Jump to content

Inchidere centralizata


misu1lica
 Share

Postare recomandată

Eu i-am dat 2 fasuri cu d'ala cu cap de yala (care se introduce direct inauntru) si nu am probleme. I-am dat si vara si mergea foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci vaselina nu e buna.Atunci merge wd40?Tine mai mult timp?

sau

Trebuie dat in fiecare saptamana wd40 ul(daca e frig).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar nu o sa te tina toata viata..ii dai si tu din cand in cand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna,

am desfacut si pompa de vaccum si tot nu merge, ba mai mult mi s-au rupt si butucii din ambele usi...

poate ma ajuta cineva cu vreo sugestie, referitor si la post-ul anterior

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu astept sa dea soarele, pornesc masina si o orientez cu stanga catre soare poate am noroc. Daca reusesc sa le deschid nici nu mai stau la discutii, dau jos ambele mecanisme si le curat luna ca am blindat bordul cu urme de bocanci. :mop:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare oameni buni si LA MULT ANI! am vazut ,ca tot aveti probleme cu usile si cu inchiderea. Va dau un sfat dati chedarele cu silicon pentru bord, totodata dati si inchizatoarele de la usi tot cu silicon iar pe masina montati o inchidere centralizata cu telecomanda, eu am cumparat una la 100 ron ,nu este de firma dar functioneaza perfect este cu cheie tip briceag si este simplu de montat. La mine am montat o eu iar de atunci nu mai am probleme cu usile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme mai sunt cand ingheata mecanismul.Deschizi masina, dar cand tragi de clanta, nimic, ca si cum ar fi inchisa.Sau deschizi usa, dar apoi nu o mai poti inchide, oricat o trantesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:banghead: Si acum faza bomba - vine sotia si imi spune ca nu mai clipeste becul de la alarma, cobor jos si, ce credeti, masina mea e moarta, nu mai face nimic nici din telecomanda nici din cheie, am incercat sa cobor geamurile din cheie, nimic, am incercat sa deschid portiera de la sofer din cheie, se ridica pin-doors -ul si nik, ceva solutii ? Incerc maine sa bag apa calda la portiera soferului si poate reusesc sa o deschid asa sa vad ce siguranta a decedat, daca nu care geam este cel mai ieftin ? Eu am parbrizul crapat , cred ca pe ala il voi sacrifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa deschizi haionul,eu asa faceam cand era foarte frig si nu se deschideau portierele,apoi porneam masina si dupa ce se incalzea motorul dadeam caldura la maxim si in 15 minute totul functiona ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea proasta ca la haion nu imi intra cheia in butuc de cand am masina. Nu m-am asteptat sa o patesc atat de urat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cu wd 40 in iala sigur e imbacsita cu praf,nici la mine nu intra si am dat cu sprey si dupa multe incercari si-a dat drumul si acum functioneaza ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria masinii e ok?din moment ce descui masina din cheie trebuie sa sune pompa de vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, bateria era decedata total. Dupa multe incercari am reusit sa o deschid de la sofer cu cheia, dupa multi pumni in tablarie. Dar persista problema portierelor de pe stanga. Am curatat totul prin broastele ambelor portiere, am dat cu wd 40 si surpriza, dupa ce am inchis masina din centralizata, din nou nu se mai deschid portierele din stanga, nici cu cheia la usa soferului. Deci eliminam inghetul si praful imbacsit - ce anume nu da voie ambelor portiere sa se deschida ? Pin-doors-urile se ridica . La usa soferului se ridica si cand actionez cu cheia dar nu vrea sa se deschida portiera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pindoors`urile de pe partea stanga se ridica?daca da, atunci este inghetat mecanismul.Este simptomul descris de mine mai sus, usile sunt deblocate, dar nu se pot deschide din cauza frigului/inghetului.Dupa ce pornesti motorul, fa caldura mare in masina si apoi vor trebui sa se deschida.De cele mai multe ori, usile ingheata din cauza caldurii din habitaclu, de aceea este indicat ca inainte de inchiderea masinii sa se deschida usile pentru a se egaliza temperatura din interior cu cea de afara.

