Jump to content

ABS Passat B4


tofy
 Share

Postare recomandată

sal

e prima data cand intru pe acest forum ( cautam , de fapt, informații despre un passat B4). Sunt proprietarul unui passat 1,9 TDI din 1994 și incep sa apara unele probleme , adica cupleaza ABS-UL in timpul mersului, nu franeaza dar face acel zgomot specific , și cand ating pedala de frana, iși revine.Asta se intampla dupa ce mecanicul i-a schimbat senzorii ABS. Am mai observat ca cupleaza ABS-ul chiar si la frane usoare, cand chiar nu ar fi cazul.Știe cineva , ceva de aceasta problema?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinelu2006

Daca spui ca se intampla asta de cand a schimbat senzorii, mai mult ca sigur ca e din cauza unui senzor. Senzorii erau noi cand i-ai pus pe masina? Daca pui masina pe un tester si invarti de fiecare roata in parte ar trebui sa iti spuna viteza cu care se invarte roata si poate ca in acest timp ai si "bucuria" sa iti faca problema. Dar e posibil ca sa iti fi ramas totusi vreo eroare stocata pe undeva si din cauza ei sa iti faca problemele astea. Desi nu cred. Oricum in prima faza testeru ar fi singura varianta sau poate stiu colegii alte metode de rezolvare a problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat toți senzorii si i-am pus noi. probabil unul nu l-a pus cum trebuie . am sa ma duc maine din nou la mecanic sa-i faca o verificare.

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost cu masina azi la tester, si ,testerul, zice ca senzorul stanga fata si dreapta spate nu sunt buni :exclaim:

mecanicul zice ca nu e posibil atata timp cat nu se aprinde becul in bord( si el stie ca doar el i-a schimbat ), si sa fac cateva ture cu masina , pe urma sa ma intorc la el (adica maine).

dupa ce am plecat de la el nu am mai avut probleme :dry:

la acest tip de motor nu exista posibilitatea de a verifica parametrii in care functioneaza senzorii ABS doar iti spune daca sunt buni sau defecti ( asa zice cel cu testerul) :exclaim: :exclaim: :exclaim: ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinelu2006

din cate stiu eu nu are posibiliatatea sa verifice parametrii, posibil sa fi fost doar niste erori stocate de la montaj care o data sterse sa fi disparut de tot. cat ai dat pe senzori? ca si eu trebuie sa schimb 2 senzori dar deocamdata am alte prioritati si vreau sa stiu la ce sa ma astept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot verifica in mers(bineinteles unul la volan si altul cu laptopul)in grupuri de valori reale.

Se poate monitoriza fiecare roata separat.Daca senzorul este defect,scrie defect electric.Daca da semnal eronat,nu este defect,ci nu este pus bine la loc.ABS-ul testeaza fiecare roata dupa ce treci de 20km/h,daca semanalul de la fiecare senzor este corect,functioneaza,daca gaseste ceva in neregula,aprinde becul de Abs si iese din functiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-am mai facut aseara un tester

acelasi lucru. se pare ca unul din senzori indica din cand in cand ( in momentul in care reduc f mult viteza) ca ,, vreau ,, sa opresc masina si actioneaza ca atare

daca nu ma streseaza prea mult il las asa

@ alinelu- un senzor , daca bine retin , 150 RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu ABS-ul persista, mai ales in momentul in care virez la dreapta ( pe stanga am schimbat fuzeta- din dezmembrari - dar i-am pus senzor nou) . Ar putea sa nu fie fuzeta de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu daca eram in locul tau lasam senzoru vechi pe fuzeta (totus ii original sau sunt sanse sa fie original)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai schimbat fuzeta, ai verificat rulmentul? Daca rulmentul are joc atunci si distanta dintre discul cu fante si senzor se modifica. De aici pot aparea problemele cu ABS-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia cu rulmentul e o idee buna. :emthup: in anumite viraje scurte imi ,, fluiera ,, roata din stanga , cea la care am schimbat fuzeta.

am sa verific :emthup:

Modificat de vasile2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si am mai observat azi dimineața ca imi roade cauciucul pe interior ( roata din stanga) cu toate ca saptamana trecuta i-am facut unghiul de fuga si cadere :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
black-panther

Aerul pe conductele de frana poate determina martorul ABS sa ramana aprins?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ... cand ai aprins martorul de la ABS inseamna ca ai o eroare in sistem... pune VCDS-ul pe masina sa veizi exact de unde vine problema ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!