Jump to content

Modificare Presiune In Turbina


alexx22
 Share

Postare recomandată

Salut. Se poate modifica presiunea in turbina cu vag comul din cate am inteles. La sugestia unui prieten ma gandesc sa incerc. Exista vreun risc? cam cat ar trebui sa modific pt masina din semnatura si cam cati cai se castiga? Mentionez ca am ~ 2400 km in bord. Astept raspunsuri, pareri, daca a mai facut cineva asta..etc. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa pe cineva care stie ce face sa iti faca asta. nu te baga tu.

nu e o joaca.

chiar esti dispus sa lasi masina si banii investiti in maisna ta pe mana unor "necunoscuti" de pe un forum?

pt 3-400 euro cat costa ceva facut bine de cineva care se pricepe.... nu merita sa iti bagi tu "nasul" intr-o masina noua.

plus ca masina e inca in garantie. si la km astia e inca in rodaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Se poate modifica presiunea in turbina cu vag comul din cate am inteles.

Ai inteles gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista AICI un topic despre anumite modificari ce se pot face dar nu se aplica la tine (este pentru motoare non PD). Cum spun si colegii mai sus, nu te lua dupa tot ce auzi, mai ales la o masina noua si in garantie. Marirea presiunii in turbina face doar sa creasca continutul de aer din amestec...si cu restul parametrilor ce faci? Stiam ca sunt vreo cateva zeci de parametrii ce se modifica la un tuning prin OBD nu doar unu, doi. O sa circuli cu un amestec sarac care numai bine nu va face masinii.

LE: Am mutat si topicul la Tuning pentru ca mai degraba acolo se potriveste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexx22: iti trebuie un specialist in domeniu (si aici pe forum gasesti cel putin 2 pe care eu personal ii cunosc si zic ca au experienta) care sa -ti spuna in primul rind ce ECU are masina ta; EDC 17 parca este cel cu probleme (pt moment, zic bine?) la care scrierea unui nou soft nu este tocmai o treaba simpla si de facut "pe genunchi" !! cit despre modificare cu VAG comul a presiunii in turbina, si daca este posibil, cum a spus si rapier nu este sanatos pt motorul tau sa faci asa ceva!!

sfatul meu: vorbeste cu un specialist si decide ce este mai bun pt masina ta si ce se poate face dar nu incerca "home made" la asa o masina noua si scumpa, cu siguranta pretul unui motor sau al unei turbine este mai mare decit al unui soft :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca vag-comul poate modifica setarea la turbina. Nu am auzit inca asa ceva. Daca da, pe ce canal ar trebui sa intru si cu ce valoare? Chiar stie cineva?

Astept raspus de la toti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor,

Acum doua zile mi-am facut un soft safe de ~30 de cai, dar ma preocupa foarte mult turbina. Daca ma puteti ajuta si pe mine sa-mi spuneti care este valoarea normala a presiunii in turbina stock si care ar trebui sa fie maxim dupa soft. Eventual daca imi spuneti si cum sa citesc aceste valori cu VAG-COM.

Daca sunt off-topic rog moderatorii sa stearga... Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui ca cel care ti-a facut softul sa iti spuna. Nu poti sa-l intrebi? Valoarea stock ti-o poate spune unul dintre posesorii unui motor asemenator cu al tau, valoarea dupa remapare ar trebui sa ti-o spuna cel care a facut softul...desi performantele se incadreaza intre aceleasi limite la diversi tuneri, parametrii schimbati pot diferi de la unul la altul.

Da, se poate citi presiunea in turbina cu VAG-COM. Ar trebui sa faci un log in mers pe canalul 11 din modulul "Engine". Se intra in modulul respectiv, se alege butonul pentru efectuarea masuratorilor si se logheaza canalul 11. Dai click pe "log", alegi numele si locatia pe disc unde se salveaza fisierul, dupa care exact cand incepi (ajungi pe la 2000 rpm), dai "START". LOG-ul se face mergand in treapta a 3-a si dand "talpa" de la aprox 2000 rpm pana pe la 3500-4000 RPM (ca sa prinzi o plaja mai mare) dupa care se da "Done". Fisierul se deschide cu Excel-ul si vei vedea coloane cu valoarea ceruta de turbina si cea reala produsa (printre alti parametrii)

P.S. Este recomandat ca aceasta operatie sa fie facuta de altcineva ce sta langa tine iar tu sa te concetrezi asupra condusului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sugestii. Sper ca in seara asta sa pot face un log si sa-l postez aici, sa va dati cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU posta aici LOG-ul. Exista topic dedicat pentru interpretarea LOG-urilor/erorilor AICI. Foloseste te rog acel topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

deci am facut si io un log si vad presiune prea mare fata de cea ceruta.difernta ar fi de 0,50 0,70 mbar.perecizez ca am cutata turbina de curind si am refacut si planeitatea la vane,care acum functioneaza.nu m-ar deranja chestia asta dar si maful imi da valori mai mari fata de cele cerute,de aici un consum mai mare cam cu 1 litru, am incercat sa mai reduc din presiune si am desfiletat cit am putut tija de la capsula.cum se mai poate reduce presiunea la ea ,ma ajuta cineva?se poate face la relantiu verificindu-se ca vagul?acum imi cere 999.6 si imi da 939 la relantiu.

Modificat de marianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!