Jump to content

Programul de intretinere periodica VW Golf III / Vento


wabbit
 Share

Postare recomandată

Pentru modelele pe BENZINA:

La fiecare 15000 Km <<OEL>>

- se schimba uleiul din motor, si filtrul de ulei

- se controleaza gradul de uzura al placutelor de frana fata

- se reinitializeaza display-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 12 luni <<IN01>>

- controlul nivelului uleiului din cutiile de viteze automate

- controlul tuturor furtunelor din compartimentul motor

- controlul nivelului de uzura al placutelor de frana spate sau al sabotilor

- controlul franei de mana

- controlul elementelor de suspensie si directie

- controlul starii burdufurilor axelor planetare

- controlul esapamentului

- controlul reglajului farurilor

- controlul functionarii stergatoarelor de parbriz

- controlul aibag-urilor

- se greseaza toate balamalele si incuietorile

- test - drive

- se reinitializeaza display-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 30000 Km <<IN02>>

- se inlocuiesc bujiile

- se schimba filtrul de aer

- se schimba uleiul din cutia de viteze automata

- se inlocuieste fitrul de polen

- controlul circuitului de aprindere

- controlul nivelului uleiului in cutiile de viteze manuale

- controlul starii de uzura a curelelor auxiliare, cu inlocuirea lor la nevoie

- resetarea display-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 90000 Km

- se schimba cureaua de distributie

- se schimba filtrul de benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 24 luni , indiferent de numarul de kilometri parcursi:

- se inlocuieste lichidul de racire

- se inlocuieste lichidul de frana

- controlul sistemului de gestiune al motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am facut verificarea completa acum 1 an jumate, cu tot cu pus la calculator, schimbat curea de distributie, filtre, etc... ma rog, abia mi-o luasem si i le-am facut pe toate.

Tipul de la service mi-a zis ca nu-mi reseteaza IN02 care tot aparea ca "nu face nimic" :lol:

Atunci eram cam verde si am inghitit chestia asta dar acum mi-ar folosi sa-mi aduca aminte de ulei si alte alea .. stii cum l-as putea reseta la primul schimb de ulei? Si sa o ia de la capat cu IN01, IN02....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este o metoda, nu ai nevoie decat de cheia de contact. Dar afisajul iti apare NUMAI dupa 15000 Km. De IN01 si IN02, din cate stiu eu, vor continua sa apara, dar se reseteaza la fel de simplu. O sa postez metoda in topicul ce l-a deschis Eugen.

Revin: Acolo exista deja metoda. Singura chestie e ca mie cel putin, nu-mi apar decat OEL, IN01, IN02. Dar asa se face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista acolo si metoda de setare a intervalelor la cer vrei sa-ti apara codurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

Are un coleg un golf 3, pe benzina, din 1994, 1400 si nu gaseste locul pentru mufa de la tester.S-ar putea sa nu aiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deasupra scrumierei, in spatele unuia dintre butoanele false, daca e tipul 2x2, sau scoti scrumiera si tragi de capacelul de deasupra brichetei daca este celalalt tip de mufa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!