Jump to content

Motorul Incepe Sa Dea In Nas


Love
 Share

Postare recomandată

Aceasta problema se intampla numai la aproximativ 10 minute de la pornire, sau dupa cativa km, insa am observat acum cateva zile cand a fost racoare afara ca abea dupa vreo 10 km a inceput sa dea semne de genul asta, sau daca merg foarte incet ( cu schimbul de treapta la 2000 ) nu prea mai da in nas decat dupa multi km. Daca ma dau la ea, dupa cateva minute incepe sa dea in nas ( ca si cand ii da benzina cu reprize, pt. ca la un moment dat se aude pocnetul ala de benzina nearsa ) si nu mai vrea mai mult de 2 mii-3mii ture care si alea greu de tot le prind. Am auzit pareri impartite pana acum, dar nimic concret.

Recent, am schimbat debimetru si filtru aer ( pana sa se strice vechiul debimetru nu am avut probleme de genul asta )

Modificat de Love
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda. Sonda lucreaza doar cand ii calda. Deci cand ii motoru/sonda rece ECU isi stabileste singur o valoare de aprox 0.45 V iar cand se incalzeste motoru si sonda, Ecu preia valoare de la sonda pt. a optimiza cantitatea de aer/benzina. Daca sonda ii stricata da ori mai multa ori mai putina benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, stie cineva unde ma pot duce pt. diagnoza in Bucuresti pt. un golf 3 vr6 din 92? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda... foarte ciudat... nu mai zic nimic... de ieri am observat ca nu mai da in nas.... chiar am si alergat-o si cum necum nu mai da in reprize... si-a revenit singura? Nu imi explic... nu am umblat nicaieri pt. ca nu am gasit acea sonda, si am lasat-o pe sambata cand merg la service...si de ieri vad ca merge fff bine masina... cred ca este un OZN:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

am si eu un golf 3 din '98 1.8 injectie multipunct.masina merge prost:variaza turatia in relanti(cand in 2000 can sub 500 si moare),smuceste in timpul mersului(daca o scot din viteza isi revine) dupa ce motorul s-a incalzit,cand smuceste degeaba apas acceleratia in blana ca masina nu raspunde parca se ineaca.La tester s-a gasit sonda lamba,am schimbat-o;tot asa;am schimbat bujiile si fisele;tot asa;am vb cu mai multi mecanici-unii zic ca e electrovalva de relanti altii ca potentiometru de acceleratie.nu stiu ce sa cred.Va rog ajutati-ma!(electrovalva relanti e 10 mil !).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incercati o diagnoza la dir serv,str.agricultori,nr 40.ii recomand cu caldura,si mai e si ieftin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ai luat-o sau a aparaut defectul in perioada de cand ai luat-o? conteaza sa amintesti si treaba asta.

sonda lambda nu vad sa aiba treaba cu smucitul.

Modificat de arabel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am adus-o pe trailer.aici in prima zi nu smucea decat dupa a doua zi.totusi se auzea ca motorul nu merge rotund.cel putin la inceput nu smucea.acum dupa 2 luni abia ma duc cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am adus-o pe trailer.aici in prima zi nu smucea decat dupa a doua zi.totusi se auzea ca motorul nu merge rotund.cel putin la inceput nu smucea.acum dupa 2 luni abia ma duc cu ea

si mie mi s-a intamplat o data sa imi smuceasca in mers: nu era infipt bine conectorul de la motorasul de relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa ne obisnuim ca atunci cand luam o masina sa ne interesam daca s-a circulat cu ea pana sa fie vanduta, cat timp nu s-a circulat cu ea-daca e cazul; apoi in primul rand trebuie schimbate filtrele de benzina/motorina, aer, buji, fise, bujiile incandescente si releul, capacul de la delcou, cureaua de transmisie si distributie,uleiul apoi pentru eventualele probleme scadem lucrurile facute din ce am enumerat mai sus si usuram munca.

