Jump to content

Inchidere centralizata


misu1lica
 Share

Postare recomandată

Si totusi nici relantiul nu mai face figuri. Inainte, dupa ce o porneam, pe loc, murea motorul la relanti daca nu plecam. In fine... Cert e ca si apa se incalzeste mai repede acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vacuumul de la inchidere nu are absolut nici o legatura cu vacuumul motorului.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Andrei Cojocar

Salutare,

Am inchidere centralizata cu vacuum,nu am facut interventii la ia pana acum.

Problema este atunci cand vreau sa deschid masina usile se descuie iar pompa merge in continu (20-30 sec). Din interior daca vreau sa apas de cui, in timp ce poma bazaie, este blocat.

Am suflat in instalatie si sistemul nu pare sa aibe vreo problema. Se ridica si coboara cuele la toare portierele fara probleme. Nu am sesizat ca sunt scapari de aer in instalatie. Cu furtunul scos din pompa si cu orificiul blocat cu degetul am invartit de cheie. La inchis pompa se opreste normal, iar la deschis continua sa pompeze aer... cu o presiune sesizabila si constanta.

Am demontat-o si nu am vazut nimic in neregula la partea electrica .... chiar arata bine.

Dupa demontarea din casa am montat-o pe masina si a functionat normal la 5 deschideri si inchideri dupa care .... nu a mai vrut.

 

Sunt sanse sa se repare sau trebuie sa-mi cumpar alta?

Astept sfaturile voastre.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand face presiune/depresiune trebuie sa fasaie pe undeva.De obicei sufla pe la imbinari, gen la usi, portbagaj, locuri unde se ramifica furtunasele vacuum.

Trebuie verificat foarte bine si atent pentru ca nu tot timpul fasaitul se aude tare incat sa-ti dai seama de unde vine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei Cojocar

Am inteles si daca eu am astupat orificiul pe unde iasa/intra aerul si tot la fel se intampla?

Eu banuesc ca e pompa... Dar ce o fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stutul pe unde intra/iese aerul din pompa?

Atunci problema e la/in pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare.De vreo 3 zile dupa ce inchid masina cateodata dupa 1 minut mi se deschide portiera de la sofer , alte ori dupa o ora....cum are ea chef.Am dezactivat momentan inchiderea centralizata ca pana pe data de 31 nu am timp sa o verific.La ce ar trebui sa ma uit? La contacte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DACA AI PE VACUM TREBUIE SA VERIFICI DACA NU AI LA SOFER PROBLEMA CU BROASCA DE LA USA. POATE PIERDE AER PE ACOLO . EU ACOLO AM AVUT PROBLEMA AVEAM O CLEMA RUPTA DE LA MEMBRANA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Problema la mine e urmatoarea:

Am un Golf 3 in 2 portiere cu inchidere vacumatica. Este actionata cu cheia in butucul uneia dintre portire. Buuuun, la inchidere e totul ok, dar la deschidere, pompa lucreaza inca aprox. 20 secunde. In momentul in care bazaie daca strang de furtunasul care intra direct in pompa imediat se opreste. Sa inteleg ca are pierderi de aer...dar la inchidere de ce nu bazaie la fel ca la deschidere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt ca la deschidere impinge aer si posibil sa impinga furtunul din vreo imbinare. La inchidere trage aerul din cate imi dau seama si in felul asta forteaza furtunul cu pricina sa intre inapoi in mufa. Verifica in primul rand imbinarile din usi, in mansoanele de cauciuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scapari de aer la imbinari. Cauta unde fasaie si afli problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat tot ce e traseu in zona portbagajului. Ca sa verific imbinarile de la usi asta presupune demontarea fetelor de la portiere? Di n porbagaj catre habitaclu pleaca o singura conducta. Ma poate ajuta cineva sa imi spuna zona la care aceasta se bifurca pt a merge la fiecare portiera? Precizez ca masina e in 2 usi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind in 2 usi, undeva in portbagaj in zona bancheta-amortizor pe-acolo. Nu stiu cum altfel sa explic. De asemenea avand doar 2 usi, nu exista Teu in zona pragurilor pt a redirectiona spre usi. Asadar trb sa verifici in mansoanele de cauciuc din stalpul usii pt ca acolo intra intr-o mufa furtunul care ajunge la incuietoare (pana acolo e un simplu furtun). De asemenea verifica si portbagajul. Nu stiu daca nu cumva e furtun separat din pompa la incuietoarea portbagajului.

