cutie e ... si chestii din astea minore :(

PS: si ar fi bine sa-ti actualizezi si profilul cu informatiile necesare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva e o cutie facuta de baietzii de la Resita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva e o cutie facuta de baietzii de la Resita?

<{POST_SNAPBACK}>

cine-s baietii astia veseli de la Reshitza ?

ca am vazut si eu o cutie (a lui Aurelian Hanea, btw e de vanzare)

facuta de ei, este 020 cu cod 2Y de Golf2/Scirocco 16V Close ratio

cu autoblocant facuta la Reshitza...

Cat costa treaba oare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un celebru domn Hora......a alergat mult pe Golf-uri.E beton tipu'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ homeboy: i-am putea contacta si noi pe domnii acestia de la Resita ? ai vreun nr de telefon ptr. contact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Nu il mai am ,dar pot sa-l obtin......va avertizez,nu e ieftin omu',dar chiar le vede!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia am adus-o de la Buzau, a fost pe un golf mk2 rally cu care a alergat la VTM Dan Cartofan.

Ideea mea era sa aflu pareri pro si contra ambreiaj fara arcuri sau cu arcuri.

Daca vreti detalii despre cutie:

Inainte sa o montez a trebuit sa-i schimb carcasa pentru ca nu se potivea la timonerie. Cand am demontat-o cel care s-a ocupat mi-a spus ca e deosebita pentru ca are toate sincroanele diferite de celelalte cutii de vw, nu se asemna cu nici una. Alta particularitate ar fi grupul. Roata aia mare care are nituri la mine este turnata (nu le mai are).

Pentru cei cu 16v stiu ca asta ete "buba" lor , ca niturile alea se desprind si ori afecteaza carcasa ori sincroanele cutiei.

Rapoartele: 1-60km/h; 2-85/90km/h; 3-160km/h; 4-190/200km/h, 5-230km/h si mai putea inca.

1-100km/h in 7 secunde facuta proba cu filmare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ eugen_zim: Sa-mi fie cu iertare, dar rapoartele cutiei de viteze inseamna cu totul si cu totul altceva, nu viteza maxima la care ai ajuns tu dand o forja...

Raportul fiecarei viteze, reprezinta dupa cum spune si denumire sa, raportul de demultiplicare intre arborele central al cutiei si arborele motor. Cu cat intrii intr-o treapta superioara acest raport scade, ajungand in jur de 1 la un moment dat. Sunt sigur ca ai auzit de priza directa.

Cutia pe care ai luat-o era diferita deoarece este alta serie (02A) decat cutiile care echipeaza in mod normal GTI 16V (020).

Problema este ca la G60 Rallye priza directa se obtine intr-a 4-a, pe cand la GTI 16V se obtine intr-a 5-a. Astfel cutia unui 16V este mai "scurta" decat cutia unui G60. Trebuie sa fii constient ca fiecare tip de cutie este proiectata pentru a functiona cu un anume tip de motor. Motoarele 16V (KR sau PL) sunt motoare care ajung la turatii mai mari decat motorul G60 (PG sau 1H), asa ca o cutie "scurta" este ideala. Pe cand G60-ul dispune de un cuplu net superior, si disponibil in turatii mai mici, deci are nevoie de o cutie mai "lunga".

Ce vei obtine cu noua cutie: O viteza maxima mai mare, precum si posibilitatea de a ajunge la viteze mai mari in fiecare treapta. Din pacate in detrimentul acceleratiei. Si b.t.w. - timpul real pentru 0-100 nu se cronometreaza filmand kilometrajul de bord sau mai stiu eu ce. Cred ca stii, kilometrajul din bord, si in special cel cu cablu de kilometraj, are o eroare de 5 pana la 20 % in functie de diversi factori (dimensiunea sau uzura anvelopelor, uzura cablului, etc.)

Exista mai multe metoda de testare, de exemplu cu ajutorul GPS-ului, etc. Poti obtine mai multe informatii din A.M.S. martie 2005 la sfarsitul revistei se descriu cateva metode de testare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, sa revenim la topic... raspundeti omului la intrebare daca stiti ... daca nu ... inchidem portile si mergem mai departe. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar mi-as dorii sa am un raspuns la intrebare.Iar referitor la cele spuse de Drujba, omule tre sa spun ca din punct de vedere tehnic m-ai depasit.Dar, ca sa iti faci o idee despre cutie - acum cateva zile m-am tras cu un mk5gti si am stat in fata lui(are7,2s 0-100km) vezi! iar deviem subiectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul la intrebarea ta e destul de simplu: Un ambreiaj sport, fara arcuri, sau cu arcuri mai multe si mai dure, va avea ca rezultat o plecare mai rapida dar mai putin elastica de pe loc, si un schimb de viteze mai rapid.

Dar pe de alta parte vor rezulta solicitari suplimentare de la motor pana la roata. Cele mai afectate vor fi planetarele. S-ar putea sa le rupi.

Pentru alti bajetzi care urmaresc acest topic si sunt interesati de un ambreiaj sport, am unul de vanzare. Diametru 210 mm, 24 de caneluri pe priza, etc. Am pus si un anunt dar vad ca nu mai este la anunturi. O sa mai pun unul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drujba-- deci tu est cel cu mk-ul acela argintiu de la intilnire.(frumus si tunat cu bun simt) Ca sa ne cunoastem, eu sunt cu mk-ul negru de la intalnire.Ca sa iti aduci aminte,am stopurile clare fk si jantele pe16 RH faruri jeta.Pacat ca a ta e doar gti dar, parca ne amenintai cu un turbo :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, o sa vina si turbo, dar acum stau cam prost cu banii :mellow: :huh: :( :angry: :banghead:

Ce dimensiune de anvelope ai la jantele pe 16? Si cum se comporta, sesizezi vreo diferenta fata de standard?

Modificat de Drujba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

195/45 pe fata si pe spate 205/45 si sincer nu cred ca e mare diferenta fata de ce aveam inainte singurul lucru este ca mi-a ingreunat mersul in Bucuresti, pentru ca sunt pe 45. Chiar acum o saptamana am spart o janta :banghead: si crede-ma ca nu aveam mai mult de 50km/h.Am ajuns sa fiu mai atent la drum (gropi) decat la circulatie. Sfatul meu ar fi daca-ti iei sa-ti iei mai inalte(daca intra)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

@Drujba

salutare.vad ca esti bine informat in legatura cu cutiile de viteza si ma ginesc ca ai raspuns la urmatoarea intrebare:

in treapta a 5- de viteza la 90km/ora am in jur de 2500 rpm iar pentru a urca la 100 km/ora ajung la 3000rpm.

motorul e 1.6td cu cutie de viteze 4s(cel putin asa e marcata).

oare e normal raportul intre turatii si viteza??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!