Jump to content

Depanare Instrument Cluster


cosminwon
 Share

Postare recomandată

Am verificat azi in mufa albastra daca la pinul 20 am 12v si nu am decat atunci cand pornesc pozitia(exact cum ar trebuie), Am 12v continuu doar pe pinul 23 care dupa schema acolo asa trebuie sa fie. Mai am curent aprox 3-4v pe pinul 25. Reglajul intensitati din buton functioneaza perfect, daca scot butonul, smdurile nu se aprind daca comut pe pozitie, insa stau aprinse la o intensitate scazuta exact ca inainte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa modifici rezistentele. Spui ca ai luat led-uri de la tme, deci sunt de calitate si au datasheet. Vezi la ce tensiune si curent merg. Garantat au o eficienta luminoasa si energetica mult mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum, nu trebuia sa stea aprinse, daca e totul ok.

 

verifica toate lipiturile facute de tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sunt posedate, se aprind fara tensiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aprind fiindca au tensiune - mica .

Eu o sa ma abtin pana va gasi cauza .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ciudata chestia, ca am facut o comanda de la ei si celelalt prieten pe passat b6 nu are probleme pana acum. Maine le dau jos toate si le relipesc tot cate 2 si probez de fiecare data bordu. Dupa ce le-am dat jos toate cele schimbate ,n-ar mai trebuie sa fie 12v pe + de pe placa la smd?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ai ledurile vechi? Poti incerca bordul cu ele.

Elimini o varianta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu trebuie sa ai 12v la fiecare led. Sigur ai masurat bine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta am masurat bine. Is 12v la + smdului, cel putin la cele de RPM ca acolo am masurat la vreo 3-4 smduri si aveau 12v continuu. Le am si cele oem ,problema e ca acelea nu am reusit sa le aprind niciodata cu multimetru si probabil s-au amestecat cu alte smduri. Daca nu reusesc tot smdurile astea, o sa incerc si varianta ce ai zis-o Cosmine.

Acum ma apuc de bord sa vad ce pot face.

Cineva mi-a zis o idee , sa pun o rezistenta pe firul de 12v continuu (pinul 23) ar fi o varianta buna de incercare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele vechi ti se pare ca nu s-au aprins pentru ca au intensitate foarte mica si testate cu aparatul se vad doar in intuneric.

Pune-le tu inapoi si fa proba asa. Daca ti s-au amestecat, sigur le recunosti pe alea ca lumineaza foarte slab la o baterie de 3V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pavy am auzit si de legea aia :) Nu e primu bord pe care l-am modificat. Acele smduri nu au voie sa stea aprinse la o intensitate mica, chiar daca nu le schimbi rezistentele, uneori stau toate, uneori doar cateva...clar ca e ceva si nici de cum de la rezistente. Din pacate, azi a intervenit ceva si a trebuit sa plec de acasa, sper maine sa am timp sa vad ce are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa  incerc toate variantele, mersi de sfat. Sa vedem cum pot sa imi fac un  pic de timp liber.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Daca schimb la un passat b5.5 1.9 TDI ceasurile vdo immo3 cu folii de europa si pun acelasi tip de ceasuri dar cu folii de uk, diferenta fiind ca europa sunt cu 100km/h la ora 12 si uk cu 130km/h la ora 12, pot sa transfer folia de europa pe ceasurile de uk si sa-l trec din coding pe europa ? Sau trebuie sa scriu dump de europa ? Daca da, ma poate ajuta cineva cu un dump de 1.9 TDI VDO immo 3 ? Multumesc anticipat !

 

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, mmg said:

Daca schimb la un passat ceasurile vdo immo3 cu folii de europa si pun acelasi tip de ceasuri dar cu folii de uk, diferenta fiind ca europa sunt cu 100km/h la ora 12 si uk cu 130km/h la ora 12, pot sa transfer folia de europa pe ceasurile de uk si sa-l trec din coding pe europa ? Sau trebuie sa scriu dump de europa ? Daca da, ma poate ajuta cineva cu un dump de 1.9 TDI VDO immo 3 ? Multumesc anticipat !

Nu, ce legatura are ?

Din coding treci din km in mile, pe afisaje - da, te putem ajuta si cu dump.... dar nu dupa ureche - trebuie sa postezi ce PN si SW are ceasul pe care vrei sa il transformi.. sau pune dump-ul original si ti-l modific

8 hours ago, JulianoDamin said:

Cat despre clusterul masinii mele, cel immo2 fara CAN este al meu, de pe masina. Am intrebat pentru ca voiam sa stiu daca e mai bine sa fac chiptuning pe un cluster cu CAN (+ ma batea gandul sa-i pun si un RCD200 la vara si stiu ca asta are nevoie de CAN pentru a functiona perfect).

Asa citisem si eu in primele ~ 20 de pagini din postul asta ca nu se poate pune CAN acolo unde nu a fost din fabrica. Dar nah, am zis sa mai intreb si eu.

 

Oricum, daca vrei sa montezi RCD200, trebuie sa treci la immo3 si sa tragi firele de can de la ceasuri la RCD

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult @F l o r i n ! A functionat perfect dump-ul, doar ca am observat ca turometrul indica, fata de vcds, cu vreo 250 rpm mai putin. Care sa fie anomalia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cu dump-ul tau, nu face tot asa ? E diesel.... la cat iti sta pe turometru - ceas, nu pe VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am bagat de seama, asta am observat acum, dupa ce am scris dump-ul asta. Posibil sa fi aratat tot la fel. In fine, l-am lasat asa ca nu-l deranja. La relanti, cu motorul incalzit, sta pe la 600 si ceva acul si vcds-ul arata 860.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca e decalibrat acul - verifica de la cat pleaca - pune si dump-ul original si vezi cum sta - daca sta bine, ti-l modific pe cel actual.

Poftim inca unul, sa ai de verificare

3B0920829A KOMBI+WEGFAHRSP VDO V04.BIN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acul e pus bine, are aceeasi pozitie ca si vitezometrul si acela indica normal. Deocamdata a plecat masina, daca o fi sa mai vina la mine, incerc atunci. Merci mult inca o data !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!