Jump to content

Inchidere centralizata


misu1lica
 Share

Postare recomandată

Andreimicu asa mi s-a intamplat si mie atunci cand aveam bateria consumata,si da dupa 10-15 sec se aude  si la mine pompa de vacuum, cred ca este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria eu zic ca e buna. Masina porneste din prima. Sa invarta electromotorul si sa nu fie in stare sa miste ca lumea amarata aia de pompa de vacuum? Si de ce numai la deschidere? Imi aduc aminte ca atunci cand am schimbat o baterie acum mai multi ani, sistemul de inchidere/deschidere mergea impecabil, si totusi bateria era in agonie ca dupa cateva zile de stat nepornita a murit complet ca am pierdut si codul de la radio.

Care e principiul pe care se opreste pompa de vacuum? Are un senzor de presiune in ea si cand se atinge presiunea/depresiunea setata se opreste?

Modificat de andreimicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca sper sa fi rezolvat-o. Am plecat pe urmele tuburilor. Am scos tubul de la pompa si l-am astupat cu degetul. Pompa mergea mai putin de o secunda. Am plecat mai departe si am inceput sa scot tuburile din primul T-eu. Unul dintre ele era un pic iesit fata de semnul de pe el si asta s-a dovedit a fi problema. L-am infipt la loc ca lumea si acum merge cum mergea si inainte. Probabil asa cum zicea un coleg mai devreme, cand se incuie usile pompa face depresiune si atunci probabil ca trage un pic de furtun etansand cat de cat imbinarea. La descuiere baga presiune si tinde sa scoata furtunul afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat scapa presiune prin tubulatura asa se intampla, ca ele mai ies din imbinari,mai crapa pt ca au si ele o vechime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a repetat de multe ori, inclusiv eu - verificati circuitul de vacuum pentru ca sunt scapari daca masina nu/se inchide/deschide sau pompa functioneaza mai mult timp. Max 2 sec trebuie sa functioneze la un circuit etans. Pompa este setata sa se opreasca la 30-40 sec chiar daca isi indeplineste rolul sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge perfect acum. Am verificat si de dimineata si nu am avut nici o problema. Mai e insa treaba care am mentionat ca o am de mai multa vreme si anume ca dupa ce incui usile, la vreo 15 secunde pompa mai primeste o comanda de inchidere si nu stiu de unde vine. Daca aveti vreo idee ca sa nu umblu asa orbeste... Ma gandeam ca acum daca tot am umblat un pic la tuburi poate nu e complicat de facut si asta. O fi vreun switch care nu e actionat din prima, dar nu stiu unde sa ma uit si de aia intreb.

 

Si o remarca dupa ce am vazut ieri cu tuburile astea. Neamtu tot neamt. Tuburile sunt toate de culori diferite: de la pompa pleaca negru, se desparte in roz si galben, la usa din fata pe stanga ajunge alb, in dreapta verde, la portbagaj albastru etc. ca sa stii tot timpul pe ce tronson esti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel check dupa ce se inchide am vazut ca toate fac. Nu stiu sa spun ce este, dar probabil mai incearca sa inchida usile daca nu a reusit de prima data. Nu este o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu am mai vazut postul tau de acum 3 saptamani. Nu stiu cum functioneaza forumul dupa ce au schimbat softul. Nu mai primesc notificari pentru nimic si nici nu mai stiu pe unde sa ma uit. In fine, la mine, mai demult, tin minte ca nu facea acest "check" de care spui ca il fac toate. Ma gandesc ca ar fi trebuit sa spuna in maunual, insa eu nu am vazut asa ceva.

Acum intrasem pe topic pentru ca iar am vazut ca merge pompa mult la comanda de deschidere, insa e ceva ciudat si nu prea stiu de unde sa o iau. Am scos din nou furtunul care vine de la pompa in primul Teu, asa cum deja m-am obisnuit, si am pus degetul pe el, insa pompa tot mult merge. Deci inainte de acel Teu e problema. Am reusit sa gasesc si pompa si am scos tubul din racordul pompei si am pus degetul pe racord si functioneaza sub o secunda. Tubul era bagat in racord pana la semn si racordul pare ok, iar tubul intra greu in racord deci nu prea cred ca de la imbinarea tub - pompa vine problema. Tubul e greu de zis daca e intreg sau nu. Nu stiu cum sa il verific. De auzit, nu se aude nimic pentru ca pompa e prea galagioasa ca sa mai aud si daca sufla pe undeva. Si in plus, tubul nu trece prin puncte critice. Vreo idee ce as putea face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scapari de aer mai pot exista la actuatoarele pneumatice ale usii ( "broaste''). Ele au o membrana care in timp se fisureaza. Asa ca asculta fiecare broasca de la usi pentru a descoperi unde ai scapai.