pt molcut-marcu

este grav daca iti oscileaza asa mult turatia,avand in vedere ca ai motor multipunct verifica urmatoarele: infectoarele, tensiunea care deschide injectoarele, bujiile, capacul la delcou sa nu fie fisurat, etansarea garniturilor pt a nu trage aer fals, presiunea benzinei-implica si schimbarea filtrului de benzina, porneste motorul cu mufa de la sonda de temperatura scoasa, rezistorul de la clapeta de acceleratie, degreseaza contactii de la mufe, verifica firele care sunt prinse la masa; fa si o diagnoza. in caz ca toate astea ies bine sa nu ai ghinionul sa nu lucreze ceva supape, e de ajuns una si deja da totul peste cap.

Modificat de arabel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"in primul rand trebuie schimbate filtrele de benzina/motorina, aer, buji, fise, bujiile incandescente si releul, capacul de la delcou, cureaua de transmisie si distributie,uleiul"

Arabel. Dupa ce am schimbat aceste componente, citi km pot sa fac fara probleme???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cureaua de distributie se recomanda 50 mii km-am intalnit si pana la 70 mii (in functie de stilul de condus).

pompa de benzina la 100 mii.

uleiul si filtrul de ulei se schimba la 10 mii-tot atunci apare pe display-ul care arata km ,in momentul cand se pune contactul , mesajul OEL. tot atunci recomand schimbul filtrelor de aer si benzina(daca nu sunteti siguri de benzina se poate schimba si la 5 mii) si buji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

molcut_marcu - iti recomand totusi sa verifici totusi si capacul de la delcou si luleaua . Si mie imi spumea in mers , am mesterit pe la delcoul ( sters , pilit lamela de la lulea ) si acum nu mai am probleme .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la ceva atelier de reglaj injectie si carburatoare si baietii au gasit pe calculator "tensiune de alimentare joasa".s-au gandit ca motorasul de relanti functioneaza pt ca altfel masina nu ar sta deloc la relanti,iar potentiometru este bun pt ca masina se accelereaza fluent.in final au umblat la ceva releu si fire(nu am inteles bine cum le-a numit) se afla deaspura pedalei de ambreiaj sub volan.Acum masina merge bine,sa vedem cat timp;au zis ca daca inceapa sa faca figuri iarasi sa ma duc sa se uite ca poate fi ceva fir oxidat pe undeva.multumesc celor care mi-au raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@arabel - cred ca ai gresit un pic cu intervalele de mentenanta.

@Hubacska:

uleiul se schimba la 15.000 sau la 1 an - tot atunci apare pe display OEL. Se schimba si filtrul tot atunci.

bujiile... depinde de tipul motorului si de producator+modelul bujiilor: in general 30.000 (sunt si modele care se schimba la 60.000)

cureaua de distributie spune ca se verifica la fiecare 30.000 sau 1 an si in caz ca prezinta urme de uzura (fisuri, urme de imbatranire etc) se schimba. Tot atunci se verifica si intinderea ei (daca nu este cu sistem de autoreglare) - eu auzisem cum ca s-ar schimba la 60.000 dar nu am vazut scris nicaieri

filtrul de aer se schimba la 60.000 sau 2 ani.

de filtrul de benzina nu am vazut nicaieri scris ca s-ar schimba la vreun interval.

Toate cele de mai sus sunt valabile daca pui consumabile care respecta specificatiile din manualul de utilizare si piese (model si producator, de ex. bujii) specificate in manual service. Daca sunt alte piese... atunci cand crezi, sau cand zice producatorul piesei / consumabilului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi tu, asta daca ai piese luate din germania ca sunt destui producatori. spre exemplu rulmenti pentru golf 3 se fabrica si in brasov de o firma nemteasca, ce zici de asta? e ca loganul, idei frantuzesti in table romanesti...

