Jump to content

Inchidere centralizata


misu1lica
 Share

Postare recomandată

Cam 50 de lei am vazut prin anunturi. Cauta in aria Anunturi/Dezmembrari ca sunt cativa tipi din Bucuresti care se ocupa cu asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,daca ma puteti lamuri pe ce fire/culoare vine comanda de inchidere/deschidere hayon ca nu misca nimic si as vrea sa verific cu un aparat de masura daca vine curent.de g3 tdi,1997 e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un furtun..golf 3 are inchiderea centralizata vacumatica :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e masina unei rude ,parca citisem ca mai sunt si cu electrica,ma gandeam ca fiind 1997 e posibil sa fi trecut la sistemul electric ,daca este pe vacuum problema e mai simpla de verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar daca nu s-a montat aftermarket, am un prieten cu un golf 3 din 98 si este tot pe vacum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma voi uita zilele urm cand am timp si ma lamuresc, pt orice eventualitate pe unde trece furtunul de vacuum catre portbagaj?,multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin mansonul de cauciuc din dreapta de la hayon din cate imi aduc aminte si intra intr-un T, apoi in pompa care este in spatele stopului din dreapta.

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

Am si eu o problema deoarece mecanica si tahnica nu sunt punctele mele forte:
Cum pot repara inchiderea centralizata la un golf 3 din 94 1.8 benz. in 2 usi.
A trebuit sa schimb bateria pana mi-am dat seama ca motorasul din spate de inchidere centr merge in continuu, desi usile, prtbagajul si rezervorul se inchid normal (sa zic ca am o intarziere de aprox 3 secunde la usa dreapta). Cum se poate repara, unde tre sa ma duc? cam cat ar costa?  Si e normal ca la masina asta 1.8 benz 90cp calc sa imi arate un consum mediu catea si de 16 % ? mersi frumos o zi excelenta. daca imi puteti raspunde emailul meu este stancugeorgecornel@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai neetanseitate in circuitul de inchidere vacuumatic.Cat timp merge motorasul asculta atent la usi si imbinati pe unde sufla.Cand iti dai seama unde este problema o poti remedia foarte usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit pe mai multe topic-uri dar nu am gasit ceva asemanator cu problema care o am eu:

1-deci am inchidere centralizata din fabrica dar in manual etzold nu spune de nici un modul arata decat pompa si traseul furtumaselor si incuietorile,are sau nu un modul separat inchiderea?

 

2-am alarma pusa de fostul proprietar maat gfm 750 nu am avut probleme cu ea dar la mine e o ciudatenie: la broasca fata este legat pe cuiul ei alta tija de la un actuator care e plasat un pic mai jos-se vede ca nu e din fabrica-tijele intre ele erau legate cu un coilier care imi facea probleme tot timpul adica aluneca ori tija de la broasca ori de la actuator si nu se inchidea/deschidea uneori si trebuia sa desfac fata la portiera sa le potrivesc..deci cand inchideam din alarma se cupla si inchiderea centralizata cu ajutorul acelui actuator...e ceva normal?sau trebuia legat altfel?!

 

3-dupa ce am vopsit masina am zis sa schim si broasca la usa fata ca nu mai inchidea din cheie si cand am zis la baietii de la sh sa-mi dea si a doua tija de la actuator s-au uitat mirati ca ei nu au vazut asa ceva;deci am schimbat broasca veche cu cea noua dar am scos actuatorul cu tija aferenta care era legat electric pe firele de la broasca in mufa mare de jos cu patru fire parca si am observat ca furtumasul de vacuum e obturat si ca lipseste partea vacuumatica de la broasca veche,deci acel actuator tinea locul ei?

 

4-cum sa fac sa cupleze din nou cand inchid din telecomanda alarmei si inchiderea centralizata fara sa mai leg acel actuator?! nu am scema alarmei si nici a inchiderii nu gasesc in manual,doar ceva cunostinte de mecanica si electric mai putin...daca am poate ajuta cineva cu un sfat eventual vin cu foto...

Modificat de nutzucu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci,dupa lupte seculare....cu cabluri si mufe si cautari pe net dupa schema alarmei am ajuns la concluzia ca inchiderea centralizata nu are modul separat ci are o placa electronica solidara cu pompa de vacuum care se afla in portbagaj stanga la vento si dreapta la golf...si primeste comenzi doar prin cablaj...

La mine in portiera era legat un actuator care impingea tija la broasca si implicit inchidea toate usile pus in locul comenzii vacuumatice care lipsea din broasca..

Am rezolvat cu ajutorul http://vwforum.ro/topic/48139-diy-montare-chie-briceag-pe-mk3/#entry759199 in sensul ca am identificat cu greu de pe o schema a  alarmei greu lizibila http://www.daciaclub.ro/need-help-t152611.html# iesirea de inchidere/deschidere pt inchiderea centralizata si am conectat la mufa din stalp fata firele 3 si 2 care chiar erau dezizolate partial semn ca a mai fost legat acolo -anterior modificarilor cu actuator in usa-si acum se inchide/deschide centralizata odata cu pornirea/oprirea alarmei...

Oricum trebuie sa mai sap fiindca acum nu se  mai inchide din cheie ci doar se inchid/deschid geamurile dar nu-i bai...

