Jump to content

Audi A6 Din Usa


bogmol
 Share

Postare recomandată

Salut. As vrea sa-mi iau un A6 nou, din USA. Merita? Am vazut ca pe site-ul Audi american masina ajunge cu aprope 20 000 mai ieftina ca in europa. Ce taxe trebuie sa platesc daca o iau asa? Ce alte modificari trebuie aduse masinii ca sa corespunda standardelor europene?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modificari ... niciuna poate sa-i schimbi bara fata daca te deranjeaza semnalele galbene laterale cum au toate masinile pentru US...mai trebuie sa platesti 10% vama din valoarea facturii si taxa de prima inmatriculare!

evident te mai costa transportul pana in port!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius_antonio

Atentie la calculul pretului final ! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pentru SUA nu e produsa in UE sau nu poti produce un certificat E1 o sa platesti vama. Pe langa asta mai ai shipping pana in unul din porturile mari din UE, si s-o aduci de acolo cumva.

Mai ai si unele conversii fara de care trebuie sa dai spagi la omologare la RAR, anume ai vitezometru in MPH, semnalizari rosii pe spate, DRL hardwired pe contact (cu exceptia a 2-3 state in US), in rest n-ar trebui sa fie nici o problema.

Presupun ca daca vrei din US ti-e clar ca o vei lua cu o motorizare mare pe benzen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, astia sunt numai pe benzen...si pana la urma fie vb intre noi la cum creste motorina...cred ca o dam pe benzina cu totii in curnad. Nu se compara insa cuplul de diesel cu cel pe benizna si asta ar fi singurul lucru de care mi-ar parea rau. Ce inseamna "DRL hardwired pe contact"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lumini de mers pe timp de zi. Adica o sa ai doar farurile aprinse pe faza scurta (sau faza scurta, dar mai chioara) functie de stat, de cum ai pus contactul.

Pt info, asa arata un buton de lumini de Golf american.

Mi-am adus aminte inca o chestie. N-o sa ai lampa de ceata pe spate, si EU sigur o cere pe asta.

Pana acum ai avea de luat triple noi si buton de lumini, conversia e destul de la indemana de facut, zice www.oempl.us .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Ce inseamna "DRL hardwired pe contact"?

Inseamna ca se aprind "luminile de ziua" (DRL= Daylight Running Lights) permanent, de indata ce pui contactul. Este o cerinta conforma normelor americane (unele state) si Canadiene. Totusi, aceasta este doar o setare ce poate fi schimbata cu VAG-COM nu este chiar atat de "hardwired" incat sa trebuiasca modificate circuite, trasee de cabluri etc. Stiu ca am vazut optiunea pe niste canale in VAG-COM de a seta DRL-ul pe standard USA/Canada/Europa...

Later Edit: Am postat aproape odata cu fx_. Da, la butonul de lumini nu m-am uitat. Acum nu stiu cat deranjeaza sa mergi cu luminile alea tot timpul aprinse. In plus am mai remarcat cateva chestii (am studiat un A4 de SUA). Decupajul pentru numarul de inmatriculare de pe spate de la portbagaj este de forma patratoasa, pentru numerele stil SUA nu pentru placutele noastre (se rezolva comandand numere patrate). Stop de ceata am vazut ca avea...dar intr-adevar, TOT stopul este rosu inclusiv semnalele. Cum in legislatia Europeana se specifica faptul ca semnalele pot avea culoarea galbena SAU rosie (cel putin pe spate) nu cred sa ai aici probleme. De asemenea bordul are marcaje in MPH dar SI in Km/h (scris mai mic in interiorul cadranului). De asemenea anumite suruburi/piulite, etc sunt pe standardele america si cheile noastre nu se prea potrivesc...doar daca ai scule de "afara". Probabil anumite service-uri sa nu dispuna de cele necesare sa desfaca pe la masina in caz de nevoie. La reprezentanta sau service-uri mari, se poate sa nu existe aceasta problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca are stop de ceata e interesant de unde-l aprinde. Ca pe botonul ala de Golf marcajul ala e pentru prioectoarele fata (poza e orientata in acelasi sens cu poza de faza scurta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca nu ar fi vreo problema faptul ca semnalizatoarele de pe spate sunt rosii. Pana la urma toate SUV-urile Infinity din Bucuresti au semnalizarea pe spate rosie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate ca proiectoarele de ceata si stopul de ceata sa se aprinda simultan la aceeasi pozitie a comutatorului de lumini, fara a exista pozitie separata pentru fiecare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

"DRL hardwired pe contact"

De ce ar trebui modificate DRL?

Modelul de A6 vandut in Romania are si el DRL, mai nou si Golful, Jetta si Passat-ul le au.

E chiar recomandat sa mergi cu luminile de zi aprinse mereu, ba uneori chiar obligatoriu.

Iar DRL nu sunt luminile de faza de intalnire (scurta) ci sunt niste luimini separate, speciale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten de-a meu avea un Volvo cu DRL de asta pe contact, adica se aprindea faza scurta la punerea contactului. In oras poate fi deranjant, plus ca stresezi mereu alternatorul cu 10A in plus. Prietenul meu a rezolvat problema comutand butonul de lumini pe pozitie, astfel i se stingea faza scurta, si circula mereu cu pozitiile aprinse (ziua).

Problema cu suruburile facute dupa masurile americane in inchi poate fi insa o problema majora, mecanicul "meu" a avut in service un wrangler si nu i se potrivea absolut nicio cheie.

Ar mai fi indicat sa te interesezi de normele de de-poluare, s-ar putea sa nu corespunda cu euro-normele noastre.

Culoarea rosie a semnalizatoarelor nu poate fi o problema, mai interesant ar fi daca ar semnaliza cu stopul de frana, ca majoritatea masinilor americane :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am impresia ca e chiar asa. Doar trebuie sa faca normele de acolo, nu?

Un set de chei fixe si capete de tubulare pe masurile comune nu poate sa fie mai mult de 100-150$ cu tot cu transport de pe ebay. Si la ce paritate avem momentan merita cumparata America cu totul, ca o luam ieftin :emthup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
modificari ... niciuna poate sa-i schimbi bara fata daca te deranjeaza semnalele galbene laterale cum au toate masinile pentru US...mai trebuie sa platesti 10% vama din valoarea facturii si taxa de prima inmatriculare!

evident te mai costa transportul pana in port!

salut

Am si eu o intrebare in legatura cu tva-ul, il platesti la valoare de factura sau de catalog?.. am inteles ca daca iti vine masina in port la noi platesti la valoare de catalog, ceea ce e cam mult si cam tzeapa, daca o aduci in germania platesti la valoare de factura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o masina e considerat inca un bun comun, ca toate celelalte, vama o platesti la valoarea de factura, daca nu cumva factura ridica suspiciuni, caz in care o platesti la valoarea de catalog, la discretia vamesului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Acum priveste si partea buna a lucrurilor... vei avea o masina deosebita :) Adica... diferita de celalalte.

Am si eu un amic cu un A8 mai vechi de productie europeana, care in momentul cumpararii a avut amandoua semnalizatoarele sparte, dar si-a comandat semnalizatoarele de pe Ebay din America (pt. ca nu le-a gasit in alta parte) si acum starneste mirarea tuturor care nu stiu care-i treaba :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!