Jump to content

Depanare Instrument Cluster


cosminwon
 Share

Postare recomandată

Pai la maxidot ce sa se aprinda daca afiseaza mesaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin: la clusterul lui silviu, output test nu verifica ledurile.

da, mi-a sarit din schema ca la output test la maxidot, apare doar spirala, martorul de imobilizator si frana de mana... apa, uleiul - fiind pe LCD - mea culpa.

apa, uleiul - cand sunt probleme - apare mesajul si pictograma pe afisaj

la apa

maxidot.jpg

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare la toata lumea...am si eu o problema in sensul ca a scazut luminozitatea clusterului...inainte se aprindea destul de puternic si se vedea frumos acum insa luminozitatea este una spalacita si mai si fluctureaza cateodata in functie de temp de afara...mentionez ca nu este de la potentiometrul de intensitate,am vorbit cu cineva si mi-a spus ca s-a defectat driverul din cluster care comanda ledurile...se poate o schema de montaj ceva sa localizez piesa respectiva sau sa incerc cu spray rece?multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce an este masina ?

desfac clusterul si verifica placa de baza a lui - e posibil sa gasesti circuite deterioarate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

BUNA

Revin putin cu o nelamurirea legata de martorul presiunii de ulei.Am inteles ca acel martor fiind afisat ca si mesaj se aprinde pe lcd numai atunci cand sunt probleme,dar de curand am schimbat uleiu---motul 300v 10w40 chrono---si la prima pornire a motorului m-am uitat atent in bord sa vad daca nu apare martorul de ulei macar o secunda pentru ca stiu ca dupa schimbarea uleiului o foarte mica perioada de timp pana face presiune,becul ramane aprins------nu s-a aprins deloc.Ma bate gandu sa imi pun un senzor al presiunii de ulei mecanic,sa vad eu---cu ochii mei---,,ca nu prea am incredere in electronica asta!!!m-am gandit sa montez senzorul de presiune deasupra filtrului de ulei,in caloriferu ala care raceste uleiu,mai am acolo montat un senzor care imi arata temperatura uleiului,ce spuneti mai am loc sa bag acolo un senzor si daca da va rog sa imi spuneti locul exact demontare si o marca buna de ceas de presiune.Va multumesc tuturor!!!

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare,

 

Este vb de un b5.5 din 2003 bc minidot, problema este urmatoarea:

 

- martorul de semnalizare stanga din bord nu mai functioneaza (sunt 2 leduri acolo daca tin eu bine minte), dar semnalizarea functioneaza, doar ca in bord nu se mai aprinde martorul. de la ce ar putea fii? erori nu exista, contacte imperfecte nu exista. totul functioneaza perfect, cu exceptia acestui martor

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil lipitura rece sau contact imperfect la mufa de la ceasuri. Pinul 18 de pe mufa albastra se ocupa de semnalizarea pe stanga.

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nici nu era nevoie de topic pentru asta.

LED ars ori lipitura rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut!

Asa cum am recunoscut in toate posturile mele, mesteritul la masina ma depaseste. Si de aceeea apelez la altii care se pricep.

Am un minidot la masina din semnatura care, la fel ca la multi altii, asa cum am citit in tipcul asta, cand e f cald afara abia se mai vede. Din cate am dedus, trebuie inlocuit. Si aici apar rugamitnile mele sub forma de intrebari:

1. Am inteles ca nu se mai gaseste nou, de cumparat. Corect?

2. Cum verific daca unul de pe o masina uzata e functional si are toate functiile pe car ele are al meu?

3. Cam in jurul carei sume se ivnate?

4. Cine mi-l schimba si mie?

Mersic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in aria prestari servicii sunt colegi care comercializeaza,si monteaza asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Asa cum am recunoscut in toate posturile mele, mesteritul la masina ma depaseste. Si de aceeea apelez la altii care se pricep.

Am un minidot la masina din semnatura care, la fel ca la multi altii, asa cum am citit in tipcul asta, cand e f cald afara abia se mai vede. Din cate am dedus, trebuie inlocuit. Si aici apar rugamitnile mele sub forma de intrebari:

1. Am inteles ca nu se mai gaseste nou, de cumparat. Corect?

2. Cum verific daca unul de pe o masina uzata e functional si are toate functiile pe car ele are al meu?

3. Cam in jurul carei sume se ivnate?

4. Cine mi-l schimba si mie?

Mersic!

 

1 - se gaseste, dar nu cred ca vrea nimeni sa plateasca in jurul la 3000 lei pe unul nou..... 