Pe scurt: verifica in stalpii usilor prima data (la caroserie, nu la usi), la bifurcatia din portbagaj, la cele 3 incuietori (in usi e necesara demontarea fetelor).

Modificat de paul-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fasaie in broasca. Aculta daca fasaitul vine de langa broasca. Daca da, atunci trebuie data broasca jos, asta implica implicit desfacerea panoului de usa. Acolo in broasca este o membrana care actioneaza incuietoarea. Am avut de a face cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uita-te aici"sper sa poti citi,pozele sunt facute cu telefonu":post-145592-0-77575100-1419675802_thumb.post-145592-0-80947700-1419675813_thumb.post-145592-0-50361600-1419675824_thumb.post-145592-0-99361900-1419675830_thumb.post-145592-0-58115000-1419675837_thumb.post-145592-0-85402700-1419675844_thumb.post-145592-0-68090500-1419675848_thumb.post-145592-0-90293900-1419675852_thumb.post-145592-0-49218300-1419675857_thumb.. chiar daca este in 2 usi, tuburile trebuie sa vina prin praguri pana in stalpii fata apoi in usi"unde sunt racordurile alea de cauciuc.+ portbagaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos....astept sa se mai indrepte vremea sa pot verifica cele spuse de voi si voi reveni cu raspunsul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am localizat T-ul de ramificatie a furtunului care este pozitionat in portbagaj su face legatura cu portierele. Este localizat sub spatarul banchetei, partea drapta. Am scos furtunele portuerelor din respectivul T.eu si am obturat orificiile si la ambele pompa de vacum comtinua sa lucreze 30 sec. Deci problema e la ambele portiere. Am continuat cu mufele de legatura din stalpii portierelor, dinspre aripi, si am constatat ca nu sunt pierderi. Ce urmeaza, demontarea fetelor de usi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot bazaie cu usile dezactivate si respectiv orificiile corespunzatoare infundate inseamna ca nu e de la usi. Verifica furtunul care duce la inchiderea haionului. Daca e si ala in regula, ramane sa verifici etanseitatea furtunului/furtunelor care intra in pompa sau verifici cu alta pompa (posibil sa fie 'obosita').

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ancearca asa: an primu rand scoate furtunasu din tubu ala de cauciuc din pompa apoi tine degetu pe el"pe supapa de la pompa"apoi inchide respectiv deschide masina din telecomanda si vezi daca mai merge pompa mult"daca da cred ca ai problema cu pompa".   Eu am avut furtunu ala de pe pompa"cauciuc" era crapat si scapa aer"am taiat putin din el" apoi am mai gasit o buba exact la usa din fata stg exact cum iese mansonu ala  din stalp in usa  "sasaia asa mi-am dat seama ca este de acolo" 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am verificat tot traseul si am constatat ca problema e la portiera stanga. Ramane sa desfac fata de portiera, cand se mai incalzeste afara, si revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare.

 

Detin un golf 3 cu alarma, inchidere centralizata si buton oem de fabrica. Are in dotare si modulul confort pentru geamuri RDW. Doresc sa trec la pornirea din telecomanda insa masina nu porneste fara sa dezactivez alarma, iar dupa pornire, nu pot incuia usile (doar din buton oen sau din pindors-actionat manual). Tin sa mentionez ca actionarea o realizez cu un modul de comanda aftermarket. Nu am gasit pana acum o informatie concreta despre acest aspect.

 

Este posibila o modificare la instalatia oem a masinii care sa-mi permita sa "mint" alarma cum ca masina este deschisa si sa porneasca, sau varianta deschidere, pornire motor, inchidere?

 

Multumesc pentru timpul acordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Centralizata are un releu care iti taie contactul in momentul cand e incuiata,trebuie sa gasesti modulul de comanda si sa-l studiezi,cauti schema si vezi exact cum lucreaza,daca spui ca instalatia e oem mai mult ca sigur acel releu se afla in interiorul modulului.O alta problema pt pornirea din telecomanda poate fi daca masina are imobilizator si nu porneste decat cu cheia in contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,ma puteti indruma daca este vreun procedeu anume cum sa schimb pompa de vacuum de la inchidere centralizata?Sau doar o dau jos si pun alta?multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, da o dai jos si pui alta,mai intai desfaci cureaua de cauciuc,dai celuloza de protectie jos(carapacea)apoi  scoti mufa principala aia lata si furtunasu cauciucat. succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,ms mult de tot...ma gandeam ca trebuie facut si altceva inafara de cele enumerate!stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!