Modificat de nutzucu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca la iesirea din modulul alarmei spre semnalizari sunt puse pt fiecare parte cate o dioda 1N5404 si o siguranta de 7,5 amperi oare daca pun cate o dioda la iesirea spre ICnu o ssa se mai anuleze inchiderea din cheie?Problema e ca atunci cand leg firele de la modul alarma la firele gri si verde pt. centralizata mi se inchide/deschide din telecomanda dar nu mai merge din cheie inchis/deschis nici de la sofer nici de  la pasager...ceva pareri?

Modificat de nutzucu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata doua fire de la modul alarma erau legate la minus-desi trebuia sa fie libere-de fostul proprietar sau la instalarea alarmei?nu stiu..dar acum se deschide/inchide si din cheie si din telecomanda...

deci,daca aveti la modul alarma mufa cu sase fire pt inchidere centralizata trebuie asa:firul 1 si 4 libere,3si6 la plus iar firul 2 si 5 la  inchidere/gri,respectiv deschidere/verde din mufa stalp fata sofer...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut.De cateva zile dupa ce inchid sau deschid masina se aude timp de 1 minut bazaitul de la inchiderea centralizata.Face asa cam in 70-80% din cazuri cand deschid/inchid.Am vazut ca daca lovesc un pic cutia aia bazaitul dispare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti face si la inchis si la deschis?

Aici I ecu dichis caci poate fi cum a zis colegul de la furtune crapate/iesite din stalpi usa care sa piarda aer dar am intanlit la fel cu aceleasi simptome pompe defecte, fie partea de motoras care genereaza vacuumul fie switchul care decupleaza inchiderea, e un pic mai greu de explicat dara daca lovesti pompa si nu mai bazaie s-ar putea ca acolo sa fie problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu dispare. reapare dupa 10 minute... si tot la fel. pt moment eu l-am decuplat si ma duc la un atelier sa iau la puricat toata instalatia

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da , face si la deschis si la inchis.iarna trecuta mai pateam sa gasesc masina deschisa desi eram sigur ca am inchis-o , dar asta s-a intamplat de cateva ori cand era foarte frig afara....nu stiu daca are legatura temperatura cu asta dar eu asa am constatat.aveam un vecin care mai patea la fel , doar ca masina lui era din 2006

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare vw-isti! Am urmarit cu destula atentie zic eu topicul insa nu am intalnit exact problema mea.

- Atunci cand incui/descui masina cu cheia in stanga (la sofer), inchiderea actioneaza numai asupra portierelor din stanga (fata+spate) iar cand incui/descui in dreapta inchiderea actioneaza doar portiera drepta-fata si stanga-spate. In acelasi timp, in oricare dintre cazuri inchiderea bazaie aprox 30 sec in continu'. Usa din dreapta-spate nu are butonul ala in caroserie si cred ca asta ar fi problema insa celelalte usi ar trebui sa se inchida cred, oricare dintre portiere-fata as folosi pt cheie. Spuneti-mi va rog unde gasesc problema. Mentionez ca nu sunt un expert in mecanica asadar scuzati-mi lunga poveste.

Multumesc anticipat, cu respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neetanseitate in circuitul vacuumatic.Scapa pe undeva presiune, pe la imbari, la usi, in mansoanele de cauciu.Verifica tot sistemul si vezi unde este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

unde este si care e nr la siguranta de la inchiderea centralizata la un golf 3 din 93

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul vw.La mine la fel facea si am descoperit ca scapa vacuum chiar la portiera de la sofer.Actioneaza inchiderea de cateva ori si asculta la fiecare portiera si poate depistezi problema.La mine venea un furtun care scapa vacuum si l-am scos de tot ca  dupa 10 secunde se inchideau toate portierele si portbagajul in afara de usa soferului si era enervanta treaba asta...desi uneori ma gandesc ca totusi era buna ca ramanea doar o portiera deschisa in caz ca uitam sa le inchid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e mai grava putin problema pt ca la usa care nu se inchde/deschide pare sa nu scape nimic. Se aude in portbagaj in schimb, un "fasait" destul de tare. Banuiesc ca pe acolo scapa insa e rxact in zona inchoderii si mi-e teama sa nu fie defecta. Pe de alta parte, nu pare sa scape pe la vreo alta portiera, chiar daca pe spate-dreapta nu functioneaza deloc inchiderea. Trb analizata in amanunt doar ca nu stiu exact principiul de functionare, de unde pleaca furtunele, unde se ramifica, pe unde sunt bagate sa ajunga in portiere..? In usa aia care nu se inchide, urmarind furtunul din incuietoare catre balamale am observat ca se termina cumva intr-un cot in partea de jos a usii... Pt moment ma pierd in detalii si nu as vrea sa demontez tot interiorul masinii doar ca sa bajbai aiurea... Daca cineva cunoaste amanuntit detaliile astea si ma poate ajuta, dau o bere virtuala. Ms!

- Weekend placut!

Modificat de paul-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ma scuzati pt dublu-post, sunt pe tapatalk pe mobil si nu am functia 'edit'.

- Am rezolvat inchiderea, era simplu! In stalpul usii din dr fata nu era infipt furtunul catre usa. L-am bagat si acum merge ca unsa! App de asta, franele merg mult mai bine si de asemenea MASINA CHIAR TRAGE MAI BINE SI MERGE MAI FLUENT!!! Am intrebat pe cineva care mi-a spus ca are legatura piederea de vacuum. Acum pe motor de 1.6i, 75hp, chiar simt efectul 'scaun' cand plec din loc si de asemenea in primele 3 schimbari de trepte cel putin. Este asta explicatia intr-adevar? Ms frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vacuumul de la inchidere nu are absolut nici o legatura cu vacuumul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!