2 - functiile sunt aceleasi - daca nu face ca al tau, nu prea ai de unde sa stii

3 - la mana a doua, in julrul la 300 lei minidot, maxidot in stare buna.... mai mult - sau varianta - reconditionat, cu tot cu afisaj nou, etc....

4 - cauta in aria prestari servicii - suntem mai multi colegi, care te putem ajuta,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, multumesc, voi incerca sa "pieptan" aria respectiva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
mejdreabogdan

Salut sunt si eu fericitul posesor al unui vw passat b5 din 98 , si recent am ars ceasurile incercand sa schimb ledurile .acum ca tot le-am ars as vrea sa le schimb cu unele de b5.5 cu maxidot ,intrebarea mea este daca e posibil sa fie compatibile ceasurile mele care au computer de bord dar nu pe mijloc ci sub turometru cu unule cu coputer-ul pe mijloc ?  codul ceasurilor este 3BO 919 881 N ,adica daca merg si imi iau unule din dezmebrari am vreo sansa sa nu imi fie bune ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mejdreabogdan

bun  dar daca eu am ceasurile arse eu cum imi aflu codul pin ca sa imi memorez cheile pe noul cluster care il iau la fel ca cel vechi ( adica cu ecranul sub turometru)

?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ai nevoie de pin din ceasuri , ci din immobox

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mejdreabogdan

adica pot sa imi adaptez cluster-ul si cheile  chiar daca vechiul cluster e ars ,si cu vag-ul pot sa aflu pin-ul din immobox ?


ca imi trebuie un pin pt log in ,ca sa pot sa memorez cheile 


http://www.tocmai.ro/ceasuri-bord-vw-passat-variant-an-fab-2000-18407098.html oare astea nu sunt bune pt mine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti la limita cu immo si poate fi stocat ori in ceasuri ,ori in box. \posibil sa fie in ceasuri .Cauta-l pe userul Cniky si te ajuta el , are cunostintele necesare si e in zona ta .

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun  dar daca eu am ceasurile arse eu cum imi aflu codul pin ca sa imi memorez cheile pe noul cluster care il iau la fel ca cel vechi ( adica cu ecranul sub turometru)

?

 

il citesti din ceasurile noi - acesta iti trebuie.... nu ai nevoie de pin-ul vechi. In functie de marca, il citesti cu interfata dedicata -Tacho, Comander, etc.

 

Nu cred ca ai nevoie de pin din ceasuri , ci din immobox

 

Nu exista Passat b5 cu immo box - toate il au in ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare. 
Mi-am modificat iluminatul clusterului la un passat b5.5(1.9awx,2002) in culoarea blue ice. Aseara l-am terminat,l-am testat,dar nu l-am si reansamblat fiindca vroiam sa testez alte ace si nu le aveam langa mine. Azi de dimineata, am mers inapoi la masina si am constatat ca smdurile stau aprinse la o intensitate scazuta,exceptie fac cele de la ace,display si martori(seara nu stateau aprinse la intensitate scazuta,functionau perfect). L-am luat jos,verificat fiecare smd in parte cu multimetru, bornele multimetrului le puneam pe circuit, nu direct pe smd, ca sa vad daca se aprind toate smdurile cum trebuie si is toate oke. Am luat aparatu de masura si am vazut ca,chiar daca pozitia e stinsa eu am 12v la +smdurilor. E normal sa fie 12v acolo? Ma poate ajuta careva cu ceva sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce tip de leduri ai pus ?

Nu trebuie sa ai 12v .

Contact era luat cand ai masurat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Smdurile sunt 3528 blue ice luate de la tme(a nu se considera reclama) si contactul nu era pus. Atunci trebuie sa vad de unde vine 12v? Am citit topicul + altele,si zicea cineva cu scosul mufei de la butonului care regleaza iluminatul, daca il scot si se aprinde incontinuare,cica ar putea fi un scurt pe 2 fire(gri si nu mai stiu exact care) ? Eu la instalatia electrica(ma refer la iluminat) am mai lucrat,in sensul ca mi-am montat o plafoniera w8 si a trebuit sa iau 12v din blocu de lumini si am montat lumini ambientale in manerele de la usi, insa sunt facute de cateva luni si pana nu am modificat bordul nu am avut probleme. Am zis de astea 2 lucrari, din cauza ca , cineva patise ceva asemanator si era din cauza ca si-a conectat modulul de follow me home la butonul care diminueaza iluminatul interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le-am modificat , dar nu prea cred ca alea sunt de vina. Cand mi-am luat smdurile ,am comandat cu un prieten care si-a pus pe passat b6 si el nu are probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!