Doar 2 cauze din cauza carora pompa functioneaza continuu: furtunasele si/sau actuatoarele pneumatice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Problema de mai sus nu am rezolvat-o inca. Cateodata pompa merge mai mult, alteori mai puin, insa zilele astea a inceput sa devina enervanta. Si ma mai gandesc sa nu stric pompa aia cumva daca tot merge asa de mult. Problema este la pompa, cred ca are o scapare ceva. M-a indus mult in eroare pentru ca daca tineam pompa in mana cu degetul pe orificiul de iesire si actionam inchiderea/deschiderea din telecomanda, pompa mergea ff scurt (sub 1 secunda). Cum ii puneam la loc furtunul de cauciuc in care este infipt primul tub care pleaca din pompa cum incepea sa mearga mult. Am zis ca furtunul e spart, desi pare mai mult decat ok, iar cauciucul mi se pare perfect. Am constata insa ca daca apas furtunul mai tare pe orificiu, pompa se opreste din functionare. (vreau sa zic ca am taiat capatul furtunului sa nu fie vreo fisura pe care nu o vad si am pus pana la urma si alt furtun de cauciuc, insa tot asa facea). Pe partea opusa orificiului de iesire tot ansamblul asta al pompei este inchis cu un capac si am constatat ca daca tin apasat acest capac pompa merge normal. Daca ii dau drumul face figuri. Capacul e destul de flexibil si parca flambeaza atunci cand e actionata pompa. Atunci cand tineam degetul apasat pe orificiul de iesire al pompei, automat tineam apasat si capacul si de aia m-a pacalit. Acum intrebarea este ce gasesc in spatele acelui capac (nu am apucat ieri sa il deschid)? Ce poate fi acolo care sa dea simptomele astea? Poate imi da cineva vreo idee ca sa nu ma apuc sa desfac asa in orb.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut pompa. Tubul de vid al pompei intra intr-o incinta probabil etansa. Din acea incinta iese in afara un tub mic de plastic la care este racordat sistemul vacuumatic de inchidere/deschidere a usilor, iar inauntru mai are un orificiu in care intra "presostatul" care deconecteaza dupa ce se atinge presiunea necesara. Probabil ca ceva nu e etans la aceasta mica incinta si scapa presiune in interiorul cutiei, si probabil ca de aia, daca apasam pe capac, se etansa mai bine cutia si se realiza presiunea de oprire.

Photo 12.jpg

Photo 9.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca de data asta sper sa-i fi dat de capat. Sa vezi si sa nu crezi! Eu ma tot gandeam sa pun silicon pe la raacorduri ca ma gandeam ca pe acolo rasufla, insa nici vorba de asa ceva. Am gasit pe placa un contact desfacut, contactul fiind tocmai de la presostat (piesa mare neagra care se vede pe placa). La deschiderea usilor, cand face presiune, contactul era ok si cand ajungea la presiunea fixata intrerupea contactul. In schimb, cand facea depresiune, contactul fiind prost, facea sau nu facea legatura, dupa cum avea chef. Si atunci cand eu apasam pe capacul exterior probabil ca apasam exact pe acel contact, sau in zona lui si facea legatura si intrerupea pompa. Dar nu a fost tocmai usor. Initial pusesem ochii pe presostat pentru ca lamelele pe care facea contact erau cam innegrite. Le-am curatat, am mai reglat presostatul, insa tot nimic. Pana la urma am desfacut pompa din carcasa si am legat cu un furtun iesirea pompei cu intrarea presostatului. Atunci am vazut clar ca desi presostatul functiona si lamelele lui faceau contact, totusi pompa nu se oprea. I-am pus un pic de cositor pe contactul respectiv si acum pare ok, sa vedem insa pana cand...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salutare.Am ceva probleme cu inchiderea centralizata. Nu primeste tot timpul semnal de la portiera. Am dat fata de portiera jos, am verificat contactele, insa fara vreun succes. Am observat ca daca zdruncin pompa de vacuum din portbagaj, in 80-90% din cazuri isi revine, respectiv inchide/deschide. Am desfacut cutia unde sta pompa de vacuum si nu prezinta contacte arse sau alte semne de uzura. Daca imi pun modul de inchidere prin telecomanda oare rezolv problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna ziua . 

 Ma poate ajuta cineva cu o schema electrica de la pompa de vacuum (inchiderea centralizata ) golf 3 1.9 tdi ? Vreau sa pun inchidere din telecomanda . Am schema de la modulul cumparat dar imi trebuie si cea de la pompa de vacuum .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca te-ar ajuta mai mult topicul acesta :

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat. Dar modulul meu PNI 288 mai are 2 fire (portocaliu simplu si portocaliu cu negru . Dupa schema modulului vin legAte tot la inchidere . Stie cineva ce fac cele doua fire?

inchiderea si deschiderea functioneaza . la semnalizare am pus . la portbagaj nu am nevoie am izolat firul. 

Am atasat schema modulului.l

download.jpg

a6b0a45fdfb93c6d8237fbbf4b2a02a5.jpg

Modificat de cristi16v
Am atasat inca o schema. Posibil sa fie acolo raspunsul la intrebarea mea dar nu inteleg schema.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Ziua buna...vin si eu cu o problema..deși vad ca nu sa mai discutat de mult pe acest subiect imi incerc norocu..am un golf 3 cabrio cu închidere doar din telecomanda cu pompa vacuum..problema e ca ori nu se închide ori nu se deschide decât cand vrea..dacă o blochez/deblochez din interior prin tamburus se aude pompa dar cand dau din telecomanda nimeni nimic?..nici macar avariile nu se aprind cum ar fi normal cand blochez/deblochez. Bateriile la telecomanda le-am schimbat ledul de la telecomanda se aprinde..astept o parere de la cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

inchiderea pe telecomanda se leaga de firele de comanda usa sofer, verifica legaturile sa nu fie oxidate 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Bună ziua, am făcut închiderea centralizata și când dau sa deschid usa deschid și geamurile, și invers. Ce pot face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!