Daca ai posibilitatea, lasa masina cu partea stanga spre soare.Nu este nimic stricat(am patit si eu de multe ori la fel), dar machetutele isi arata varsta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, dimineata cand am reusit pana la urma sa pornesc masina am deschis ambele portiere de pe stanga, am desfacut broastele, le-am dat cu wd40, am inchis masina si la urmatoarea actionare a inchiderii pentru deschis moarte au ramas, nu s-a mai deschis neam niciuna de pe stanga, deci eliminam si gheata. Daca are cineva schema motorasului de vacuum si ce transmit toti conductorii aia din mufa si catre cine ar fi de mare ajutor. Eu am modul confort pe masina si din cate am observat la fiecare portiera in broasca acolo unde este actionarea pneumatica imi mai intra si o mufa electrica. E posibil ca pompa de vacuum sa controleze si electric inchiderea? Ma gandesc ca pompa pe partea de pneumatica isi face treaba dar poate mai are si o comanda electrica catre portiere si sa nu fie in regula aceasta pe partea stanga. E ciudat pentru ca s-au blocat ambele portiere de pe stanga odata, iar in momentul cand s-au deshis, s-au descis in acelasi moment. Am incercat si am scos mufa din pompa de vacuum, sa actionez manual totul, pe dreapta merg ambele portiere manual inchis-deschis, pe stanga ridic degeaba de pin-doors-uri, se aud mecanismele in portiere dar raman inchise.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa actioneaza inchiderea doar prin vacuum.Cum bine ai zis, acea mufa este de la modulul de confort si prin intermediul ei se actioneaza geamurile si trapa(daca masina are).

Eu raman la ideea ca din cauza frigului, unele piese din mecanism raman 'lipite' si nu mai functioneaza cum trebuie.Spun asta deoarece si eu am patit de mai multe ori(ierni la rand la usile fata), iar dupa ce temperatura a ajuns peste 0 grade si-au revenit.Nu stiu sigur, dar eu banuiesc ca o piesa din ansamblu nu lasa acel cioc din broasca sa isi faca miscarile lui.Ce temperatura este afara?

Mai sunt si unele garnituri care de-a lungul timpului s-au deteriorat si a ajuns apa sau daca nu apa, umezeala din aer si din aceasta cauza nu se mai deschid usile.

p.s. Daca vrei, iti mai spun una.De rev am fost intr-un loc mai friguros aproximativ -10 grade.Usile din fata s-au deschis normal, dar nu s-au mai inchis deloc, orice faceai.A inghetat ceva piesa prin mecanism.Asa ca au fost asigurate cu centura.Dupa ce am facut putina caldura in masina si am ajuns in alt loc cu temp >0 grade, totul a fost normal.

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afara doar noaptea sunt -2, -3 grd, ziua sunt peste 6-7 grd. Parca am auzit un tacanit in usile de pe dreapta cand am pus la loc mufa in pompa de vacuum si de aceea ma gandeam ca ar mai fi ceva electric prin portiere care sa aiba legatura cu pompa de vacuum. Iar ca sa ai comanda de inchidere - deschidere pe un motoras nu ai nevoie ma gandesc decat de 3 conductori, ori eu in mufa am lejer cam 10 conductori daca nu chiar 12.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mufa de la modulul confort care intra in broasca? sau mufa care intra in stalpul usii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa care intra in pompa vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mufa care intra in pompa de vacuum intr-adevar are multi pini.Nu stiu la ce folosesc toti, banuiesc ca au legatura si cu modulul confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aici ma gandeam ca pompa vacuum nu mai poate controla partea stanga si automat nu se mai deschid usile, poate ne lamureste cineva care a sapat mai adanc in acest sistem de inchidere. Eu pe net de o saptamana sap si nu gasesc nik.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa actioneaza inchiderea doar prin intermediul vacuum-ului, neavand nicio treaba cu electrica.Daca imi aduc bine aminte, dar nu sunt sigur, am facut un scurt intre 2 pini ai mufei si se actiona trapa,geamul electric si paremi-se pompa de benzina(nu sunt sigur)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ma gandesc logic ar veni cam asa - 3 conductori pentru inchis-deschis + 4 conductori pentru ca pompa sa "vada" ca s-au inchis-deschis usile si sa se opreasca , rezulta 7 conductori, mai raman 4 conductori care nu stiu ce mai fac, ca un nul am vazut ca e facut punte pe 2 contacte, sau are 4 conductori pentru inchidere si 4 conductori pentru deschidere, atunci cam ies la numar toti conductorii. Acum, nu stiu poate am nimerit sau nu principiul ca nu imi dau seama, stiu doar atat : nici manual, nici vacuumatic nici din cheie nu se deschid portierele din stanga, si a draq, s-au blocat simultan, si cand se deblocheaza tot simultan o fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai posibilitatea, lasa masina cu partea stanga spre soare.Doar de cand sunt temperaturi cu - face chesti asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, cand a inceput sa faca chestia asta inca mai erau 5-6 grd afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!