Jump to content

Relanti oscilant


naeanb
 Share

Postare recomandată

Salutare la toti. Sunt nou pe aici si mi-am scris oful in alt topic, dar se pare ca nu am procedat bine neprimind nici un raspuns. Revin, si va cer ajutorul aici. Am un Vento 1.8i, 90 CP din '93. Dupa ce se incalzeste motorul, la relanti ori ramane in jurul valorii de 2000-2200 r/min, ori oscileaza intre aprox 1500 si 2000. Uneori, cand am noroc ramane pe la 1000, dar uneori si atunci incepe sa urce incet...:lol:.

Eu nu ma prea pricep si am vrut sa cer sfatul vostru. M-am gandit si sa o duc la un service, sa ii fac o inspectie completa si calificata. Chiar vreau sa-i intreb pe cei din Cluj ce service imi recomanda, care e cel mai avantajos la calitate/pret?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu, poti incerca la autoworld pe calea Floresti inainte de Praktiker, dar ei lucreaza cam scump. In ceea ce priveste calitatea, pot sa spun sincer ca o problema rezolvata la ei nu mi-a dat alte batai de cap. Poti da un telefon sa-ti faci o programare pentru o diagnosticare, macar sa vezi ce are, apoi te hotarasti daca o repari la ei sau in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare aceasta problema nu poate aparea si din cauza cablului de la turometru?

Am patit si eu o singura data in mers, insa motorul suna bine.

Daca auzi motorul ca are variatii de turatie la service de urgenta!!! :(

Sunt prea bune si frumoase masinile astea sa nu avem grija de ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Primul lucru ar fi o canare de DTC-uri cu VAG-COM. Noteaza si posteaza erorile pe care le-ai gasit si continuam de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presupunand ca nu vei putea sa scanezi cu vre-un tester du-te la un magazin bosch sau dacia si cumpara un motoras ralanti , cred ca e in jur de 3.5 mil lei si pune-l pe masina !!!

daca nu e de acolo ti-l cumpar eu :(

si daca vrei sa probezi ia doua fire de curent suficient de lungi pe care le vei lega la bornele bateriei la + si minus ( ai grija sa nu se atinga intre el ca face plici )

scoti priza de pe motorasul de ralanti ( o priza neagra cu 4 pini ) motorasul este ala in care se propteste clapeta de acceleratie ( daca ma ajuta cineva cu o poza spre exemplificare ar fi bine )

te duci cu firele de la baterie pe primii 2 pini de pe motoras , numarand de sus in jos si il alimentezi.

intr-un sens masina va fii si mai turata iar daca inversezi firele va scadea ralantiul!!!

asa vei vedea daca motorasul a ramas blocat sau nu

succes! desi nu cred ca vei incerca ce ti-am spus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu in locul d-lui cu ralanti nabadaios as lua in serios sfatul lui Valiauto .... e adevarat ca putina pricepere si Multa rabdare mai poate prelungi viata motorasului obosit de pe masina .... dar nu cu mult ..... succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reparat si eu cateva motorase din astea dar pot sa spun ca viata lor se prelungeste cu foarte putin. :(

@neanb: suna-ma si te ajut sa rezolvi problema (0744-692800)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Primul lucru ar fi o canare de DTC-uri cu VAG-COM. Noteaza si posteaza erorile pe care le-ai gasit si continuam de acolo.

<{POST_SNAPBACK}>

Dupa cum am spus si eu tot la un test ma gandeam. Poti sa imi spui unde ar fi mai potrivit sa fac acel test? M-am gandit si eu la Autoworld, insa i-am considerat prea scumpi.

Multumesc tuturor pt sfaturi. O sa va tin la curent. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin sa mai specific un lucru omis anterior, care nu stiu daca are sau nu legatura cu relantiul: atunci cand accelerez mai brusc(pornire sportiva sa zicem), aceelerarea nu este uniforma, la un moment dat parca se "sufoca", nu mai are putere, apoi continua accelerarea. Salutare la toti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Te poat ajuta eu, dar numai de Dumninica incolo (uitat interfata la parintii mei). Sau suna-l pe Lori, are un post un pic mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am o problema similara. Turatia motorului variaza intre 900-1500 la relanti. Dupa cum vad pe aici problema pare a fi de la motorasul de relanti. valiauto stii cum se demonteaza acel motoras? As incerca sa vad daca mai e vreo sansa de recuperare. Din cate am vazut are 6 fire.

In cazul in care nu se mai poate repara, e mai rentabil un second sau unul nou? Astea noi par a fi foarte proaste, din cate citesc pe aici. Ce garantie primeste unul nou?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am fost cu masina la reprezentanta la VW si am cerut un test pe calc. si o constatare generala. Problema e mai nasoala decat credeam. Problema cu turatia cica ar fi de la faptul ca imi lipseste o clapeta(membrana) situata in zona filtrului de aer (prinsa de un furtun parca), care regleaza debitul de aer. Si cei de la peprezentanata nu au piesa pe stoc, iar ca sa o comande de afara chiar ei mi-au zis ca e prea scump. :) In plus am mai avut si ceva probleme la sonda lambda. Au mesterit ei ceva pe acolo si acum sunt extrem de rare cazurile in care ramane turatia ridicata. Acum mai oscileaza, dar o face in limite reduse, in jurul valorii de 1000 r/min.

Si mai am o intrebare pt cei din Cj. Eu m-am gandit sa ma duc sa imi schimb una-alta (telescoape, placute de frana...) la Autofyg, pt ca mi s-au parut ca au preturi rezonabile, atat la piese cat si la manopera. Voi ce ziceti?

Multumesc pentru tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am fost cu masina la reprezentanta la VW si am cerut un test pe calc. si o constatare generala. Problema e mai nasoala decat credeam. Problema cu turatia cica ar fi de la faptul ca imi lipseste o clapeta(membrana) situata in zona filtrului de aer (prinsa de un furtun parca), care regleaza debitul de aer. Si cei de la peprezentanata nu au piesa pe stoc, iar ca sa o comande de afara chiar ei mi-au zis ca e prea scump.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat te-a costat testul?

<{POST_SNAPBACK}>

Pai testul pe calc si constatarea generala au costat in jur de 700.000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!