am facut 30 000 km intr-un an si am schimbat 3 filtre de aer si nici unul nu l-am gasit mai curat ca altul, din filtrele de benzina curgea...numai benzina nu era. constructorii de autoturisme dau anumiti timpi de folosire pieselor dar acei timpi sunt conditionati de anumite conditii: stilul de condus, mediul, clima etc. ce nu par dar influenteaza. ar fi multe de spus dar...eu sunt multumit pt ca nu am avut probleme cu partea electrica si motorul facandu-i schimbul de consumabile la intervalele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu am motor 1,6 injectie multipunct motorul porneste bine dar cand se incalzeste incepe si da in nas consuma foarte mult 11-12% in general aceleasi simptome ca LOVE nu stiu ce sa mai fac am fost pe la fel si fel de mecanici am facut 4 testere si degeaba am schimbat senzorul hall ca mi-au spus la un tester ca este defect si nici-o schimbare am facut proba cu o bobina de inductie si cu un debitmetru de aer de la alt motor identic cu al meu (AEK). Ce ar putea sa fie???? Si inca ceva! Am incercat sa umblu la avans zilele astea si am miscat de delcou dar motorul nu isi schimba mersul doar cand il dai la maxim se opreste sau merge prost sau la minim se opreste in rest nu schiteaza nimic practic masina nu simte ca umbli la avans. Ce ar putea sa aiba? Nu stiu ce sa mai fac fratilor !!!!!!!!!! HEEEELP!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai pune-o odata pe tester si la obtiunea ''mes.blocs'' de la ''engine'' la grupul 002 ai ''trotile ungle'' -ceva de genul- unde tre sa fie intre 1....7 grade. ala e avansul. distributia ai schimbat-o cumva? sa nu iti fi sarit de la punct. cand e apa calda in motor se modifica putin cantitatea de combustibil care iti ajunge in pistoane. injectoarele, vezi daca lucreaza. apropo, cand smuceste influenteaza si turometrul? senzorul hall nu are treaba cu consumul. tin sa cred ca la tine nu se face amestecul de benzin+oxigen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arabel vezi ca s-a strecurat o greseala: Throttle Angle Sensor ... senzor ce masoara deschiderea clapetei... la 1.8 AAM sta la 7.4 grade motorul cald la 70 temp.

Sa nu mai spui la nimeni... Daca accelerezi acel 7 ajunge si la 12 deschidere, ceea ce nu s-ar intampla daca ar fi avansul masurat acolo :)) :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti dau dreptate, dar cand acceleram nu se modifica nimic, si valoarea care o arata era de 14'9 grade si trebuia sa fie intre 1...7 grade pt AEK. cand umblam la avans scadea pana la 12 grade. acum nu stiu ce sa mai zic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

hai ca nu mai inteleg nimic, vad ca a postat cineva in contradictoriu cu ce a zis arabel . Hotarati-va fratilor ori e alba ori e neagra !!!!!!!

mai pune-o odata pe tester si la obtiunea ''mes.blocs'' de la ''engine'' la grupul 002 ai ''trotile ungle'' -ceva de genul- unde tre sa fie intre 1....7 grade. ala e avansul. distributia ai schimbat-o cumva? sa nu iti fi sarit de la punct. cand e apa calda in motor se modifica putin cantitatea de combustibil care iti ajunge in pistoane. injectoarele, vezi daca lucreaza. apropo, cand smuceste influenteaza si turometrul? senzorul hall nu are treaba cu consumul. tin sa cred ca la tine nu se face amestecul de benzin+oxigen.

am schimbat distributia la putin timp dupa ce am cumparat masina si injectoarele le-am curatat acum o luna la service cu aparatura specializata cu ultrasunete si mi-au spus ca injectoarele sunt ok, la turometru nu m-am uitat da mie imi face asa DOAR CAND SE INCALZESTE cand e rece merge super bine cand o pornesc csteodata porneste bine si cateodata parca se ineaca asa dar isi revine imediat. Si eu cred ca e din amestecul carburant ca scoate fum negru pe esapament

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!