Jump to content

Inchidere centralizata


misu1lica
 Share

Postare recomandată

Stiti cumva daca aceste telecomenzi de pe cheile tip briceag "after market" se pot folosi si pe alarmele deja montate? Mai exact folosesc aceleasi frecvente ca si alarmele alcar de eemplu? Am alarma si as vrea doar sa "invat" alarma mea cu telecomanda noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea e ca nu merg decat daca sunt ambele aceeasi marca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o nelamurire, la mine, cand invart cheia in butuc sa deschid usile, este o diferenta de vreo 2 secunde de cand se deschide usa care o actionez cu cheia si pana se deschide si ultima usa. pana acum nu mi s-a parut ceva anormal, dar am vazut la un prieten ca se deschid aproape instant toate usile, si are tot inkidere vacuumatica. se poate repara cumva sa asa rebuie sa fie? mersi anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt anumite piese care opun rezistenta prin frecare (parghiile de la butoanele de blocare a usilor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un prieten mi-a zis ca trebuie sa bag aer in instalatia de vacuum :ceuameni: :D si ca atunci o sa mearga "beton", se poate face asa ceva? si cum s-ar putea face(daca se poate)????

Scuze, mersi paul_ral

Modificat de f@ne_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa bagi aer in insatalatie? E un motoras acolo care isi face treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare...Dupa ce descui masina instalatia din portbagaj mai merge inca 30 sec...e vreo problema?Sau asa trebuie sa faca ea ? Toate usile se inchid bine si se deschid,chiar si capacul la rezervor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai o pierdere de aer/vacuum pe instalatie. cauta si rezolva cat mai repede pana nu se arde motorasu. ori membrana unui actuator e sparta ori vre-un furtun spart.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o usa, am intalnit aceasta situatie la cele din fata, furtunul ce intra prin burduf in usa este iesit din mufa montata pe stalpul A.In mufa este un cauciuc de trecere ce face legatura intre cele 2 furtune din plastic. Se si aude aerul ce iese din instalatie. Pompa de vacum are o protectie si aceasta se opreste dupa un anumit timp, altfel ar termina bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat si eu acelasi lucru dar la mine face numai atunci cand nu folosesc masina o perioada de timp si este frig afara (1 - 2 zile am lasat-o maxim). La tine face tot timpul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te baza pe protectia motorasului ca o sa ai surprize. plus ca motorasu nu e facut sa mearga minute in sir la fiecare incuiat/descuiat. dupa n cicluri din astea de mers (cel putin) 30 sec o sa crape. eu te sfatuiesc sa cauti si sa rezolvi cat mai repede pierderea de aer/vacuum.

Modificat de strumf11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

strumf11 sincer nu m-am bazat pe nimic, chiar nu m-am gandit la acest lucru ca la ceva grav sau foarte grav. Credeam ca este un simptom de la frig, ceva in genul cand ingheata usile sau incuietorile... Daca poti sa ma indrumi de unde sa pornesc si unde sa termin fiindca sincer habar nu am cum functioneaza acest sistem si care este traseul lor. Am sa ma apuc de indata ce am mai multe informatii si vremea (ploaia) imi va da voie :rolleyes:. Ms mult pentru sfat(uri)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

strumf11 sincer nu m-am bazat pe nimic, chiar nu m-am gandit la acest lucru ca la ceva grav sau foarte grav. Credeam ca este un simptom de la frig, ceva in genul cand ingheata usile sau incuietorile... Daca poti sa ma indrumi de unde sa pornesc si unde sa termin fiindca sincer habar nu am cum functioneaza acest sistem si care este traseul lor. Am sa ma apuc de indata ce am mai multe informatii si vremea (ploaia) imi va da voie :frigbaitata:. Ms mult pentru sfat(uri)

Salut in principiu nu e greu dar e migalos ca trebuie sa urmaresti furtunele ce ies din pompa, care se gseste in porbagaj, pana la fiecare incuietoare.

Dar te sfatuiesc sa cauti in manual:

post-32534-1229581413_thumb.jpg

post-32534-1229581430_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine face asa de fiecare data cand o incui sau o descui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil la tine este mai pronuntata defectiunea, ori la mine este vreun furtun ceva care la inghet cedeaza si pierde din aer/vacuum. Din pacate la mine ploua de ieri incontinuu iar daca pana sambata inclusiv nu imi va permite vremea sa gasesc problema va mai trece inca o sapt. in care nu voi putea lucra (sunt de serviciu) si sper sa nu cedeze instalatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu, pompa de vacuum e aceeasi la toate, nu e in functie de modelul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am descoperit defectiunea...nu stiti la toate golfurile se incuie portabagajul din inchiderea centralizata?

Eu am observat ca nu se mai incuie tot timpul...E posibil sa fie de acolo problema ?

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest ghicicine
Ai cumva o pompa vacuum de golf 3 1.9 TD model Europe an 93?

A ta ce problema are?(pompa de vacuum).Eu am problema cu partea electronica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Byz, toate usile se inchid din inchiderea centralizata si este normal ca si portbagajul sa se inchida.Verifica furtunasul care merge la portbagaj sa nu fie iesit sau crapat ,ca poate sa traga aer fals si atunci nu mai inchide si nici nu mai deschide.

ghicicine, Daca te referi la modulul electronic din pompa de vacuum, atunci va trebui sa cumperi alta pompa.Daca ai noroc si poti, incearca sa refaci partea electronica, dar cred ca sansele sunt slabe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor, si cu problema mea din post-ul 53 cum ramane, pana acum doar paul_ral si-a dat cu parerea, mai astept si alte idei.................., poate cineva a patit ca si mine si are rezolvarea. Multumesc celor care ma vor ajuta cu ceva sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sunt 2 posibilitati. ori ai o pierdere de aer/vacuum si atunci trebuie s-o depistezi, ori pompa e cam uzata si ii trebuie mai mult timp sa faca aer/vacuum pe instalatie. scoate furtunul din pompa si trage cu gura sa faci vacuum pe instalatie. daca ai pierderi o sa simti ca tot tragi aer incontinuu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum a zis si strumf, s-ar putea sa fie obosit motorasul din pompa sau poate este vreo fisura in furtunase.Demulta vreme face chestia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ByZ, depinde si de pozitia incuietorii de la portbagaj daca acesta se incuie din centralizata sau nu. Adica daca este orizontala, se incuie. Daca e verticala, nu se incuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E orizontala...oricum am descoperit problema.Era iesit furtunul de la incuietoare . Merge super...Mersi oricum pt sfaturi :D

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!