Jump to content

Releu de incarcare - Defect sau nu?


Gupidu
 Share

Postare recomandată

On 10/26/2016 at 9:36 PM, alinbum said:

O problema la fel ca ady.marius am si eu. Am schimbat releul de incarcare si tot la fel face. Nu a gasit nimeni o rezolare?

Cablul de la alternator la panou.

la rece incarca bine, pe masura ce se incinge isi pierde din proprietati. Din cauza asta dupa un drum lung nu mai incarca bine.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie dat jos alternatorul si verificat si poate si reparat.  Are perii de carbune care se uzeaza, are colector care poate fi mancat partial, are rulmenti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, F l o r i n said:

releul posibil.

Releul de incarcare a fost de vina, acum a revenit la normal.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bravo, ma bucur ca ai scapat usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 4-5 saptamani s-a aprins martorul la baterie fara nici un mesaj . Am oprit motorul dupa care l-am repornit fara sa se mai aprinda martorul la baterie. 

Astazi la pornire, s-a aprins martorul la baterie fara mesaj. Am facut pe loc o diagnoza si nu are nici-o eroare , tensiunea pe VCDS fara consumatori era 14,50 v. Am aprins farurile  si cu motorul turat erau 14,20 V si atunci mi-a aparut mesajul "alternator workshop". Iar am facut diagnoza fara nici o eroare. Am oprit motorul, dupa care l-am repornit fara sa se mai aprinda martorul de la baterie. 

Ce poate fi ? Cu multumiri anticipate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mufa care in releul de incarcare ce tensiune trebuie sa fie pe fire. Sunt 2 fire. La mine pe unu vine 12.3 v si pe celalalt 4,5v cu motorul pornit.  Inca nu am rezolvat problema cu incarcarea dupa ce se incalzeste motorul

Modificat de alinbum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

salutari ,  pierd din intensitate la faruri , si motorul face un zgomot   urat la plecarea de pe loc , pierde din puterea motorului  , chiar si in mers am vazut ca pierd putin din putere  am inteles ca poate fi alternatorul , este posibil ? mentionez ca atunci cand masina este rece nu face , daca este alternatorul, exista posibilitatea  sa pun un alternator cu amperaj mai mare  , mentionez ca acuma daca nu ma insel cel original este de 90 A ,  pot pune unul de 120A ? am un consumator in plus , instalatia de GPL ,    MK4 1,6 16 v   BCB, multumesc mult 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...
alexandru.f.dobre

Salutare. Ma poate ajuta cineva cu un cod de piesa regulator tensiune alternator golf 4 1.9 tdi 110hp asv 2001? Mulțumesc. 

Codul alternatorului este 038903023

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!