Jump to content

Caroserie Lupo


Ryngo-Star
 Share

Postare recomandată

As dori sa aflu de la mai vechii posesori de Lupo daca ce parere au despre caroserie.Ceva probleme cu rugina au avut pana acum?.Considerati ca are o tabla de calitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Lupo 3L caroseria materialele folosite la caroserie sunt aluminiu si magneziu...Nu stiu daca si la celelalte modele la fel...

Usi, capota Fata/Spate sunt din aluminiu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa difere materialul caroseriei ? Credeam ca sunt toate la fel. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Lupo inafara de caroserie tot ce e panel exterior este de aluminiu sau magneziu cum a zis si colegul mai sus, numai hayonul este de tabla, probleme cu rugina nu am avut numai ca toate suruburile de pe masina mea sunt oxidate pt ca e adusa din olanda. Parerea mea este ca Lupo chiar merita la capitolul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu doar la Lupo 3L beneficiezi de elemente de aluminiu. La celelalte modele ai caroserie de tabla, de aici si diferenta de greutate intre lupo 3l si celalte modele. Si in cazul lupo3l exista exceptii : primele modele aveau si aripile spate tot din aluminiu insa pentru a reduce costurile vw a renuntat la scurt timp sa mai foloseasca aluminiu pt aceste elemente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vehiculeaza ca la primele masini din aceasta gama{Lupo} ar fi aparut pete de rugina. :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai au aproape 10 ani... la varsta asta mai apar "uscaturi" si la case mai mari :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

citind despre urmele de rugina aparute la 10 ani imi amintesc de ce zicea odata o femeie dupa de a cumparat o masina noua adresandu-se unuia angajat la o reprezentanta

VW: cum adica domnule, este posibil ca la masina asta noua sa apara urme de rugina la discurile de frana doar pt. ca nu am mers cu masina cateva luni?

revenind la lupo , are si tambure spate de aluminiu si discuri frana fata din aliaj usor( tot ceva pe baza de al.) buna ,nu?( masina ,desigur)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

caroseria e pe baza aluminiu si magneziu , singura care este de tabla si mai si rugineste este cupola dar rugineste f putin chiar linga marginea de sus.

in rest nu sunt probleme cu ele .

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu la lupo 3l si la fsi au folosit magneziu si aluminiu, la restul mai putin. de aceea si pretul mare la aceste masini, de ex 1,4fsi pret de nou 17-18000 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA! La LUPO 3l au folosit mai multe materiale usoare si au " usurat-o" cu peste 150 kg.Pana si cadrul de la scaune este din aliaj usor! hi hi ! :blink:

Pai au aproape 10 ani... la varsta asta mai apar "uscaturi" si la case mai mari :D

Apropo de uscaturi: am vazut la uscaturi fabricate in Cehia... de nu imi venea sa cred :)

Fara suparare, adevarul acesta doare... dar nu glumeam! Nu cred ca Lupo (care s-a vandut doar pt. germania ) a fost captusit impotriva la ruginire!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!