Jump to content

Rulaj TDI in romania


DragosR
 Share

Postare recomandată

un motor TDI rulat aici cca 180 mii km.....ce sanse are de a merge mai departe fara probleme?????????

si cam care este pretul cu care se vinde un G3 TDI din 98-99???

Multam in avans de raspuns

;)

Modificat de Evergreen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal nu vad diferenta ca se ruleaza masina aici sau in germania.. problema este cine o conduce si daca ii asigura intretinerea.

( adica ar fi bine sa stii istoricul ei )

Si cum vine asta golf 3 din 98-99? golf 4 a aparut in 97 ( parca a mai fost doar cabrio pe platforma de 3 o perioada )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura problema de rulaj ar fi nu neaparat la motor (dar are mare importanta si calitatea motorinei) ci la sistemul de rulare/directie, care poate fi uzat destul de mult. La 180. 000 in Ro, daca nu a facut nimic, sigur va urma o revizie de genul bucse bascule fata-spate, pivoti, capete bara, amortizoare, flanse amortizor, etc, care nu sunt deloc neglijabile ca pret/manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-adevar, calitatea mai slaba a motorinei poate sa-si spuna cuvantul.

cat despre partea de directie/rulare, nu trebuia sa mai adaug nimic.

iar golful 4 kombi a fost introdus, pare-mi-se dupa 98..... poate de asa ceva e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ! asta am uitat sa zic...este intr-adevar break /combi / variant, fata e ca de golf 3, daca ziceti voi ca e G4 asa o fi (oricum nu am studiat-o prea bine) e masina de firma (x driveri) cu intretinere la un service (nu dau nume)...si e totul la vedere ca sa zic asa...mi-au zis cam ce ii trebuie:

planetare in viitor, curele la servo (scirtiie si se simte ceva in volan cind e la capat de cursa) si cureaua de alternator si intinzatorul...cam asta la prima vedere.

Io din ce am mai vazut pe ici colo zic ca un rulaj aici nu se compara cu unu in De.

Aici rupi masina in tot felul de gropi pe cind acolo o asezi la drum si mergi 200-300 km/zi pe autostrada ...asta daca ai un job mai departe de casa....dar na

acu depinde de ce gasesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un motor TDI rulat aici cca 180 mii km.....ce sanse are de a merge mai departe fara probleme?????????

si cam care este pretul cu care se vinde un G3 TDI din 98-99???

Multam in avans de raspuns

;)

<{POST_SNAPBACK}>

Eu tocmai am cumparat unul cu 5850Euro.... din'98.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tocmai am cumparat unul cu 5850Euro.... din'98.

<{POST_SNAPBACK}>

si cam ce rulaj are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum nu cred a rulat toti cei 180.000km doar in Romania problema cu km rulati in Romania dupa parerea mea e doar o chestiune legata de calitatea combustibilului folosit cat si de calitatea consumabilelor (uleiuri si filtre) cat si de intervalul de service de care sincer in Romania nu se prea tine cont doar cei cu masini mai noi mai tin cont de ce baga si cand baga in masina lor.Cunosc destui oameni care schimba uleiul dupa ureche la fel si cu filtrele si curelele deci nu au un interval si un anumit standard de calitate pe care sa il urmeze....deci in concluzie nu poti sa stii cu exactitate cat de bine a fost exploatat un motor (masina) in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tzucul acelasi lucru se intampla peste tot nu doar in Romania.. neglijenta la intretinere este generica in lume... toate masinile care le-am vazut aduse SH sufera de neglijenta.. in schimb stralucesc in interior si pe dinafara.. so mitul ca in romania se strica masinile si afara nu .. really nu exista

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai zis care e treaba cu masina...si o repet acum cu copy/paste:

"asta am uitat sa zic...este intr-adevar break /combi / variant, fata e ca de golf 3, daca ziceti voi ca e G4 asa o fi (oricum nu am studiat-o prea bine) e masina de firma (x driveri) cu intretinere la un service (nu dau nume)...si e totul la vedere ca sa zic asa...mi-au zis cam ce ii trebuie:

planetare in viitor, curele la servo (scirtiie si se simte ceva in volan cind e la capat de cursa) si cureaua de alternator si intinzatorul...cam asta la prima vedere."

daca nu imi ziceti niste preturi pertinente putem considera topicul inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cam ce rulaj are?

<{POST_SNAPBACK}>

133000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!